ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

hmmmmmm......

Har lige fundet ud af jeg er bestået min sidste eksamen i faget: Nyrer og urinveje.... det fag hvor de havde vendt fuldstændig op og ned på eksamen!!

Har dog sendt klage i lørdags og vil fastholde denne 110% ... krævede i klagen at de skulle lade eksamen gå om eller at dem som var dumpet ikke skulle miste deres 3. forsøg!!

Nu må vi se... er IKKE helt ligeglad og håber lidt de vælger at udskrive reeksamen på trods af at jeg har bestået eksamen for synes vitterligt det er ALT FOR RINGE at et institut sådan uden videre vælger at se bort fra vores studieordning :mad:

Skal sgu nok bestå den igen ... sværer er det fag heller ikke!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med det :smile:

Uanset hvad, så vælger de forhåbentlig den sidste model med et 'ekstra' forsøg for de dumpede alene, hvis de tager klagen op. Selvom det er en let eksamen, så er det da træls hvis I alle skal op igen :wink:

Iøvrigt - hvornår er dig og dine gadgets klar?? Den sorte rute rundt om Eventyrgolf venter spændt på Englen :shades:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det :smile:

Uanset hvad, så vælger de forhåbentlig den sidste model med et 'ekstra' forsøg for de dumpede alene, hvis de tager klagen op. Selvom det er en let eksamen, så er det da træls hvis I alle skal op igen :wink:

Iøvrigt - hvornår er dig og dine gadgets klar?? Den sorte rute rundt om Eventyrgolf venter spændt på Englen :shades:

Hej Louise

... JA - nu får vi se - tror nu heller ikke de lader hele 2 årgange gå om... håber bare at de gider tage klagerne alvorligt for engangs skyld og at kursusansvarlig får en lang næse :annoyed:

Ang. mine gadgets... aRGHHHHH mand ... venter stadigvæk - FUCK det er hårdt at have sådan en lækker cykel stående i stuen og bare stå der :blink: Manglen på levering skyldes åbenbart min størrelse idet de er noget af det mest solgte hvorfor, halvdelen af det jeg skal bruge er i rest ordre ... og typisk omkring juletid er det endnu sværer at få fat på fordi man er mellem 2 sæsoner... men håber altså at jeg kan have alt parat til start januar så jeg kan give dig en omgang MUD-FACE :w00t: fordi du hele tiden skal ligge i røven af mig :santa2:

........ wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuush :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag d. 21/12

1. TRÆNING kl. 9

Powerwalk: 55 min

Distance: 8 km

I dag var det KUN ben ... dejligt at ikke skulle fokusere på flere muskelgrupper af gangen til en forandring...

2. TRÆNING kl. 14:30-15:45

Box Squat

2set @ 10reps x 20kg

2set @ 8eps x 40kg

2set @ 7reps x 50kg

2set @ 6reps x 60kg

Highbar squat, parallel, smal stand

5set @ 5reps x 70kg

... HUUUU der var skub på numsen - vægten røg bare op ... kom helt bag på mig :blink:

Rumænsk dødløft

1set @ 10reps x 50kg

1set @ 10reps x 60kg

1set @ 10reps x 70kg

1set @ 10reps x 80kg

superset m.

Abductor, maskine

2set @ 12reps x 100lb

2set @ 10reps x 110lb

Ville her have haft lavet Bulgariske DB squat men kunne desværre mærke at dødløften havde været lidt hård ved lænden så tog en baldeøvelse i maskine i stedet....

Standing glutes

4set @ 12reps x 40kg

Adductor

3set @ 15reps x 130lb

NØØØØØØJ jeg havde DOMS i min ryg i morges ... og stadigvæk ... kan mærke hver en fiber i lat'en, så den træning jeg lagde for dagen igår vil jeg prøve at bygge videre på det næste stykke tid for den gjorde da mere end arbejdet :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hello Angel biggrinangelA.gif

Lige et enkelt spørgsmål... Hvad er rumænsk dødløft? :blush: Jeg kører selv sumo-dødløft, da denne stil skulle være go for folk med korte ben og arme (læs Pia :laugh: )

- Pia (Bambi) friends.gif

Meget godt illustreret her af Mo :inlove:

Her er du helle ikke i tvivl om hvilke muskler øvelsen rammer :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... men håber altså at jeg kan have alt parat til start januar så jeg kan give dig en omgang MUD-FACE :w00t: fordi du hele tiden skal ligge i røven af mig :santa2:

........ wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuush :bunny:

Selv wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuush - det eneste der kommer til at give mig mudderfjæs er da mit eget forhjul... Men jeg venter gerne indtil du kommer forbi :tongue:

...eller.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Selv wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuush - det eneste der kommer til at give mig mudderfjæs er da mit eget forhjul... Men jeg venter gerne indtil du kommer forbi :tongue:

...eller.. :wink:

Et eller andet siger mig at vi ender med at blive et kønt par at se på :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Her er du helle ikke i tvivl om hvilke muskler øvelsen rammer :wink:

Lækker film - den viser virkelig hvilke muskler man rammer... Kan du ikke finde tilsvarende film, til træning af resten af kroppens muskler???? :inlove:

Overnævnte ønske er selvfølgelig møntet 100% på det faglige aspekt...

