Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg vejede 103 for en måneds tid siden, alt for tyk og lasket, men har droppet AS, og ville have mere masse, så det betød bulk!!! - Føj, det er hårdt at være clean..

Jeg er skam på diæt.... ;) Eller hvad man nu skal kalde det. - Spiser egentlig hvad jeg lyster, men tæller min mad. Foreløbig har jeg været på 14 dage med 4000 40-30-30, er lige startet på 2 dage på 3500 30-40-30, efterfulgt af én dag på 4000 50-35-35..

Nu må vi se, jeg er ikke begyndt på m-gå-ture... Men det kommer jo nok!

Du ska nok blive hård og fin... :) Vinder du DM?

Det er vel lidt nedtur i starten når man går fra at være i superform til at være i knap så god form. Meen det er nok både en nødvendighed og så er det, hvertfald i mit tilfælde, for meget af en pestilens at holde en rigtig god form :tongue:

Har de 14 dage så virket efter hensigten?

Jeg skal da gøre mit for at vinde skidtet, men dommerne kan have en anden mening :o :lol:

Sheiko; Uge 4, dag 2:

Dagens træning foregik i Olympic, som ligefrem ikke var koldt idag :D Dagens træning var rimelig brutal, og hvis der tidligere har været nogen tvivl om at jeg skulle være ved at overreache, så tror jeg den er ret sikker nu :lol: Mine dødløft var rigtig puny og vægte, der var lette nok for 4 uger siden, føltes halsbrækkende :o Jeg var på et tidspunkt lidt i tvivl om jeg kunne få de sidste 6 sæt med tripler á 192½, men med lidt ekstra spark i røven og tvivlsom stil lykkedes det :D Jeg fik nok også svedt et par liter væske, og efter træningen var færdig var jeg møgbeskidt og totalt brændt aw :dead: En dag tilbage, og så står den på tiltrængt deload :w00t:

Dagens tal:

Dødløft til knæene:

120x3

145x3

145x3

167½x3

167½x3

180x2

180x2

180x2

180x2

Knap så slemt, men stadigvæk langsomme reps <_<

Bænkpres:

87½x5

105x5

122½x4

122½x4

132½x3

132½x3

140x2

140x2

132½x4

122½x5

115x6

105x7

97½x8

87½x9

Overkommeligt, men dårlig bænk at bænke fra :angry:

Dødløft:

120x4

145x4

167½x3

167½x3

192½x3

192½x3

192½x3

192½x3

192½x3

192½x3

Halsbrækkende tunge tilsidst og så var jeg rimelig ristet :dead:

Flyes:

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

30x10

Totalt wasted og smadret over det hele :dead:

Padded crunch:

15

10

8

30 sekunders pause mellem sæt----> hurtigt flad.

Legextensions:

47½x15

50x15

52½x15

Lidt irritation i siden af benene, men ok.

Side laterals:

15x10

17½x10

17½x10

Farvel og tak og adiós osv :dead:

Link to comment
Share on other sites

Tjo, det er mest væske tab.. Men damn det er også dejligt!!! - Men skal nok komme i form, tager den sådan lidt på gefühl.. :)

Det bliver ihvertflad spændene at se standarden i en ny vægtklasse...!!! Og hører godt om dine guns, så det er jo ihvertflad positivt.

Fortsat god diæt gl dreng.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tjo, det er mest væske tab.. Men damn det er også dejligt!!! - Men skal nok komme i form, tager den sådan lidt på gefühl.. :)

Det bliver ihvertflad spændene at se standarden i en ny vægtklasse...!!! Og hører godt om dine guns, så det er jo ihvertflad positivt.

Fortsat god diæt gl dreng.. :bigsmile:

Thx og i lige måde :)

Det er nu også rart nok at komme af med overflødig væske fra høj kulhydrat osv. Bare det at man ikke føler sig proppet og småslatten hjælper en del :D

Jeg er også lidt spændt på hvordan den nye vægtklasse kommer til at se ud. Er en smule spændt på hvor mange af de "store" fra den tidligere -90, der rykker op i -95 og hvordan resten kommer til at se ud. Ikke mindst nu hvor alle ved at der rent faktisk bliver testet, og at det ikke bare var en "ulven kommer" historie igen :lol:

Link to comment
Share on other sites

HVAAA ANDY....

skal du også stille op ;)

Øv ka ikke sove..

