ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hej Angel

Jeg ved godt hvad du føler omkring dine forældre og det er ikke dig der er noget galt med, som Bambi også siger. Så sent som i Lørdags fik en af mine fars venner en blodprop i hjernen til min fars julefrokost. De fik kørt ham på hospitalet og heldigvis var den forbipasserende, så han er ok igen, men skal nu til en masse undersøgelser, kostomlægning og evt operation osv.

Det er svært at få den ældre generation til at lægge deres vaner om, specielt fordi de altid har levet sådan og det er jo gået fint so far. Jeg har også fat i min far engang imellem, da han heller ikke er den bedste til den slags, og det er klart sværere at trænge igennem! Men godt at høre du kom igennem til dine forældre nu her :xmas:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hæhæh.... det må jeg huske.... PW er en multitaskingopgave!! :nissegrin::nissegrin:

... men uanset hvad så er 10 km da også noget af en distance at ligge ud med ... det er trods alt for de fleste et sted mellem 75-90 skrap gang!! Noget som ens skinneben og lægmuskler klart vil brokke sig over så første belastningsomgang!!

Det er ikke cykelcross ... men crossduathlon :wink:

Til min cross duathlon har jeg en rigtig drengerøvscykel - en stor sort MTB fra CUBE - ldt. team ed. 2007 :smile:

Har fået go for at den var super til cross duathlon i forhold til det prisleje jeg ville købe i samt muligheden for også at bruge den til regulær MTB-løb samt cykelcross er også oplagt - dog bliver jeg nok en af de tungere i feltet til cykelcross såfremt det er noget som jeg skal prøve...

Til regulær duathlon (landevej) "låner" jeg en eller anden fancy kulfiber ting af min storebror... noget med en eller anden Bjarne Riis's eks. cykel tror jeg nok :unsure:

.... den er i hvert tilfælde ikke billig - noget min storebror gjorde mig klart mere end én gang!! Fik dog argumenteret mig ud af det i forhold til jeg ikke mente at det gavnede cyklen at stå på hans loft og vente på at min storebror ville få tid til den igen!!

Min storebror har været meget seriøs landevejsrytter i mange år... så cyklen er helt sikkert gejl :bigsmile:

--> får den med hjem efter juleaften ... og så skal den vel tunes til mig så jeg kan hoppe på den når det bliver lidt lunere igen :cool:

Det er en så fee og enormt lee bike den der Cube. Regner selv med at købe den her engang i 07. Den er vikelig fed at køre på, og er klart god i skoven/whatever.... Virkelig en nice ride... Til'øk med den.. (slet slet ikke misundelig)

Uhh kan du poste lidt billeder af den racer? Det er altid nice at kigge på... Hvad er det for et stel, hviklen gear-gruppe, hvilket hjulsæt, hvilken sadel, er styret også i carbon, hvilke pedaler bruger den? hehe.. Fortæl.. ;)

Kan i hvert fald sige god for Look's klik system, dog synes jeg at Speedplay's er MEGET MEGET bedre. Har dem begge, og vil vælge Speedplay til hver en tid...

Har du så også fået dig det obligatoriske tight-ass tøj? Og huske hjælmen - jeg ville ikke side her og spamme din log til hvis jeg ikke havde den på, den sindsyge dag i 03 - hvor jeg valgte at styrte med 65-70km/t... HJÆLM ALTID...!

Igen - så fed en bike du har fået dig. Cube er klasse. Synes da du skal lægge nogle billeder op :nissetunge:

Er du så en Zarbel (sprinter), eller Ulrich (Kraftværk) ? :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Jeg ved godt hvad du føler omkring dine forældre og det er ikke dig der er noget galt med, som Bambi også siger. Så sent som i Lørdags fik en af mine fars venner en blodprop i hjernen til min fars julefrokost. De fik kørt ham på hospitalet og heldigvis var den forbipasserende, så han er ok igen, men skal nu til en masse undersøgelser, kostomlægning og evt operation osv.

