Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Sheiko; Uge 3, dag 3:

Der blev brændt aldeles godt igennem idag. Der var tons af folk i laden, men da jeg var kommet en smule tidligere, undgik jeg rushhour ved squatstativet :evillaughter: Erectoren var stadig noget awbrændt efter DL i onsdags, så squatten kørte mindre heldigt <_< Til og med 175 gik det fint, men mine dobler på 187½ var enten grimme squats eller rimelig fornuftige goodmornings :angry: I det mindste var bænkpres en optur, og alle sæt og reps var legende lette :D Resten blev også afviklet rimelig fornuftigt, men det endte sq med at tage 3 timer igen :cussing: Man gider jo nærmest ikke gå hjem, når der brændes igennem over det hele :tongue:

Dagens tal:

Bænkpres:

87½x5

105x4

122½x3

122½x3

140x3

140x3

140x3

140x3

140x3

140x3

Let eller rettere meget let :)

Squat:

110x5

132½x4

155x3

155x3

175x3

175x3

187½x2 :dead:

187½x2 :dead:

187½x2: dead:

175x3

175x3

175x3

Tuuuungt i de højere vægte :(

Bænkpres:

87½x5

105x5

105x5

122½x5

122½x5

122½x5

122½x5

122½x5

Nemt, for nemt ;)

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

30x10

30x10

Spillede sq max idag :)

Chins:

8

8

8

8

10

Udemærket, især da det er længe siden sidst.

Incline dumbbellcurls:

Opv: 15x15

20x8

22½x6

25x6

25x6

Sad meget godt i Gårnz.

Standing calfraises:

18pladerx17

19pladerx15

20pladerx15

21pladerx15

udemærket, og noget bedre end sidst.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sheiko (Opsamling); Uge 3, dag 4:

Så er 3 uge slut :D Det var ikke lige fordi lysten til at træne idag var særlig stor, og jeg var også rimelig awbrændt :dead: Men nu blev den banket af alligevel og så kan der slappes af nu. Selve træningen var en lidt blandet omgang. Det gik for såvidt meget godt, men når man har den der lidt søvnige stemning over sig, så spolerer det ligesom løjerne :lol: Bortset fra det, så var der heller ikke mange velkendte ansigter idag. Pussermatic'en var der og Moos fik også brændt sig selv igennem. Da jeg var ved at være færdig dukkede Mass'kinen op for at brænde noget DL. På det tidspunkt var jeg nok 2 sekunder fra at falde i søvn, så turen gik hjem.

Dagens tal:

Pronated Pulldown:

11pladerx12

11pladerx12

12pladerx11

13pladerx9

Den sad ret godt og der kom også godt pårmp i lats'ne.

Isorow maskine:

50x15

60x11

65x11

70x10 PR Men det er en maskine, så det tæller ikke.

Den sad også helt perfekt i Lat'en ;)

Pullovers:

50x15

56x11

58x10

60x10

Man kan sq pakke noget mere vægt på, når man ikke har lavet andre øvelser først :D

Side laterals:

15x15

17½x10

17½x10

Cable reversecurls:

25x20

35x16

40x14

45x9

Godt pump, og ingen smerte i brachialis :)

Seated Legcurls:

130x15

150x15

170x13

190x8

En del bedre end sidst, og ikke flere klodser at smide på næste gang. 190 er den højeste vægt der kan køres <_<

Link to comment
Share on other sites

Seated Legcurls:

130x15

150x15

170x13

190x8

En del bedre end sidst, og ikke flere klodser at smide på næste gang. 190 er den højeste vægt der kan køres <_<

Kan du ikke smide en eller flere håndvægte på - det plejer man at kunne.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke sikker på at det kan lade sig gøre i lige netop den maskine, men måske kan man smække en skive på den pin, der sidder i stakken :)

Morgencardio:

Første dag med 40 minutters PW. Planen var egentlig 45 minutter, men jeg løb lidt tør for rute :lol: Næste gang skal den nok lægges en smule anderledes så der er vej nok ;) Ellers var det en rigtig god tur, med godt med spjæt i stængerne.

Link to comment
Share on other sites

God træning :) Jeg vil sidde herhjemme og tude med min bovlamme albue :cries: mens jeg forsøger ikke at freake ud over MZ artikel om muskelatrofi :freaked:

Tak tak :) Du behøver nok ikke at tude alt for meget. En uge er vel til at overleve, selvom det er noget crap ikke at kunne brænde :( Deltor må bare vende tilbage endnu ondere end før ;)

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 4, dag 1:

Igår var så vist den dag, hvor jeg har været mest awbrændt på Sheiko, i denne omgang :dead: Det blev ikke lige til en opdatering, da jeg var rimelig wasted igår :lol: Kort sammenfattet, så var det en laaang og nasty omgang igår. Squat føltes tung, og det endte sq med at det gjorde nas stort set over det hele. Ved anden omgang squat havde en morfar været på sin plads for der var ikke meget at køre med. Jeg fik også forstrukket min ryg ved noget curlpjat...typisk, men heldigvis har den det meget bedre idag. Det er godt at man kan se en ende på Sheiko nu, da jeg nok er ved at være en smule slidt :o Sidste dag bliver fredag, og så holder jeg weekenden træningsfri og bare laver cardio :)

Dagens tal:

Squat:

110x5

132½x4

155x3

155x3

175x3

175x3

187½x2 Så begyndte den at blive tung.

187½x2 Lidt bedre end den første.

197½x1 Argh, fandme tung :angry:

197½x1 Et langsomt og grimt rep :angry:

Lidt deload vil snart være på sin plads :dead:

Bænkpres:

87½x5

105x4

122½x3

122½x3

140x3

140x3

150x2

150x2

140x3

140x3

Bleh, den gode bænk var optaget, så det blev til en halvgimpy bænk <_< Styrken var ok, men jeg var lidt træt.

