blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Træning i AAK

Squat

3x70 kg - m. box

3x70 kg - herfra uden box

3x90 kg

3x100 kg

3x110 kg

1x120 kg - fail på 2. rep

2x3x110 kg - skal arbejde på at komme hurtigere ned og samtidig holde spændet...

Dødløft

3x110 kg

3x130 kg

3x140 kg

3x150 kg

3x160 kg - all out!

DB Press

10x22,5 kg

10x25 kg

8x27,5 kg

2x27,5 kg

5x27,5 kg

Pull-Down

2x12x65 kg

10x65 kg

Push-Down

2x8x35 kg

Hammer Curl

10x17,5 kg

2x8x17,5 kg

Face Pulls

2x12x20 kg

fin træning

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waits: thx :smile: Men jeg synes ellers ikke, jeg får gjort så meget ved dem, som jeg gerne ville

DBM: Jeg kan i hvert fald nok med 1'eren til, at det begynder at blive en anelse trivielt, og jeg vil sygt gerne prøve kræfter med #2, men jeg har bare ingen penge til at købe den for pt. desværre. Ellers kunne vi battle lidt om, hvem der først får lukket 2'eren? :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet siden i lørdags, men i dag blev det da til en omgang i AAK

Box Squat

5x7x95 kg - var lidt ukoncentreret i dag og kunne ikke finde ud af at holde et ordentlig spænd, men vægten føltes slet ikke så tung, som jeg havde regnet med, og det er jo positivt :smile:

Dødløft

5x7x125 kg - fint, der er i hvert fald også til 130 på fredag

Bænkpres

5x7x85 kg - lidt tungt

Pull-Down

2x12x65 kg

Push-Down

12x30 kg

Face-Pull (eller det ved jeg ikke, om jeg må kalde den for Jonas mere :unsure::tongue: )

2x12x20 kg

Link to comment
Share on other sites

Har ikke trænet siden i lørdags, men i dag blev det da til en omgang i AAK

Box Squat

5x7x95 kg - var lidt ukoncentreret i dag og kunne ikke finde ud af at holde et ordentlig spænd, men vægten føltes slet ikke så tung, som jeg havde regnet med, og det er jo positivt :smile:

Dødløft

5x7x125 kg - fint, der er i hvert fald også til 130 på fredag

Bænkpres

5x7x85 kg - lidt tungt

Pull-Down

2x12x65 kg

Push-Down

12x30 kg

Face-Pull (eller det ved jeg ikke, om jeg må kalde den for Jonas mere :unsure::tongue: )

2x12x20 kg

.... Face Pulls with af russian rotator twist :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

DBM: Jeg kan i hvert fald nok med 1'eren til, at det begynder at blive en anelse trivielt, og jeg vil sygt gerne prøve kræfter med #2, men jeg har bare ingen penge til at købe den for pt. desværre. Ellers kunne vi battle lidt om, hvem der først får lukket 2'eren? :xmas:

Hmm, jeg tror du er lidt foran mig..får ikke trænet dem jævnligt nok - desværre! Måske man skulle finde en fast rutine!

Link to comment
Share on other sites

.... Face Pulls with af russian rotator twist :rudolph:

Ok, så får du lov at omdøbe den da :wink:

Hmm, jeg tror du er lidt foran mig..får ikke trænet dem jævnligt nok - desværre! Måske man skulle finde en fast rutine!

det ved jeg nu ikke. Dine PRs var vist over 20 reps, jeg kan nok lukke den omkring 20 gange med højre og halvt så mange gange med venstre. Og JA, en fast rutine ville næppe skade, men det harmonerer vel ikke så godt med din faste no routine routine, vel?? :nissegrin:

Heeey Blanco!!!

.... Lige en Hilsen Herfra :4thumbup:

- Hva sker dér på din kamsports front i 2006?? ... skal dén ha gaz eller hur??

Ønsker dig og dine Kære - et Glædelig SolHverv !! :xmas:

devil.gif - L@rs

Hey Lars!

Jeg tør ikke sige noget sikkert andet end, at jeg gerne vil gøre lidt mere ud af det i -06, men en ting er ord, noget andet er, hvad jeg får lettet røven og gjort. :blush:

Og tak for hilsnen og i lige måde til dig og familien :xmas:

Dagens træning i AAK

Box Squat

5x7x97,5 kg

Dødløft

5x7x130 kg

Bænkpres

5x7x87,5 kg - havde ret ømme patter fra i forgårs, men efter første sæt var der ikke så meget at mærke til det

Pull-Down

12x70 kg

2x10x70 kg

Push-Down

12x35 kg

10x35 kg

Hammer Curl

2x8x17,5 kg

Face-Pulls with a (tiny) russian rotator twist

2x12x25 kg

Link to comment
Share on other sites

Fik lige lavet lidt 1.juledagstræning her til aften nede i frysekælderen Olympic

Front Squat

3x8x85 kg - helt ok

Yates Row (lots of cheat)

3x6x105 kg

12x80 kg

Leg Curl

2x17x20 kg - bare lidt let vægt i en øvelse, jeg ikke har kørt siden jeg startede med at træne, tror jeg

Military Press

12x45 kg - light weight!

