ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Duuuuu Angel ....?

Er du stadig på arbejde ??

Har du madpakke med :)

Vil du vide hvad jeg skal ha om 5 minutter ??!

:flipa:

hehe.. nice... RØD og Saftig :drool:

Men nu er det jo sådan at jeg arbejder på et hotel hvor jeg kan "æde" alt det jeg vil!!!

I aften står den på fiskeanretning efterfulgt af kalvemørbrad m. nye kartofler og for dem der ikke er på diæt er det soft-ice med frugt ad libitum :blink:

Link to comment
Share on other sites

I aften står den på fiskeanretning efterfulgt af kalvemørbrad m. nye kartofler og for dem der ikke er på diæt er det soft-ice med frugt ad libitum :blink:

Uuuuuhh det lyder nu osse lækkert.....

Men jeg fik jo ovnstegt laks tidligere, så jeg overlever...

Ville nu godt ha byttet mit sidste måltid (tun-ris-grønt) for den kalvemørbrad !!!! nammenamme

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING LØRDAG D. 19/6

SKULDER - MAVE - LÆG - BICEPS

SKULDERPRES DB

1set x 12reps @ 13kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17kg

1set x 12reps @ 19kg

1set x 9reps @ 21kg

1set x 4reps @ 23kg

1set x 7reps @ 21kg

... så var der udsolgt :dead:

MAVE - lige

2set x 25reps @ BW

MAVE - skrå

3set x 12reps @ BW

Bicepscurl blev superset'et med lidt laterals hvilket var virkeligt hårdt for underarmene

LATERALS DB

1set x 14reps @ 6kg

4set x 10reps @ 7kg

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 13kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 7reps @ 17kg

1set x 4reps @ 19kg

SIDDENDE LÆGPRES

2set x 20reps @ 30kg

2set x 15reps @ 50kg

Og så lige for sjaw lidt low row

LOW ROW

---smalt v-håndtag---

1set x 15reps @ klods 10

1set x 12reps @ klods 12

1set x 14reps @ klods 14

1set x 10reps @ klods 16

Link to comment
Share on other sites

Cool nok kg der... gode trænings sæt.... MANGE piger ku lære noget af dig!!! :4thumbup:

Prøver forgæves at fortælle alle mine veninder at vejen til stramme balder gode bryser faste lår osv osv osv ikke er at droppe maden og spise mindt muligt :smashtard: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

LATERALS DB

1set x 14reps @ 6kg

4set x 10reps @ 7kg

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 13kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 7reps @ 17kg

1set x 4reps @ 19kg

Hæhæ - ej hvor fedt..... Du ligger osse og roder med de der småknolde :)

Men den curl dér !!!

kom nu lidt op til mig ;) her er så hyggeligt B)

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK hele 50 minutter idag

... lidt søvnig men er igen i Nyborg så det var en meget smuk tur langs vandet som var helt roligt og selvfølgelig stødte jeg ikke på en eneste sjæl men var ogsåude kl 5:30 :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja det er satme ikke så underligt sådan en søndag morgen, at du iklke støder på nogen.. alle mennesker har jo været i byen må tudu tønte tænke på.. Men det har garantert været en aganske hyggeligt og flot tur lige nu her når silen er sået på ;)

Link to comment
Share on other sites

stå op klokken 5.30 på en søndag :blink::blink:

så går man vist op i det

:blink::blink::blink:

Det håber jeg da også jeg gør :unsure:

... og når man så skal møde på arbejde kl 7 er der jo ikke så meget andet at gøre end at komme tidligt ud af fjerene :)

PLAYBOY> Er du stiv??? :lol: eller er det bare for sjaw!!?? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er satme ikke så underligt sådan en søndag morgen, at du iklke støder på nogen.. alle mennesker har jo været i byen må tudu tønte tænke på.. Men det har garantert været en aganske hyggeligt og flot tur lige nu her når silen er sået på ;)

:blink::blink: :lol:

