Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Nu er det ikke ligefrem fordi det ryger ned hos hende selv, såe..

Men vil da lige påpege, Loonie at jeg ikke synes du er mindre mand, bare fordi du og frillen har en 50-50 politik. Det er som du påpeger måske rimeligt nok, men jeg ville bare have svært ved det. Men hver sin smag.. :lol:

Tjahh, jeg må sige at pga. mit meget generøse sind, så bliver frillen i større grad beriget med det specielle proteintilskud end mig selv :lol:

:lol: :lol: :lol:

Kragen er sgu også gavmild ;)

:bblush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aherm, så tror jeg at Moderatorkragen må lukke for den "sprudlende" udvikling i denne log ;) :lol:

Er du bange for at der slipper nogle sandheder ud??? :unsure:

:evillaughter:

Bare fordi man ikke vil have en Lummerlog :lol:

Og nu påspændingsdildoer :blink: Det ender sq med at jeg må anmelde min egen log til moderator :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Påspændingsogsåvidere :cry:

Det kan være vi har fundet noget, der kan giveKragen mere fart op af "hullet" i squatten end alverdens faarced tilsammen.. :tongue:

Til gengæld ville den have modsat effekt på den gode Kern. Han ville ligefrem nyde at sidde og koge i hullet(få sit eget hul kogt ligefrem?) :santa2:

Hvorfor overrasker det mig ikke at lige netop du, Henning, ved at Kern godt kan lide at få "kogt sit hul" :santa2: ?

Link to comment
Share on other sites

Påspændingsogsåvidere :cry:

Det kan være vi har fundet noget, der kan giveKragen mere fart op af "hullet" i squatten end alverdens faarced tilsammen.. :tongue:

Til gengæld ville den have modsat effekt på den gode Kern. Han ville ligefrem nyde at sidde og koge i hullet(få sit eget hul kogt ligefrem?) :santa2:

Hvorfor overrasker det mig ikke at lige netop du, Henning, ved at Kern godt kan lide at få "kogt sit hul" :santa2: ?

Når man har kendt hinanden i så lang tid som Kern og mig, så lærer man visse "ting" om hinanden. :bigsmile::wub:

Det er også et indvielsesritual i vores possé. ;) :cry::devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu må vi hellere holde op med at være så anale her i Kragens styrketræningsanaler. Man skal nok ikke analysere for meget på de sidste par sider.. Alle de humoristiske analfabeter her på MOL må hellere finde noget andet at kanalisere deres humør ud i. Dette er for banalt :)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Ja, nu må vi hellere holde op med at være så anale her i Kragens styrketræningsanaler. Man skal nok ikke analysere for meget på de sidste par sider.. Alle de "sjove" hunde her på MOL må hellere finde noget andet at kanalisere deres humør ud i. Dette er for banalt :)

Det er sgu humor Big J :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er efterhånden blivet lidt i tvivl om hvem er jer der bærer påspændings-dildoen? :unsure:

HEHE .... har du også hørt den slags rygter!!! :tongue:

I rygter er der altid lidt sandhed... eller er det om sagn man siger det? :bigsmile:

Påspændingsdildoer siger du?? Nææ, jeg nøjes med massageapperat jeg har fået af englen :santa2:

Det er utroligt så go' den er til at stimulere min..... dårlige delt :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu må vi hellere holde op med at være så anale her i Kragens styrketræningsanaler. Man skal nok ikke analysere for meget på de sidste par sider.. Alle de "sjove" hunde her på MOL må hellere finde noget andet at kanalisere deres humør ud i. Dette er for banalt :)

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Ja, nu må vi hellere holde op med at være så anale her i Kragens styrketræningsanaler. Man skal nok ikke analysere for meget på de sidste par sider.. Alle de humoristiske analfabeter her på MOL må hellere finde noget andet at kanalisere deres humør ud i. Dette er for banalt :)

