ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cheeburga: 2. DIÆTUGE :cheeburga:

Ugen er gået let og har absolut ikke manglet noget - jeg har fået smidt 1 kg og begynder allerede at blive mere smal i hovedet og har fået begyndende striber i toppen af brystet samt skulder og mave er blevet mere markeret - faktisk er min atletlomme allerede fuldt synlig og har fået en god skarp kant i bunden :devil:

Lige nu ligger jeg omkring de 73 til 73.5kg i morgenvægt. Jeg vil se om jeg ikke kan holde vægten status quo i denne uge, da jeg umiddelbart tror denne diæt bliver en del lettere end tidligere og jeg umiddelbart vil kunne tabe mig meget hurtigere og flottere end tidligere :firebounce:

Målet er at nå de 70kg til august... så jeg skal kun smide sølle 3 kg over de næste 7-8 uger, så jeg kan vist roligt holde min kost på gennemsnitlig 2700-2800 kcal :D

post-12-1087238212.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

mave er blevet mere markeret - faktisk er min atletlomme allerede fuldt synlig og har fået en god skarp kant i bunden  :devil:

Heldige asen :w00t: ;)

Har du nogle gode tips til mavetræning? Kæmper selv en del for at få noget der minder om muskler frem på min, men der er ikke det store at se selv om min fedt% er på omkring 14,5 pt :blink: FX hvad er din erfaring mht. hvor tit og hvor mange set/reps man skal køre?

Hilsen Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

mave er blevet mere markeret - faktisk er min atletlomme allerede fuldt synlig og har fået en god skarp kant i bunden  :devil:

Heldige asen :w00t: ;)

Har du nogle gode tips til mavetræning? Kæmper selv en del for at få noget der minder om muskler frem på min, men der er ikke det store at se selv om min fedt% er på omkring 14,5 pt :blink: FX hvad er din erfaring mht. hvor tit og hvor mange set/reps man skal køre?

Hilsen Tulle :)

Mit bedste tip - hvis du ikke allerede træner sådan - er at behandle mavemusklerne som alle andre muskler... dvs. hvis du ønsker hypertrofi så skal du køre tungt og med få reps :)

Vælg et par gode øvelser hvor du kan få relativ tung vægt på uden at belaste din lænd og så sigt efter 6- 14 reps fordelt på 3-4 set.

En anden ting er at bruge din vejrtrækning under udførelsen, sørg altid for at puste godt ud i toppen af en øvelse, så du føler at din mave bliver suget op under ribbene. Den spænding der opstår når du gør dette bibeholder du i den excentriske fase af øvelsen - det vil helt klart gøre øvelsen tungere og aktivere både dine skrå, lige og indre mavemuskler for maksimal kontraktion :devil:

så jeg kan vist roligt holde min kost på gennemsnitlig 2700-2800 kcal :D

Æv, det vil jeg også kunne cutte på. :cry::tongue::w00t:

.... og så tæller jeg ikke engang mine 5 gram fiskeolie, 10 gram glutamin samt grøntsager og eks. ketchup med ;)

( så min kost er nok nærmere noget i nærheden af + 200 kcal per udregning!! )

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 40 minutter

TRÆNING MANDAG D. 14/6

BEN - BRYST

SQUAT

1set x 8reps @ 40kg

1set x 5reps @ 55kg

1set x 4reps @ 65kg

2set x 3reps @ 77.5kg

1set x 3reps @ 80kg

1set x 3reps @ 82.5kg

1set x 3reps @ 85kg

1set x 3reps @ 87.5kg

1set x 4reps @ 90kg

... så rykker vi i squtten igen - jeg gider ikke det lalle pjat længere og min stil er faktisk ved at være OK igen - lige bortset fra de sidste par set hvor man begynder at være træt og ufokuseret, så løfter jeg altså stadigvæk røven først men til og med de 80 kg er stilen god :)

BÆNKPRES

1set x 8reps @ 42.5kg

2set x 5reps @ 50kg

2set x 4reps @ 57.5kg

6set x 3reps @ 65kg

SQUAT

1set x 8reps @ 40kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 3reps @ 72.5kg

5set x 3reps @ 80kg

SKRÅ BÆNKPRES DB

1set x 10reps @ 23kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 10reps @ 26kg

CHINS

1set x 8reps @ BW

Jeg har valgt at splitte min Sheiko op, hvorfor jeg ikke har flere øvelser på programmet for en enkelt træningsomgang - alle "hjælpeøvelse" bliver trænet forskudt på dagene mellem sheiko, så lidt træning skal det nok blive til :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Mit bedste tip - hvis du ikke allerede træner sådan - er at behandle mavemusklerne som alle andre muskler... dvs. hvis du ønsker hypertrofi så skal du køre tungt og med få reps :)

Vælg et par gode øvelser hvor du kan få relativ tung vægt på uden at belaste din lænd og så sigt efter 6- 14 reps fordelt på 3-4 set.