Nej, nej, jeg skal ikke stille op.. Skal være far, og har ikke råd til vækst for tiden.. :lol: ;)

Arrj, ku være spændene nok, men føler ikke for det, og så kan det jo være det samme..

Craw: Tjaa gad vide hvor mange "store" der i det hele taget bliver.. Ku godt forestille mig, at mange ikke gider.. ;) På den anden side, vejede jeg 125 kg og skulle i form uden drugs, ja så tror jeg sku også at jeg ville melde afbud.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nu når du bliver far Andy, ville det nok være en god ide at kvitte hormonerne - Dit barn skulle jo helst have en far gennem hele opvæksten! :o

Link to comment
Share on other sites

Nu når du bliver far Andy, ville det nok være en god ide at kvitte hormonerne - Dit barn skulle jo helst have en far gennem hele opvæksten!  :o

Hvis du læser 4 af Andys indlæg tilbage her i den afbrændte Krawes log, vil du se at han lige præcis skriver at han har kvittet dem.

Det er sådn en smart ting man kan på forums, LÆSE hvad der står! B)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Damn, i er hurtigt ude med riven.. :lol: Ang væksten var det ment som en joke, men ok, den er svær at gennemskue.. ;)

Det har intet at gøre med, at jeg skal være far, at jeg er stoppet med AS. Havde bare ikke rigtig lysten længere. - Det er vel snart 1,5 år siden, så regner egentlig heller ikke med at påbegynde igen. Når det så er sagt, tjaa så er jeg langt fra hellig, og man skal aldrig sige aldrig osv. osv.. :)

Link to comment
Share on other sites

Bare lige en hurtig kommentar, udover at jeg ikke vil svine Craws log mere til end nødvendigt, så er jeg altså ikke ude med riven. Jeg er rimeligt kold over hvad folk bruger - det er deres egen private sag som jeg ikke gider blande mig i :lol:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

45 minutter blev det til, i det noget mere bakkede terræn, der er her i Århus. Det brændte sq meget godt i kalvene med nogle flere bakker, og så sveder man også en smule mere :) Jeg fik gået en af mine gamle ruter, og måtte på et tidspunkt også få mudrede fødder, da en af stierne var sumpet totalt til :cussing: Nu håber jeg sq at løbeskoene kan nå at blive tørre til imorgen <_<

Andy>

Craw: Tjaa gad vide hvor mange "store" der i det hele taget bliver.. Ku godt forestille mig, at mange ikke gider..  På den anden side, vejede jeg 125 kg og skulle i form uden drugs, ja så tror jeg sku også at jeg ville melde afbud.

Tjah enten så gider de ikke, eller også finder de en som kan styre deres forbrug, så de ikke bliver snuppet. Det lykkedes jo for et par enkelte stykker sidste år, så mon ikke andre har lært af det ;) Hvis nogen slet ikke magter at stille op i sværvægt, så er det bare tough shiit :lol: Rent realistisk ville den vægtklasse nok slet ikke eksistere, hvis der blev testet uanmeldt året rundt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Når tiden kommer til at øget belastning bliver nødvendig, så tager jeg min Rucksack på. Det spiller max

Rygsæk rules.. :lol:

Du kunne jo evt. låne Jarvigs Fjällrøv....... :lol:

Niske

Min Rucksack er stor nok til både at proppe Jarvig OG hans Fjælddyr i ;) :lol:

Sheiko; Uge 4, dag 3:

Woooohooooo, så kom jeg endelig igennem Sheiko :band: :firebounce: Den sidste omgang var hård og nasty, men jeg endte da alligevel med at komme hele vejen igennem, som mit totalt gennemsvedte outfit kunne afsløre :lol: Træningen foregik idagens anledning i "Ny helse og Motion", der lignede sig selv på en prik, selvom jeg ikke har været der i omkring 3 år. Som det efterhånden er sædvane, så var squat tungt og bænkpres let. Godt nok er pathæftningerne lidt møre i det, men der var rigeligt med tryk på patten og alle sæt var lette i modsætning til squatten, hvor det var en kamp at komme igennem :dead: Men nu er det slut, og så står den på træningsfri weekende, hvor der kun skal laves cardio. :D

Dagens tal:

Squat:

110x5

132½x4

155x3

155x3

175x3

175x3

175x3

175x3

175x3

175x3

175x3 :dead:

De tunge sæt var sq ved at tage livet af mig idag, men jeg fik på en eller anden måde gennemført det alligevel.

