ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Angel!

Mig og kæresten er blevet enige om at det Mel-billede du har postet af kragen er superfedt. Var det det eneste i fik taget, eller er der flere der kommer op? :bigsmile:

Hej Keler

Lækkert at få af vide :4thumbup: Det bliver Kragen sikkert glad for at læse :nissegrin:

Rent faktisk skal han til Århus mandag og hente hans andre billeder (alt i alt cirka 80 GB!! :crazy: )

... og når jeg så lige har haft dem engang igennem billedbehandling skal der nok komme flere... de skal lige justeres ned i størrelse og beskæres for ellers fylder hvert billed 12 MB :blink:

No

Link to comment
Share on other sites

Hej Keler

Lækkert at få af vide :4thumbup: Det bliver Kragen sikkert glad for at læse :nissegrin:

Rent faktisk skal han til Århus mandag og hente hans andre billeder (alt i alt cirka 80 GB!! :crazy: )

... og når jeg så lige har haft dem engang igennem billedbehandling skal der nok komme flere... de skal lige justeres ned i størrelse og beskæres for ellers fylder hvert billed 12 MB :blink:

No

Det var ikke så lidt.. :blink:

Men det lyder rigtig godt. Vil vi se frem til. Overvejer nemlig selv at vi skal ha taget nogle, så altid godt at hente lidt inspiration andetsteds jo :xmas:

Edited by Keler
Link to comment
Share on other sites

Det var ikke så lidt.. :blink:

Men det lyder rigtig godt. Vil vi se frem til. Overvejer nemlig selv at vi skal ha taget nogle, så altid godt at hente lidt inspiration andetsteds jo :xmas:

... hæhæ ... Nej .. når Morten først går igang så bliver der ikke sparet på pladsen på harddisken!!

Det med inspiration er SUPER ... det er ret vigtigt at have nogle ideer med til fotoshoots for det er ikke til at vide hvad virker og det som man måske tror er et sikkert hit kan ende med at falde helt til jorden :blink:

... men det med melet kan nu ikke anbefales med mindre du lider af en rengøringsiver af den anden verden... for FUCK det sviner!!!

NO

Link to comment
Share on other sites

... hæhæ ... Nej .. når Morten først går igang så bliver der ikke sparet på pladsen på harddisken!!

Det med inspiration er SUPER ... det er ret vigtigt at have nogle ideer med til fotoshoots for det er ikke til at vide hvad virker og det som man måske tror er et sikkert hit kan ende med at falde helt til jorden :blink:

... men det med melet kan nu ikke anbefales med mindre du lider af en rengøringsiver af den anden verden... for FUCK det sviner!!!

NO

Hæhæ, det kunne jeg forstille mig. Det var heller ikke det vi havde tænkt os. Mere noget sort hvid og mig og kæresten uden ret meget tøj. Uden man selvfølgelig skal kunne se noget. :wink:

Men der er jo mange måder at gøre det på. Håber fotografen også har lidt ideer - Det har hun jo sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ, det kunne jeg forstille mig. Det var heller ikke det vi havde tænkt os. Mere noget sort hvid og mig og kæresten uden ret meget tøj. Uden man selvfølgelig skal kunne se noget. :wink:

Men der er jo mange måder at gøre det på. Håber fotografen også har lidt ideer - Det har hun jo sikkert.

OK ... vi fik også taget nogle parbilleder så måske der er noget der jeg kan poste til lidt inspiration :wink:

... vi må se når gemalen kommer hjem med harddisken :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

AHA... har vi endnu en GADGET GIRL her??! :nissecool:

... og nej ... ting med knapper er ALTID spændende :nissetunge:

Hilsen

Pilfingeren :blink:

Nej hvad skulle man gøre uden Gadgets :innocent:

så skulle man jo til at finde noget andet at bruge pengene på,de skulle nødigt blive for gamle :4whistling:

:santa2::santa2::santa2:

Link to comment
Share on other sites

og lad dig ikke skræmme af mit ofte tillukket udseende ... det er mit fokus-fjæs og jeg bider altså ikke og er faktisk meget flink :nissetunge::nissegrin:

