Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Morgencardio:

Jeg var en smule awbrændt her til moirgen, så turen føltes lidt lang og tung i det. Den blev godt nok færddiggjort, og så er der lige et par timer til der skal brændes og uge 2 af Sheiko er klaret :D

Vægten ligger stabilt lige nu, men jeg kan se at der ryger flæsk af på maven. Jeg tror dog jeg vil øge min cardio en smule, på de dage jeg ikke træner. Jeg venter dog lige og ser hvor jeg ligger imorgen inden jeg beslutter at gøre noget.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sheiko (Opsamling); Uge 2, dag 4:

Endnu en af de dage, hvor man er helt awbrændt :dead: På en eller anden måde lykkes det så alligevel at få en udemærket træning ud af det, og endda også give Fætter PR en tur :tongue: Før og efter træning er jeg awbrændt, men til træning spiller det rimelig fornuftigt :D Mass'kinen var den eneste MOL'er der ellers var nede at brænde. Han og Klaus hjalp mig med at se om jeg taber mig eller ikke. De var begge enige om at det gør jeg, så ikke noget med at øge cardio foreløbigt alligevel :firebounce: ;)

Senere dukkede Bamzfaren op med en fiskestang, og lige et par sekunder efter kunne man høre receptionisten over mikrofonen "Fiskestænger er IKKE tilladt i motionscenteret" :lol: :lol: Så fik Bamzfaren ingen sild på krogen alligevel, og måtte vente i receptionen :)

Dagens tal:

Supported pullups:

-30x16

-25x15

-25x15

-20x13

Hell yeah :) En del bedre end sidste gang, hvor det dog også var noget puny.

Shrugs:

200x16

220x15

240x12 PR :w00t:

God power i Trapz'ne idag :D

Closegrip BP:

100x10

120x10

130x8

140x5

Oh heeell yeah :evillaughter: Det spillede sq max!!

Dips:

30

27

26

Brændte rigtig godt i hesteskoene :)

Reardelt maskine:

30x12

35x12

40x12

Sad meget godt idag.

Standing legcurls:

75x10 Ikke varm nok i skinkerne.

75x12

80x11

70x10 Med peak contraction og hele svineriet :o Det sved som bare fanden :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

...Han og Klaus hjalp mig med at se om jeg taber mig eller ikke. De var begge enige om at det gør jeg, så ikke noget med at øge cardio foreløbigt alligevel :firebounce: ;)

Det er jo næsten for oplagt - den kommentar venter blot på mig :wub:

... ingen ekstra cardio siger du :cries:

;)

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Damn, jeg er fuldstændig wasted her til morgen :dead: Det tog mig også 5 minutter ekstra at gå min tur idag ift. normalt, så den blev på 35 minutter ialt :o Heldigvis burde det være til at få slappet af resten af dagen, så jeg kan nå at lade en smule op til næste uges Sheikohelvede :devil: Uge 3 plejer altid at være den værste, såvidt jeg husker :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Ah, så er jeg frisk igen :) En god nats søvn, og så var der god fart i benene her til morgen. Som sædvanligt 30 minutters PW. Tendensen fra sidste uge, men at vægten står stille men fedtet ryger af, fortsætter åbenbart. Selvom det er fint nok at det går på den måde, er det en smule svært at overvåge. Det er nu engang lettere når vægten er nedadgående også, men skidt med det :)

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 3, dag 1:

Uge 3 startede noget lettere end jeg huskede det fra sidste gang. Der var ligefrem overskud idag, og det varede også stort set indtil lige til sidst. Squat var rimelig nem, og det lykkedes mig at få stilen til at sidde rimelig fornuftigt, så jeg ikke fik generet de diverse skavanker mine ben har :lol: Bænkpres var overdrevent let, og jeg tror jeg fik liret sættene af i rekordtid. Mest af alt fordi jeg blev nødt til at dele bænk med en Pussermatic og ikke gad at pille skiver af hele tiden :tongue: Det eneste der kørte dårligt var mine Gunz. De er åbenbart stadigvæk mærket af den Curldown vi fik banket af i sidste uge, så de var en smule puny :chicken:

Dagens tal:

Squat:

110x5

132½x4

132½x4

155x3

155x3

175x3

175x3

175x3

175x3

175x3

Nemt nok, og kun svært i de sidste sæt, når jeg fik startet den opadgående bevægelse lidt skævt.

Bænkpres:

87½x5

105x4

122½x3

122½x3

140x3

140x3

140x3

140x3

140x3

ZZZzzzzzzzzzzzzz Gaaab :evillaughter:

Squat:

110x6

132½x6

142½x6

142½x6

142½x6

142½x6

Easy peasy ;)

Bænkpres:

97½x5

115x5

115x5

132½x4

132½x4

132½x4

132½x4

Bah, for leeet.

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

27½x10

Yep, sad sq meget godt i patten idag :)

Goodmornings:

110x5

120x5

120x5

125x5

130x5

Den kørte også helt fint, og bedre end sidst.