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

30x10

30x10

De to sidste sæt var tunge, men godt pump på patten.

Dips:

30

20kgx15

20kgx18 Maaa fik lige kommanderet et par extra reps ud af mig ;)

30kgx15

Udemærket, og især når jeg næsten aldrig træner den med vægt for tiden :)

Squat:

120x4

142½x4

165x3

165x3

165x3

165x3

165x3

:dead: Ret wasted. De to første tunge sæt føles overdrevent tunge, mens det går noget bedre på de sidste 3. En mindre forstrækning i højre læg hjælper heller ikke ligefrem på det.

Goodmornings:

110x5

110x5

120x5

120x5

120x5

Vissen.

Rotary calfraises:

310x28

330x28

350x25

370x23

Jeg var vist allerede gået hjem rent mentalt :lol:

Prøvede at lave seated dumbbellcurls, men den føltes tung, og så forstrakte jeg noget i ryggen :smashtard:

Cable spidercurls:

Opv: 5pladerx15

10pladerx10

10pladerx10 Den rev lige lovlig meget i hæftningerne så---->

Unilateral cablecurls:

25x14 Det spillede heller ikke, så------>

High pulley curls:

25x13 :dead:

Morgencardio:

45 minutters PW, og underligt nok er jeg ikke halvt så kvæstet idag, som jeg troede jeg ville være.

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

30 minutters PW. Dog uden musik, da batterierne i musikapperatet var gået sig en tur. Det gik dog alligevel overraskende hurtigt, og turen føltes ligefrem kortere end normalt.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Lyder som om, at kcal underskuddet er begyndt at lægge begrænsninger på dine udfoldelser... - Nåmen, der er jo heller ikke særlig lang tid til oktober. :blink:

- Har du overvejet at dele diæten op i etaper, og snuppe en 10-14 dages deload til sommer, både hvad angår træning og diæt.??

Mvh Andy B)

BTW hvad siger vægten?

Link to comment
Share on other sites

Lyder som om, at kcal underskuddet er begyndt at lægge begrænsninger på dine udfoldelser... - Nåmen, der er jo heller ikke særlig lang tid til oktober. :blink:

- Har du overvejet at dele diæten op i etaper, og snuppe en 10-14 dages deload til sommer, både hvad angår træning og diæt.??

Mvh Andy B)

BTW hvad siger vægten?

Hej Andy

Hvis det er træningen du mener, så har det ikke noget med diæten at gøre, men at Sheiko er et nasty program, hvor sidste uge skal være rigtig ond. Efter de 4 uger er overstået laver man en art deload og så er man frisk igen :) Jeg glæder mig helt sikkert til at skulle træne et mindre voluminøst program fra næste uge, og så må vi se om jeg kan klre Sheiko igen om et par måneder :unsure:

Jeg kommer ikke til at tage fri fra træning eller diæt, men jeg vil nok indlægge nogle dage med højere kcal-indtag på et tidspunkt når det bliver nødvendigt. Foreløbig synes jeg ikke det har været nødvendigt, så jeg har afhyoldt mig fra det. Lige for tiden ligger jeg mellem 97½ og 98kg.

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg kender intet what so ever til Sheiko.. Så det kan sagtens være. :) Men syntes stadig at der er meget lang tid til DM, mange gåture, træningspas, og kcal-begrænsede dage, hvad det så end bringer med sig.

Forhøjede kcal dage?? Er det ikke en del af din taktik på diæten, forhindring af stagnerende metabolisme...?

Så vejer vi det samme... For satan hvor jeg savner det hårde cuttede look.... :(

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg kender intet what so ever til Sheiko.. Så det kan sagtens være. :) Men syntes stadig at der er meget lang tid til DM, mange gåture, træningspas, og kcal-begrænsede dage, hvad det så end bringer med sig.

Forhøjede kcal dage?? Er det ikke en del af din taktik på diæten, forhindring af stagnerende metabolisme...?

Så vejer vi det samme... For satan hvor jeg savner det hårde cuttede look.... :(

Sheiko er hårdt, og hvis man er i sidste uge uden at føle sig smadret, så har man sat sine startvægte lige lovlig lavt :)

Foreløbig er det kun gåturene der er anderledes end normalt, og kcalindtaget følger bunddækket, så der er ikke pillet ved noget der. Det kommer nu nok til at passe meget godt i sidste ende, og jeg foretrækker at være en smule foran end en smule bagefter, som jeg var sidste gang. Denne gang skal der sq streger over hele røven, og ikke kun i siderne :devil::tongue:

Jeg kommer nok til at have en smule flere højkcal dage end sidst, hvor jeg kun havde 3 eller 4, men jeg kommer nok ikke til at have en hver uge, med mindre jeg kommer i alt for god form alt for tidligt.

Ak ja, det hårde cuttede look :) Det ser jeg også frem til :) Er du igang med at smække vægten op eller? Jeg mener at kunne huske at du lå omkring de 90kg i cut tilstand?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vejede 103 for en måneds tid siden, alt for tyk og lasket, men har droppet AS, og ville have mere masse, så det betød bulk!!! - Føj, det er hårdt at være clean..

Jeg er skam på diæt.... ;) Eller hvad man nu skal kalde det. - Spiser egentlig hvad jeg lyster, men tæller min mad. Foreløbig har jeg været på 14 dage med 4000 40-30-30, er lige startet på 2 dage på 3500 30-40-30, efterfulgt af én dag på 4000 50-35-35..

Nu må vi se, jeg er ikke begyndt på m-gå-ture... Men det kommer jo nok!

Du ska nok blive hård og fin... :) Vinder du DM?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share