//NO

Dejligt at høre der er andre med "fokusfjæs" :bigsmile: Folk bliver tit SÅ overraskede når de finder ud af at jeg faktisk er ret flink :blush: fordi jeg altid ser så lukket ud - men det er jo bare koncentration :dumbbell_lift: og nogle gange også en god sang i ørerne :cheer:

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Nej hvad skulle man gøre uden Gadgets :innocent:

så skulle man jo til at finde noget andet at bruge pengene på,de skulle nødigt blive for gamle :4whistling:

:santa2::santa2::santa2:

Du kan være sikker på at mine penge ALDRIG når at blive for gamle... det er der for mange GADGETs til her i verden :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt at høre der er andre med "fokusfjæs" :bigsmile: Folk bliver tit SÅ overraskede når de finder ud af at jeg faktisk er ret flink :blush: fordi jeg altid ser så lukket ud - men det er jo bare koncentration :dumbbell_lift: og nogle gange også en god sang i ørerne :cheer:

GD :elvis:

Du ved godt at man siger at det kræver mere energi at se VRED :annoyed: ud end glad fordi det involvere flere muskler... det er sgu da også kun derfor vi har valgt at tillægge os FOKUSFJÆS... simpelthen for at forbrænde mere energi under træning :nissetunge:

.... og så er det jo altid et bonus at det holder folk lidt på afstand for DAMN det kan nogle gange være svært først at stoppe for :blahblah: når man er gået i gang :blush:

Link to comment
Share on other sites

Du ved godt at man siger at det kræver mere energi at se VRED :annoyed: ud end glad fordi det involvere flere muskler... det er sgu da også kun derfor vi har valgt at tillægge os FOKUSFJÆS... simpelthen for at forbrænde mere energi under træning :nissetunge:

Lige præcis!! :4thumbup: :nissetunge:

.... og så er det jo altid et bonus at det holder folk lidt på afstand for DAMN det kan nogle gange være svært først at stoppe for :blahblah: når man er gået i gang :blush:

Nemmerlig :nissegrin::blush:

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Kææææft hvor jeg slet bare ikke får opdateret min træning men skrevet om alt muligt andet :blush:

... tror jeg vil starte opdatering i aften :bigsmile:

..... måske :innocent:

Det vil jeg personligt glæde mig til littleangel.gif Kunne godt bruge lidt inspiration fra en rigtig powergirl :4heart:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Kææææft hvor jeg slet bare ikke får opdateret min træning men skrevet om alt muligt andet :blush:

... tror jeg vil starte opdatering i aften :bigsmile:

..... måske :innocent:

:poking:

Ja jeg venter også spændt.... !!

Både på opdatering af træning og et kig på alle de billeder I har fået taget :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg personligt glæde mig til littleangel.gif Kunne godt bruge lidt inspiration fra en rigtig powergirl :4heart:

- Pia (Bambi) :wub:

:poking:

Ja jeg venter også spændt.... !!

Både på opdatering af træning og et kig på alle de billeder I har fået taget :blush:

Så I to :blush: synes I rotter Jer rigtigt sammen :nissetunge:

Men OK så kommer dagens træning - men billeder må I vente lidt med til de er hentet hjem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d. 17/12 ... én rigtig søndagstræning :blush:

1. TRÆNING kl. 11

Powerwalk: 60 min

Gennemsnitspuls: 131 bpm

Distance: 8 km

... sov lidt længe så det blev på ingen måde morgentræning :4whistling:

Burde egentligt have været på job i dag men havde fået fri med løn :w00t: hvorfor det meste af timerne mellem 1. og 2. træning gik med en god omgang navlepilleri og flyden i sofaen, fik dog skrevet min klage over sidste fredags eksamen samt sendt denne --> så nu er det ude af verden for nogle uger :smile:

Dagens bentræning var med fokus på let og eksplosiv træning - primær muskelfokus var lårets yderside.

Skuldertræning var sekundær og hver reps og set var med stort overskud men tilgengæld med stor fokus på muskelkontakt til min midterste skuldermuskel, da den er så FANDENS svær at ramme!!