Det er svært at få den ældre generation til at lægge deres vaner om, specielt fordi de altid har levet sådan og det er jo gået fint so far. Jeg har også fat i min far engang imellem, da han heller ikke er den bedste til den slags, og det er klart sværere at trænge igennem! Men godt at høre du kom igennem til dine forældre nu her :xmas:

Hej Jon

Det var da en uhyggelig oplevelse de skulle igennem på en ellers festligdag... men måske det kan sætte tingene lidt i perspektiv hos de tilstedeværende for der har sikkert været flere med i samme aldersgruppe.... nogle gange skal man jo opleve det gå galt før man laver nogle radikale skift!!

Mine forældre er de sidste par så småt begyndt at lytte, de har endda for et par år tilbage indvilget i at påbegynde et "vitaminregime" ... som min Far siger!! Og heldigvis spiser de også rigtigt fornuftigt det meste af tiden... men det er jo desværre ikke nok i forhold til at hamle op med hvad de byder sig selv af stress i hverdagen samt hvordan de har levet de sidste mange årtier!

Min Far begyndte i motionscenter for nogle år tilbage ... men det er kun hver fredag så gør nok ikke den store forskel!! Min Mor har simpelthen hverken tid eller overskud til andet end 30 minutters mensendieck en gang om ugen... forudsat at hun ikke lige skal til et eller andet møde!! Så ikke videre imponerende!!

... håber dog at der snart er blæst så meget fornuft i dem at de begynder at lave nogle reelle omlægninger!! Ser jo ikke så gerne som det foregår hos de fleste... at man først skal udsættes for en grov livstruende oplevelse som eks. en blodprop i hjernen før man følger op på sit liv og laver et retningsskifte.... men sådan er det jo desværre som oftest!!

Link to comment
Share on other sites

Det er en så fee og enormt lee bike den der Cube. Regner selv med at købe den her engang i 07. Den er vikelig fed at køre på, og er klart god i skoven/whatever.... Virkelig en nice ride... Til'øk med den.. (slet slet ikke misundelig)

Ja ... den er FEEEED - klæder min stue sååååå godt :nissegrin:

Lige pt. har jeg jo ikke haft den store tid til at cykle på den pga. VM og en efterfølgende mase opgaver ... men er på spring og regner med at kickstarte den gevaldigt i næste uge!!! :cool:

Uhh kan du poste lidt billeder af den racer? Det er altid nice at kigge på... Hvad er det for et stel, hviklen gear-gruppe, hvilket hjulsæt, hvilken sadel, er styret også i carbon, hvilke pedaler bruger den? hehe.. Fortæl.. ;)

Kan i hvert fald sige god for Look's klik system, dog synes jeg at Speedplay's er MEGET MEGET bedre. Har dem begge, og vil vælge Speedplay til hver en tid...

Jo... skal nok poste nogle billeder når jeg får den hjem om en 3 ugers tid... så må vi se hvad det er for noget - for pt. ved jeg ikke rigtigt noget - er jo total grøn og den ordstrøm som min bror fyrede af fik jeg ikke meget ud af!!!

Regner dog nok med på et tidspunkt at investere i mit eget gejl hvis jeg bliver glad for duathlon... ville have det lidt dårligt med at slide min brors cykel op :blush:

... og det der med alle de nørdede specs skal nok komme til mig inden alt for længe... er jo en GADGET-GIRL :slut:

Har du så også fået dig det obligatoriske tight-ass tøj? Og huske hjælmen - jeg ville ikke side her og spamme din log til hvis jeg ikke havde den på, den sindsyge dag i 03 - hvor jeg valgte at styrte med 65-70km/t... HJÆLM ALTID...!

Alt er bestilt.... går bare og venter på at alt fra vintertøj, maske til hjelm kommer hjem så jeg kan komme igang!!

Og jo hjelm er obligatorisk.... jeg er jo sådan en :chicken: så er i den grad rad for at falde og slå hovedet!!

