ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Min PW er heller ikke på mere en 7 km/t max... !! tror det er fordi vi har korte ben Pia :4whistling: :4whistling:

Ellers dejlige med lidt opdatering på træningen... !! Vi forventer at se mere af det fremover :4thumbup:

Ellers må vi jo igang med lidt afpresning igen :bigsmile:

Skal nok opdatere nu :blush:

... har også selv brug for at holde overblikket over denne nye lidt lettere træningsform - så kan jeg altid se om et halvt år hvor det gik galt eller godt når jeg er tilbage i stiletterne :slut:

//NO

:annoyed:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja... gruppepres virker altid på mig :annoyed:

Ang. min PW hastighed så er den alt mellem 8 - 9.3 km/t (på de gode dage!!!)

Om det skyldes mine stylter eller blot hurtigt svingende hofter :nissetunge: ved jeg ikke, men I har nok begge ret at korte ben ikke lige er vejen frem til at opnå tempo på over 7 km/t :wink:

Faldt forresten over det her... har du stået nøgenmodel?? :nissegrin:

Ha ha ha :laugh: Satans også, så er jeg afsløret, lad det hellere blive mellem os :secret:

Det med de 7 km og korte ben, skal blive ugens næste udfordring. Mål: At Powerwalke med mere end 7 km/time :cooldance: I må hellere holde mig til ilden :blush:

- Pia (Bambi) :wub:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey Norah,

Prøvede lige at sende en PM til dig, men tror vist din indbakke er for fyldt? :xmas: Kan du så se at rydde op i alle de fan-letters og kærlighedserklæringer? :wink:

Anna

Sorry :blush:

Det sker FANDME hele tiden!! :annoyed: Kan ikke altid følge med mængden af PMer :crazy:

Er ryddet nu Boooooooooooogs :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag d. 18/12

1. TRÆNING kl. 8

Løb: 35 min

Gennemsnitspuls: 140 bpm

Distance: 7 km - heraf 1 km jogging --> opvarmning + nedkøling

... FUUUUCK det var glat - jo slet ikke til at komme op i tempo men også godt det samme for mine ben var i den grad "stramme" og DOMSplaget fra gårdsdagens træning :crazy: Men ellers sjovt at bemærke at min puls blot er sølle 10 slag højere under let løb end ved powerwalk :blink:

2. TRÆNING kl. 14-1445

Dagens træning var med fokus på triceps og en let omgang guns

Bænkpres: 5 @ 5 x 50 - 52.5 - 55 - 57.5 - 60kg

Smal bænkpres: 3 @ 8 x 45kg

superset'et med...

Biceps DB curl: 4 @ 11 x 2x10 - 2x12.5 - 2x15 - 2x17.5kg

Dips, laaang TUT: 3 @ 15 x BW

superset'et med...

Konc. Preacher Curl, maskine : 3 @ 20 x 20kg

Havde herefter planlagt at køre DB pullovers men følte egentligt at jeg havde fået trænet nok triceps så sluttede af med lidt syreset...

Triceps pushdown: 2 @ 30 x 50kg

Dejlig hurtigt træning - 50 minutter fra ankomst til afgang ... sådan skal det være :w00t:

//NO

:annoyed:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

uuuuuhh opdatering fra selveste Angel - dejligt :flowers:

Det bliver jeg jo nødt til ellers får jeg jo Bambi-bodybuilder på nakken :nissetunge: synes mere om Bambi-builder :nissegrin: ville rent faktisk passe til en fitnesstøs som mig og så endda godt pga. mine lange stylter!!

Let omgang guns med 17,5 kg i Db-curl :blink::blink: Så tør jeg næste ikke spørge hvad du løfter når det er tungt.
Desværre let ja :smile: jeg skal op omkring 22.5 før jeg rammer de 5-6 reps som jeg kalder tungt træning ... alt over 8 reps er let træning :bigsmile:
Du ser ikke selv specielt tilfreds ud.

- Pia (Bambi) :wub:

hæhæ ... det er mit FOKUSFJÆS!!!

//No

:annoyed:

By tha way Pia... Ikke nok med at du står model som Bambi ... men efter du havde postet dit posing-pic så var jeg straks klar over at jeg hvade set dig som BB-model et sted på nettet ... er det ikke dig?? :nissetunge:

post-363-1166464901_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det bliver jeg jo nødt til ellers får jeg jo Bambi-bodybuilder på nakken :nissetunge: synes mere om Bambi-builder :nissegrin: ville rent faktisk passe til en fitnesstøs som mig og så endda godt pga. mine lange stylter!!