2. TRÆNING kl. 16-1630

Highbar squat, dybe, smal stand: 5 @ 5 x 60 - 62.5 - 65 - 67.5 - 70kg

Legpress, smal stand: 3 @ 15 x 180kg

Leg extension, knæ/fødder samlet: 3 @ 15 x 70lb

Stående Militarypress: 5 @ 5 x 32.5kg

DB Laterals: 3 @ 15 x 2x6kg superset m. DB L-Laterals: 3 @ 10 x 2x4-5-6kg

One Arm DB Laterals: 3 @ 10 x 4-6kg

ARCtrainer: 15 minutter

Gennemsnitspuls: 150 bpm

En Ok træning med nogle lette vægte... pt. er mit mål med træning at fremme nogle få områder og ellers vedligeholde resten, så så længe jeg føler at musklen bliver gennemtrænet behøver jeg ikke presse mig selv yderligt og gå tungere... i den grad underligt :unsure:

Noget andet nyt for mig bliver at se hvor langt jeg kan komme med et minimum af træning i 2007... en helt ny tilgang :cool: hvilket da også skræmmer mig en smule :crazy:

Konkret kommer det til at indebære maks 75 minutters styrketræning per gang efterfulgt af kredsløbstræning til 90 minutters grænsen er nået...

Øvrig duathlon træning/kredsløb kommer til at foregå morgen/aften stort set hver dag... så helt fri kommer jeg ikke til at have...

//NO

:annoyed:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så I to :blush: synes I rotter Jer rigtigt sammen :nissetunge:

:laugh: Ja men det virkede jo :cheer:

Du går med en pæn hurtig hastighed i PW :blink: Sidst syntes jeg virkelig jeg gik til den med en hastighed på knap 7 km/time - Det kan være det kræver lidt træning :innocent: Eller også må jeg endnu engang lide under mine 156 cm lange :pleasantry: krop :laugh:

Håber du får medhold i din klage :devil: Så kan de sgu lære det.

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Ja men det virkede jo :cheer:

Du går med en pæn hurtig hastighed i PW :blink: Sidst syntes jeg virkelig jeg gik til den med en hastighed på knap 7 km/time - Det kan være det kræver lidt træning :innocent: Eller også må jeg endnu engang lide under mine 156 cm lange :pleasantry: krop :laugh:

Håber du får medhold i din klage :devil: Så kan de sgu lære det.

- Pia (Bambi) :wub:

Min PW er heller ikke på mere en 7 km/t max... !! tror det er fordi vi har korte ben Pia :4whistling: :4whistling:

Ellers dejlige med lidt opdatering på træningen... !! Vi forventer at se mere af det fremover :4thumbup:

Ellers må vi jo igang med lidt afpresning igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Min PW er heller ikke på mere en 7 km/t max... !! tror det er fordi vi har korte ben Pia :4whistling: :4whistling:

Ellers dejlige med lidt opdatering på træningen... !! Vi forventer at se mere af det fremover :4thumbup:

Ellers må vi jo igang med lidt afpresning igen :bigsmile:

laugh: åhhhh tak sødde, så føler jeg mig alligevel ikke helt alene :inlove:

Helt enig mht. træningsopdateringen herfra - Sådan Angel friends.gif

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Ja men det virkede jo :cheer:

Du går med en pæn hurtig hastighed i PW :blink: Sidst syntes jeg virkelig jeg gik til den med en hastighed på knap 7 km/time - Det kan være det kræver lidt træning :innocent: Eller også må jeg endnu engang lide under mine 156 cm lange :pleasantry: krop :laugh:

Håber du får medhold i din klage :devil: Så kan de sgu lære det.

- Pia (Bambi) :wub:

Hej Bambi

Ja... gruppepres virker altid på mig :annoyed:

Ang. min PW hastighed så er den alt mellem 8 - 9.3 km/t (på de gode dage!!!)

Om det skyldes mine stylter eller blot hurtigt svingende hofter :nissetunge: ved jeg ikke, men I har nok begge ret at korte ben ikke lige er vejen frem til at opnå tempo på over 7 km/t :wink:

Faldt forresten over det her... har du stået nøgenmodel?? :nissegrin:

post-363-1166395001_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share