Peak contraction Rotary calfraises:

270x15

290x15

310x15

330x15

5 sekunders peak contraction i toppen af hvert rep. Brænder som en.... :devil::devil:

Hammerstrenght curls:

30x15

35x10

35x10

35x9

Argh, Gunz'ne var sq stadig døde efter curldown'en :chicken::thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

De puny gunz må adaptere eller dø! Stillet over for det alternativ skal de nok rette ind til højre! :chicken:

PS: Jeg er glad for mine ikke skulle testes i dag!

Ja, adapter eller dø! Det er parolen :devil::devil:

Morgencardio:

Det tog en smule ekstra tid at komme ud af klappen her til morgen, men da jeg først kom ud, gik det strygende. Det pissede ned, hvilket var helt perfekt :D Af en eller anden grund er jeg helt pjattet med at lave cardio i regnvejr :unsure::bigsmile: Det er som om det er nemmere og tiden går hurtigere, hvilket spiller max :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 3, dag 2:

Jeg er vist ved at være godt tilvænnet til Sheiko. Idag tog det 3 timer :bblush: og jeg var ikke engang brændt helt aw tilsidst :unsure: Der var ellers fuldt tryk på idag, og alle skulle dødløfte på samme tid, så der var rimelig meget trængsel nede på platformen :o Det eneste der kørte tungt idag, var de sidste sæt dødløft på første runde. Der var knap så meget at rykke med efter alle de foregående sæt, men ellers kørte det rigtig godt :) Andre højdepunkter var Grafrakka og Bamzfar, der tog livet af en Eleikostang under en led omgang tandemdødløft :lol: Derudover fik jeg prøvet siddende dumbbellpress, som jeg ikke har kørt i umindelige tider. Den kørte også ret overbevisende, så der er åbenbart god gang i delts'ne for tiden :)

Dagens tal:

Dødløft:

120x4

145x4

167½x3

167½x3

192½x3

192½x3

192½x3

205x2

205x2

205x2

De 205 var sq tunge og især i andet rep. Ellers var resten udemærket :)

Bænkpres:

87½x6

105x5

122½x4

122½x4

132½x3

132½x3

140x2

140x2

150x1

150x1

140x2

140x2

132½x3

132½x3

122½x5

115x7

105x9

87½x11

80x13

Heh, alt for neeeeeemt ;)

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

27½x10

Lidt tunge idag, men damn de sad sq godt :blink:

Dødløft fra lige under knæet:

155x5

180x5

180x5

205x4

205x4

205x4

205x4

De var sq nemme nok, men det tog lige et sæt eller to at finde stilen :) Måtte også køre med straps på de 4 sidste sæt, da jeg rev en smule hud af på hånden under alm. DL <_<

Legextensions:

190x15

210x15

210x15

Lidt bedre end sidst.

Crunch:

20

14

10

Kørte med ret korte pauser, så reps'ne røg hurtigt ned, og abs'ne var lige ved at krampe :lol:

Seated dumbbellpress:

35x10 Alt for nem.

40x10

45x7

Hehe, det er 100 år siden sidst, så det taget i betragtning, var det ganske ok :)

Dips:

30

26

22

Sad godt i hesteskoene :)

Link to comment
Share on other sites

Den sædvanlige tur på 30 minutter, dog gået den modsatte vej idag :freaked: Det må helt sikkert give noget ekstra ;) :tongue:

Nej, nej, nej, en begynderfejl. Når du går den modsatte vej, annullerer det jo effekten af den forrige tur! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Den sædvanlige tur på 30 minutter, dog gået den modsatte vej idag :freaked: Det må helt sikkert give noget ekstra ;) :tongue:

Nej, nej, nej, en begynderfejl. Når du går den modsatte vej, annullerer det jo effekten af den forrige tur! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Den sædvanlige tur på 30 minutter, dog gået den modsatte vej idag :freaked: Det må helt sikkert give noget ekstra ;) :tongue:

Nej, nej, nej, en begynderfejl. Når du går den modsatte vej, annullerer det jo effekten af den forrige tur! :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Niske

Satans også :lol: Men ok, så ved jeg da hvad jeg skal gøre for at bulke op igen ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Den sædvanlige tur på 30 minutter, dog gået den modsatte vej idag :freaked: Det må helt sikkert give noget ekstra ;) :tongue:

Nej, nej, nej, en begynderfejl. Når du går den modsatte vej, annullerer det jo effekten af den forrige tur! :lol:

Det forklarer måske de mystiske vægtfremgang :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm, når man sammenfatter det med at jeg begyndte at gå nogle ture modsat da jeg begyndte på Sheiko, kan det sammen med selve Sheiko'en måske forklare at vægten står stille, eller endog bevæger sig modsat til tider :lol:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Idag kom jeg den rigtige vej rundt, og det kunne ses på vægten :lol: Jeg tror nu alligevel jeg bumper cardio op til ca 45 minutter, på de dage hvor jeg ikke skal træne. Det er ikke meget ved at drøne rundt hver dag uden at skidtet flytter sig ret meget, så en smule mere cardio fremover ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share