blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Heey Blanco!

..Ønsker dig, Rigtig Go tur Til Irland!!! Pas nu på - The fighting irish derovre :wink:

...et smukt land, me thinks... :wub:

..Beklager, jeg ikke har været så aktiv i din log, fornylig.. ny bopæl - minus computer osv.. Beklagwer.. But, Now i´m back to Learn again..!!!

Mucho Respecto - Lars :firebounce:

Hey Lars :smile:

Mange tak, og må prøve at have en bad boy sub klar, hvis irerne prøver på noget :devil::tongue:

Uden tvivl et kønt område, men i Nordirland, hvor vi skal være, er standarden vist ikke helt den samme, men det ska nok blive spændende!

Håber du falder godt til i dit nye hjem...det kan sgu være en kold tyrker uden com, men der er vsit ikke noget jeg kan lære dig alligevel, men takker :blush:

Respect right back at ya :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i AAK

Squat

3x7x97,5 kg - på box

3x110 kg - med knæbind, bælte og halv dragt

3x130 kg - m. knæbind, bælte og halv dragt

3x140 kg - m. knæbind, bælte og halv dragt - en var ikke helt under, nr. 2 var rigeligt dyb og 3'eren var lige netop under fik jeg at vide. Men fåårk det gør nas det shit :chicken:

Dødløft

3x120 kg

3x150 kg

1x170 kg

1x180 kg - PR

Bænkpres

7x90 kg - smalt greb

4x7x92,5 kg - varierende, bredere end smalt

Pull-Ups (underh.)

5x25 kg

4x25 kg

5x25 kg

+lidt mave, havde ikke tid til den vigtige basisøvelse hammer curl

Så er det i morgen at turen går til Nordirland og en uges intens dødsdruk :tongue:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Første korte omgang træning siden jeg kom hjem fra studietur onsdag aften ved 24-tiden. Ville egentlig have været afsted i går, men det meste af torsdagen gik med at sove og stirre dødt ud i luften efter en tur med druk hver aften og 4-5 timers søvn om natten plus et rimeligt anstrengende fagligt program om dagen. På trods af en rimeligt solid og varieret kost, mere eller mindre bestående af tilfældig restaurantmad, Guiness, mac.d, Harp lager, bk, budweiser, fish&chips, carlsberg og noget havregryn om morgenen er der røget omkring 4 kg af mit udsultede korpus, så jeg nu er nede på 95 kg morgenvægt. I dag er det første gang, at jeg er nogenlunde ovenpå igen, og så skulle man da være et skarn, hvis ikke der stod lidt træning på programmet :4thumbup:

Træning i Olympic

Box Squat

3x7x85 kg - måtte droppe at køre med pause efter de første reps i første sæt :crazy:

Chin-Ups (underh.)

10xkv.

8xkv.

Bænkpres

2x12x70 kg

Yates Row

2x12x70 kg

mere blev det ikke til i denne omgang

Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympic:

Der går vist et par uger før jeg er tilbage på samme styrke som før studietur, og alt føltes godt nok også tungt i dag

Box Squat

4x7x90 kg - sidste sæt uden box og faktisk rimeligt pæn stil, tror jeg

Bænkpres

2x12x75 kg

8x75 kg - elendigt opspænd på en elendig bænk og triceps syrede til :crazy:

Chin-Ups (overh.)

2x8xkv.

Yates Row

3x10x77,5 kg - måtte cheate lidt på de sidste reps :blush:

Push-Ups

20x

+2 sæt leg raises

COC #1

2x12/12

Link to comment
Share on other sites

DU SKAL TRÆNE! KÆLLING!

:laugh:

Jeg gætter på, at du oprindeligt ville have postet ovenstående indlæg i spidermans aka. jonas' log, men opgav eftersøgningen? :innocent:

Nå, men fik lavet lidt i dag i Olympic, da jeg endelig var blevet ordentligt vågen..

Havde så en lidt pudsig oplevelse under bænkpres, hvor jeg før sidste sæt blev spurgt om jeg skulle bruge hjælp og takkede pænt nej tak. Det var alligevel bare et let high rep sæt. efter de første tre reps, der var så nemme, at de nærmest lettede fra patten af sig selv, hopper manden så alligevel ind og begynder at hjælpe fra den fjerde rep :blink: Det er ikke en gang fordi det er grinders, de ryger stadig nemt og hurtigt op, men alligevel så sætter han hænderne under og presser med. Overvejede bare at sætte stangen ind og bede ham mere insisterende om at lade mig køre sættet selv, men vælger så i stedet at køre sættet færdigt og i stedet bestræbe mig på, at presse vægten så eksplosivt, at han må kunne forstå det er totalt meningsløst, at han alligevel hjælper til, men lige lidt fatter han. :dry:

Efter sættet gør han mig så også lige opmærksom på, at det er dårligt for ryggen det, jeg har gang i der (dvs. opspænd). Flot spasser...