Igen - så fed en bike du har fået dig. Cube er klasse. Synes da du skal lægge nogle billeder op :nissetunge:
Har vist fyret et billed eller to afsted på et tidspunkt men skal nok lave nogle flere/bedre når jeg først får den rigtigt ud i skoven.... så kommer der sikkert også billeder af mig dækket i mudder og med små biller mellem tænderne :crazy:
Er du så en Zarbel (sprinter), eller Ulrich (Kraftværk) ? :nissecool:

.... altså ... amfetaminen lagde jeg på hylden for mange år siden :nissegrin: så helt klart en erik Zabel... har også altid syntes han var lækker fordi han havde sådan nogle gode lårbasser :Mrs_Claus:

.... og dog... for er nok nærmere en konstant tonser som i den grad kan træde igennem over længere distancer hvis jeg bliver hidsig nok :innocent: Er Ulric egentligt ikke også lidt rødhåret??

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens regne med at powerwalker du den samme distance som du løber så forbrænder du samme mængde kalorier :smile:

Det der powerwalking må jeg vist prøve en af de kommende dage, det lyder nemlig (som du selv siger) meget mere overskueligt end at løbe 12 km i stridmodvind og regn. De km vil jeg hellere tilbagelægge på løbebåndet til noget godt musik :nissetunge:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Ja ... den er FEEEED - klæder min stue sååååå godt :nissegrin:

Lige pt. har jeg jo ikke haft den store tid til at cykle på den pga. VM og en efterfølgende mase opgaver ... men er på spring og regner med at kickstarte den gevaldigt i næste uge!!! :cool:

Jo... skal nok poste nogle billeder når jeg får den hjem om en 3 ugers tid... så må vi se hvad det er for noget - for pt. ved jeg ikke rigtigt noget - er jo total grøn og den ordstrøm som min bror fyrede af fik jeg ikke meget ud af!!!

Regner dog nok med på et tidspunkt at investere i mit eget gejl hvis jeg bliver glad for duathlon... ville have det lidt dårligt med at slide min brors cykel op :blush:

... og det der med alle de nørdede specs skal nok komme til mig inden alt for længe... er jo en GADGET-GIRL :slut:

Alt er bestilt.... går bare og venter på at alt fra vintertøj, maske til hjelm kommer hjem så jeg kan komme igang!!

Og jo hjelm er obligatorisk.... jeg er jo sådan en :chicken: så er i den grad rad for at falde og slå hovedet!!

Har vist fyret et billed eller to afsted på et tidspunkt men skal nok lave nogle flere/bedre når jeg først får den rigtigt ud i skoven.... så kommer der sikkert også billeder af mig dækket i mudder og med små biller mellem tænderne :crazy:

.... altså ... amfetaminen lagde jeg på hylden for mange år siden :nissegrin: så helt klart en erik Zabel... har også altid syntes han var lækker fordi han havde sådan nogle gode lårbasser :Mrs_Claus:

.... og dog... for er nok nærmere en konstant tonser som i den grad kan træde igennem over længere distancer hvis jeg bliver hidsig nok :innocent: Er Ulric egentligt ikke også lidt rødhåret??

Du kan godt regne med at blive godt ET - bogstaveligt talt - med naturen når du sådan skal ud og køre på MTB. Men vær utrolig glad for din nye bike, især fordi den har skivebremser, og støddæmper (også med lock-out <-- såå nice). Jeg var ude og kører i Marselis skoven for nogle uger siden, og f*** det var træls ikke at kunne bremse pga. de udulige V-bremser (normale gummie bremser) ikke kan få fat, bare der er det mindste mudder. Og uden støddæmpere er oplevelsen altså knap så fed, det kommer ikke til at køre så smooth som med - sjovt nok...

Hvis du bare er det mindste go go gadget-girl så skal du sku nok komme med de "nørdede" ord hurtigt... Kan anbefale denne side og den hvis du gerne vil savle lidt over nogle låger.