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Lækker film - den viser virkelig hvilke muskler man rammer... Kan du ikke finde tilsvarende film, til træning af resten af kroppens muskler???? :inlove:

Overnævnte ønske er selvfølgelig møntet 100% på det faglige aspekt...

Jeg vil da gerne kigge ... i mellem tiden kan der lige komme en SUPER lækker pausefilm på "The Giant Killer"

..... føøøøøøj da han er godt bygget :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil da gerne kigge ... i mellem tiden kan der lige komme en SUPER lækker pausefilm på "The Giant Killer"

Tror du misforstod mig - tænkte nu på kvindelige film :blush:

Men ja er du gal han er en massiv fætter, og dog super markeret...! Kæft en god form... ME WANT... :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Tror du misforstod mig - tænkte nu på kvindelige film :blush:

Men ja er du gal han er en massiv fætter, og dog super markeret...! Kæft en god form... ME WANT... :4jumpy:

... og så finder man sig selv på youtube på en 2½ år gammel video :blink:

Du kan få lidt af mine curls kan du :nissetunge:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

... og så finder man sig selv på youtube på en 2½ år gammel video :blink:

Du kan få lidt af mine curls kan du :nissetunge:

Er det en du selv har lagt op ? Virker da lidt strange den er der, hvis det ikke er tilfældet..

Ellers en lee vene du har ved din delts i højre side (din højre)

Er der mere? :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Puha - Angel du må ikke poste sådan nogle film af MO! :inlove: Jeg sidder jo herhjemme og får min protein shake galt i halsen!

og så bliver det ikke bedre når du slutter af med dig der curler løs :wink:

Apropo Danny så er han kanon godt bygget. Hvis du er til andre bodybuildere fra "den gyldne tid," så er www.ironage.us et godt sted at besøge. Inde under deres forum har de bla. et forum hvor man kan poste billeder af sig selv. Her er der mange garvede rotter, der kommer med kritik. Selveste Joe Meeko (MR. Universe) rumsterer også rundt derinde og skriver gerne en kommentar på ens form. Hyggeligt sted med masser af luvv for the good old days.

Link to comment
Share on other sites

Lidt pics fra vores udvidelse i OBBC ... vi er stadigvæk under opbygning i klubben men det begynder at tage form og vi har nu efterhånden fået lagt et fedt stødabsorberende gulv over det hele ... i den nyudvidet benafdeling ender vi op med 3 powerracks og 2 platforme samt hvis 1 almi. fritstående stativ - så nu er der FANDME plads til at give den gas :devil:

Her er lidt billeder af 1/3 del af underetagen :bigsmile:

dec3.jpg

dec4.jpg

dec7.jpg

dec10.jpg

dec12.jpg

Det ser sgu' godt ud :4thumbup: . Jeg glæder mig helt vildt til at komme til Odense på juleferie. Første træning i OBBC er i eftermiddag :showoff: :4flex: :4sport:

Link to comment
Share on other sites

Er det en du selv har lagt op ? Virker da lidt strange den er der, hvis det ikke er tilfældet..

Ellers en lee vene du har ved din delts i højre side (din højre)

Er der mere? :nissetunge:

Hej Juvic

Nej - har ikke selv lagt den op - den er vel belevt nappet fra min gamle hjemmeside hvor jeg havde flere klip til at ligge :smile:

//No

Link to comment
Share on other sites

This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

:laugh:

Du er X-rated på youtube, angel :nissetunge:

hæhæ ... sådan går det når man har større guns :4flex: end størstedelen af den mandlige befolkning :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Puha - Angel du må ikke poste sådan nogle film af MO! :inlove: Jeg sidder jo herhjemme og får min protein shake galt i halsen!

og så bliver det ikke bedre når du slutter af med dig der curler løs :wink:

Apropo Danny så er han kanon godt bygget. Hvis du er til andre bodybuildere fra "den gyldne tid," så er www.ironage.us et godt sted at besøge. Inde under deres forum har de bla. et forum hvor man kan poste billeder af sig selv. Her er der mange garvede rotter, der kommer med kritik. Selveste Joe Meeko (MR. Universe) rumsterer også rundt derinde og skriver gerne en kommentar på ens form. Hyggeligt sted med masser af luvv for the good old days.

Hej JonG

Ja... MO er bare "lidt" for lækker :tongue4:

Ang. tippet - tak for det ... vil da helt klart tjekke det ud her mellem jul og nytår :bigsmile:

//No

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share