:lol: :lol: :biggrin: :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko; Uge 2, dag 3:

Yeeep, en fed omgang awbrænding idag :) Der var fyldt op i manegen og alle brændte godt derudaf. Dagens træning føltes rimelig overkommelig, så da jeg nåede til mine ekstraøvelser, var der stadigvæk masser af energi, og tiden sagde under 2 timer :o :bigsmile: Det endte med en curldown i alternate dumbbellcurls, hvilket var ret fedt :lol: Loonie, Big J og undertegnede skiftedes til at curle, og som i poker skulle der bydes over hver gang ;) Det endte med de tungeste curls jeg nogensinde har kørt, og stilen var heller ikke 100% smuk eller noget, men de kom da op og sad udemærket i gunz'ne :) Jeg fik vist taget de fleste reps, med den tungeste vægt vi kom op på, men fik så, sammen med Deltor, baghjul på backoff sættet, da Loonie brændte sine gunz helt ned til aftrækkerne :devil:

Bagefter var det ned og få wheels'ne vredet igennem, og det begynder vist at hjælpe på alle mine skavanker i dem efterhånden :) Bare en skam at det er omtrent lige så behageligt som en tur til tandlægen :lol:

Dagens tal:

Bænkpres:

87½x5

105x4

105x4

122½x3

122½x3

140x2

140x2

140x2

140x2

140x2

Neeeemt :yawn:

Squat:

110x5

132½x5

132½x5

155x5

155x5

155x5

155x5

155x5

Overkommeligt, men stadigvæk trælst.

Bænkpres:

97½x4

115x3

132½x2

132½x2

132½x2

132½x2

132½x2

Teamede op med hesten, så sættene blev taget i rekordfart :)

Squatmaskine:

slæde+200x15

slæde+200x15

slæde+240x10

slæde+240x15

Jeg tog den istedet for benpres, da den er langt bedre. Derudover er 15 reps med 240 også en PR ;)

OL-rows:

130x8

145x8

150x8

155x8

160x6

Det kørte over al forventning :o Jeg har holdt helt pause fra den i lang tid, og så fik jeg vist oven i købet en PR i den. Det spiller sq ;)

:2revolver: Gun-Curldown: :2revolver:

Opv: 15x10

25x8 Første sæt.

27½x7 Så blev indsatsen sat op.

30x6 En udemærket 6'er ift vægten :)

32½x3 Det 4 rep talte ikke, da det var en grimmert :lol:

25x8 Backoff sæt og så var de døde de små gunz.

Det var sq for griner med en god gang curldown, så det skal prøves igen!

Seated calfraises:

60x20

70x15

70x15

70x15

Ja sq :devil: Vist nok de tungeste 15'ere jeg har kørt foreløbigt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hov, hov. Må lige påpege, at jeg tog en med venstre med 34 kg. Men OK, den tæller nok ikke som fuldgyldig rep :tongue::chicken:

Men det var sku fedt. Man(d) har kun godt at at der kommer lidt (ekstra) testosterone ind i træningen for alvor. Men NAsty Norahs kommentar med, om vi så også skulle have te bagefter... Der må jeg citere de der tips reklamer: "Der er så meget kvinder ikke forstår" :tongue: :moon: ;)

Link to comment
Share on other sites

Hov, hov. Må lige påpege, at jeg tog en med venstre med 34 kg. Men OK, den tæller nok ikke som fuldgyldig rep :tongue::chicken:

Men det var sku fedt. Man(d) har kun godt at at der kommer lidt (ekstra) testosterone ind i træningen for alvor. Men NAsty Norahs kommentar med, om vi så også skulle have te bagefter... Der må jeg citere de der tips reklamer: "Der er så meget kvinder ikke forstår" :tongue: :moon: ;)

Heh, selv efter vi er kommet hjem, mener hun stadigvæk at det eneste vi manglede var at køre en gang te ned efter "da Curldown" :cussing:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share