Er da lidt spændt på hvad du kommer til at slide den danske astfalt tynd på. Hvis du skal ud og købe en racere senere hen, så kan jeg kun anbefale at købe en lettere brugt cykel. Det er sådan at mange licens klubber jo får sponsor cykler, og derved kun bruger et år (altså 7 måneder), hvorefter de ofte sælger dem. Også kan der spares MANGE penge.. Købte f.eks. min cyke - er faktisk i mit galleri her på MOL -l til 13.000,- efter 7måneders brug, og den kostede 7måneder tidligere 30.000kr... Kender mange der har lavet samme trik, og sparet meget - alm. udstyr og reserve dele til cyklerne er jo helller ikke billige, så det er godt at spare. Jeg købte min via en annonce på Dba, men f.eks. Henning Jørgensen i Herning har mange cykler til salg. Og ved at han udskifter de vitale dele, så som krankboks, kæde, styrefitting, kabler og bremseklodser på de cykler han sælger viddre. + at han også smider noget garenti på - ikke altid der er det på brugt jo, kan ikke helt finde ud af den regl, men det er fedt han gør det...

Ellers er det sku fedt du også er hoppet over på den to-hjulede... Du vil uden tvivl få en masse gode oplevelser, og komme i SUPER form - mit kondi tal var som regl på 70+... Men pas på, du forbrænder mere end man lige skulle tro... Det værste var for mig, at jeg ofte bare havde lyst til at drikke en masse vand efter sådan 4timers træning.. så vægten røg sku hurtig ned, + ens efterforbrænding(højere puls) er i top efter...

THUMBS UP du :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Og jo Ulric er rødhåret, både på hovedet og i ansigtet... :nissetunge: Lige så rød som Tele-mobil trøjen..

Link to comment
Share on other sites

Det der powerwalking må jeg vist prøve en af de kommende dage, det lyder nemlig (som du selv siger) meget mere overskueligt end at løbe 12 km i stridmodvind og regn. De km vil jeg hellere tilbagelægge på løbebåndet til noget godt musik :nissetunge:

- Pia (Bambi)

Løbebånd eller fri natur.. sjovt nok så er det også mere overkommeligt at traske derudaf i pis regnvejr end at skulle løbe!!

Jeg kan nu bedst lide at gå ude hele året rundt... pakker mig bare ind efter forholdene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kan godt regne med at blive godt ET - bogstaveligt talt - med naturen når du sådan skal ud og køre på MTB. Men vær utrolig glad for din nye bike, især fordi den har skivebremser, og støddæmper (også med lock-out <-- såå nice). Jeg var ude og kører i Marselis skoven for nogle uger siden, og f*** det var træls ikke at kunne bremse pga. de udulige V-bremser (normale gummie bremser) ikke kan få fat, bare der er det mindste mudder. Og uden støddæmpere er oplevelsen altså knap så fed, det kommer ikke til at køre så smooth som med - sjovt nok...

Hvis du bare er det mindste go go gadget-girl så skal du sku nok komme med de "nørdede" ord hurtigt... Kan anbefale denne side og den hvis du gerne vil savle lidt over nogle låger.

Er da lidt spændt på hvad du kommer til at slide den danske astfalt tynd på. Hvis du skal ud og købe en racere senere hen, så kan jeg kun anbefale at købe en lettere brugt cykel. Det er sådan at mange licens klubber jo får sponsor cykler, og derved kun bruger et år (altså 7 måneder), hvorefter de ofte sælger dem. Også kan der spares MANGE penge.. Købte f.eks. min cyke - er faktisk i mit galleri her på MOL -l til 13.000,- efter 7måneders brug, og den kostede 7måneder tidligere 30.000kr... Kender mange der har lavet samme trik, og sparet meget - alm. udstyr og reserve dele til cyklerne er jo helller ikke billige, så det er godt at spare. Jeg købte min via en annonce på Dba, men f.eks. Henning Jørgensen i Herning har mange cykler til salg. Og ved at han udskifter de vitale dele, så som krankboks, kæde, styrefitting, kabler og bremseklodser på de cykler han sælger viddre. + at han også smider noget garenti på - ikke altid der er det på brugt jo, kan ikke helt finde ud af den regl, men det er fedt han gør det...

Ellers er det sku fedt du også er hoppet over på den to-hjulede... Du vil uden tvivl få en masse gode oplevelser, og komme i SUPER form - mit kondi tal var som regl på 70+... Men pas på, du forbrænder mere end man lige skulle tro... Det værste var for mig, at jeg ofte bare havde lyst til at drikke en masse vand efter sådan 4timers træning.. så vægten røg sku hurtig ned, + ens efterforbrænding(højere puls) er i top efter...

