blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Dagens træning i AAK

Box Squat (med pause på boxen)

3x7x90 kg

3x100 kg

3x110 kg

3x115 kg - repPR i SL- og box squat

Dødløft

4x7x130 kg

Bænkpres

4x7x85 kg - 2. sæt blev vist underkendt af Jeppe, fordi mine hæle ikke rørte jorden :blush:

Pull-Ups (underh.)

10xkv.

7xkv.

Hammer Curl

10x17,5 kg

9x17,5 kg

Powerclean and push-press

1x80 kg

1x90 kg

0x100 kg - miss, men fik den vendt, så det er alligevel en slags PR

fik også forsøgt lidt på noget bænkhalløj, jeg ikke ved, hvad hedder, men det var fra pins og kun lock-out...nogle reps med 100 kg

nu skal fokus vist ligge på matematikaflevering til i morgen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bænkpres

4x7x85 kg - 2. sæt blev vist underkendt af Jeppe, fordi mine hæle ikke rørte jorden :blush:

Powerclean and push-press

1x80 kg

1x90 kg

0x100 kg - miss, men fik den vendt, så det er alligevel en slags PR

fik også forsøgt lidt på noget bænkhalløj, jeg ikke ved, hvad hedder, men det var fra pins og kun lock-out...nogle reps med 100 kg

nu skal fokus vist ligge på matematikaflevering til i morgen

Det hedder bare lockouts me thinks

Det var svært at lokke dig på de 100kg men det lykkedes sq næsten

Link to comment
Share on other sites

Det hedder bare lockouts me thinks

Det var svært at lokke dig på de 100kg men det lykkedes sq næsten

ok, lockouts.... kunne jo have tjekket i din log, hvis du ellers kunne finde ud af at opdatere :tongue:

Njaah, synes nu de var noget fra at komme over hovedet, men næste gang jeg har en mat.afl. derhjemme, som jeg burde lave, må jeg lige prøve igen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

ok, lockouts.... kunne jo have tjekket i din log, hvis du ellers kunne finde ud af at opdatere :tongue:

Njaah, synes nu de var noget fra at komme over hovedet, men næste gang jeg har en mat.afl. derhjemme, som jeg burde lave, må jeg lige prøve igen :innocent:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...ndpost&p=737516

Glad ? :tongue::superman:

Og du ved jo lige så godt som mig at du ikke får lavet den mat aflevering :tongue:

Link to comment
Share on other sites

En let træning i Olympic, som var godt proppet med gratister til aften.

Der er ellers virkeligt begydt at ske noget dernede nu fra bestyrelsens side. De har endelig taget sig sammen til at flytte sodavandsmaskinen fra den ene ende af centret til den anden, og så til gengæld flyttet en pæn del af skiverne fra squat racket og hen smith-maskinen, fordi det er almindeligt kendt, at folk jo ska bruge meget mere vægt, når de kører skulderpres bag nakken, end når de squatter og dødløfter :blink:

Front Squat

3x6x70 kg - lidt ondt i begge knæ, så det blev ved de lette vægte

Dips

15x5 kg

10x5 kg

Cable Row

12x80 kg

8x80 kg

+2 sæt mave og 2 sæt leg raiss

COC #1 (h/v)

12r/12r

12r/12r

10r/10r

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK

Box Squat - m. pause i bunden

3x7x90 kg

3x110 kg

3x120 kg - repPR

Dødløft

4x7x130 kg - fin fart

Bænkpres - grebsbredde fra smal til pegefingrene på ringen

5x7x80 kg

Pull-Ups (underh.)

10xkv.

9xkv.

Hammer Curl

10x17,5 kg

7x17,5 kg

go' omgang

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK

Box Squat

4x7x90 kg

Dødløft

3x7x130 kg

3x160 kg

3x170 kg - den tredje tabte jeg dog lige omkring lock-out, så den tæller ikke helt.... skulle måske alligevel have brugt mixed grip, PR anyway

Bænkpres - med pause af svingende varighed

2x7x82,5 kg

2x5x92,5 kg

2x3x97,5 kg

Pull-Ups

10xkv.

8xkv.

