blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Fik trænet lidt tidligt i Olympiv mi dag lidt over 12, tror jeg

Leg Raises

3x10

Hammer Curl

8x20 kg

6x20 kg

mavepjat

Hammer curl igen

8x20 kg

7x20 kg - godt med cheat her på de sidste par reps

det var det, johnny bravo var også i centret, der faktisk var semi-proppet (sjældent set)

stadig syg, og småstiv, dårlig kombi, nat

Johnny bravo, muck og cj var der skam ja :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Johnny bravo, muck og cj var der skam ja :superman:

Okay, Muck tror jeg slet ikke opdagede (ved ellers godt, hvem han er), jeg var vist heller ikke helt frisk så tidligt :blush: Men dig ved jeg ikke lige, hvem er?

Faktisk lidt utroligt, at jeg fik øje på JB så bette han er blevet efterhånden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Okay, Muck tror jeg slet ikke opdagede (ved ellers godt, hvem han er), jeg var vist heller ikke helt frisk så tidligt :blush: Men dig ved jeg ikke lige, hvem er?

Faktisk lidt utroligt, at jeg fik øje på JB så bette han er blevet efterhånden :laugh:

Jeg trænede Ryg/Biceps med en knight og Muck. Kørte bi lige ved siden af dig...

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede Ryg/Biceps med en knight og Muck. Kørte bi lige ved siden af dig...

Ok, jamen så sig noget en anden gang :wink: Jeg var som sagt for træt til at lægge mærke til noget. Ville egentlig bare hjem igen, og var der da også kun lige kort.

JB: Sorry, ved godt det ikk er pænt at sparke til en, der allerede ligger ned :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ok, jamen så sig noget en anden gang :wink: Jeg var som sagt for træt til at lægge mærke til noget. Ville egentlig bare hjem igen, og var der da også kun lige kort.

JB: Sorry, ved godt det ikk er pænt at sparke til en, der allerede ligger ned :tongue:

Vidste ik det var dig før jeg kom hjem og så din log....

JB ligger ik ned, så lille er han bare (sorry mester)

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Olympic

OL-Squat

6x120 kg

5x120 kg

4x120 kg

5x100 kg - gjorde en anelse ondt i knæene... er lidt bange for, jeg kommer til at stå lidt kalveknæet, når jeg squatter med mere knævandring som her

Cable Row

3x8x110 kg

Military Press

2x6x60 kg

Pull-Ups (underh.)

2x7x15 kg

Dips

12x15 kg

10x15 kg

Hammer Curl

8x20 kg

6x20 kg

Edit: Johnny Bravo var sygt stor i dag! :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Træning i går, i Olympic:

havde Indian Spirit med, da ingen af os kunne nå i AAK

OL-Squat

2x4x125 kg - havde håbet lidt på i det mindste at få en 5'er, men sådan sgu det ikk være

8x100 kg

Dødløft

3x120 kg

3x130 kg

6x165 kg

5x165 kg

4x165 kg

Cable Row

3x7-8x115 kg

10x80 kg

Military Press

2x6x62,5 kg

Pull-Ups

7x15 kg

6x15 kg

Dips

10x20 kg

8x20 kg

I dag, i AAK:

lidt GPP, da jeg hjalp lidt til som spotter til DM diverse

+Chin-Ups (overh.)

4x

5x

6x

6x

Morgenvægt: 98,5 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Jævnt led squat du lægger for dagen i øjeblikket! :w00t:

Takker, særligt kønt var det nok heller ikke :bigsmile:

Træning i AAK

Squat

7x85 kg - på box

3x7x95 kg - uden box

3x110 kg - knæbind og bælte

3x120 kg - knæbind og bælte

3x130 kg - knæbind og bælte.....hold kæft man, hvor gjorde det nas i haserne her :crazy::cry::blush:

Dødløft

4x7x140 kg

Bænkpres

5x7x87,5 kg - varierende greb

Pull-Ups (underh.)

2x5x20 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympic

OL-Squat

3x130 kg - grimt, grimt, grimt...

6x110 kg - lidt pænere

Og så blev Olympic multikulturel, og derfor var Slayer ilde set på anlægget, hvilket betyder, at vægten i resten af øvelserne er omkring 5-10 kg lavere end den ellers havde været :innocent:

Cable Row

3x6x120 kg

14x85 kg

Military Press

2x5x65 kg

Pull-Ups

2x6x20 kg - yep

Dips

9x25 kg

7x25 kg

Hammer Curl

8x20 kg

7x20 kg - cheat på 2 sidste reps

+2 sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Hvad betyder det? Det lyder som en sjov oplevelse :laugh:

Nææh, ikke ligefrem sjov, men det er ganske normalt. Der er en gruppe (med anden etnisk baggrund), som mener de har ret til at diktere alt i Olympic. Dette her var bare en lille ting - at de tog slayer af og satte noget techno på i stedet, men derudover så sviner de dernede, betaler ikke kontingent (en stor del af dem) osv. Et nyt medlem har desuden klaget til bestyrelsen over, at han ikke tør træne dernede om aftenen mere, pga. de havde været truende over for ham, og forhindret ham i at benytte centrets faciliteter (stillet sig i vejen for maskinerne uanset hvilken han gik til, og sagde de var optaget). Jeg er også selv blevet råbt af, fordi de "fucking hader alle jøder, og jødesvin bare skal dø!" Jeg er godt nok ikke jøde, men jeg havde en t-shirt på fra noget israelsk kampsport, jeg tidligere har dyrket og så var sagen jo klar :laugh:

Nå, men alle dernede er bare trætte af dem. Inklusiv mig selvfølgelig, selvom jeg tilhører den eneste etniske minoritet, man har lov at hade :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var der nede i Torsdags hvor ham Peter Andre klonen (pga slik hår) og hans possé kom. Vi hørte en eller anden rock cd, men de skiftede ikke... og heller ikke 2. gang i træk vi hørte den igennem. :tongue:

Forrige gang skiftede de heller ikke cd, og det er efter at Jesper sagde til dem at han ikk gad høre deres musik :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var der nede i Torsdags hvor ham Peter Andre klonen (pga slik hår) og hans possé kom. Vi hørte en eller anden rock cd, men de skiftede ikke... og heller ikke 2. gang i træk vi hørte den igennem. :tongue:

Forrige gang skiftede de heller ikke cd, og det er efter at Jesper sagde til dem at han ikk gad høre deres musik :tongue:

Så det er altså bare mig, der er pwned nu, eller hvad? :sneaky2:

Det her var i øvrigt tre, jeg ikke tror, jeg har oplevet irritererende før. Men ham den ene var pænt aggressiv, da jeg spurgte, hvorfor de skiftede musik. "Hva fanden rager det dig? Er det din musik eller hva??", "Ja", "Hva fanden er det for noget, du hør' man?", "Slayer". "nå...."

Men nu var jeg alene med dem, så jeg var ikke så fristet til at gøre en større sag ud af det :chicken:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Se'følig.- Du´jo jøde :tongue:

Point taken :laugh:

Det er sjovt, at de hverken har spurgt (ikke sikkert jeg ville svare alligevel) eller tænkt sig til, at jeg på ingen måde ligner en jøde. Men det er vist ham taxa-chaufføren, der hverken ejer sko eller strømper, som har fortalt videre om den forfærdelige t-shirt :4thumbup:

Ellers overraskende, at Jesper turde kritisere deres musik :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Point taken :laugh:

Det er sjovt, at de hverken har spurgt (ikke sikkert jeg ville svare alligevel) eller tænkt sig til, at jeg på ingen måde ligner en jøde. Men det er vist ham taxa-chaufføren, der hverken ejer sko eller strømper, som har fortalt videre om den forfærdelige t-shirt :4thumbup:

Ellers overraskende, at Jesper turde kritisere deres musik :laugh:

Altså det er ikke Jesper Fårekylling fra bestyrelsen, men Jesper Bas-stemme, 110kg old school bodybuilder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er jo jøde :laugh:

Synes os vi skal høre lokalt gangsta 8210 rap. Det super fedt at træne til :w00t::laugh::laugh:

Ja, noget af det lyder satme som noget, de selv har indspillet :crazy:

Altså det er ikke Jesper Fårekylling fra bestyrelsen, men Jesper Bas-stemme, 110kg old school bodybuilder :wink:

Ok, det giver bedre mening.

Og så er det altså en bas-stemme, jeg mangler :dry:

Nå, men fik banket en lille runde af nede i Olympic i dag

Box Squat - uden pause

6x100 kg

1x120 kg

6x100 kg

61x00 kg

Dødløft

3x130 kg

3x160 kg

3x175 kg - PR

4x170 kg - PR, grinders from hell

5x160 kg - m. overhåndsgreb

Cable Row

3x6x120 kg - cheat rows

8-12x90 kg - strict, men glemte at tælle reps

Military Press

2x4x67,5 kg - svejer lige lovligt meget i lænden her

Pull-Ups

7x20 kg - PR

6x20 kg

Dips

2x7x30 kg - PR

+lidt mave

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Heey Blanco!

..Ønsker dig, Rigtig Go tur Til Irland!!! Pas nu på - The fighting irish derovre :wink:

...et smukt land, me thinks... :wub:

..Beklager, jeg ikke har været så aktiv i din log, fornylig.. ny bopæl - minus computer osv.. Beklagwer.. But, Now i´m back to Learn again..!!!

Mucho Respecto - Lars :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share