THUMBS UP du :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Og jo Ulric er rødhåret, både på hovedet og i ansigtet... :nissetunge: Lige så rød som Tele-mobil trøjen..

SUPER FEDT indlæg Juvic :4thumbup:

... det skinner i den grad igennem at det her er et område du brænder for - super lækkert med alle de gode TIPS!!

Skal klart have det i baghovedet når jeg selv skal ud og smide penge efter en ny cykel på et tidspunkt.

Maden bliver nok ikke et problem at få nok af :4mewantfood: :wink:

(tror det andet er et "mande" problem!!)

//NO

Link to comment
Share on other sites

... og så har jeg lige noget lækkert!!! :w00t:

Det her billed er af min Krage :inlove: taget af Morten Rygaard!!!

Der er INTET billedmanipulation ind over det her.... det er det rå billed i ser!!! :blink::blink::blink:

Helt FANTASTISK taget ... og nå JA ... min kasteevner hvad angår melet skal da også roses lidt... for det falder da så flot :innocent:

Photo%20Morten%20Rygaard%20All%20copyrights%20-----%20100%20Christian.jpg

Link to comment
Share on other sites

SUPER FEDT indlæg Juvic :4thumbup:

... det skinner i den grad igennem at det her er et område du brænder for - super lækkert med alle de gode TIPS!!

Skal klart have det i baghovedet når jeg selv skal ud og smide penge efter en ny cykel på et tidspunkt.

Mange tak Angle.

Er da glad for at jeg kan hjælpe lidt...

Ved ikke om jeg brænder så meget for cyklingen mere, har kørt seriøs cykel i 6 år, og er efterhånden brændt lidt aw i det. Derfor jeg fokusere på styrketræningen for tiden... Men sådan har man jo sine perioder, en ting er sikkert. Jeg sælger ALDRIG min racer, det kan godt være den ikke er top nutch mere, men jeg har sku svedt og bandet for meget over den til at den skal sælges. + at der er alt alt for mange minder i den. Lyder måske lidt skørt, men har altså siddet meget på den.. såå..

Hvis bare jeg vidste ligeså meget om styrketræningen som jeg synes jeg gør mht. cykel, så ku det være nice...!

Men kan virkelig kun anbefale at tjekke de der sider jeg linkede til - men altså kun hvis du vil spare penge... :nissetunge: Godt nok ligger Henning Jørgensen cykler i Herning, men med en rabat på +10.000 så kan man vist godt retfærdigøre en tur for H.C. Andersens hjemby til det Bjarne Riis' hjemby?

Maden bliver nok ikke et problem at få nok af :4mewantfood: :wink:

(tror det andet er et "mande" problem!!)

Hvad skal det sige ? :cool::blink:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Angle.

Er da glad for at jeg kan hjælpe lidt...

Ved ikke om jeg brænder så meget for cyklingen mere, har kørt seriøs cykel i 6 år, og er efterhånden brændt lidt aw i det. Derfor jeg fokusere på styrketræningen for tiden... Men sådan har man jo sine perioder, en ting er sikkert. Jeg sælger ALDRIG min racer, det kan godt være den ikke er top nutch mere, men jeg har sku svedt og bandet for meget over den til at den skal sælges. + at der er alt alt for mange minder i den. Lyder måske lidt skørt, men har altså siddet meget på den.. såå..

Lyder slet ikke skørt ... vel meget normalt at "klamre" sig til gamle minder :cool:

Hvis bare jeg vidste ligeså meget om styrketræningen som jeg synes jeg gør mht. cykel, så ku det være nice...!
Hvis man bare er lidt interesseret skal det nok komme :4flex:
Men kan virkelig kun anbefale at tjekke de der sider jeg linkede til - men altså kun hvis du vil spare penge... :nissetunge: Godt nok ligger Henning Jørgensen cykler i Herning, men med en rabat på +10.000 så kan man vist godt retfærdigøre en tur for H.C. Andersens hjemby til det Bjarne Riis' hjemby?