5xkv. - fail på 6. rep

og så har Los været så rar at låne sin COC #2 ud til mig, og jeg fik den lukket med højre hånd i første huk, men venstre mangler desværre lidt endnu. Det kommer dog hurtigt! :devil:

Link to comment
Share on other sites

og så har Los været så rar at låne sin COC #2 ud til mig, og jeg fik den lukket med højre hånd i første huk, men venstre mangler desværre lidt endnu. Det kommer dog hurtigt! :devil:

Det så dejlig nemt ud med højre! :thumb:

Du skal til at passe på til familiesammenkomster, at du ikke pulveriserer et par aldrende fingre, når du hilser på det grå guld. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det så dejlig nemt ud med højre! :thumb:

Og dog ikke så nemt, at jeg kan få to reps. Har prøvet et par gange nu, og nummer to har manglet nogle mm hver gang.

Du skal til at passe på til familiesammenkomster, at du ikke pulveriserer et par aldrende fingre, når du hilser på det grå guld. :laugh:

:laugh: Tak for advarslen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lidt træning i Olympic

Dips - Johnny Braco havde slået lejr i squatracket, så lagde ud med dips

13x15 kg

8x15 kg

Cable Row

2x12x90 kg

Front Squat

8x70 kg

10x70 kg - vægten var let nok, men det blev ikke tungere i dag, fordi øvelsen - ud over små wheels - også viste sig at kaste kvalme af sig... :crazy:

Pull-Ups (underh.)

10xkv.

9xkv.

droppede mavetræning pga. kvalmen, men fik leget lidt med COC #2. Den her gang manglede jeg kun omkring 6-7mm med venstre, mens jeg fik to reps med højre. Venstre kommer snart, er jeg sikker på!

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK

Box Squat m. pause

3x7x90 kg

3x110 kg

3x115 kg - de 110 kg føltes lidt tunge i dag, så det må vente lidt til jeg forsøger på 125

Dødløft

4x7x135 kg - light weight, men holdt kæft det er et helvede med alle de reps :crazy:

Bænkpres

5x7x82,5 kg - sidste sæt med pause

Pull-Ups (underh.)

2x8x5 kg

Hammer Curl

10x17,5 kg

8x17,5 kg

nåja, og så kan jeg stadig ikke lukke COC #2 med venstre hånd

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Kort træning i Olympic

Front Squat

2x8x75 kg

Military Press

12x47,5 kg

Pull-Ups (underh.)

9x5 kg

8x5 kg

Dips

12x15 kg - havde nok taget 20 reps, hvis ikke Johnny Bravo havde skiftet musikken lige inden :tongue:

10x15 kg

Cable Row

2x10x95 kg

+lidt mavetræning, og så fik jeg 3 reps med højre hånd med COC #2, og jeg kan stadig ikk lukke den med venstre... det føles som om, den ligger helt forkert i hånden på en eller anden måde. Sådan har jeg egentlig altid haft det med COC's, en fornemmelse af, at den ikke 'passer' ind i venstre hånd. Lidt irriterende, men må nok bare øve mig i at få den lagt ordentligt så

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK i fredags

Box Squat

4x7x95 kg - kørte voldsomt dårligt

Dødløft

3x7x130 kg

3x160 kg

1x175 kg - fail på 2. rep, mixed grip

1x175 kg - tabte den lige før lock-out med DOH-greb på 2. rep

2x160 kg - med mixed

lidt skuffende omgang, jeg kan åbenbart slet ikke få mixed grip til at køre. Det føles megaakavet, så det må jeg nok til at træne lidt på. Det positive er, at jeg endelig er blevet stærk nok i dødløft til, at jeg ikke kan nøjes med DOH-greb mere

Bænkpres - m. pause

2x7x85 kg

2x5x92,5 kg

2x3x100 kg - yeah, slet ikke i tvivl om dem

Pull-Ups (underh.)

8x10 kg

6x10 kg

træning igen i dag formentlig, super bowl i aften og ingen søvn før i morgen aften igen :crazy:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympic i går

Box Squat

5x90 kg

3x110 kg - m. pause

5x110 kg - uden pause, nice nok

Dødløft - alt med mixed grip, da jeg skal til at træne det lidt

5x130 kg

5x140 kg

1x150 kg

1x150 kg - gik ok, tror ikke, der går så lang tid før teknikken spiller med det "nye" greb

Military Press

2x10x50 kg

Pull-Ups

2x8x10 kg

Hammer Curl

6x20 kg - fail på 7. rep

lidt COC-træning, fik tre reps med højre med #2, og havde mit hidtil bedste forsøg med venstre... nu mangler der kun et par millimeter

Superbowl i nat, er skyld i, at jeg ikke har fået sovet, så derfor lå træningen i går i stedet for som normalt i AAK i dag. Mod planen kom jeg heller ikke afsted til idræt i morges, så har nu knap 20% fravær i det fag, og de begynder at være lidt irriterede....

