ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Først vil jeg lige sige mange gange tillykke med udtagelsen Angel - det er sgu godt gået :4thumbup:

Det skulle vel ikke tilfældigvis være en eksamen i strukturel og funktionel biomedicin B, som har voldt dig kvaler!! (Jeg har sgu drømt om Inulin-monstre hele natten :( )

Gi den gas i Aalborg.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Først vil jeg lige sige mange gange tillykke med udtagelsen Angel - det er sgu godt gået :4thumbup:

Det skulle vel ikke tilfældigvis være en eksamen i strukturel og funktionel biomedicin B, som har voldt dig kvaler!! (Jeg har sgu drømt om Inulin-monstre hele natten :( )

Gi den gas i Aalborg.....

Hvordan kunne du gætte det??? :blink:

DAMN - jeg var lige så jeg spruttede efter eksamen - jeg gide simpelthen ikke finde mig i den slags!!! :angry:

Har du selv været oppe i den??

Jeg skal skrive en klage senere idag som bliver sandt afsted søndag/mandag... så hvis du er interesseret og evt. kender andre som vil læse den og evt skrive under så lad mig vide :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg var også oppe til den i går og mener at det var et dybt latterligt eksamenssæt.. :thumb_down:

Hvordan F..... vil de også have at vi skal kunne beskrive hvordan en læge skal udføre en latterlig levertransplantation - jeg er rystet....

Hvis det er muligt mandag, så vil jeg gerne skrive under på klagen, men er ikke i Odense før middag på mandag.. Det er da også muligt at jeg kan samle et par stykker mere som vil skrive under.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg var også oppe til den i går og mener at det var et dybt latterligt eksamenssæt.. :thumb_down:

Hvordan F..... vil de også have at vi skal kunne beskrive hvordan en læge skal udføre en latterlig levertransplantation - jeg er rystet....

Hvis det er muligt mandag, så vil jeg gerne skrive under på klagen, men er ikke i Odense før middag på mandag.. Det er da også muligt at jeg kan samle et par stykker mere som vil skrive under.

.. og det mest irriterende er at leverens blodforsyning slet ikke har noget at gøre i vores eksamensset!!!

Hvis du har mulighed for at læse mail så kan jeg sende den til dig i morgen og så kan der aftales nærmere :D

drop en mail på... [email protected].... så vender jeg KRAFTIGT tilbage :asthanos:

Link to comment
Share on other sites

Men øh.. undskyld min uvidenhed - jeg vidste slet ikke der var noget der hed landshold indenfor styrkeløft.... hvad indebærer det egentlig? Der er vel ikke deciderede landskampe?

Hvad det helt præcist indebære er bl.a. noget af det jeg skal til Ålborg og høre om (.. men mon ikke /Niels ved hvad det drejer sig om)

Der vil sikkert være nogle forpligtigelser omkring obligatorisk træning samt enkelte stævner hvor man skal afsted som et hold og ikke individuel præstation er det vigtigste :)

Man forpligter sig til at deltage i nogle træningssamlinger. De foregår pt. i Aalborg, men måske kommer de til at foregå i Århus i fremtiden.

Ud over det er man som landsholdsløfter i betragtning til at komme med til de internationale stævner (EM, VM, NM, EU-Cup etc etc). Pt. er der ingen deciderede landskampe, det var der for nogle år siden.

Og så får man jo mulighed for at få en masse rådgivning af landstræneren - og erfarne løftere til træningssamlingerne.

Link to comment
Share on other sites

Man forpligter sig til at deltage i nogle træningssamlinger. De foregår pt. i Aalborg, men måske kommer de til at foregå i Århus i fremtiden.

Ud over det er man som landsholdsløfter i betragtning til at komme med til de internationale stævner (EM, VM, NM, EU-Cup etc etc). Pt. er der ingen deciderede landskampe, det var der for nogle år siden.

Og så får man jo mulighed for at få en masse rådgivning af landstræneren - og erfarne løftere til træningssamlingerne.

Det hele lyder jo rigtigt godt... specielt med hensyn til rådgivningen!

Jeg er sikker på at jeg med de rette teknikker både træningsmæssigt men ikke mindst løfte-mæssigt kan hente en del kg - og så kan det jo være at den slags træning endelig kan give min psyke det kick jeg har gået og ventet på længe :D

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING FREDAG D. 18/6

SQUAT - BÆNK - TRICEPS

SQUAT

2set x 5reps @ 40kg

1set x 5reps @ 55kg

1set x 4reps @ 65kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 3reps @ 75kg

1set x 3reps @ 80kg

1set x 3reps @ 82.5kg

2set x 1-2reps @ 85kg

... fik selvfølgelig vredet godt i min venstre skulder under de 82.5 kg hvilket satte en stopper for flere reps i squatten med + 80 kg ... TYPISK!!! <_<

BÆNKPRES

1set x 5reps @ 42.5kg

2set x 4reps @ 50kg

2set x 3reps @ 57.5kg

6set x 2reps @ 65kg

DIPS

1set x 15reps @ BW

.... FUCKING :cussing: skulder!!

SQUAT

1set x 5reps @ 55kg

2set x 5reps @ 65kg

4set x 4reps @ 77.5kg

.... min skulder er ikke rigtig til at blive klog på ... nu mærkede jeg slet intet :blink:

FRANSK høhø PRES

1set x 12reps @ stang + 10kg

1set x 8reps @ stang + 20kg

1set x 8reps @ stang + 20kg

1set x 15reps @ stang + 10kg

En OK omgang taget i betragtning af min eksamen som havde gjort min humør lidt olmt

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

FRANSK høhø PRES

1set x 12reps @ stang + 10kg

1set x 8reps @ stang + 20kg

1set x 8reps @ stang + 20kg

1set x 15reps @ stang + 10kg

Hæhæhæ - hva fanden er det for en slags pres :blink: .... ;)

Sjovt nok kørte jeg den osse i går, for første gang i et par år :)

Og den skal med i programmet igen, for helt ærligt <_< så du hvad jeg kørte ?? :lol:

Link to comment
Share on other sites

FRANSK høhø PRES

1set x 12reps @ stang + 10kg

1set x 8reps @ stang + 20kg

1set x 8reps @ stang + 20kg

1set x 15reps @ stang + 10kg

Hæhæhæ - hva fanden er det for en slags pres :blink: .... ;)

Sjovt nok kørte jeg den osse i går, for første gang i et par år :)

Og den skal med i programmet igen, for helt ærligt <_< så du hvad jeg kørte ?? :lol:

RACER

Fransk pres

4 sæt x 10 reps med 19,5 kilo

høhø... tag dig sammen ;)

Link to comment
Share on other sites

DIPS

1set x 15reps @ BW

.... FUCKING  skulder!!

Bvadr, kender det godt, min skulder sagde osse lige knæk igår da jeg ville tage dips, nu gør den nas:(

Jeg ved heldigvis hvor mit problem er, så jeg kan undgå det til rimelighed.. det er ikke en direkte skade men en overbelastning af senen til m. supraspinatus... pisse irriterende <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan blot LE hånligt ... MWHUAHAHAHAH :evillaughter:

tsk tsk tsk...... Der var engang en der skrev :

Den, der på smukkeste måde kan forbinde åndelig dannelse med kropslig formåen

øvelse smukke engel - øvelse ;)

:lol: :lol: :lol:

... det citat kender jeg ikke noget til :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share