blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Dagens træning i Olympic

JB, CJ-en-masse-tal og Muck var også i huset

Box Squat

2x6x110 kg

6x100 kg - uden box

Dødløft

3x4x140 kg - fin fart

Bænkpres

3x8x92,5 kg - sidste sæt tæt på failure...der kan nok ikk øges mere her uden at sænke reps

Yates Row

3x8x92,5 kg - godt med cheat i dag

Military Press

3x5x55 kg

Chin-Ups

7x8 kg

5x8 kg

6x8 kg

lidt leg raises og træning med COC #1 og #2

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i går i Olympic

Kunne desværre ikke nå att komme i AAK, ligesom jeg heller ikke engang havde tid til hele mit program, men så jeg løbe overkroppen igennem i olympic senere i dag i stedet.

Box Squat

2x3x90 kg

3x100 kg

3x90 kg

Dødløft

5x100 kg

3x140 kg

8x160 kg

6x160 kg

4x160 kg - overhåndsgreb på den sidste her

+et par sæt til maven, og en repPR med COC #2 - 2 reps med venstre hånd :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i Olympic

fandme heldigt, jeg hverken skulle squatte eller dødløfte, for bare med den smule jeg lavede, var jeg tæt nok på at vende bunden i vejret :cry:

Bænkpres - let

4x70 kg

3x80 kg

4x70 kg

Military Press

5x50 kg

3x5x57,5 kg

Yates Row

3x8x92,5 kg - cheat en masse

Dips

12x15 kg

11x15 kg

Chin-Ups

7x8 kg

5x8 kg

færdig

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK for første gang i 5 uger

Box Squat

3x7x85 kg - m. pause, kørte ok

3x3x100 kg - uden box, let nok, men ikke superpæn stil

Dødløft

4x7x130 kg - let nok

Bænkpres

5x7x80 kg - varierende grebsbredde

Chin-Ups

2x6x10 kg

glemte igen at curle :innocent:

Og så siger Jonas, jeg skal til at træne læg også....

Link to comment
Share on other sites

Haha, næh, du har egentlig ret i det med curl, men det skulle jo være hammer curl, som jeg har hørt wsb-styrkeløfterne også laver, simpelthen fordi den også skulle være glimrende til træning af grebsstyrken, og så er det vel i orden :innocent:

Det er svært at gætte, hvad der er bedst for dig at starte med. Jeg startede selv med at købe 1'eren, og kunne vist lige lukke den en enkelt gang med det samme, så for mig var den fin at starte med, men grebet har også altid været min force (ikke mindst pga. jeg har ret store hænder :bigsmile: ). Kan eksempelvis næsten dødløfte det samme med overhåndsgreb som med mixed. Ikke fordi den statiske grebsstyrke er helt sammenlignelig med crush-styrken, men synes alligevel det giver et nogenlunde billede. Eftersom styrke vist kun er sekundært for dig i forhold til løb og hvis du ellers har små/normalstørrelse hænder, vil mit forsigtige bud være, at du får brug for traineren, men jeg tør ikke lægge hovedet på blokken.

Hør evt. KennethJ ad, om han kender til øvelser, der er sammenlignelige med COC'en, så du lige kan teste grebet ud inden. :smile:

Men jeg kan helt sikkert anbefale at købe en. Det er fee' træning af grebet!

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens træning i AAK

havde været lidt i byen torsdag aften, men det påvirkede overhovedet ikke træningen, der gik rigtig godt med bl.a. 200 i dødløft med udstyr :smile:

Box Squat

4x7x90 kg

Dødløft

3x7x135 kg

3x160 kg

3x175 kg - PR

3x180 kg - PR, med bælte

så kom jeg i en flot, bette rød dragt :laugh:

1x190 kg - dragt og bælte

1x200 kg - PR, dragt og bælte

Bænkpres - med pause

2x7x85 kg

2x5x92,5kg

3x97,5 kg

3x100 kg

Chin-Ups

2x6x10 kg

Hammer Curl

2x9x17,5 kg

skal lige have taget mig sammen til at lave en ekstraøvelse for triceps på de dage også, måske push-down

Link to comment
Share on other sites

Fik lavet lidt i dag også

Chin-Ups på tyk stang (overhånd som chin-ups altid er i denne log)

50x kv. - fordelt som 16x3r og 1x2r, tog 10 minutter

og så noget usædvanligt... løb:

5 min. gang

1 min. løb

5 min. gang

1 min. løb

7 min. gang

Nu vil jeg også kunne løbe, så midlet til at holde motivationen denne her gang er blevet dourun.dk's begynderprogram. Om 12 uger skulle jeg altså være i stand til at løbe 30 min. uden stop :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Var til idræt for første gang i tusind år i morges. Generelt har jeg ikke haft den dybeste respekt for gymnasieidræt, men jeg var godt nok wasted efter opvarmning + en times fodbold. Fik også et ret klart indtryk af, at det er på tide, jeg begynder at være lidt mere konsekvent med at møde op til idrætstimerne, idet læreren efter times pænt spurgte mig om, hvad jeg hedder og om jeg nu var sikker på, at jeg skulle være på hendes hold :laugh:

Træning i AAK

Squat

3x7x90 kg - til box, m. pause

3x110 kg - kom i halv dragt

3x120 kg - fik knæbind på også

3x130 kg

3x140 kg

3x150 kg - PR

2x160 kg - PR - fail på 3. rep

det var meget forskelligt om de forskellige reps var under vandret, på 150 og 160 var der en enkelt der lige var under, fik jeg at vide

Dødløft

3x7x140 kg

Bænkpres

5x7x82,5 kg - varierende grebsbredde

Chin-Ups

2x6x12,5 kg

Kabel-mave

2x12x40 kg

Hammer Curl

2x8x17,5 kg - kørt ret strict

Link to comment
Share on other sites

Fik lavet lidt i dag også

Chin-Ups på tyk stang (overhånd som chin-ups altid er i denne log)

50x kv. - fordelt som 16x3r og 1x2r, tog 10 minutter

og så noget usædvanligt... løb:

5 min. gang

1 min. løb

5 min. gang

1 min. løb

7 min. gang

Nu vil jeg også kunne løbe, så midlet til at holde motivationen denne her gang er blevet dourun.dk's begynderprogram. Om 12 uger skulle jeg altså være i stand til at løbe 30 min. uden stop :laugh:

Hey Blanco, det var da en fantastisk god ide, særligt hvis du er helt færdig efter en gang gymnasie idræt :laugh: Dourun laver normalt nogle gode programmer, men mon ikke at du kan tage et andet program end det der efter 3 måneder gør dig istand til 30 minutter :w00t: Du er jo en ung mand i den bedste alder (og form, I might add :superman: )

Link to comment
Share on other sites

Hey Blanco, det var da en fantastisk god ide, særligt hvis du er helt færdig efter en gang gymnasie idræt :laugh: Dourun laver normalt nogle gode programmer, men mon ikke at du kan tage et andet program end det der efter 3 måneder gør dig istand til 30 minutter :w00t: Du er jo en ung mand i den bedste alder (og form, I might add :superman: )

Nu spillede vi jo fodbold, så man bestemmer vel mere eller mindre selv, hvor meget man laver. Men du har da ret, jeg kan ikke blive ved med at løbe ligeså længe, som drengene på 60-70 kg. Til gengæld kan jeg som regel sprinte dem op og lave en ond tackling :devil: ... bare det ikke er nødvendigt for ofte :blush:

Ang. løbeprogrammet, så kunne jeg nok godt have brugt et, der startede på et lidt højere niveau. Men det der program var bare det eneste, der lå der, da jeg klikkede mig ind under begynderprogrammer. Derudover er der et par andre faktorer, jeg har taget hensyn til. Jeg har tidligere forsøgt at komme igang med løb, men jeg har relativt hurtigt fået svært ved at holde motivationen. Det skulle være nemmere med, når jeg starter så let ud. Et andet problem har været, at jeg kan opleve lidt irritation i ankler, knæ og hofte, når jeg starter for hårdt ud. Dette håber jeg kan hindres ved at starte op fra bunden.

Men jo, selvfølgelig ville jeg da gerne blive i stand til at kunne løbe ordentligt lidt før, end om 3 måneder. Hvis du har forslag til alternative programmer, vil jeg også meget gerne kigge på dem.

Ellers kan jeg tilføje, at jeg trods alt prøver at give den meget gas i det ene minut, jeg skal løbe :tongue:

Og damn, hvor har jeg ellers ondt i mine knæhaser efter de knæbind i dag :cry:

Link to comment
Share on other sites

løb blev aflyst i dag, da min ene storetå gør sygt ondt :crazy: Lyder måske mærkeligt, men tror det er bedst, jeg udsætter løberiet til torsdag. Til gengæld har jeg lavet lidt towel chins i haven :smile:

Towel Chin-Ups

5x5xkv. - nemt, nemt

Og så har jeg lige fået besked på, at jeg skal til eksamen i tysk...tjaah, slap da for fysik, så vil undlade at klage..

Link to comment
Share on other sites

Hmm, det ser ud til at være noget betændelse forårsaget af en splint, jeg har fået i min forbandede storetå. Det gør hammernas at have sko på for slet ikke at tale om, hvordan det ville føles, hvis jeg skulle løbe :crazy: Så jeg er desværre nødt til at stille løb helt på standby allerede her inden jeg rigtigt var nået igang :dry: Så nu går der endnu længere tid, før jeg får løbet de 30 min :laugh:

Til gengæld måtte jeg så tonse en tur rundt på cyklen i det gode vejr for alligevel at få kørt noget cardio igennem :smile:

I øvrigt har jeg haft den ondeste omgang DOMS i benene siden squatten i mandags :bigsmile:

Træning i Olympic

Squat

2x8x85 kg - meget let

Dødløft

6x1x140 kg - lidt let dødløft, og farten var fin

Military Press

3x5x60 kg

Yates Row

3x6x95 kg

Dips

10x25 kg

8x25 kg

Chin-Ups

2x6x12,5 kg

Pull-Ups i tov

5x12,5 kg

2x5xkv - fuck, det rev i fingrene som bare fanden

+to sæt mave og lidt COC-træning, hvor jeg ikke kunne lukke 2'eren med venstre hånd i dag, latterligt, men skyder skylden på de sidste pull-ups