Link to comment
Share on other sites

En lille times træning i Olympic. Ikke den vilde energi..

Front Squat

8x80 kg

7x80 kg

Pull-Ups

2x8x10 kg

Bænkpres

2x5x70 kg

Dips

10x20 kg

8x20 kg - lidt skuffende antal reps

Cable Row

2x10x95 kg

8x95 kg

Military Press

10x50 kg

8x50 kg

+ lidt COC-træning og leg raises

Link to comment
Share on other sites

Superbowl i nat, er skyld i, at jeg ikke har fået sovet, så derfor lå træningen i går i stedet for som normalt i AAK i dag. Mod planen kom jeg heller ikke afsted til idræt i morges, så har nu knap 20% fravær i det fag, og de begynder at være lidt irriterede....

Hehe, jeg tog tidligt hjem fra skole igår og sov så 16 timer :crazy:

Hvorfor har du så meget fravær i idræt, det er sq da det nemmeste fag, var til at forstå hvis det var i dansk eller old eller religion eller...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, jeg tog tidligt hjem fra skole igår og sov så 16 timer :crazy:

Hvorfor har du så meget fravær i idræt, det er sq da det nemmeste fag, var til at forstå hvis det var i dansk eller old eller religion eller...

Vildt, det kunne jeg så ikke præstere, sov fra omkring 16:30/17 til 22, var så oppe i nogle timer og gik i seng igen kl halv tre og stod så op lidt over ni igen i morges...

Mht. idræt, så ja, det er det nemmeste fag, men fraværet skyldes, at det 1) er om mandagen i første blok, den ka godt være lidt træls nogen gange og 2) det ser ikke ud til, at de er så konsekvente med idrætsfravær...altså egentlig burde det jo hedde 15% eller over = fuldt pensum, men når det gælder idræt er de ikke så hårde. Men skal vist til at passe på nu alligevel.

Old og religion får jeg først næste år, og hvis old kommer til at ligge i mandag første blok, ja sååeh.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

I går:

1½ times badminton, damn kunne godt mærke det er ret længe siden, jeg har spillet. I dag er jeg så megaøm i læggene og højre balle :blink:

I dag: Træning i Olympic

Dødløft

3x130 kg

1x150 kg

5x160 kg

4x160 kg

6x140 kg

Bænkpres

2x5x70 kg

Military Press

2x8x52,5 kg

Cable Row

3x8x100 kg

Dips

2x15xkv.

Pull-Ups

2x6x10 kg

Hammer Curl

2x6x20 kg

+2 sæt til maven og lidt COC-lal.... kan stadig ikke lukke 2'eren med venstre, og der var heller ikke noget godt forsøg i dag

Link to comment
Share on other sites

Har været voldsyg siden en endagstur til Tyskland i tirsdags :mad: Op ad eftermiddagen i dag var der så en smule bedring at spore, så det forsøgte jeg at straks at udnytte til lidt træning nede i Olympic, men damn, det var en ynkelig omgang. Synes jeg er begyndt at blive syg ret ofte...pisseirriterende :dry:

Front Squat

2x8x80 kg

Powerclean and Push-press

3x50 kg

3x70 kg

1x80 kg

1x90 kg

1x80 kg

Cable Row

3x8x100 kg

Dips

2x15xkv.

Hammer Curl

7x20 kg

5x20 kg

+lidt leg raises og lidt COC-træning. Fik endelig lukket #2 med venstre hånd, nappede to singles. Fik også ny PR med højre, 7 reps :blink:

Push-Ups

23x

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Pga. lidt tidspres, blev det til træning i Olympic. Desværre ved at være noget siden, jeg har været i AAK, men det må blive fredag så

Front Squat

2x5x85 kg

Military Press

7x57,5 kg - noget gjorde psyko nas i min højre arm, så var nødt til at stoppe her

5x57,5 kg - samme smerte... gør ondt ved albueleddet, når jeg ska presse noget nu

Dødløft - det var egentlig ikke meningen, jeg sku dødløfte tungt, men følte mig presset lidt til at følge en anden til døren med hans singles

3x130 kg

1x140 kg

1x160 kg

1x170 kg

1x175 kg - okay løft

Pull-Ups (underhåndsgreb)

65 reps fordelt over en masse sæt, næsten alle på 3-4 reps

+lidt COC-lal

Prøvede med dips, men kunne ikk for albuesmerter

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share