ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Det ser sgu' godt ud :4thumbup: . Jeg glæder mig helt vildt til at komme til Odense på juleferie. Første træning i OBBC er i eftermiddag :showoff: :4flex: :4sport:

Hej Rall

Bliver helt sikkert en god træning du får :4flex:

... ellers så må I have en RIGTIG DEJLIG DAG i morgen :yahoo: og ikke mindst hygge Jer de andre dage :nissegrin:

KLEM :Mrs_Claus:

No

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning Fredag d. 22/12

Igen i dag var det "singel dag" ... ren skulder træning :showoff:

1. TRÆNING kl. 13:30-15

DB Skulderpres

1set @ 15reps x 2x10kg

1set @ 15reps x 2x12.5kg

1set @ 12reps x 2x15kg

1set @ 8reps x 2x17.5kg

1set @ 8reps x 2x17.5kg

1set @ 8reps x 2x17.5kg

DB Arnold Press

1set @ 15reps x 2x12kg

1set @ 12reps x 2x13kg

1set @ 8reps x 2x15kg

1set @ 8reps x 2x15kg

1set @ 8reps x 2x15kg

superset m.

DB Front Raise

1set @ 15reps x 2x8kg

1set @ 12reps x 2x9kg

1set @ 7reps x 2x10kg

1set @ 6reps x 2x10kg

1set @ 8reps x 2x10kg

DB Laterals, siddende

1set @ 15reps x 2x5kg

1set @ 15reps x 2x6kg

1set @ 15reps x 2x7kg

1set @ 8reps x 2x8kg

1set @ 8reps x 2x8kg

1set @ 8reps x 2x8kg

FOOOKUUUS

Enarms DB Laterals, stående

1set @ 15reps x 5kg

1set @ 15reps x 6kg

1set @ 15reps x 7kg

1set @ 15reps x 8kg

1set @ 15reps x 9kg

+ afsluttede med lidt curls og bagskulder for at løsne lidt op :bigsmile:

ArcTrainer: 20 min

2. TRÆNING kl. 20

Løb/Powerwalk: 40 min

Distance: 8 km

....hmmmm - min normale PW tur blev tilbagelagt med en kombination af jogging / powerwalk mens jeg testede mit nye pulsur --> let var det sgu ikke for i dag står den på inderlårs DOMS :crazy:

Har dog fået ur + program til at fungere fint og kan nu lave fornemme grafer over min træning :cool:

post-363-1166827220_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og NU er det så Flexi ikke kan sove...

Er der noget bedre? Det er bare SÅ tydeligt at se, at du taler frækt til det kamera, mens du pumper de arme :santa2:

:nissegrin::nissegrin:

... helt sikkert frækt :santa2: for det var Bamzfar der optog det og han kan godt tåle lidt "gasss" :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hey chica!

Nu er C'et og dig jo nok i Århus mens jeg stormer mod Fyn - alligevel skal I begge ha' de kærligste, kanelduftende hilsner og ønsker om en rigtig glædelig jul og en molotow-cocktail af et nytår!

Sally - der håber at vi får set lidt til hinanden næste år!

:Mrs_Claus:

Hej Sally ... MOLs solstråle nummer ét :yahoo:

Er SLET IKKE i TVIVL om at du får nogle suveræne dage med dit høje JULEHUMØR :nissegrin:

... men alligevel så får du da lige lidt ønsker retur om nogle dejlige dage :Mrs_Claus: og ikke mindst en helvedes masse gode gaver :w00t:

STORT VARMT sumo KNUS herfra :heartpump:

NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Lækkert.. Hvor længe er I i 8000?

Hvor træner I henne?

Hej Juvic :smile:

Er kun i Århus til og med i morgen formiddag og kører så til Randers for at holde jul :xmas:

... har trænet i dag og holder så træningsfri i morgen - så ingen træning for os før mandag!!

