blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er ER Open fredag og lørdag, så jeg tror det er begrænset hvor mange der er i klubben

Okay, tak for info.

... I forlængelse af Jeppes indlæg:

Jeg er der selv fra kl. 17-??. Jeg vil hade at træne alene, og samtidig også at træne tungt bænkpres alene, så du skal være mere end velkommen :wink: Skriv gerne lige om du kommer eller ej :)

Kl 17? Det er godt nok en anelse tidligt, min klasse skal holde fredagscaféen, og jeg er kommet til at love mindst at blive der til kl 16... men jeg ska nok lige prøve at skynde mig lidt, så.

Jeg havde alligevel planlagt at lave lidt curl også, så det passer fint ind at spotte dig i bænken :tongue:

Træning i Olympic

Goodmornings

4x5x70 kg

OL-Squat

5x80 kg

5x90 kg

5x100 kg - længe siden jeg har back squattet pga. irritation i lysken, så prøvede lige med lidt OL squat til at starte på

Cable Row

3x8x105 kg

har stadig for ond i albuen til at køre noget pres tungt, så lavede i stedet 100 push-ups fordelt over en masse sæt

Laterals

2x10x7,5 kg

Pistols (h/v)

1x3/3xbw.

1x1/1xbw. +10 kg

2x5/5xbw.

sølle omgang pga. lortealbue og lidt dovenskab..

Link to comment
Share on other sites

Okay, tak for info.

Kl 17? Det er godt nok en anelse tidligt, min klasse skal holde fredagscaféen, og jeg er kommet til at love mindst at blive der til kl 16... men jeg ska nok lige prøve at skynde mig lidt, så.

Jeg havde alligevel planlagt at lave lidt curl også, så det passer fint ind at spotte dig i bænken :tongue:

Heh, jamen du kommer bare når du kommer; så kan det også være at vi kan blive færdig samtidig :wink:

... Så du mener at vi skal læsse 110 kg på min (vægt)stang og køre 10*forced i bænken ? Det ser vi på :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag i AAK. Ikke det store pga. min vamle lortealbue, der ikke tillader mig at lave nogle presøvelser overhovedet :dry:

OL-Squat

6x105 kg

5x105 kg

4x105 kg - her fokus på at undgå at blive kalveknæet, lykkedes meget godt i det sæt ifølge jonas/indian spirit

Dødløft

3-4x2-4x130 kg - bare en let omgang, men teknikken spillede ikke helt

Pull-Ups (underh.)

3x6x15 kg

5x15 kg

8xkv.

Laterals

2x10x9 kg

+lidt mave og cable flies

Link to comment
Share on other sites

Man er væk en enkelt dag, og fanme om de unge så ikke kører cable flies :nonono:

Hmm, de unge :sneaky2: Men jeg kan fortælle dig, at det var fee', med lav vægt og masser af reps - over femten faktisk, og jeg ka stadig ane de streger, der blev ristet tværs over patterne :tongue:

Men det var nu bare som sølle erstatning for, at jeg ikk ka lave nogen presseøvelser :dry:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Vågnede først op kl 18 her i aften, så det vaer for sent at tage ud til AAK, men det passede mig egentlig også okay med en blid runde disko i Olympic, fordi mine ben er smadrede af basket fra tidligere i dag

Cable Row

9x105 kg

2x8x105 kg

Dips

2x5xkv - yeah, ingen albuebrok

så blev jeg modig....

Bænkpres

8x50 kg

6x70 kg

5x80 kg - uden nogen smerte, tror det er gået væk nu :smile: men ville alligevel ikke presse den med tungere vægte

Pull-Ups (underh.)

3x8xkv.

7xkv.

Laterals

2x8x10 kg

lidt COC-træning og et par sæt til sækken

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK, i går

Box Squat

7x80 kg

3x7x90 kg

Dødløft

3x7x130 kg

2x3x160 kg

3x170 kg

Bænkpres - med pause

2x7x80 kg

2x5x87,5 kg

2x3x95 kg

Chin-Ups

7xkv.

6xkv.

5xkv. - svaaaagt....