Desværre let ja :smile: jeg skal op omkring 22.5 før jeg rammer de 5-6 reps som jeg kalder tungt træning ... alt over 8 reps er let træning :bigsmile:

hæhæ ... det er mit FOKUSFJÆS!!!

//No

:annoyed:

By tha way Pia... Ikke nok med at du står model som Bambi ... men efter du havde postet dit posing-pic så var jeg straks klar over at jeg hvade set dig som BB-model et sted på nettet ... er det ikke dig?? :nissetunge:

Ahhh afsløret igen igen :blush: Men ja det ligner sgu meget godt... og jeg er helt clean, er bare født med rigtig heldige BB-gener :santa2::laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Lidt pics fra vores udvidelse i OBBC ... vi er stadigvæk under opbygning i klubben men det begynder at tage form og vi har nu efterhånden fået lagt et fedt stødabsorberende gulv over det hele ... i den nyudvidet benafdeling ender vi op med 3 powerracks og 2 platforme samt hvis 1 almi. fritstående stativ - så nu er der FANDME plads til at give den gas :devil:

Her er lidt billeder af 1/3 del af underetagen :bigsmile:

dec3.jpg

dec4.jpg

dec7.jpg

dec10.jpg

dec12.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

lyder leee....så forventer vi jo at folk snart squatter 300 kg lystigt oppe hos jer..

nu har de jo alle muligheder for det...

Tjaaaa... vores fitnessdreng Jonas ligge pt. på 200 uden udstyr ass to the grass og overskud :wink: Farmeren ligger et stykke over og flere er lige i kølvandet ... så tror rent faktisk at hvis vi hev dem i udstyr og de fik lidt træning i dette, at vi havde nogle stykke der ville være pænt deroppe af... men nu er vi jo ikke interesseret i SL så det bliver jo ikke aktuelt.... så du skal ikke være bange :santa2::nissetunge:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

YEEEES :cheer:

Havde sådan håbet at Finland ville åben for udenlandske deltagere i 2007... SÅDAN :grindance:

... er dog lidt synd for LOADED CUP at det ligger samme weekend - for mig bekendt vil det Finske Grandprix trække langt flere end DK vil kunne!! Men vi må se :smile:

2007 FORCE GRAND PRIX

Finnish Bodybuilding Federation and KP Fitness Productions Inc. warmly welcome and invite the best bodybuilders and body fitness competitors in Scandinavia to compete at the Amateur Invitational FORCE Grand Prix in Helsinki, Finland.

Date and place

28th April, 2007, Helsinki, Finland

Contest Venue

The competition will take place in Helsinki House of Culture, Sturenkatu 4, Helsinki, Finland. The contest venue is located almost heart of the city.

Categories

FORCE Grand Prix - Men's Bodybuilding open class.

Women's Body Fitness Open - 163 cm & + 163 cm

Men's Classic Bodybuilding Open - 178 cm & + 178 cm

Invitations

FORCE Grand Prix 2007 is an open competition for competitors who has been placed top 5 in their National Championships.

All enrolment for the competition has to go through your National Federation to the Finnish Federation, to make sure you meet the qualification-demands, and to make sure you have your National Federations permission to compete. All participants need a valid IFBB license to compete.

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 20/12

1. TRÆNING kl. 11

Powerwalk: 60 min

Gennemsnitspuls: 131 bpm

Distance: 8.2 km

... sov længe igen :4ranting: må snart se at få hovedet ud fra under hovedpuden eller komme tidligere i seng :blush:

Dagen i dag stod på ren rygtræning - så det var jo lige til at overkomme!!

2. TRÆNING kl. 14:30-16

ARCtrainer: 8 minutter

Gennemsnitspuls: 160 bpm

Pulldown, TG-maskine

1set @ 20reps x 50kg

1set @ 20reps x55kg

1set @ 15reps x 60kg

1set @ 12reps x 70kg

1set @ 9reps x 75kg (...fingrene gled!!)

1set @ 12reps x 80kg

1set @ 11reps x 85kg

Sternum Chins, bred fatning

5 @ 5 x BW

superset m.

Bagskulder, maskine

2set @ 20reps x 30kg

1set @ 13reps x 35kg

1set @ 10reps x 40kg

1set @ 6reps x 45kg --> 6reps x 30kg

One arm DB row

1set @ 10reps x 42kg

1set @ 12reps x 42kg

1set @ 14reps x 42kg

1set @ 16reps x 42kg

Pronerede incline DB shrugs

1set @ 10reps x 2x30kg

1set @ 9reps x 2x30kg

1set @ 10reps x 2x30kg

superset m.