Will doooooo ... pengene gror jo ikke ligefrem på træerne her i O'ense :annoyed:

Hvad skal det sige ? :cool::blink:

Vi kvinder kan godt huske at fodre os selv... I mænd har en tendens til at glemme det når I er super optaget af noget!! :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man bare er lidt interesseret skal det nok komme :4flex:
MM nemlig... Skrev også i Anders Holm's log at det lød da meget spændende med den instruktør uddandelse. Altså ikke fordi jeg brænder for at give råd til halv-ligeglade-nytårsfortsæt-hygge-trænere men mere for, at få en dybere indsigt i det hele...

Er det ikke også noget med, at I - Kragen og dig - føre noget (personlig?)vejledning og sådan? Mener jeg, jeg læste på en af dine hjemmesider....!

Will doooooo ... pengene gror jo ikke ligefrem på træerne her i O'ense :annoyed:

Trist, meget trist. :crazy:

Vi kvinder kan godt huske at fodre os selv... I mænd har en tendens til at glemme det når I er super optaget af noget!! :nissetunge:

Multitaskning er ikke mændernes stærke side :blush: Var tit også så optaget af, at få vasket min racer efter en tur på de danske landeveje end at få noget mad kastet i kraniet... ! Well - nobodys perfect...!

Link to comment
Share on other sites

MM nemlig... Skrev også i Anders Holm's log at det lød da meget spændende med den instruktør uddandelse. Altså ikke fordi jeg brænder for at give råd til halv-ligeglade-nytårsfortsæt-hygge-trænere men mere for, at få en dybere indsigt i det hele...

Min erfaring er nu ikke at de kurser kan bringe dig meget mere indsigt end eks. en dansk anatomibog kan ... og specielt når det kommer til træningsdelen - som jeg går ud fra er det der vækker størst begejstring - så er det noget der skal erfares!!

Det er i reglen godt hvis man kan finde en erfaren og ikke mindst snaksaglig atlet i sit center som kan give dig den mere basale indsigt i hvorfor du skal bygge et træningsprogram op på en bestemt måde, hvorfor en øvelse skal køres med en specifik vinkel for netop at ramme den muskel, hvorfor din kost skal sættes samme med netop mere kulhydrat på et tidspunkt end andet osv.....

(.... men de hænger jo desværre ikke på træerne den slags mennesker :wink: )

Hvis du har lidt ekstra tid på hænderne kan du jo altid prøve at læse lidt forskellig litteratur og se om det hænger ved!!

Der er også mange gode sider på nettet som du kan hente info fra... så det er bare igang!

(du kunne jo overveje at oprette en "inspirations" tråd her på MOL hvor folk kan poste deres favorit links til sider om træning eller kigge nærmere på programmerne under maksimal muskeltilvækst og styrkeløft!

Er det ikke også noget med, at I - Kragen og dig - føre noget (personlig?)vejledning og sådan? Mener jeg, jeg læste på en af dine hjemmesider....!
Jo... det gør vi!

Men der er nu lang vej fra at få en enkelt PT-time i forhold til at have et fast forløb... og på en enkelt omgang kan du altså ikke nå at tilegne dig specielt meget viden eller forståelse ... det er mere egnet på at give folk en god grundstruktur for både kost og træning :smile:

Multitaskning er ikke mændernes stærke side :blush: Var tit også så optaget af, at få vasket min racer efter en tur på de danske landeveje end at få noget mad kastet i kraniet... ! Well - nobodys perfect...!

Nu er jeg jo lidt mande-agtig oven i hovedet ... så skal til tider også passe på at jeg ikke laver den der "opslugt"finte... har også nogle dage gået uden mad indtil midt på eftermiddagen fordi jeg liiiiiiiige skulle læse noget ...

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk godt tænkt på at føde en sådan tråd - men er altid kommet fra det.. Men vil da starte med at spørge dig, hvilke bøger kan du anbefale (hvis du har nogle), det er jo snart juleaften. Så måske listen skal opdateres.. hehe..