Hammer Curl

10x17,5 kg

8x17,5 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK

Prøvede for første gang at komme i knæbind, og for fanden da, jeg havde minus balance. Men det var da sjovt nok at prøve, og selvom jeg måske ikke lige får noget ud af dem nu, så kommer det vel med tiden :smile:

Nogle fine røde striber i haserne har jeg også erhvervet mig :laugh:

Squat

3x7x90 kg - på box

3x3x115 kg - med knæbind og uden box. Er egentlig ikke sikker på, om det var 2 eller 3 sæt, men husker det som 3, der hver føltes som 10

Dødløft

3x7x135 kg

Bænkpres

5x7x85 kg - med varierende grebsbredde, og pause på nogle af de sidste sæt med bredere fat

Pull-Ups

5x20 kg

4x20 kg

8xkv.

Hammer Curl

10x17,5 kg

8x17,5 kg

+lidt mave

Link to comment
Share on other sites

Knæbind er dejlige hva? :tongue:

Hved du hvem ham den nye er?

Han er i hvert fald fodboldspiller som går på skolens 10 klasse linie. De træner åbenbart også med vægte mandag og fredag. I fredags efter træning blev han låst ude på toilettet i omklædningen da døren gik i baglås. Vi var lidt nervøse for om vi ville se ham igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Han er i hvert fald fodboldspiller som går på skolens 10 klasse linie. De træner åbenbart også med vægte mandag og fredag. I fredags efter træning blev han låst ude på toilettet i omklædningen da døren gik i baglås. Vi var lidt nervøse for om vi ville se ham igen :laugh:

Ok, troede nu han er på bokseholdet.

Så er spørgsmålet jo bare hvornår du skal i en squat dragt :devil::devil::devil::devil:

Bring it on! :devil::laugh:

Og gider du ikk lige sørge for, at jeg får plads på første parket, når du skal ind og bokse her snart? :w00t:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Bring it on! :devil::laugh:

Og gider du ikk lige sørge for, at jeg får plads på første parket, når du skal ind og bokse her snart? :w00t:

Hvem siger jeg skal bokse? Det har jeg da ikke hørt noget om :innocent:

Patrick lyver helt sikkert :innocent:

... men det bliver nok en gang efter Jonas har overholdt alle sine løfter, så der går nok lidt tid endnu :tongue:

Link to comment
Share on other sites

"Blot fordi andre begår ugerninger betyder ikke at..."

Så vi kan altså blive enige om, at ingen af jer to tør bakke jeres ord op med handling :devil::nonono::tongue: godt man ikke selv lover noget, eller tror jeg i hvert fald ikk jeg har gjort :unsure::blush: )

Træning i Olympic

OL-Squat

5x110 kg

6x110 kg - en lidt pivet omgang, fordi jeg er så sygt DOMS-ramt i benern efter det knæbinds-stunt der i mandags, mærkeligt når det ellers ikke var særlige vægte

Cable Row

10x105 kg

9x105 kg

8x105 kg

Military Press

10x55 kg - slet ik dårligt

8x55 kg - forced på den sidste :w00t:

Pull-Ups (underh.)

7x10 kg

5x10 kg

7x10 kg - kunne slet ikke holde fast med hænderne, men det er så også DK's glatteste chin-bar :dry:

Dips

10x10 kg

8x10 kg

Hammer Curls

7x20 kg

6x20 kg

+en anelse mave-tam-tam

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning i Olympic

Er blevet syg endnu en gang, dog ikke så voldsomt, men det satte da lidt en dæmper på træningslysten...

OL-Squat

6x115 kg - vil tro, det er en repPR

5X115 kg

Dødløft

2x6x160 kg - repPR

Cable Row

8x110 kg

8x110 kg

7x110 kg

Bænkpres

2x5x80 kg

Military Press

8x57,5 kg

7x57,5 kg

Pull-Ups

7x10 kg

6x10 kg

Dips

16xkv.

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet lidt tidligt i Olympiv mi dag lidt over 12, tror jeg

Leg Raises

3x10

Hammer Curl

8x20 kg

6x20 kg

mavepjat

Hammer curl igen

8x20 kg

7x20 kg - godt med cheat her på de sidste par reps

det var det, johnny bravo var også i centret, der faktisk var semi-proppet (sjældent set)

stadig syg, og småstiv, dårlig kombi, nat

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK, kommet lidt ovenpå igen nu

Squat

3x7x95 kg - på box, men uden pause

3x115 kg - med knæbind

3x120 kg - med knæbind

Dødløft

3x7x140 kg

Bænkpres

5x7x87,5 kg

Pull-Ups (underh.)

2x5x20 kg

+ lidt mave og to sæt hammer curl

Damn, det ser ikke ud af meget skrevet ned, men det var nu hårdt nok alligevel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share