Håber du får en GOD JUL :santa2:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Juvic :smile:

Er kun i Århus til og med i morgen formiddag og kører så til Randers for at holde jul :xmas:

... har trænet i dag og holder så træningsfri i morgen - så ingen træning for os før mandag!!

Håber du får en GOD JUL :santa2:

//NO

Havde helt glemt du havde famillie i randers

Vi træner i ak frem mandag 9,30 hvis i ikke er kørt hjem

Link to comment
Share on other sites

Havde helt glemt du havde famillie i randers

Vi træner i ak frem mandag 9,30 hvis i ikke er kørt hjem

Hej Jan :smile:

Takker for tilbudet, men kører hjem til FYN i aften så Bibi og Baxter ikke lider overlast ved at være alene for længe :innocent:

GOD JUL

//No

Link to comment
Share on other sites

Heiiiii Englebasse :nissetunge:

Nu hvor du er i det Jyske skynder jeg mig og spamme din log med en julehilsen :xmas:

Du, Kragen og alle Jeres kære ønskes hermed en rigtig

GLÆDELIG JUL :Mrs_Claus::nissecool::santa2::nissegrin::nissetunge: :xmas: :newyear:

Knus

Maria :annoyed: aka GD :elvis:

HALLØJSA MARIA

JAMEN TAKKER YDMYGT for julehilsenen :santa2: Håber du får nogle rigtigt hyggelige dage med familien :wub:

JULEKLEM :Mrs_Claus:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Glædelig jul Norah :Mrs_Claus:

En skam i ik tør træne nu når i er i århus :nissetunge:

HEY CJ8000

HEY CJ8000 :Mrs_Claus:

JA... vi er lidt nogle :chicken:'erne

:nissetunge:

... eller også synes vi bare ikke Århus har et center der kommer i nærheden af vores elsket OBBC :inlove:

Hjemme bedst du ved :wink:

Håber du får en hyggelig aften :nissecool:

JULEKLEM

//NO

Link to comment
Share on other sites

Har godt nok også lige postet denne SP video i Kragens log men synes den fortjener lidt ekstra opmærksomhed her i min log også :innocent:

... egentligt meget skægt afsnit på små 22 minutter hvor der er mere end én ting i serien jeg kan nikke genkendende til hjemmefra (hvilket siger jeg kke :nissegrin: )

God fornøjelse!!

Link to comment
Share on other sites

Kragen fik igår hentet lidt over 60 GB billeder hos Rygaard!!

Har kun skimmet dem groft igennem men der er mange fede af MANDEN :wub:

Der var ikke så meget af det vi lavede af mig som kommer til at fungere fordi farven på huden var så grim, da det var en uge efter konkurrence!! Vi prøvede at rette den med dreamtan men det gjorde mig aaaalt for mørk til det lys som Morten arbejdede med den weekend... men faldt er alligevel over et hvor mørkheden faktisk giver en fed effekt :4thumbup:

Nu må vi se når jeg får rigtigt tid til at readigere og gennemse billederne ... så skal der nok komme mange fede op af Kragen og måske et par til af mig hvis nogen duer :smile:

post-363-1167042280_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kragen fik igår hentet lidt over 60 GB billeder hos Rygaard!!

Har kun skimmet dem groft igennem men der er mange fede af MANDEN :wub:

Der var ikke så meget af det vi lavede af mig som kommer til at fungere fordi farven på huden var så grim, da det var en uge efter konkurrence!! Vi prøvede at rette den med dreamtan men det gjorde mig aaaalt for mørk til det lys som Morten arbejdede med den weekend... men faldt er alligevel over et hvor mørkheden faktisk giver en fed effekt :4thumbup:

Nu må vi se når jeg får rigtigt tid til at readigere og gennemse billederne ... så skal der nok komme mange fede op af Kragen og måske et par til af mig hvis nogen duer :smile:

Super fedt billede, No - det ser jo ud, som om du er carved in chocolate! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share