Hvor symmetrisk er du?


Mr. Fitness
 Share

Recommended Posts

"Bækkenet", er det hoften, taljen eller noget helt andet (midt imellem)
Er også lidt i tvivl, men gætter meget stærk på hoften.
"Fodleddet" = ankelen?

Ja :thumbwink:

Cool. Det er jo nået på 2 omgange HST. 5kg muskler mere ville ikke være dårligt

Cool - så tror jeg, at jeg hopper på HST-programmet :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Det kunne være sjovt, hvis man så også kunne få af vide hvad man ville veje med ideal-målene ud fra den højde man har.

med de midt-sektion og :chicken: legs mål testen giver en tror jeg ik vægten vil blive vil blive sat til at skulle øges :tongue:

(selvom den siger jeg har for små ben :( :D )

Link to comment
Share on other sites

Hmm tror ikke jeg vil passe særligt godt ind i de vægtklasser... med mine 184 skulle jeg tage ca 15 kg ekstra på, og IKKE øge mit brystmål, hmm det hænger vist ikke helt sammen :blink: Der er vist ikke taget højde for hvor kraftigt bygget folk er.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

DITT RESULTAT

Dina nuvarande mått Dina idealmått

Hals/Nacke 39.5 cm 43,29 cm

Bröst 109 cm 117 cm

Överarm 38.5 cm 42,12 cm

Underarm 31 cm 33,93 cm

Midja 108 cm 81,9 cm

Höft 109 cm 99,45 cm

Lår 62 cm 62,01 cm

Vader 42.5 cm 39,78 cm

Det overrasker mig lidt at den synes min vaders (læg) er for store. Ellers er jeg nok ikke så uenig. Der skal tabes en masse mave og iøvrigt gaines lidt muskler.

Mine lår er sgu perfekte! - Men når fedtet kommer af... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Hejsa,

Jeg ved godt dette er en gammel tråd - og selvfølgelig virker linket i første indlæg hellere ikke længere - men er der nogle der kender til en ligende test? Hvor man kan måle forskellige steder på kroppen og på baggrund af nogle kropsmål / vægt udregne ideelle kropsmål rundt omkring?

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

Jeg ved godt dette er en gammel tråd - og selvfølgelig virker linket i første indlæg hellere ikke længere - men er der nogle der kender til en ligende test? Hvor man kan måle forskellige steder på kroppen og på baggrund af nogle kropsmål / vægt udregne ideelle kropsmål rundt omkring?

FlotteMads aka. MamboMads havde for nylig et fint link i sin logbog til sådan noget.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange kan leve op det de to beregnere som ikke er synderligt enige?

Ved godt jeg ikke er BB men heller ingen fjerlet nipsting og ligger BARE langt fra - mangler bl. a. groteske 30cm i bryststørrelse hvilket jeg må være ærlig at jeg sætter stor pris på.

I den beregner hvor man skal måle sit håndled, er jeg ret tæt på at nå alle målene.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share