ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

POWERWALK 40 minutter..... og ikke et minut mere da jeg allerede taber mig for hurtigt :unsure:

Nåhnåhda, det er da nye boller på suppen :poking: :lol: Husker noget med at jeg blev punket fordi jeg ikke ville gå mere end 45 minutter for noget tid siden ;) :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

POWERWALK 40 minutter..... og ikke et minut mere da jeg allerede taber mig for hurtigt :unsure:

Nåhnåhda, det er da nye boller på suppen :poking: :lol: Husker noget med at jeg blev punket fordi jeg ikke ville gå mere end 45 minutter for noget tid siden ;) :nahnah:

Hæhæ - reeeeeeetur :lol: :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel !

Hvis du siger at du taber dig alt for hurtig ville jeg enten skippe de der gåture i en periode eller få nogle flere kacl indbords.

Grunden til det store vægttab den første uge skyldes højst sandsynligt det varmere vejr... og at jeg yderligt har tabt nogle 100 gram mere end beregnet her mandag tirsdag er nok ved nærmere overvejelse fordi men mens lige er slut :)

Jeg vil heller være godt med i starten, og regner med at smide de første 5 kg inden midt august, hvor efter vægttabet sættes ned til et par små hundrede gram per uge de sidste par måneder for at skåne musklerne og opnå en bedre def. i forhold til sidste konkurrence ;)

Syntes også at du går lidt meget eller hva?

NOPE... går meget både off-season og under konkurrence træning... den eneste forskel nu er at jeg går cirka 30-40 minutter ekstra per uge i forhold til off-season....

Tvætimod synes jeg efter at have læst i din log, at det er lidt bekymrende at du dyrker høintensitetscardio som både løb og spinning, hvilket helt sikkert vil gå ud over dine muskler i forhold til eks. powerwalk, og at du på samme tid kan finde på at sætte dine kcal ned fra 3000-4000 per dag til kun 1900 kcal er jeg lidt uforstående overfor - det er jo lige før de 1900 kcal udgøre dit BMR :unsure:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Igen !

Det er heller ikke meningen at jeg skal blive ved i alle 5 måneder med så meget cardio. Det er mest i starten for at finde udaf hvor hurtigt jeg smider fedt. Jeg har sikkert også fået for mange kacl off-season for jeg lå også på ca 2000 kacl på min sidste diæt og det passede meget fint. Jeg regner med at kosten skal rettes lidt til i starten af næste månede nå jeg skal indtil min personlige træner.

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING MANDAG D. 7/6

BRYST - BICEPS - MAVE

BÆNKPRES

2set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 5reps @ 55kg

1set x 5reps @ 60kg

5set x 5resp @ 62.5kg

SKRÅ MAVE

2set x 12reps @ BW

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 19kg

1set x 10reps @ 23kg

1set x 10reps @ 26kg

1set x 8reps @ 29kg

1set x 7resp @ 27kg

BICEPS CURL

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 7reps @ 15kg

1set x 7reps @ 17kg

1set x 4resp @ 19kg

PREACHER CURL - maskine

3set x 12reps @ 20kg

HAMMERCURL / FRONTCURL

4set x 10reps @ 12kg

MAVE - lige

4set x 15-8reps @ BW + modstand

Hyggelig omgang med størstedelen af OBBC MOL'erne - varmt, svedigt og som sædvanligt total grinagtigt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Igen !

Det er heller ikke meningen at jeg skal blive ved i alle 5 måneder med så meget cardio. Det er mest i starten for at finde udaf hvor hurtigt jeg smider fedt. Jeg har sikkert også fået for mange kacl off-season for jeg lå også på ca 2000 kacl på min sidste diæt og det passede meget fint. Jeg regner med at kosten skal rettes lidt til i starten af næste månede nå jeg skal indtil min personlige træner.

Jeg vil personligt aldrig komme ned omkring de 2000 kcal, da det helt sikkert vil gør at du mister muskler (det sker kun i perioder hvor jeg er distret pga. eks. eksamenslæsning at jeg kommer ned omkring 2300-2400)

På de billeder jeg har set af dig til sidste DM, så du ret så skinny ud :blink: synes ikke du bar præg af at være markeret og muskuløs, så måske du burde overveje om 2000 kcal faktisk ikke er for lidt til at vedligeholde den muskelmasse du har ???