En anden ting er at bruge din vejrtrækning under udførelsen, sørg altid for at puste godt ud i toppen af en øvelse, så du føler at din mave bliver suget op under ribbene. Den spænding der opstår når du gør dette bibeholder du i den excentriske fase af øvelsen - det vil helt klart gøre øvelsen tungere og aktivere både dine skrå, lige og indre mavemuskler for maksimal kontraktion :devil:

Tak for tippene :bigsmile:

Vil lige tænke ekstra over vejrtrækningen og eller bare fortsat klø på :)

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TIRSDAG D. 15/6

SKULDER - TRICEPS - MAVE - LÆG

SKULDERPRES DB

1set x 12reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 8reps @ 19kg

5set x 5reps @ 23kg

1set x 13reps @ 19kg

... JEP JEP :devil: så nåede jeg de 5x5 med 23 kg - nu skulle der gerne være til 6x5reps, 7x4reps med 23 kg ... og så er det snart til til at nappe 25kg!

MAVE - lige

1set x 15reps @ BW

LATERALS DB

1set x 12reps @ 6kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 8reps @ 10kg

2set x 8reps @ 11kg

1set x 8reps @ 10kg

ROTARY TORSO

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 130lb

1set x 10reps @ 150lb

ONEARM FRONT SKULDER PRES

1set x 12reps @ 10kg

1set x 12reps @ 12kg

1set x 8reps @ 15kg

ONEARM DECLINE LATERALS DB

1set x 12reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 9reps @ 10kg

DIPS - swedish style

1set x 20reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

.... god power, stil og rytme - tror jeg er ved at genfinde formen nu :D

DONKEY RAISE

3set x 15reps @ 120kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 6reps @ 80kg

TRICEPS EXTENSION DB

2set x 12reps @ 10kg

LIGGENDE LÆGPRES

1set x 15reps @ klods 10

1set x 13reps @ klods 12

1set x 12reps @ klods 14

1set x 13reps @ klods 16

1set x 9reps @ klods 17

ROTATOR CUFF - maskine

1set x 10reps @ 14kg

1set x 12reps @ 12kg

Kanon god og ikke mindst konsekvent træning hvor jeg kom alt det planlagte igennem .... så det spiller jo MAX :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

JEG ER LEEEEEEEEEEEEEEEEEE' :firebounce:

Kan slet ikke fatte det lige nu :dropjaw: men har lige snakket med Kim Lynge, som er træner for det danske landshold i styrkeløft og og og og...... jeg er blevet udtaget!!! :blink::blink::blink:

Jeg skal op og træne og se det hele an d. 10.-11. juli - høre lidt om reglerne, se hvordan det hele foregår og så tage stilling til om det er noget jeg har lyst til... MAN!!! Jeg er spændt :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Kan slet ikke fatte det lige nu  men har lige snakket med Kim Lynge, som er træner for det danske landshold i styrkeløft og og og og...... jeg er blevet udtaget!!!   

:o :beerchug::beerchug: :bounce: :4thumbup:

Hvor sygt !!!! - det er sateme vildt det der Angel !! tillykke ?!!!

Hvad så ? skal du til athen eller hvad ;)

Link to comment
Share on other sites

Alle sammen.....

... tusind TAK for alle de søde ord :w00t::w00t::w00t:

Jeg kan jo ikke andet end at indrømme at det kun giver mere blod på tanden :asthanos:

Nu skal der sgu dødløftes en masse igen... og ikke mindst have squat'et booty'en ud af bukserne for ikke at snakke om alt det der skal bænkes :tongue:

Men med hensyn til stævne deltagelse i SL så bliver det nok først engang i det nye år, da dette efterår er helliget fitness :)

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med udtagelsen :)

Jeg bemærkede lige, at du bruger ret tunge vægte til at træne Rotator Cuff med (12 og 14kg). Det er ikke nogen god idé, da de store skuldermuskler så overtager arbejdet, og dermed styrker du ikke rotator cuff. Jeg bruger selv 5kg håndvægte.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med udtagelsen :)

Jeg bemærkede lige, at du bruger ret tunge vægte til at træne Rotator Cuff med (12 og 14kg). Det er ikke nogen god idé, da de store skuldermuskler så overtager arbejdet, og dermed styrker du ikke rotator cuff. Jeg bruger selv 5kg håndvægte.

Takker :D

Nå .. så det synes du ikke er en god ide ;)

Men nu er det heller ikke håndvægt men derimod en maskine... tror også jeg plejer at skrive maskine.. men glemte det vist idag :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Kæft' det feeee' jo. Landholds styrkløøøøøftaaargggh. Jeg er sikker på Slawteren gerne vil give et stort fedt sponsorat (Uhhh, det kunne være jeg skulle lave en sketch...det er ved at være længe siden :D )

Link to comment
Share on other sites

Kæft' det feeee' jo. Landholds styrkløøøøøftaaargggh. Jeg er sikker på Slawteren gerne vil give et stort fedt sponsorat (Uhhh, det kunne være jeg skulle lave en sketch...det er ved at være længe siden :D )

HEHE :lol: ... så er jeg da uden tvivl sikker på at få mig et godt grin :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share