ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Men dvs man kan have krådtet sig igennem 10 år og på den konto have opbygget en fysik,

der ligger langt ud over hvad man naturligt kan opnå, og upåagtet at dette forhold er åbenlyst

for alle med bare 2 hjerneceller, så kan man altså efter 5 år uden stoffer, uden videre blive blåstemplet

og få papir på at man nu stiller op clean for OBBC og iøvrigt er kommet naturligt til sine gains ?

Igen ... pt. snakker vi TEAM OBBC og ikke OBBC -lige nu er vi 2 adskilte enheder og vi venter stadigvæk på om klubben/bestyrrelsen vil godtage vores "radikale" tilgang... dog regner vi med at det bliver godtaget :wink:

Og til dit spørgsmål...

Nej, det kan man ikke!!

For bærer man i den grad præg af at have en "krudtet" fysik så falder man også for et af de andre punkter som opsættes og som jeg endnu ikke har nævnt!!!

Der er ikke plads til de kunstigt forøget atleter under det her team!! Finder vi ud af at der alligevel har forgået noget ekskluderes man eller ved direkte positiv test eller beviser for tidligere misbrug inden for de 5 år så modtager man også bødekrav samt en eksklusion!!

Vi blev enige om at sætte grænsen ved 5 år, fordi nogle unge er dumme nok til at prøve kræfter med AAS men heldigvis kommer på bedre tanker og uden at deres fysik nævnværdigt bærer præg af deres forbrug!! Vi har jo også et par stykker i vores omgangskreds :wink: som har haft et kortere bekendtskab med AAS men derefter har skyldet det hele ud i lokummet :4thumbup:

Vi kan alle lave fejl og der skal også være plads til dem som har indset deres fejl og ikke har noget at "ødelægge for meget" og stadigvæk fremstår naturlige!!

Beklager hvis det har en lidt grim smag når man stiller det op på den måde, men selv når Jens har været

af sprøjten i 5 år, så vil han stadig have opbygget et fundament som er noget nær umuligt at opnå clean,

og så synes du ikke jeres smukke intentioner falder lidt til jorden ?

I teorien vil din gode ven Granhof så kunne stille op for OBBC om et par år,

hvis bare han så har været clean i den angivne periode...

Og hvordan hænger det sammen med det her ?

læs ovenstående!!

... og ang. Granhof så siger rygtet da vist at han ikke træner så meget længere så det bliver vist ikke aktuelt :tongue:

Og hvis man rent faktisk IKKE er blevet taget med hænderne nede i AS-krukken de sidste 5 år,

og er blevet testet positiv, selv om det er åbenlyst at ens fysik ikke længere bærer præg af

at være naturlig, hvordan vil I så forsvare at udelukke folk ?

Ord mod ord ?

hvis man først en gang er testet positiv så er man udelukket for altid ... også en af reglerne ... så den går heller ikke :wink:

Hvis nu MASS flytter til Odense i næste uge, vil I så tage imod ham på holdet med åbne arme,

eller vil han være uønsket fordi han ikke lige passer ind i jeres profil eller hur ?

Nu er jeg ikke interesseret i at diskutere Søren og hans fysik, kan kun sige så meget at hvis der foreligger konkrete beviser for en uetisk opførelse i forhold til omgang af AAS så er man også på forhånd udelukket!!

Der er også ved at blive opsat et etisk kodeks som TEAM OBBC atleter skal følge, herunder god opførelse (det er hvad det er!!) og en del punkter omkring håndtering af AAS og ens rolle som forbilled!!

Spørgsmålene er mange...

... og du vil sikkert altid kunne finde en lille brist!! Men uanset hvad så er det her et kæmpe skridt i den rigtige retning også uanset hvor meget du forsøger at sable det ned så må du da kunne indrømme at det er et godt stykke arbejde vi vil lave for at bevise at man kan begå sig i den her sport uden en stor fed kanyle plantet i røven flere gange ugentligt!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okay.... Nu må vi se hvordan det går til DM, men går det som det skal og I alligevel er en flok der skal afsted, så skulle man da være en skarn hvis man ik også fik lyst... om ik andet, så for oplevelsen og sammenholdets skyld....!!

DK holdet har kun X antal pladser... kan ikke huske præcis hvor mange og så vidt jeg kunne forstå på Palle er de ved at være fyldt!!

Men er ret sikker på du nok skal stråle til DM og vi på den ene eller anden måde skal få dig med til Tyrkiet :sun:

Måske du kan overveje at stille i aerobic kategorien som er lidt ala miss fitness? Tror ingen er meldt til denne kategori :smile:

Link to comment
Share on other sites

Okay okay - hænger nok ikke lige sammen med familien at skulle køre Nyborg-Odense-Ringe.. :innocent: Ikke sikker på fruen synes det er nice..