Bænkpres:

87½x5

105x4

122½x3

122½x3

140x2

140x2

140x2

140x2

140x2

140x2

En ren fornøjelse efter squatten :D

Flyes:

24x10

26x10

28x10

28x10

28x10

Kørte meget godt og sad fint uden smerter i pat-senerne.

Pullovers:

50x12

50x12

50x12

50x12

50x12

Ok, men de havde ikke en tungere håndvægt <_<

OL-Rows:

130x8

140x8

150x8

160x6

160x5

Godt ristet på dette tidspunkt.

Alternate dumbbellcurls:

(opv:14x10)

20x8

22x6

24x6

24x6

Ok, og det gjorde næsten ikke ondt i venstre brachialis.

Seated calfraises:

+30x10

+40x18

+60x12

+60x11

Mage til lortemaskine skal man vist lede læmnge efter...det må være verdens ringeste lægmaskine :cussing:

Link to comment
Share on other sites

3 dages cardioopdatering:

Efter et par dags log-inaktivitet, er det endelig blevet muligt at få den opdateret :o Hvis vi tager den fra en ende af bliver det:

Lørdag:

Min mor og jeg holdt fælles fødselsdagsfest, så inden det hele gik igang, med flytteri af ditten og datten, fik jeg gået mine 45 minuter. Ruterne er lidt bedre i Århus, og af en eller anden grund føles cardio også hurtigere overstået :unsure: Sært med sandt :blink:

Da vi nu engang også holdt fødselsdag, ville jeg holde diætfri fra og med fødselsdagen startede kl 18. Jeg havde egentlig også planlagt ikke at drikke det helt store, men kun det der var allerhøjest nødvendigt :4whistling: Den gik jo så ikke helt :o Efter et par øl til maden kom der gang i vodka og tequila og så kørte det bare derudaf :band: Jeg havde ikke lige fået det mindste at drikke siden nytår, så jeg endte da vist med at være rimelig munter :lol: Sent i seng, men først lige ud og hive i rattet på porcelænsHonda'en :puke2: Ak ak, så dybt man må synke :teachingfinger:

Søndag:

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft det så ringe som den morgen :smashtard: :cries: Alle de gode symptomer var tilstede i overflod :angry: Ondt i bærret, træthed og kvalme <_< Skulle jeg gøre det hver uge, ville jeg helt sikkert være en færdig mand :dead: På en eller anden måde kom jeg dog alligevel ud og gå 45 minutters cardio, men det var ikke lige lysten der drev værket :treadmill: Resten af dagen gik så med at få fødselsdagslokalerne til at ligne lokaler igen. På vej derned måtte jeg koncentrere mig 100% for ikke at ørle i bilen, og at skulle tømme slatter osv i totalt belortede lokaler, er heller ikke noget der mindsker kvalme og alt det andet :thumb_down: Som dagen gik, fik jeg det helædigvis bedre :) Efter en laaaaaang og meget dødsyg togtur kunne jeg så endelig smide mig totalt wasted på sofaen i selskab med Englen og katten. Jeg kom en enkelt protshake bagefter i min madplan, da den må være røget ud af min pose et sted på stationen :cussing: Bortset fra det, spillede maden som den skulle :D

Morgencardio Mandag:

30 minutters cardio her til morgen i vante omgivelser. Jeg synes sq stadig at jeg er helt awbrændt, men nu håber jeg at jeg er frisk nok til at kunne brænde ordentligt igennem i eftermiddag, når jeg starter på Hepburn programmet :wave:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

men først lige ud og hive i rattet på porcelænsHonda'en  :puke2:

og så røg det afsted med 200km/t?? hvordan kan du, som vi alle regner med skal stå øverst på podiet til oktober, synke så dypt?? :teachingfinger: det er virkelig skuffende for os alle at måtte opleve dette..... :( <_< :(

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh ja, de våde varer. Dem kender vi godt. Røg i en flaske whiskey og en flaske vodka i lørdags med en gammel kammerat. Det endte med en kodyl brændert, og jeg kom først i seng klokken 6 søndag morgen. Gad vide hvilken effekt det har på tung bænkpres om 1 times tid. Tror næppe det har en gavnlig virkning. Problemet med ikke at drikke så tit er at når man først ryger i, så ryger man i med et brag. Tsk tsk tsk :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share