Link to comment
Share on other sites

Sjov oplevelse til træning i Olympic i går. Jeg skulle maxe i dødløft (ohne udstyr), og da der kom 190 på stangen, kiggede en ny mand fra den sædvanlige gratist-indvandrergruppe lige forbi og spurgte lettere forundret og benovet "kan du virkelig løfte den der?", "Øhh, det ved jeg ikke. Det håber jeg da" fik jeg vidst svaret. Det ville jo være ny PR. Men op kom den så, og så puttede jeg 200 på stangen, hvilket jeg missede to gange. Han kaldte så på de tre største af kammeraterne nede ved kablerne. Og de er altså ekstremt stereotype diskopumpere de her. Meget store arme, bryst og til en vis grad ryg (langt større end mig, ikke at det siger så meget :blush: ), men benene kan være svære at få øje på. De missede den selvfølgelig alle tre. Jeg tog 30 kg af, og lavede en nem single, hvorefter de også lige måtte prøve på den. De missede igen, dvs. to af dem. Den sidste ville ikke prøve igen (formentligt fordi jeg havde løftet den den her gang :bigsmile: ), de prøvede flere gange og missede den hver gang, så de spurgte om jeg ikke lige ville vise det igen. Så lavede jeg fire reps med den :devil: og de luskede bare tilbage til kablerne efter endnu et mislykket forsøg hver :laugh::laugh:

Jo jo, totalt succesoplevelse at sætte dem til vægs her :devil::superman::laugh:

Tal fra træning i går:

Squat

2x5x95kg - let, men lidt ukoncentreret

Dødløft - RAW

5x100 kg

3x140 kg

1x170 kg

1x180 kg

1x190 kg - PR

0x200 kg - miss - prøvede ellers to gange

Bænkpres

4x95 kg

5x95 kg

4x95 kg - skodomgang

Chin-Ups

2x6x12,5 kg

Pull-Ups i tov

2x5x12,5 kg

2x5xkv. - svært at holde fast = smadrede hænder

Dips

2x8x25 kg

lidt COC, fin en single med begge hænder med #2

Link to comment
Share on other sites

Totaaaaaaal fed træning dér!! Lækker PR! Og så fuldender du lige dagen med at sætte en flok discopumpere på plads... hvad bliver det næste?? Stod Pamala Anderson ude i badet, da du sku i bad? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Totaaaaaaal fed træning dér!! Lækker PR! Og så fuldender du lige dagen med at sætte en flok discopumpere på plads... hvad bliver det næste?? Stod Pamala Anderson ude i badet, da du sku i bad? :tongue:

Yeah, det var godt nok. Havde været til fødselsdag hele dagen, så der skulle laves et eller andet jo. :bigsmile:

Men Pamela var der desværre ikke i dag :dry::tongue:

Gratz med zee PR ! :superman:

Danke :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Sjov oplevelse til træning i Olympic i går. Jeg skulle maxe i dødløft (ohne udstyr), og da der kom 190 på stangen, kiggede en ny mand fra den sædvanlige gratist-indvandrergruppe lige forbi og spurgte lettere forundret og benovet "kan du virkelig løfte den der?", "Øhh, det ved jeg ikke. Det håber jeg da" fik jeg vidst svaret. Det ville jo være ny PR. Men op kom den så, og så puttede jeg 200 på stangen, hvilket jeg missede to gange. Han kaldte så på de tre største af kammeraterne nede ved kablerne. Og de er altså ekstremt stereotype diskopumpere de her. Meget store arme, bryst og til en vis grad ryg (langt større end mig, ikke at det siger så meget :blush: ), men benene kan være svære at få øje på. De missede den selvfølgelig alle tre. Jeg tog 30 kg af, og lavede en nem single, hvorefter de også lige måtte prøve på den. De missede igen, dvs. to af dem. Den sidste ville ikke prøve igen (formentligt fordi jeg havde løftet den den her gang :bigsmile: ), de prøvede flere gange og missede den hver gang, så de spurgte om jeg ikke lige ville vise det igen. Så lavede jeg fire reps med den :devil: og de luskede bare tilbage til kablerne efter endnu et mislykket forsøg hver :laugh::laugh:

Jo jo, totalt succesoplevelse at sætte dem til vægs her :devil::superman::laugh:

Tal fra træning i går:

Squat

2x5x95kg - let, men lidt ukoncentreret

Dødløft - RAW

5x100 kg

3x140 kg

1x170 kg

1x180 kg

1x190 kg - PR

0x200 kg - miss - prøvede ellers to gange

Bænkpres

4x95 kg

5x95 kg

4x95 kg - skodomgang

Chin-Ups

2x6x12,5 kg

Pull-Ups i tov

2x5x12,5 kg

2x5xkv. - svært at holde fast = smadrede hænder

Dips

2x8x25 kg

lidt COC, fin en single med begge hænder med #2

Hahahahah.. Fed historie, og vilde kg du kaster rundt med :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share