Ahhhhh... du kører jo lige forbi så hvis det endeligt skulle være var det jo heller ikke hårdere end du kunne dukke op ind i mellem - uanset hvad så kommer vi til at lave en del fodarbejde fo nye atleter og træning af disse som udefra kommende også kan deltage i :wink:

Lyder meget spændende med de fondsmidler - godt at se at nogen tager Doping problematikken op... :4thumbup:
Altid spændende med den slags og egentligt også spændende hvem som overraskende støtter og ikke gør :unsure:
Joo tænkte faktisk på Jens AF - men det regnede jeg dog ikke med.. Men jeg har jo ikke set ham meget længe... :nonono:

Har set ham i OBBC for nylig mener jeg .... tror dog han er mere eller mindre færdig med konkurrence og det ikke er noget som tænder ham mere!!

Lyder godt med plakaten og Tyrkiet - uha er sgu godt midsundelig... :tongue:

GLÆDER MIG OGSÅ I DEN GRAD!!!

Specielt efter den positive oplevelse som stævnet i Rusland var!!!

Det er fede er jo at hele stedet lukkes i 4-5 dage så vi har det hele for os selv ... 2500 mennesker - de regner med 1000 atleter og deres support.... BLIVER SÅÅÅÅÅ FEDT :cheer:

Link to comment
Share on other sites

.. og du vil sikkert altid kunne finde en lille brist!! Men uanset hvad så er det her et kæmpe skridt i den rigtige retning også uanset hvor meget du forsøger at sable det ned så må du da kunne indrømme at det er et godt stykke arbejde vil vi lave for at bevise at man kan begå sig i den her sport uden en stor fed kanyle plantet i røven flere gange ugentligt!!!

Jeg forsøger ikke at sable noget ned, men det tog mig ca. 3 sekunder at finde adskellige forhold i det du skrev,

som man med rette kunne stille spørgsmålstegn ved.

Sådan som jeg forstår dit sidste indlæg, så er det altså okay at have krådtet den en smule,

men ikke så meget at man har haft åbenlyst gavn af det, og hvis man iøvrigt står på god fod

med resten af Team'et og har angret, så kan man komme ind i varmen.

Andre derimod kan åbenbart blive udelukket alene pga. rygter, og hvis de skønnes at have krådtet

den for meget tidligere, upåagtet at det er mere end 5 år siden.

Jeg undskylder meget overfor Søren at bruge ham som eksempel, men eftersom det stadig er min

egen dybe, personlige overbevisning at han ikke har rørt et ulovligt stof, så har jeg fx svært ved at

se hvordan I kan gøre andet end at modtage ham med åbne arme, såfremt det skulle blive aktuelt.

Hvis han, eller tilsvarende personer, afvises alene baseret på enten den blotte mistanke, uden beviser,

eller pga. personlige årsager, så har det altså stadig en grim smag...

Link to comment
Share on other sites

DK holdet har kun X antal pladser... kan ikke huske præcis hvor mange og så vidt jeg kunne forstå på Palle er de ved at være fyldt!!

Men er ret sikker på du nok skal stråle til DM og vi på den ene eller anden måde skal få dig med til Tyrkiet :sun:

Måske du kan overveje at stille i aerobic kategorien som er lidt ala miss fitness? Tror ingen er meldt til denne kategori :smile:

Hehe... Du er jo fuld af gode idéer...!! Men lad os nu se.... Skal ik stille op i noget som helst der indeholder aerobic - hader aerobic.... Men miss fitness med en fri rutine uden aerobic kan jeg muligvis overtales til.. !

Kunne os være jeg bare sku være thai-dreng :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøger ikke at sable noget ned, men det tog mig ca. 3 sekunder at finde adskellige forhold i det du skrev,

som man med rette kunne stille spørgsmålstegn ved.

Sådan som jeg forstår dit sidste indlæg, så er det altså okay at have krådtet den en smule,

men ikke så meget at man har haft åbenlyst gavn af det, og hvis man iøvrigt står på god fod

med resten af Team'et og har angret, så kan man komme ind i varmen.

Andre derimod kan åbenbart blive udelukket alene pga. rygter, og hvis de skønnes at have krådtet

den for meget tidligere, upåagtet at det er mere end 5 år siden.

Jeg undskylder meget overfor Søren at bruge ham som eksempel, men eftersom det stadig er min

egen dybe, personlige overbevisning at han ikke har rørt et ulovligt stof, så har jeg fx svært ved at

se hvordan I kan gøre andet end at modtage ham med åbne arme, såfremt det skulle blive aktuelt.

Hvis han, eller tilsvarende personer, afvises alene baseret på enten den blotte mistanke, uden beviser,

eller pga. personlige årsager, så har det altså stadig en grim smag...