Link to comment
Share on other sites

POWERWALK 40 minutter..... og ikke et minut mere da jeg allerede taber mig for hurtigt :unsure:

Nåhnåhda, det er da nye boller på suppen :poking: :lol: Husker noget med at jeg blev punket fordi jeg ikke ville gå mere end 45 minutter for noget tid siden ;) :nahnah:

det kan jeg ikke huske noget om!!! :blink:

:bblush:

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 43 minutter i godt tempo....

... og så lige arbejde i 13 timer :blink: inden jeg kan komme hjem til Kragen :wub:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 40 minutter

På trods af regn kan turen sagtens få 5 stjerner :firebounce:

- jeg ved ikke hvad det er med regnvejr men tiden flyver bare af sted når man trasker gennem vandpytter i sine egne tanker B)

Link to comment
Share on other sites

Er det muligt at få lov til at se den avatar i stor  :o

Er avataren egentlig ikke et gammelt pladecover med Janet Jackson? Hun har ihvertfald lavet noget der minder meget om det engang.

Edit:

Janet Jackson

Nope, det er ikke det samme. Friskt billede så!

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Nu er Janet ikke den mørkeste dame, og slet ikke på et sort/hvis billede.

Sjovt nok lidt ligesom hendes bror.. han er sgu heller ikke sort på s/h-billeder :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu er Janet ikke den mørkeste dame, og slet ikke på et sort/hvis billede.

Sjovt nok lidt ligesom hendes bror.. han er sgu heller ikke sort på s/h-billeder :tongue:

Hov hov, der forsvandt noget fra det indlæg!

B)

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING ONSDAG D. 9/6

RYG - MAVE

DØDLØFT

2set x 8reps @ 60kg

1set x 6reps @ 80kg

1set x 6reps @ 90kg

1set x 6reps @ 100kg

1set X 5reps @ 110kg

2set x 3reps @ 120kg

3set x 5reps @ 100kg

... stille og rolig omgang - fra i næste uge står der SHEIKO på dødløften!!!

RONING DB

1set x 12reps @ 32.5kg

1set x 10reps @ 37.5kg

1set x 8reps @ 42kg

1set x 10reps @ 42kg

1set x 8reps @ 42kg

HIGH ROWS

---skulderbredt greb---

1set x 12reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 6reps @ 75kg

1set x 12reps @ 65kg

LOW ROW

1set x 30reps @ klods 9

LATPULLS

---skulderbredt greb---

1set x 15reps @ klods 10

UPRIGTH ROW

3set x 12reps @ lille stang + 10kg

.... en let omgang for lige at få lidt bevægelse i skuldrene

MAVE-lige

---hyperextionbænk---

4set x 10-12reps @ BW + modstand

ROTATOR CUFF

3set x 12reps @ 12lb

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TORSDAG D. 10/6

SKULDER - TRICEPS - MAVE

SKULDERPRES DB

2set x 12reps @ 13kg

1set x 12reps @ 17kg

1set x 8reps @ 21kg

2set x 5reps @ 23kg

3set x 4reps @ 23kg

... SÅDAN - presset bliver sgu bare bedre og bedre - de 21 kg ryger op nu og jeg fik uden problemer bøffet de 23kg op alle 5 gange :D

MAVE - SKRÅ

4set x 12reps @ BW

LATERALS DB

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 9reps @ 9kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 14reps @ 7kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 9reps @ 7kg

FRONT RAISE DB

1set x 12reps @ 4kg

1set x 12reps @ 5kg

... irriterer min supraspinatussene - så det spiller jo ik!!! <_<

SKULDERPRES - maskine

1set x 16reps @ klods 8

... brænde ud set :unsure:

DIPS - smal

1set x 20reps @ BW

DIPS - maskine

1set x 30reps @ klods 8

BICEPSCURL DB

1set x 15reps @ 12kg

.. og det var omtrendt det!!! TOTAL mennesketomt OBBC i slutningen af min træning nåede dog lige at støde på Kuldskær og prikke lidt til hende :poking:

Link to comment
Share on other sites

... Og så lige et par billeder til alle aspirerende bodyfitness atleter til at øge motivationen yderligt!!! :angelgrin:

IFBB California State Pro Figure

vinder Elaine Goodlad

14-IMG_0636.jpg

... og selvfølgelig lige lidt nordisk i kraft af Lena Johannesen!!

18-IMG_0639.jpg

18-IMG_9787.jpg

18-IMG_9786.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share