Stivarmet pulldown, bred fatning

1set @ 10reps x 50kg

3set @ 12reps x 60kg

ARCtrainer: 10 minutter

Gennemsnitspuls: 165 bpm

Fino træning - god muskelkontakt :4flex:

DIÆT påbegyndt igen per dags dato til Finsk GRANDPRIX :yahoo:

... JA - jeg er vægelsindet :blink: men FUCK DET --> jeg har hele tiden gerne ville stille op i Finland, og da de nu har åbnet grandprixet for udlændinge er jeg mere end GAME :santa2:

(lokker også gevaldigt at Sweetypippi har lovet at ligge hus til forlænget ferie i det Finske :w00t: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hello Angel :bigsmile:

One arm DB row

1set @ 10reps x 42kg

1set @ 12reps x 42kg

1set @ 14reps x 42kg

1set @ 16reps x 42kg

:blink::blink::blink: Jeg synes mine 24 kg er tunge, må se at få aktiveret bodybuilder-generne igen :santa2:

Det kan godt være du er dårlig til at komme op om morgenen, men du er rigtig god til at opdatere din logbog wosschilder43.gif

- Pia (Bambi) 0020jr50.gif

Link to comment
Share on other sites

Hello Angel :bigsmile:

:blink::blink::blink: Jeg synes mine 24 kg er tunge, må se at få aktiveret bodybuilder-generne igen :santa2:

Det kan godt være du er dårlig til at komme op om morgenen, men du er rigtig god til at opdatere din logbog wosschilder43.gif

- Pia (Bambi) 0020jr50.gif

De 42 kg er jo i den lette fitness-ende :santa2: så måske du griber det helt forkert an!!

Måske du i virkeligheden burde forsøge at aktivere din indre fitnesstøs :slut:

... Jeg kan eks. anbefale at iføre sig palliettrusser før træning og evt. ligge et ekstra lag foundation så du ikke mistre det lækre look selv når du anstrenger dig... det kunne måske gøre trikket :wink:

... og godt at høre at mine opdateringer kan bruges til noget :innocent:

//NO bigarmhug.gif

Link to comment
Share on other sites

De 42 kg er jo i den lette fitness-ende :santa2: så måske du griber det helt forkert an!!

Måske du i virkeligheden burde forsøge at aktivere din indre fitnesstøs :slut:

... Jeg kan eks. anbefale at iføre sig palliettrusser før træning og evt. ligge et ekstra lag foundation så du ikke mistre det lækre look selv når du anstrenger dig... det kunne måske gøre trikket :wink:

... og godt at høre at mine opdateringer kan bruges til noget :innocent:

//NO bigarmhug.gif

:blush: Åhhhh nu må jeg vist have lidt "hilfe".... Der er vist ikke ret mange af tøserne herinde der kører med 42 kg i Dumbbell-one-arm-row vel, hvad enten de iføre sig krigsmaling eller ej veeeelll??

:blink:

g030.gif - Pia (Bambi)

P.s: I øvrigt super nuttet kat I har jer :inlove: :inlove:

Link to comment
Share on other sites

:blush: Åhhhh nu må jeg vist have lidt "hilfe".... Der er vist ikke ret mange af tøserne herinde der kører med 42 kg i Dumbbell-one-arm-row vel, hvad enten de iføre sig krigsmaling eller ej veeeelll??

:blink:

g030.gif - Pia (Bambi)

P.s: I øvrigt super nuttet kat I har jer :inlove: :inlove:

De skal bare tage sig sammen .... de kan jo sagtens :wink:

... og jo - makeup hjælper helt klart :nissetunge:

//No

p.s. Der er hele to Baxter & Bibi (begge british blue) ... ser du et mønster :wink:

BBforever :4flex:

DSCN3266.JPG

DSCN3263.JPG

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

De skal bare tage sig sammen .... de kan jo sagtens :wink:

... og jo - makeup hjælper helt klart :nissetunge:

//No

p.s. Der er hele to Baxter & Bibi (begge british blue) ... ser du et mønster :wink:

BBforever :4flex:

DSCN3266.JPG

DSCN3263.JPG

:laugh: BB - katte :santa2:

Jeg skal kører ryg i morgen, så inden jeg starter, aktivere jeg lige min indre gramofonplade med "Tag dig nu sammen Pia" :poking: og så må vi se hvad der sker... Åhhh ja og ej at forglemme make uppen :slut:

- Pia (Bambi) 61.gif

Link to comment
Share on other sites

:laugh: BB - katte :santa2:

:devil:

Jeg skal kører ryg i morgen, så inden jeg starter, aktivere jeg lige min indre gramofonplade med "Tag dig nu sammen Pia" :poking: og så må vi se hvad der sker... Åhhh ja og ej at forglemme make uppen :slut:

... og palliettrusserne.... de er nok de vigtigste :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share