Det kan godt være, at det er mig der er et fjols og har overset det et eller andet sted, men er du uenig med Norah i, at dette er et stort skridt i den rigtige retning? Det er da mange gange mere aggresivt i forhold til doping, end det man ser i f.eks. styrkeløft...?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har slet ikke taget stilling til om det er et stort skridt eller ej, det er for så vidt

underordnet,

jeg påpegede bare et par ret iøjnefaldende forhold, som Norah vel må have et fornuftigt svar på,

eftersom hun er en del af drivkraften bag projektet.

Ang. din hentydning til styrkeløft, så er der mig bekendt kun snuppet een licensløfter

herhjemme de sidste mange år,hvilket BB-verdenen vist ikke kan prale af...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har slet ikke taget stilling til om det er et stort skridt eller ej, det er for så vidt

underordnet,

jeg påpegede bare et par ret iøjnefaldende forhold, som Norah vel må have et fornuftigt svar på,

eftersom hun er en del af drivkraften bag projektet.

Ang. din hentydning til styrkeløft, så er der mig bekendt kun snuppet een licensløfter

herhjemme de sidste mange år,hvilket BB-verdenen vist ikke kan prale af...

Jo, det kan BB-verdenen faktisk godt. Tror faktisk ikke, at der er blevet snuppet een eneste licensløfter... :tongue: Masser af andre atleter, dog. :innocent:

Men de mange positive tests er vel egentlig også bare et bevis på at skrappere metoder må tages i brug, og til det formål synes jeg da Team OBBC's forslag er ganske glimrende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøger ikke at sable noget ned, men det tog mig ca. 3 sekunder at finde adskellige forhold i det du skrev,

som man med rette kunne stille spørgsmålstegn ved.

Sådan som jeg forstår dit sidste indlæg, så er det altså okay at have krådtet den en smule,

men ikke så meget at man har haft åbenlyst gavn af det, og hvis man iøvrigt står på god fod

med resten af Team'et og har angret, så kan man komme ind i varmen.

Andre derimod kan åbenbart blive udelukket alene pga. rygter, og hvis de skønnes at have krådtet

den for meget tidligere, upåagtet at det er mere end 5 år siden.

Synes du skal læse det jeg har skrevet igen - for synes da i den grad det fremgår tydeligt hvilken tilgang vi har fra det jeg har skrevet :wink:

Dertil kommer at kender jeg dig ret Jacob, så vil du så gerne at have vi både er indspiste i OBBC og i den grad klapper hinanden på ryggen og også lukker øjnene for evt. ubehageligheder vi mennesker vi ellers holder af!!

Det er jo kun en brøkdel af de regler der opsættes om TEAM OBBC som jeg har skrevet her samt vi INTET har at gøre med godkendelse af de nye team-medlemmer ... det ligger vi i hænderne hos ikke team-medlemmer!!!

Jeg gentager gerne at der opsættes regler som både umuliggøre medlemskab for en atlet hvis han har, bærer præg af eller har plejet omgang med AAS!!!

Som alt andet her i livet er der nogle gange situationer som man ikke kan finde bevis for, og der kan vi intet stille op!!! Her må vi i stedet have tillid til den person som søger optagelse...

... det er også min erfaring at personer som har været en del af AAS miljøet næppe vil søge optagelse i en del af et så "radikalt" team fordi der altid vil være mange andre som kender til deres baggrund og dermed kunne ende med at afsløre dem og dermed gøre dem 25.000 ,- fattigere... der er nu engang en god slat penge!!

Jeg undskylder meget overfor Søren at bruge ham som eksempel, men eftersom det stadig er min

egen dybe, personlige overbevisning at han ikke har rørt et ulovligt stof, så har jeg fx svært ved at

se hvordan I kan gøre andet end at modtage ham med åbne arme, såfremt det skulle blive aktuelt.

Det ville aldrig komme på tale også af grunde som jeg har fortalt dig!!! Hvis det er visket ud i forglemmelsen tåger så snak med Grinder en af dagene og han kan friske det op for dig :wink:
Hvis han, eller tilsvarende personer, afvises alene baseret på enten den blotte mistanke, uden beviser,

eller pga. personlige årsager, så har det altså stadig en grim smag...

læs første del af indlægget og læs mit sidste indlæg til dig igen!!!

Hvis vi ligger inde med konkrete beviser på uheldig omgang med AAS (eget forbrug, salg eller vejledning) så udeukker vi folk, ønsker en atlet optagelse og bærer han bræg af at have brugt AAS så udelukkes denne, får en atlet vejledning af en person som selv krudter den så udelukkes de osv.

... listen er lang og bliver på et tidspunkt offentligt gjort under TEAM OBBC krav på vores hjemmeside og så vil du måske bedre kunne se at vi prøver at lukke alle huller!

Og igen... tror næppe at en person som har krudtet den vil tabe ansigt overfor hans "krudt-slæng" ved at tage del i vores team... han vil jo i den grad blive peget fingre af!!

Er ret sikker på at vi for størstedelen af fitness og BB-miljøet i DK vil blive anset som nogle galninger på et helligt korstog fordi vi på INGEN måde ønsker AAS som en del af vores sport samt vi vil gøre meget for at rydde op i sporten, i første omgang i egen klub!!