Håber da PB er en a dem der har været i byen !!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er satme ikke så underligt sådan en søndag morgen, at du iklke støder på nogen.. alle mennesker har jo været i byen må tudu tønte tænke på.. Men det har garantert været en aganske hyggeligt og flot tur lige nu her når silen er sået på  ;)

:blink::blink: :lol:

Håber da PB er en a dem der har været i byen !!!! :tongue:

JA... ellers er det sgu lidt trist!!! :cry:

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er satme ikke så underligt sådan en søndag morgen, at du iklke støder på nogen.. alle mennesker har jo været i byen må tudu tønte tænke på.. Men det har garantert været en aganske hyggeligt og flot tur lige nu her når silen er sået på  ;)

:blink::blink: :lol:

Håber da PB er en a dem der har været i byen !!!! :tongue:

JA... ellers er det sgu lidt trist!!! :cry:

:lol:

Og her har vi så svaret på - tjaaah, et par a vores spørgsmål :lol:

Yiiir.. God morgen gutter.. Fik fandme en dame på 23 med hjem i nat  .. Jeg fatter det slet ikke, men fuck det var nice.. Jeg blev i øvrigt 19 år i går, så husk at sige tillykke

;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Haha :lol:

Shit mand, det indlæg er jo helt henne i skoven :blink: .. Men jeg kan da nå frem til, at mit budskab var at det nok var flot sådan en morgen hvor solen er stået op :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 40 minutter...

Total wasted her til morgen , da jeg var til min nevøs studentergilde igår og DAMN det trækker tænder ud at sidde i et havetelt og fryse i jeg ved ikke hvor mange timer :unsure:

Link to comment
Share on other sites

sådan går det når ens fedtprocent nærmer sig single digits!

så kan du lære det kan du! :tongue:

YEAH... SHIT HAPPENS!!!! :blink::blink:

By the way.. så er min talje nu <74cm!!

Det er minus 4 cm på 3 uger så man kan ikke sige andet end at det går nedad :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mht. fedtprocent, er der så ikke et tidspunkt hvor kvinder få menarhoe(tror jeg nok det hedder)?

Niske

Jo... det er næsten mere reglen end undtagelsen!! :unsure:

Min stopper sikkert nu!!! :w00t: For idag var min fedt% nede omkring de 19% så nu burde der snart ikke ske mere!!!

Jeg kender dog en anden fitnesspige og hun har mens og så selv om hendes fedt% nogle gange har ramt 8% så der er undtagelser!!!

Men der er jo ikke ensbetydende med at du ikke kan blive gravid! Jeg har stadigvæk en normal mængde hormoner i kroppen men menstruerer bare ikke. Min krop har ikke overskuddet til at brænde ekstra kcal af som det skal bruges under en mens samt kan sikkert ikke klare blodtabet!! :blink:

En hel anden historie er at leptin som jo udskilles af fedtcellerne er ansvarlige for aktivering af eller forstærkning af de hormonsignaler som regulere menstruationen!!

Ved lave fedtdepoter vil den faldende leptinmængde påvirke hypofysen til at nedsætte eller helt stoppe menstruationen.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret :)

Kunne svagt huske en case om en kvindelig dansk løber der blev stoppet af sin læge, da hun havde en temmelig høj udskildning af proteiner i urinen, samt at hun havde gået længere tid - et par år så vidt jeg husker - uden regelmæssig mens.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret :)

Kunne svagt huske en case om en kvindelig dansk løber der blev stoppet af sin læge, da hun havde en temmelig høj udskildning af proteiner i urinen, samt at hun havde gået længere tid - et par år så vidt jeg husker - uden regelmæssig mens.

Niske

Kan ikke helt se hvad høj udskillelse af proteiner har af relation til menstruation samt det at den er uregmæssig ikke er unormalt???

Kunne bedre forstå at alarmklokkerne ringer hvis der sker en for tidlig knogleafkalkning :unsure:

ThomasNA> Når du nu engang har været over og hilse på og jeg har snakket med dig mere end to gange, så er du måske berettiget til at fyre sådan en kommentar af :confused:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share