Nå, men that's it, til de mange, der utvivlsomt stalker the ginger-jew, kan jeg fortælle, at jeg stensikkert er at finde i AAK igen fra på mandag. Det der holder min psyke sgu ikke til :laugh:

Box Squat

3x7x100 kg - uden pause på boxen, og sidste sæt uden box

Dødløft

3x7x130 kg

Chin-Ups

10xkv.

7xkv

8xkv.

Bænkpres

12x80 kg

8x80 kg

10x80 kg - forced på de sidste syv reps :dry:

Yates Row

3x10x82,5 kg

Push-Ups

25x

15x

Leg Raises

2x12

COC

8/8x1x #1

2x1/1x #2

10/10x #1

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympic:

Fik Johnny Bravo til at tage nogle pics og vise mig de forskellige poses i dag. Gav et ok billede af, hvilke muskelgrupper, der halter og hvor det går godt. Om jeg så vil gøre noget ved det, har jeg ikk helt besluttet endnu, men tror nok der skal smides et par sæt curl ind lidt oftere. :blush: Til gengæld så ryggen fin ud :smile:

Og så fik jeg lige hilst på Conscience

Dagens tal

Squat

2x4x80 kg

Dødløft

2x4x140 kg

Bænkpres

2x10x82,5 kg

8x82,5 kg - utroligt jeg ikke har wc til at holde kadencen i alle tre sæt...

Chin-Ups

9xkv.

8xkv.

6xkv.

5xkv.

Dips

15xkv.

12xkv.

Yates Row

2x10x85 kg - med en del cheat i dag

fin omgang det tidlige tidspunkt taget i betragtning

Link to comment
Share on other sites

Træning i Olympic

Box Squat

2x5x100 kg

1x120 kg - fin

1x125 kg - forrev et eller andet i højre side af nakken, pisse irriterende, så nu fylder jeg mig bare med ibuprofen

Chin-Ups

7x5 kg

2x6x5 kg

Military Press

3x5x50 kg - let nok, bare lige for at få startet på øvelsen igen

Yates Row

10x87,5 kg

2x8x87,5 kg

Dips

2x12x10 kg

+lidt leg raises og leg med COC #1 og #2, fik et par singles med begge hænder med 2'eren

Stille og rolig omgang, Johnny Bravo var også i huset til sidst for en sen træning fordi han er blevet så vild med at flytte. :wink:

Men damn irriterende med hold i nakken :dry:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Den kom du let over :cool:

God traening; du er godt nok en staerk ung mand

Ja, hehe... men tror ikke jeg smider dem op. Gider ikke, når jeg ved flere jeg kender også besøger MOL, og et par stykker kender til min profil... frygter nok en stalker :tongue::laugh:

Og tak for rosen :smile:

Og så er det tid til at komme i byen og fulde sig! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Prøver lige om jeg overhovedet kan finde ud af at smide et billede en af min ærgerlige, sveddryppende drengekrop :tongue:

Edit: Det kunne jeg så godt. Så har du lidt at hygge dig med i aften, DBM :wink:

Bær i øvrigt over med mine poseringsevner, men det der billede er faktisk det, hvor jeg fremstår klart bedst :blush:

*billede pist væk igen*

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Edersprødme nogen ordentlige lats du lægger for dagen!! :devil:

Thx Nutella warrior. :smile: Det ser også ud til, at 90% af min masse sidder i ryggen + det er med pump osv. Men der er alligevel et stykke vej op til din massive ryg jo :wink:

Dagen træning

Skulle have været i AAK, men Århus Sporveje strejker desværre stadig, så jeg måtte nøjes med at cykle ned i AAK i øsende regnvejr :dry:

Muck var også nede for at tæve sin trisser lidt så det ud til.

Box Squat

2x5x105 kg - uden pause

Dødløft

8x150 kg

6x150 kg

5x150 kg - det her sæt med overhåndsgreb

Bænkpres

3x8x87,5 kg

Yates Row

3x8x90 kg

Military Press

3x5x52,5 kg - let, let

Chin-Ups

7x5 kg

6x5 kg

5x5 kg

+lidt leg raises

Glemte helt, at det faktisk var meningen, jeg skulle være begyndt at curle igen i dag... Har planlagt, at køre 2 (3 når jeg bliver overstadig) sæt curls to gange om ugen, for at se om den minimale indsats er nok til at gøre noget ved mine uforholdsmæssigt puny guns

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Olympic

Johnny Bravo var også nede for at brænde lidt.... mens muck nøjedes med løbebåndet.. Er godt træt af, at busserne ikke kører, for jeg vil gerne snart ud i AAK. Er ret længe siden

Box Squat - stod en anelse smallere end normalt, og det gør sgu en stor forskel i forhold til den brede stand

4x5x110 kg

4x110 kg

Chin-Ups

7x8 kg - bæltet til ekstra vægt var væk, så måtte holde en db mellem benene :dry:

6x8 kg

5x8 kg

Bænkpres

3x8x90 kg

Yates Row

3x8x90 kg

Dips

12x13 kg -måtte igen bruge en db, irriterende...

11x13 kg

lidt leg raises og så hjem

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share