Men nogen skal jo tage fat for ellers sker der jo ikke en noget nogensinde....

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg har slet ikke taget stilling til om det er et stort skridt eller ej, det er for så vidt

underordnet,

jeg påpegede bare et par ret iøjnefaldende forhold, som Norah vel må have et fornuftigt svar på,

eftersom hun er en del af drivkraften bag projektet.

Rent faktisk er det ikke mig som er drivkraften ... og tror i den grad du vil blive overrasket over hvem som har været med til at skyde dette igang, men det vil du også kunne læse mere om i den nærmeste fremtid!

Link to comment
Share on other sites

Fair nok, du har åbenbart svar på alt...

Måske kunne slige misforståelse undgås hvis du en anden gang bare smed kortene på bordet,

i stedet for altid kun at skrive at vi må vente på resten af historien til når det lige passer dig

og kun give os et minimum af oplysninger her og nu...

Link to comment
Share on other sites

Fair nok, du har åbenbart svar på alt...

Måske kunne slige misforståelse undgås hvis du en anden gang bare smed kortene på bordet,

i stedet for altid kun at skrive at vi må vente på resten af historien til når det lige passer dig

og kun give os et minimum af oplysninger her og nu...

Min kære ven ... startede også med at skrive at det var meget andet til vores plan - endda i mit allerførste indlæg :wink: så før du kaster dig frådende over mig, så var det måske bedre at spørge indtil hvad disse punkter kunne være, for som du kan se har vi allerede dækket os ind på alle de punkter du stiller spørgmålstegn ved :wink:

... forstå ikke helt hvad du mener med "altid" og et nu var mit indlæg jo ikke den fulde beskrivelse af TEAM OBBC og deres gøremål men derimod bare lidt info.... ved ikke hvor du har fået fra at det skulle være den fulde beskrivelse???! Du læser seriøst hvad du selv vil Jacob!!! Og hvis det ikke er sagen så tror jeg der er rabat på briller nede i ProfilOptik i disse dage :poking:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er allerede sket... der er bl.a. indført kontrakter som "mistænkte" skal underskrive samt der pt. er indført 4-5 ekstra uanmeldte test per år ud over de 4 vi er stillet i udsigt fra ADD

Derudover er folk som bærer præg af at have brugt noget også begyndt at blive kaldt til samtaler med forskellige personer i klubben for at gøre opmærksom på at vi holder øje med dem

Det lyder da fornuftigt, godt at se der bliver gjort lidt mere deroppe. :smile:
De krav jeg har skrevet er for TEAM OBBC ... ved endnu ikke om bestyrrelsen har godtaget dem (regner jeg dog med) så vi bliver en integreret del af klubben og dermed en del af klubbens kodeks

Ang. Jens så bliver han naturligt udelukket på lige fod med flere andre som har meldt deres interesse ... som sagt så skal man min. have være 5 år stoffri og det kan Jens jo påstå at han har - det samme gælder mig en håndfuld andre som havde meldt deres interesse i at stille for OBBC - de falder også for de regler vi har søgt opsat!!

Ok vidste ikke der var en sondring mellem team obbc og så standard obbc atleter. Så giver det jo lidt mere mening med det.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da fornuftigt, godt at se der bliver gjort lidt mere deroppe. :smile:

Tak for det overarm :4flex:

Ok vidste ikke der var en sondring mellem team obbc og så standard obbc atleter. Så giver det jo lidt mere mening med det.

Vi er blevet enige om uanset hvad at kører videre med teamet og vores målsætninger uanset om vi kan få OBBC's med eller ej.... men så er det ikke sikkert at vi bibeholder navnet TEAM OBBC ... dog er vores fornemmelse at vi nok skal blive integreret i klubben :wink:

Beløbet på de 25.000 kr er noget vi har taget fra de gængse IFBB regler som afkræver nogenlunde samme beløb i tilfælde af positiv test under internationale stævner som EM og VM! Vi vil prøve så vidt muligt og sikkert med strengere krav rent faktisk at efterleve IFBB regler og kodeks :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vi er blevet enige om uanset hvad at kører videre med teamet og vores målsætninger uanset om vi kan få OBBC's med eller ej.... men så er det ikke sikkert at vi bibeholder navnet TEAM OBBC ... dog er vores fornemmelse at vi nok skal blive integreret i klubben
Hvis i bliver en integreret del af klubben. Ved du så om planen er at have to "grupper" om man vil. Altså en for team obbc med jeres regler, og så en hvor man kan stille op efter almindelige regler. Eller er der planer om at jeres regler skal gælde for alle som vil stille op for OBBC?

I så fald kan det nok give et problem med at i vil kunne afvise folk bare på grund af mistanke.