Faktisk har jeg fundet en af de der personer - The Bear her fra MOL træner i samme hule som jeg. Han har i sine yngre dage, trænet sammen med Thomas Jagd. Og vi klikker rigtig godt sammen, hvilket også kan mærkes på hvor meget mere jeg går op i det hele. Er jo igang med mit første cut - og kan berette at jeg faktisk har fået okay resultater på mausen. Som vi i en anden tråd, har snakket om. Er bare lidt "bange" for at komme alt for langt ned i vægt. Så ved pt. ikke hvor langt ned jeg vil gå, ligger et sted mellem 79 og 78kg nu. Startede i slut november på med 81kg, og tabte mig lidt for hurtigt synes jeg. Så har skruet lidt mere op, men er spændt på hvor jeg ender.

Tænker da også i lidt "utradtionelle" baner, og overvejer en kort bulk periode i januar - måske også lidt i febuar - da jeg tidligere har PM'ede med TheRealHurra her fra MOL. Som har fået gode resutltater, ved at bulke lidt op, cutte lidt og så gentage den cyklus. Han havde ligesom mig, en del løs hud og sådan. Du ved som vi snakkede om. Så går og roder lidt med at gøre ham efter... Virker det fjollet?

Men synes da helt klart at Kragen og dig, skal flytte til 8000 - igen?. Så er der da 2 eksperter mere :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
... og så har jeg lige noget lækkert!!! :w00t:

Det her billed er af min Krage :inlove: taget af Morten Rygaard!!!

Der er INTET billedmanipulation ind over det her.... det er det rå billed i ser!!! :blink::blink::blink:

Helt FANTASTISK taget ... og nå JA ... min kasteevner hvad angår melet skal da også roses lidt... for det falder da så flot :innocent:

Photo%20Morten%20Rygaard%20All%20copyrights%20-----%20100%20Christian.jpg

Kæft kæft kæft et fedt billede... MEGET :devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk godt tænkt på at føde en sådan tråd - men er altid kommet fra det.. Men vil da starte med at spørge dig, hvilke bøger kan du anbefale (hvis du har nogle), det er jo snart juleaften. Så måske listen skal opdateres.. hehe..

På dansk Finn Bøjsen Møller's Anatomi bog :smile:

Ellers hvis vi snakker kost og forståelse for dette så en god stor og tung biokemi bog :wink:

Faktisk har jeg fundet en af de der personer - The Bear her fra MOL træner i samme hule som jeg. Han har i sine yngre dage, trænet sammen med Thomas Jagd. Og vi klikker rigtig godt sammen, hvilket også kan mærkes på hvor meget mere jeg går op i det hele. Er jo igang med mit første cut - og kan berette at jeg faktisk har fået okay resultater på mausen. Som vi i en anden tråd, har snakket om. Er bare lidt "bange" for at komme alt for langt ned i vægt. Så ved pt. ikke hvor langt ned jeg vil gå, ligger et sted mellem 79 og 78kg nu. Startede i slut november på med 81kg, og tabte mig lidt for hurtigt synes jeg. Så har skruet lidt mere op, men er spændt på hvor jeg ender.

Tænker da også i lidt "utradtionelle" baner, og overvejer en kort bulk periode i januar - måske også lidt i febuar - da jeg tidligere har PM'ede med TheRealHurra her fra MOL. Som har fået gode resutltater, ved at bulke lidt op, cutte lidt og så gentage den cyklus. Han havde ligesom mig, en del løs hud og sådan. Du ved som vi snakkede om. Så går og roder lidt med at gøre ham efter... Virker det fjollet?

Det lyder da fornuftigt nok... der er ikke andet for end at prøve.... "Trial and error" ... ikke til at sige om det vil virke for dig også :smile:
Men synes da helt klart at Kragen og dig, skal flytte til 8000 - igen?. Så er der da 2 eksperter mere :nissecool:

Ja det synes du sikkert :wink: men tror nu vi er blevet enige om at blive på Fyn da Kragen er så glad for at være på lukket afdeling i Nyborg Statsfængsel :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Cykler, cykler, cykler..... :dry:

Du er bare misunderlig.... så godt hvordan de hånd gled over min MTB'er forleden :santa2:

Næ, mel-dryssede krager DET er noget der får læsere til loggen :tongue4::tongue4::tongue4::tongue4::tongue4: !!

