ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

DET VAR LIGE GODT SAAAAATAAANS!!! :4ranting:

Hvad sker der lige her.....

http://www.riedels.dk/dagbog.htm

Først BODYBUILDING.DK og nu det her......

Manden har da vist bare kopieret alle koderne men har ikke lige haft tid til at fjerne alt fra min side!!

Bemærk mit copyright i bunden :laugh:

Det er ikke min NET-DAG :dry::laugh:

Der skulle vel ikke være en advokat til stedet som vil tjene lidt penge for min egen er på ferie de næste 2 uger!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DET VAR LIGE GODT SAAAAATAAANS!!! :4ranting:

Hvad sker der lige her.....

http://www.riedels.dk/dagbog.htm

Først BODYBUILDING.DK og nu det her......

Manden har da vist bare kopieret alle koderne men har ikke lige haft tid til at fjerne alt fra min side!!

Bemærk mit copyright i bunden :laugh:

Det er ikke min NET-DAG :dry::laugh:

Der skulle vel ikke være en advokat til stedet som vil tjene lidt penge for min egen er på ferie de næste 2 uger!!

Det er da ufatteligt så dumme folk er.. :crazy: men se på det positive, de må jo kunne lide hvad du laver.... :blink: Ej det kan da ikke være rigtigt....

Miss female

Link to comment
Share on other sites

Det er da ufatteligt så dumme folk er.. :crazy: men se på det positive, de må jo kunne lide hvad du laver.... :blink: Ej det kan da ikke være rigtigt....

Miss female

Har lige sent ham en mail og allerede fået en undskylding tilbage ... så den skal nok løse sig!! :cool:

Så må vi se med BODYBUILDING.DK om de kan få fingeren ud fra et vist sted!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

DET VAR LIGE GODT SAAAAATAAANS!!! :4ranting:

Hvad sker der lige her.....

http://www.riedels.dk/dagbog.htm

Først BODYBUILDING.DK og nu det her......

Manden har da vist bare kopieret alle koderne men har ikke lige haft tid til at fjerne alt fra min side!!

Bemærk mit copyright i bunden :laugh:

Det er ikke min NET-DAG :dry::laugh:

Der skulle vel ikke være en advokat til stedet som vil tjene lidt penge for min egen er på ferie de næste 2 uger!!

super ærgeligt at de ikke har mere moral end at de stjæler med arme og ben :mad:

tilgengæld er det morsomt at tåbenpå riedels.dk har glemt at fjerne din copyright :laugh::laugh: sådan en klaphat

held og lykke med advokatsnakken, det kan forhåbentlig skræmme dem lidt

Link to comment
Share on other sites

super ærgeligt at de ikke har mere moral end at de stjæler med arme og ben :mad:

tilgengæld er det morsomt at tåbenpå riedels.dk har glemt at fjerne din copyright :laugh::laugh: sådan en klaphat

held og lykke med advokatsnakken, det kan forhåbentlig skræmme dem lidt

Manden arbejder heldigvis hurtig og har allerede fjernet mit blogmateriale/opbygning fra sin side!!

Så mere skal der ikke gøres ud af det :smile:

... det med advokat ligge lige for, for der er klart copyright brud og det er bare et spørgsmål om taksering og så få et brev afsted... bliver desværre ikke første gang for mig :dry: men håber da de gider melde sig på banen før min advokat kommer hjem og måske redde den i land af anden vej!!

Link to comment
Share on other sites

Den på bodybuilding.dk er så åbenlys, at du skal da ikke stille dig tilfreds med en undskyldning og at de fjerner den.

Nu er jeg jo generelt ret fredelig og medgørelig :innocent: men eftersom de ikke har reageret på min første mail andet end at "de ville kigge på det" så begynder de i den grad at pisse mig af ... specielt efter jeg nu opdagede at de har snuppet endnu mere at MIT materiale :dry:

Det er bare med at få skudt et erstatningskrav afsted.
:devil:
Husk at tage en masse screendumps og kopier af koden, så du har dokumentationen i orden.

Screendumps er taget af ALT og når du siger kopiere koden ... er det så det samme som at lave en "Gem som" at den pågældende hjemmeside man er på?? For det har gjort men ved ikke om det er det du tænker på?