Beløbet på de 25.000 kr er noget vi har taget fra de gængse IFBB regler som afkræver nogenlunde samme beløb i tilfælde af positiv test under internationale stævner som EM og VM! Vi vil prøve så vidt muligt og sikkert med strengere krav rent faktisk at efterleve IFBB regler og kodeks

Er det overhovedet lovligt at sætte så høje beløb på en decideret bøde? (en anden ting vil jo være tilbagebetaling af støttemidler) Og vil man på nogen måde kunne få de penge ind i forhold til en eventuel sag.

Link to comment
Share on other sites

Hvis i bliver en integreret del af klubben. Ved du så om planen er at have to "grupper" om man vil. Altså en for team obbc med jeres regler, og så en hvor man kan stille op efter almindelige regler. Eller er der planer om at jeres regler skal gælde for alle som vil stille op for OBBC?

I så fald kan det nok give et problem med at i vil kunne afvise folk bare på grund af mistanke.

Hvis vi bliver 100% integreret i klubben så er der jo kun tale om at det er en gruppe der stiller for OBBC og det er dem der følger de opsatte spilleregler! Bliver vi ikke integreret bliver vi en separat "forretning" og som skrevet tidligere med et andet navn men kører videre efter samme koncept da vi allerede nu finder der er en god opbakning fra mulige økonomiske sponsorer :bigsmile:

Og ja... det med mistanken er stadigvæk vores hængeparti for den er svær!!

Dog har vi jo indført en funktion der hedder Elite-repræsentanter som bliver dem der styrer optag af nye atleter, så det bliver op til dem at bestemme om en person hører til TEAM OBBC! Optag kommer vel til at følge noget ala det screeningspanel som forefindes under de naturlige forbund hvor atleter med tævepatter, overame på 50 cm eller andre "små" kendetegn ved AAS forbrug udelukkes, men igen - man kan på ingen måde sikre sig at nogle personer ikke vil smutte igennem...

men igen ... så regner vi både med samt håber på at folk som bruger eller har brugt ikke gider ulejlige sig selv med at søge optag i vores team! Hvorfor være en del af noget hvor måske 90% af de andre team-medlemmer ikke har tiltro til en og ikke ønsker ens tilstedeværelse.... hvor fedt er det lige at skulle træne sammen med andre folk som man dagligt holder for nar, og hvor man ved at andre tidligere bekendtskaber ved hvad man har lavet og hvor vi andre enten ved det eller har det på fornemmelse... før eller siden kommer der jo som regel også nogle fakta på bordet og så er det sgu lidt hårdt måske at skulle betale 20.000 kr tilbage for 2 års støtte til træning og konkurrence!!

;en i bund og grund er der og vil der altid være nogle variabler vi ikke kan kontrollere - sådan er det jo inden for alt.

Er det overhovedet lovligt at sætte så høje beløb på en decideret bøde? (en anden ting vil jo være tilbagebetaling af støttemidler) Og vil man på nogen måde kunne få de penge ind i forhold til en eventuel sag.

I følge advokat skulle det være lovligt :smile: Når vi er 100% færdige med vores udlæg skal det forbi en sådanne og godkendes så vi ikke skyder os selv i foden...

... og det er jo heller ikke noget vi tvinger folk til at skrive under på men noget de indgår i frivlligt :bigsmile:

Som sagt så har vi taget udgangspunkt i de IFBB-papirer man underskriver ved deltagelse i internationale mesterskaber og så følger vi self op på om alle spilleregler i forhold til DK regler er fulgt!

Link to comment
Share on other sites

Dog har vi jo indført en funktion der hedder Elite-repræsentanter som bliver dem der styrer optag af nye atleter, så det bliver op til dem at bestemme om en person hører til TEAM OBBC! Optag kommer vel til at følge noget ala det screeningspanel som forefindes under de naturlige forbund hvor atleter med tævepatter, overame på 50 cm eller andre "små" kendetegn ved AAS forbrug udelukkes, men igen - man kan på ingen måde sikre sig at nogle personer ikke vil smutte igennem...
Jeg tænkte lidt mere på den anden vej, at der er nogen som bliver udelukket uden at være skyldige. Den eneste ordentlige måde måtte jo være at teste folk reel mæssigt, men det er nok for dyrt jo. :smile:
men igen ... så regner vi både med samt håber på at folk som bruger eller har brugt ikke gider ulejlige sig selv med at søge optag i vores team! Hvorfor være en del af noget hvor måske 90% af de andre team-medlemmer ikke har tiltro til en og ikke ønsker ens tilstedeværelse.... hvor fedt er det lige at skulle træne sammen med andre folk som man dagligt holder for nar, og hvor man ved at andre tidligere bekendtskaber ved hvad man har lavet og hvor vi andre enten ved det eller har det på fornemmelse... før eller siden kommer der jo som regel også nogle fakta på bordet og så er det sgu lidt hårdt måske at skulle betale 20.000 kr tilbage for 2 års støtte til træning og konkurrence!!