:grindance:

YEEEEEAAAAAHHHH ... man får jo helt lyst til "boller" :nissegrin::blush:

Link to comment
Share on other sites

huuuuuu...... FUCK en dag jeg havde i går!!!

Først til eksamen som igen igen viste sig at være en fase og med brud på studieordningen :4ranting: er så pissetræt af at professorerne bare tror at de kan forvalte eksamen som de selv ønsker!!

I vores studieordning står der at vores eksamensform er multiple choice (hvilket jeg jo selvfølgelig forventede!!) men ved eksamensopslag i tirsdags, stod der at eksamen var en multiple case ("postkasse" eksamen) ... dette havde jeg ikke bidt mærke i ... hvorfor skulle jeg også det??

Det vidste sig så da jeg ankom til eksamen, at i stedet for at skulle sidde og sætte krydser, så var det en regulær skrive-eksamen... NÅÅÅÅÅÅÅ jeg blev godt gal!!!

DET MÅ MAN ALTSÅ IKKE!!

Hvis man ønsker at ændre eksamensformen så skal det godkendes af studienævnet og en vores studieordning skal korrigers hvilket jo IKKE er sket!!

Da jeg er meget selvstuderende, hvilket også gælder min studiemakker, så havde begge af os misset at eksamensformen var ændret - hvilket de andre studerende havde fået besked om i starten af ugen!!

--> så vi var totalt uforberedt på at vi pludselig skulle til en casebaseret-skriveeksamen!!

Tror egentligt ikke det gik dårligt for er OK med i nyrernes fysiologi, klinik og sygdomme ... men for mig er det i en grad en principsag.... MAN MÅ ALTSÅ IKKE ændre eksamensformen sådan uden videre og så midt i et studie/undervisningsforløb!!

NÅÅÅÅÅÅÅ... jeg skal klage i næste uge!!! :annoyed: :annoyed: :annoyed:

... og det bliver altså ikke på en pæn måde :4ranting:

(føler virkelig at de pisser os op af ryggen... ikke mindst for eksamen også i den grad bar præg af ikke at være blevet "prøvekørt" på nogle studerende før os... der manglede i den grad oplysninger for at opgaverne kunne besvares tilfredsstillende!!)

En ting var så eksamen ... for da jeg så skulle ringe og tjekke op på min Far over middag (som jo skulle til lægen på min opfordring pga. nogle små hjerteanfald) viste det sig at han skulle skippes aspa til Svendborg Sygehus for undersøgelse for hjerteanfald og forkalkede kranspulsårer :cry:

... så jeg hoppede self på toget til Svendborg, så snart jeg havde lagt røret på, og var så med ham hele aftenen indtil kl 20, hvor min Mor kom og afløste mig... herefter tog jeg hjem til Odense og et lille smut forbi FIT4RUNs julefrokost, da jeg trængte til noget adspredelse.... det vidste sig at være en super god ide for det var kanon hyggeligt og afslappende ... så fik lidt "luft" igen oven på det med min Far :smile:

I dag kom min Far så hjem med uforrettet sag... de har intet klinik kunne finde på ham, på trods af at alle symptomer på hjerte probs stadigvæk er der og ikke mindst smerterne... men nu må vi lige se det an til mandag, hvor han så fortsætter udredning på sygehuset og hos egen læge i Nyborg!!

(måske det i virkeligheden kunne være noget med lungerne??? :unsure: ... nu må vi se!!)

Nå.... pga. alt viraken igår nåede jeg ikke træning (også godt det samme når ens Far er syg!! FUCKING ligegyldigt!!!), tungtræning i dag og i morgen bliver heller ikke aktuelt, da jeg jobber 16 timer begge dage... dog kan det lige blive til en løbetur om 15 minutters tid... tror jeg napper en 7-10 km... trænger til bare at løbe af H... til!!, og mon ikke jeg også kommer afsted i morgen tidlig samt i morgen aften... men intet tungtræning i 3 dage straight.... MIN NYE STIL??? MÅSKE :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share