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Pia

Min krystalkugle siger der bliver brug for dig :wink: og den har endnu ikke taget fejl :innocent:

Tror nu at hvis du er en person som forstå at formidle dit engagement for både krop, kost og ernæring så skal du nok finde din plads i sundhedsvæsnet eller måske nærmere det private erhvervsliv uanset om der er run på arbejdspladserne .. men engagement kommer man meeeeget langt :devil:

... og helt klart - hvis jeg får behov for arbejdskraft så har dem der dyrker "min" sportsgren da første prioritet :tongue:

No

Hej Angel :bigsmile:

Giv din krystalkugle et stort knus fra mig :flowers: og nej det er ikke krystalkugle-ligt at fejle, så jeg tager den på ordet :laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

TAK Klaus :smile:

.. så har jeg jo gjort alt efter bogen :4thumbup:

Fik fat på min advokat, og han mener heller ikke at jeg skal stille mig tilfreds... så vi må se hvad det ender med ...

Det er super Angle... Så skal han fandme ned med nakken. Ja undskyld. Men det er simpelthen så lavt at gøre det der... !

Keep us updated... Og by the way, så er siden du linkede til sidst nede nu... ! Måske han er ved at fatte det?

Link to comment
Share on other sites

Det er super Angle... Så skal han fandme ned med nakken. Ja undskyld. Men det er simpelthen så lavt at gøre det der... !

Hej Juvic

Han mener nu ikke der er så meget galt i det :blink: men det ved alle vi andre jo den er, og så holder den heller ikke i rette... rent faktisk har jeg nu fra flere fået af vide, at jeg denne gang ikke bør være så "sød" og forstående som jeg ellers plejer at være overfor den slags... mest af alt fordi BODYBUILDING.DK er en kommerciel side og derfor af alle burde have styr på den slags og overholde god netetik!!

Keep us updated... Og by the way, så er siden du linkede til sidst nede nu... ! Måske han er ved at fatte det?

Skal jeg nok!!

Ja... den side jeg linkede til blev fjernet blot få minutter efter jeg fik fat på ejeren og han undskyldte da også... så det er helt fint med mig når der både kommer prompte reaktion og en undskylding :bigsmile:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel :bigsmile:

Giv din krystalkugle et stort knus fra mig :flowers: og nej det er ikke krystalkugle-ligt at fejle, så jeg tager den på ordet :laugh:

- Pia (Bambi)

Hej Pia

Jeg nussede "kulgen" lidt her til aften... prøvede at få den til at love mig at jeg vinder 25 millioner i LOTTO i morgen.... men det ville den ikke :nonono:

... måske næste weekend håber jeg at tage den på orderet ... kunne godt bruge lidt ekstra lommepenge her i julen :innocent:

God weekend :superman:

Link to comment
Share on other sites

Noget "stort" skete i dag som bare gjorde mig så glad :w00t:

Der "gik hul på mine nyrer" ...

Efter små 2 ugers mere eller mindre minimumsfunktion ser det ud til at de er blevet kickstartet og jeg har siden i morges tabt 1.5 kg væske :blink:

... så burde være normaliseret 100% senest næste fredag!!

Jeg tager lidt dette som en advarelse om at det er sidste gang jeg skal lave 2 x dehydreringer af den sædvanlige slags indenfor en uge... fremover vil der kommer andre boller på suppen i forbindelse med flere stævner inden for 1-2 uger!!

Er sgu ellers bange for at mine nyrer kan komme til at lide for stor overlast for jeg er "liiiiidt" for god til at presse mig selv, hvilket også betyder at jeg kan trække min dehydrering rigtigt langt ... eks. havde jeg i forbindelse med DM sidste år den mest koncentrerede urinprøve ADD havde set hele det år :unsure:

(det tog mig også næsten 4 uger at komme tilbage igen efter først VM og så DM ugen efter :crazy: )

... sidste gang siger jeg!!! :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... skal forresten nok lave en træningsopdatering fra denne uge søndag så det hele ikke går op i alt andet og en masse :blahblah:

Bliver nok fremover en form for ugeoversigt hvor jeg lige noterer mig højdepunkterne... i hvert tilfælde pt. hvor jeg har "lidt" travlt :bunny:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

1½-2 år så vil jeg have sådan en bagside :devil:

... SHIT man jeg er bare forelsket :wub: synes fandme Irina er SUPER flot :4thumbup:

FÅR I DEN GRAD LYST TIL AT TRÆNE den posterior kæde (som Tunen så fint siger!!) når jeg ser hendes!!

post-363-1165013887_thumb.jpg

post-363-1165013998_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg nussede "kulgen" lidt her til aften... prøvede at få den til at love mig at jeg vinder 25 millioner i LOTTO i morgen.... men det ville den ikke :nonono:

:laugh::laugh: Neeeej det er næsten klart, med 25 millioner på hånden, så har du jo ikke brug for den længere, så lidt snu er den alligevel :tongue:

GOD WEEKEND :bigsmile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Angelito,

som mangeårig beundrer, og ganske udpræget connaisseur, af booty's, vil jeg gerne lige indskyde at din absolut ikke fejler noget :wink:

Mht. Ph.D, var der ikke noget med at du ville arbejde som plastik-kirug?

God weekend,

Niske

Link to comment
Share on other sites

Angelito,

som mangeårig beundrer, og ganske udpræget connaisseur, af booty's, vil jeg gerne lige indskyde at din absolut ikke fejler noget :wink:

Mht. Ph.D, var der ikke noget med at du ville arbejde som plastik-kirug?

God weekend,

Niske

Hej Niske

hæhæ :laugh:

... der kan så være noget om at min booty ikke fejler noget i forhold til så mange andre.. det mener Kragen heller ikke!! Jeg klager heller ikke min nød for den hverken hænger, har appelsin hud ej heller for meget flæsk på :tongue: men men men... den skal altså liiiiiige være lidt mere muskuløs!!

Det her sidste år har rent faktisk løftet den mere end forventet og jeg tror på at jeg inden for et par år vil have noget mit mål ala ovenstående billed... FYLDIG men ikke for voldsom og i den grad VELTRÆNET uden at være for muskuløs :w00t:

Mht. min uddannelse så tænker jeg pt. meget praktisk og hvis planen er at få familieforøgelse i tiden omkring turnus, så vil der også være en "efterbyrde" i årene bagefter som nok i den grad er svær at kombinere med en specialelægeuddannelse i forhold til de krav min egen perfektionisme sætter til mig selv... så et par ekstra år med Ph.D. mens man i ny og næ har et lægevikariat, så skulle jeg nok efterfølgende være parat til en kirurgisk efteruddannelse når ungerne skal til at i børnehave :wink:

.. det var rent faktisk allertiders mulighed Louise åbnede for der med den Ph.D såfremt det kan lade sig gøre :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Niske

hæhæ :laugh:

... der kan så være noget om at min booty ikke fejler noget i forhold til så mange andre.. det mener Kragen heller ikke!! Jeg klager heller ikke min nød for den hverken hænger, har appelsin hud ej heller for meget flæsk på :tongue: men men men... den skal altså liiiiiige være lidt mere muskuløs!!

Det her sidste år har rent faktisk løftet den mere end forventet og jeg tror på at jeg inden for et par år vil have noget mit mål ala ovenstående billed... FYLDIG men ikke for voldsom og i den grad VELTRÆNET uden at være for muskuløs :w00t:

Mht. min uddannelse så tænker jeg pt. meget praktisk og hvis planen er at få familieforøgelse i tiden omkring turnus, så vil der også være en "efterbyrde" i årene bagefter som nok i den grad er svær at kombinere med en specialelægeuddannelse i forhold til de krav min egen perfektionisme sætter til mig selv... så et par ekstra år med Ph.D. mens man i ny og næ har et lægevikariat, så skulle jeg nok efterfølgende være parat til en kirurgisk efteruddannelse når ungerne skal til at i børnehave :wink:

.. det var rent faktisk allertiders mulighed Louise åbnede for der med den Ph.D såfremt det kan lade sig gøre :w00t:

Ungerne (pluralis)i børnehave!!

Skal de ikke være hjemme hos fra Krawe, Baxter & Bibi? :wink:

Hvad kalder man de positioner man hyppigst ser Krawen i, i din log? Least Muscular :cool:

God weekend,

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jo jo, hun er da slet ikke så ringe hende dér :cool:

Tak for i går, det var rigtig hyggeligt lige at snakke :smile:

Hey Dr. J

Ja... hun er ret lækker :tongue4:

... du forsvandt da forresten i en røgsky igår!! DAMN du gik tidligt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share