Det er naturligvis korrekt, men man skal aldrig sige aldrig. Det udsprang sig også bare mest af at jeg i starten troede det blev standard regler for OBBC.

Det medfører dog bare et andet problem som OBBC måske bør være opmærksom på. For såfremt i bliver en integreret del af OBBC, vil der så ikke blive peget fingre af dem som ikke er med i jeres gruppe. Forstået på den måde at de vil blive mistænkt for AS?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte lidt mere på den anden vej, at der er nogen som bliver udelukket uden at være skyldige. Den eneste ordentlige måde måtte jo være at teste folk reel mæssigt, men det er nok for dyrt jo. :smile:

Det kommer vi også til ... flere gange årligt!

Det skal der nok findes penge til - både i forhold til uanmeldt indkaldelse samt som jeg skrev tidligere i forbindelse med konkurrencer hvor der ikke testes og vi ønsker at vores atleter skal have muligheden for at vise de også var rene på konkurrencedagen!

Det er naturligvis korrekt, men man skal aldrig sige aldrig. Det udsprang sig også bare mest af at jeg i starten troede det blev standard regler for OBBC.

Det medfører dog bare et andet problem som OBBC måske bør være opmærksom på. For såfremt i bliver en integreret del af OBBC, vil der så ikke blive peget fingre af dem som ikke er med i jeres gruppe. Forstået på den måde at de vil blive mistænkt for AS?

Håber da vi kan komme ind under OBBCs 100% ... nu må vi se :smile:

Kan ikke rigtigt tage hensyn til dem som ikke ønsker at tage del i vores team -det er jo deres eget valg - tror dog næppe med de fordele der skulle komme på længere sigt ved at være en del af team'et, at dem som træner i klubben og også ønsker at stille til konkurrence ikke også vil have lyst til at være en del af projektet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Næh, så vågner bette jeg op fra min middagslur til en dugfrisk diskussion i englens log. Så se lige over med mig, hvis der er noget jeg har overset, og jeg har også fuld forståelse for hvis der ikke er gjort rede for samtlige punkter, endnu, og så vil jeg da med glæde rettes på.

MEN

så skriver du

Rent faktisk er det ikke mig som er drivkraften ... og tror i den grad du vil blive overrasket over hvem som har været med til at skyde dette igang, men det vil du også kunne læse mere om i den nærmeste fremtid!
Hvilket jo for den sags skyld er fair nok, lige indtil man sammenligner det med at du (meget skråsikkert) skriver;
Det ville aldrig komme på tale også af grunde som jeg har fortalt dig!!! Hvis det er visket ud i forglemmelsen tåger så snak med Grinder en af dagene og han kan friske det op for dig

om Søren, som jeg den dag i dag stadig anser for clean.

Jeg må indrømme at det er sjovt, at du ikke er drivkraften, men alligevel allerede nu mener at du kan bestemme nok i foretagendet til at udelukkende evt. kandidater alene på rygter og mistanker, som så vidt jeg ved hørtes fra dig selv første gang, og ingen har kunne bekræfte fordi det var fra en "anonym kilde".

Når dertil lægges at der tidligere er givet støtte til tidligere krudtede atleter fra OBBCs side, og endda en vis accept og støtte, synes jeg personligt at meget at det, du nu skriver, klinger en smule hult, med mindre det selvfølgelig betyder en hel ny drejning indenfor OBBCs holdning overfor krudt, eller om det er udelukkende dette TEAM OBBCs holdning. Synes forøvrigt er det er ret sjovt at OBBC nu skulle støtte et helt TEAM OBBC, eftersom en af grundene til at de var så utilfredse med styrkeløftere, var at vi var for meget "en klub i klubben", men det er måske bare mig :bigsmile:

Mht. det lovlige i at optage og udelukke atleter udelukkende på baggrund af et udvalgs meninger synes jeg, rent personligt, lugter langt væk, og netop er det du nævner tidligere med "klappen på ryggen", da det om noget gør at hovedfigurerne i foretagendet kan sidde og holde sponsorpenge for sig selv, og udelukke nye evt. talenter til fordel for deres venner. Men nok om det.

Det jeg selv synes er mest interessant, er, hvilke lovlige virkemidler I benytter, til at optage en atlet på den måde, uden "tilfældigvis" at opnå noget "anonym information" en måned senere, smide ham af holdet og kræve de 25.000 udbetalt. Som jeg husker ånden i OBBC ville dette ikke i mine øjne være et helt utænkeligt scenario, men jeg er nok bare paranoid.

Nå, men så er det vidst også på tide at jeg selv kigger ned i OSK, for noget træning. Det kunne jo være Dopingkontrollen dukker op, og selvom ingen ville mistænke mig, kunne det jo altid være rart at få huslet sig til en gratis cola.

Link to comment
Share on other sites

Næh, så vågner bette jeg op fra min middagslur til en dugfrisk diskussion i englens log. Så se lige over med mig, hvis der er noget jeg har overset, og jeg har også fuld forståelse for hvis der ikke er gjort rede for samtlige punkter, endnu, og så vil jeg da med glæde rettes på.

MEN

så skriver du

Hvilket jo for den sags skyld er fair nok, lige indtil man sammenligner det med at du (meget skråsikkert) skriver;

om Søren, som jeg den dag i dag stadig anser for clean.

Jeg må indrømme at det er sjovt, at du ikke er drivkraften, men alligevel allerede nu mener at du kan bestemme nok i foretagendet til at udelukkende evt. kandidater alene på rygter og mistanker, som så vidt jeg ved hørtes fra dig selv første gang, og ingen har kunne bekræfte fordi det var fra en "anonym kilde".

Du har så ikke hørt det hele og det ser jeg ingen grund til at du er berettiget til!!

Jeg er ikke E-rep men derfor kan man jo sagtens have noget sort på hvidt som E-rep kan se ikke kvalificerer vedkommende til en team indstilling... længere er den ikke Stefan!

Når dertil lægges at der tidligere er givet støtte til tidligere krudtede atleter fra OBBCs side, og endda en vis accept og støtte, synes jeg personligt at meget at det, du nu skriver, klinger en smule hult, med mindre det selvfølgelig betyder en hel ny drejning indenfor OBBCs holdning overfor krudt, eller om det er udelukkende dette TEAM OBBCs holdning. Synes forøvrigt er det er ret sjovt at OBBC nu skulle støtte et helt TEAM OBBC, eftersom en af grundene til at de var så utilfredse med styrkeløftere, var at vi var for meget "en klub i klubben", men det er måske bare mig :bigsmile:
Det er bare dig ...
Mht. det lovlige i at optage og udelukke atleter udelukkende på baggrund af et udvalgs meninger synes jeg, rent personligt, lugter langt væk, og netop er det du nævner tidligere med "klappen på ryggen", da det om noget gør at hovedfigurerne i foretagendet kan sidde og holde sponsorpenge for sig selv, og udelukke nye evt. talenter til fordel for deres venner. Men nok om det.

Det er da utroligt som tingene kan fordrejes :unsure:

Men bare lige for at få noget på det rene - alle de penge vi skraber sammen er en indtægt på baggrund af det arbejde hver atlet gør i teamet og ikke noget som OBBC betale... det er altså os selv som knokler for at få det her op at køre ... derfor er det vel også fair at man ønsker det bedste mulige for sit team herunder at de nye medlemmer som kommer til også skriver under på at de vil deltage aktivt i at overholde det givne regelsæt der er sat op og tage aktiv del i team'ets interne politik og holdninger... klart vi ikke er interesseret i at en person som har krudtet den maks skal ind og ydes støttet svarende til flere 10.000 kr over et år!!! Vi arbejder for rene retningslinier på alle punkter og det er da heller ikke meget anderledes end hvad nogle SL-klubber gør eks. mht. først at lade en atlet stille op for klubben når de har en vis standard!!

Snakkede rent faktisk i sin tid med DSF omkring problematikken om at en vis person i OBBC ønskede licens men flere havde snakket om at han tog noget.... her fik jeg svar fra forbundet at det jo var op til den enkelte klub hvem de mente var berettiget til licens og man sagtens kunne lave forbehold/tiltag overfor personer som måske ikke var rene i kanten netop fordi forbundet på ingen mulig måde ønsker association mellem SL og AAS.

Det jeg selv synes er mest interessant, er, hvilke lovlige virkemidler I benytter, til at optage en atlet på den måde, uden "tilfældigvis" at opnå noget "anonym information" en måned senere, smide ham af holdet og kræve de 25.000 udbetalt. Som jeg husker ånden i OBBC ville dette ikke i mine øjne være et helt utænkeligt scenario, men jeg er nok bare paranoid.
Det er slet ikke korrekt fortolket Stefan....

... igen læs hvad jeg skriver tidligere :nonono: både omkring direkte beviser samt at nogle sitautioner kan vi ikke sikre os i mod!!

Nå, men så er det vidst også på tide at jeg selv kigger ned i OSK, for noget træning. Det kunne jo være Dopingkontrollen dukker op, og selvom ingen ville mistænke mig, kunne det jo altid være rart at få huslet sig til en gratis cola.

... så sørg lige for at det bliver cola light ikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det kommer vi også til ... flere gange årligt!

Det skal der nok findes penge til - både i forhold til uanmeldt indkaldelse samt som jeg skrev tidligere i forbindelse med konkurrencer hvor der ikke testes og vi ønsker at vores atleter skal have muligheden for at vise de også var rene på konkurrencedagen!

Mon så ikke dette er den rette løsning. Man kan eventuelt teste folk hver anden måned hvis det er.

Det andet med at lade andre vurdere om man har krudtet syntes jeg nu ikke holder. Der må skulle noget konkret på det og ikke bare rygter og diverse formodninger. Jeg syntes ihvertfald det vil være ærgeligt at en ren atlet bliver udelukket grundet en formodning.

Men det er så bare min holdning til sagen. :smile:

Dette leder mig videre til at hvis en person ikke kan komme med grundet en formodning, så bliver han automatisk sat i bås. Det er måske heller ikke så fedt for vedkommende. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ville aldrig komme på tale også af grunde som jeg har fortalt dig!!! Hvis det er visket ud i forglemmelsen tåger så snak med Grinder en af dagene og han kan friske det op for dig :wink:

Den bemærkning må du gerne uddybe? Da jeg så absolut ikke vil stemples som rygtesmed, håber bare du reffererer til de ting du har fortalt mig som du har mistænkt andre for? (på mere eller mindre løst grundlag - men den disk. har vi været igennem et utal af gange før)

--

grind'

Link to comment
Share on other sites

Den bemærkning må du gerne uddybe? Da jeg så absolut ikke vil stemples som rygtesmed, håber bare du reffererer til de ting du har fortalt mig som du har mistænkt andre for? (på mere eller mindre løst grundlag - men den disk. har vi været igennem et utal af gange før)

--

grind'

refererer bare til hvad jeg fortalte dig da jeg er sikker på efter vores diskussion at du kunne huske det :wink:

p.s. Du har PM om resten!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Mon så ikke dette er den rette løsning. Man kan eventuelt teste folk hver anden måned hvis det er.

Det andet med at lade andre vurdere om man har krudtet syntes jeg nu ikke holder. Der må skulle noget konkret på det og ikke bare rygter og diverse formodninger. Jeg syntes ihvertfald det vil være ærgeligt at en ren atlet bliver udelukket grundet en formodning.

Men det er så bare min holdning til sagen. :smile:

Dette leder mig videre til at hvis en person ikke kan komme med grundet en formodning, så bliver han automatisk sat i bås. Det er måske heller ikke så fedt for vedkommende. :smile:

Tror nu vi lader det være op til E-rep om de mener én person er egnet eller ej ... ala hvad de naturlige forbund bruger som fremgangsmåde!

Har aldrig snakket om at det skulle være på grundlag af rygter at nogen holdes udenfor men konkrete beviser!

Er man i tvivl kan vi nok ikke gøre andet end at lade tvivlen komme vedkommende tilgode og så håbe at de også knokler røven ud af bukserne for at få budgetet til at hænge sammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke rigtigt tage hensyn til dem som ikke ønsker at tage del i vores team -det er jo deres eget valg - tror dog næppe med de fordele der skulle komme på længere sigt ved at være en del af team'et, at dem som træner i klubben og også ønsker at stille til konkurrence ikke også vil have lyst til at være en del af projektet smile.gif

man har vel strengt taget ikke noget valg hvis du selv lige tænker det helt igennem ?

Hvis I bliver en integreret del af OBBC, og dermed Team OBBC, så er man ifølge det du siger

altså blåstemplet som værende clean, og det er det faktum I vil føre jer frem på.

Fint nok, men hvad så med dem der rent faktisk ikke vil være med på jeres betingelser,

af den ene eller anden årsag, som IKKE er doping.

De vil da uden tvivl stå i et ret dårligt lys, den dag de står på scenen,

og du kan vel nok selv regne ud hvorfor.

Endvidere vælger du så at ignorere Moos' kommentar om en klub i klubben.

Nuvel, det sidste laaaaaaaaange stykke tid i OBBC var styrkeløfterne konstant

udskældt fordi vi var en "intimiderende gruppe" og der var ingen grænser for

hvor tit vi skulle høre for at vi var ved at danne en klub i klubben, og det blev

endda fremhævet kraftigt af formanden på den forrige generalforsamling,

at det kommende styrkehjørne, eller område, altså IKKE blev lavet kun

til styrkeløfterne, og han pointerede endda at man ikke fra bestyrelsens

side ønskede at vi skulle være en klub i klubben.

Hvad er det så lige nøjagtig du vil kalde det projekt du har gang i nu ?

Du er ved at skabe en enhed i OBBC for de få udvalgte, og hvis man ikke er med

på jeres betingelser, så er man ude i kulden og på egen hånd, og i DEN grad

overladt til at blive mistænkt for at have hænderne nede i AS-krukken.

Og hvornår er rygter alvorlige nok til at man ryger ud ?

Jeg kunne da godt nævne en hos jer, som jeg flere gange har hørt rygter om,

er det så nok til at han skal stå skoleret eller hur ?

Et rygte er vel et rygte, og en mistanke er en mistanke er en mistanke osv uanset

hvem der så kommer med den og hvem den er rettet imod.

Du kan forsvare det så meget du vil, og uanset den gode hensigt,

så har det en rigtig grim smag af rygklapperi og dobbeltmorale når det er værst.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share