10x45 kg

Hammer Curl

8x20 kg

7x20 kg

Push-Down

15x13. plade

14x13. plade

Face-Pulls

2x12x3. plade

Pistols (h/v)

3x3/3

COC #1 (h/v)

3x6/6

+2 sjuskede sæt mave - længe siden jeg har trænet mave, og det er vist på tide at gøre noget ved det igen

-fin lille omgang her oven på al julemaden i går. I morgen er der desuden julefrokost igen, så gode muligheder for lidt weightgain nu :4thumbup:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Arh, hra sgu aldrig lavet over 20 reps med 1'eren - desværre!! Jeg har 2'eren men har ikke arbejdet på den længe... det er dårligt for selvtilliden :laugh: Og du har HELT ret... fast program stemmer jo ikke overens med min No Rutine, rutine! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27/12

En kort træning i Olympic

Front Squat

7x90 kg

5x90 kg

6x90 kg

Leg Curl

15x25 kg

Onsdag d. 28/12

Endnu en ultrakort træning i Olympic. Var først kommet hjem og i kassen kl. halv syv i morges og stod vist op omkring kl. 11 igen, så det meste af dagen stenede jeg lidt, mens jeg forsøgte at tage mig sammen til at tage til træning. Kom først af sted kl. 15, så det blev en lyntræning på knap 20 minutter, da jeg skulle til noget familie tam-tam kl. 16.

Yates Row (med masser af cheat)

3x6x105 kg

12x85 kg

Military Press

12x47,5 kg

8x47,5 kg

Hammer Curl

8x20 kg

5x20 kg

Push-Down

12x14. plade

9x14. plade

mere nåede jeg ikke, men laver måske lidt COC-træning inden jeg går i seng i aften

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

I går, den 29/12:

COC #1 (h/v)

7sx6r/6r

+1 time og 20 mins gåtur med hunden i sneen. Det blev godt nok langt hårdere, end jeg lige havde regnet med (læs: dårlig form) :cry:

I dag, 30/12:

Træning i AAK

Box Squat

5x7x100 kg - rart at være på 100 kg igen i squatten, men damn 5x7r er et helvede at komme igennem....

Dødløft

5x7x135 kg

Bænkpres

7x90 kg

6x90 kg - fail på 7. rep

3x6x90 kg - ok

Pull-Down

12x70 kg

2x10x70 kg

Push-Down

2x12x30 kg

Hammer Curl

8x17,5 kg

6x17,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Vil bar lige smide en hilsen... OG et GODT NYT ÅR, jeg har ikke fulgt med i din log så lang tid, men det ser sku godt ud det du laver :4thumbup:

\\John

Hey John,

Mange tak for rosen, og et godt nytår til dig også! :smile:

Dagens træning

Det var ret tæt på, jeg ikke rigtig orkede at komme af sted, men 10 min. før bussen gik kom jeg alligevel ud af døren, og det var helt fint, for det blev en udmærket træning.

Box Squat

3x7x85 kg

3x95 kg

3x105 kg

Dødløft

4x7x140 kg - yeah

Bænkpres

4x7x90 kg

6x90 kg - fail på 7. rep

Pull-Down

10x72,5 kg

9x72,5 kg

7-9x72,5 kg - Jeppe fortalte vist sjove sandheder om Jonas eller noget i den stil, koncentrationen svigtede i hvert fald lidt... :tongue:

Push-Down

2x10x35 kg

Hammer Curl

8x17,5 kg

7x17,5 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

... Ja, vi puffer til Jeppe istedet :tongue: Men måske jeg ej skulle komme for godt igang i dén sag :innocent:

Jeg må jo nok hellere tage med den 18'er en dag for at bevise min suverænitet når det kommer til buschauffører :superman:

Haha, ja det må du jo nok så :wink:

I øvrigt, for det ikke skal være løgn stødte jeg på den samme chauffør, da jeg skulle tage bussen hjem inde fra byen af i dag. Det kom der også en lille konfrontation ud af. Du kan lige få historien fredag...

Træning i dag i Olympic

Front Squat

6x95 kg

5x95 kg

4x95 kg

Yates Row

3x5x110 kg (alle sæt med masser af cheat)

14x85 kg (lidt cheat på de sidste reps)

Military Press

2x9x50 kg

Dips

15xkv.

Hammer Curl

9x17,5 kg

7x17,5 kg

Push-Down

12x14. plade

11x14. plade

Leg Curl

2x12x27,5 kg

Pistols (h/v)

2x5/5

COC #1 (h/v)

5x8/8

+2 sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja det må du jo nok så :wink:

I øvrigt, for det ikke skal være løgn stødte jeg på den samme chauffør, da jeg skulle tage bussen hjem inde fra byen af i dag. Det kom der også en lille konfrontation ud af. Du kan lige få historien fredag...

Heh, ja det må jeg da hellere, om ikke andet kan jeg gå op til ham og sige at jeg lugter røg ( :nonono: ) og har til hensigt at tage en taxa på hans regning... :tongue:

Det vil jeg så se frem til fredag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har været syg, men fik da lige overtalt mig selv til at tage ned i Olympic og lave en lille smule

Squat

3x3x80 kg

Dødløft

2x5x115 kg

Bænkpres

2x5x80 kg

8x60 kg

Cable Row

12x75 kg

Dips

18xkv. (~94 kg) - må vist være en repPR, men der var da overskud til et par stykker mere

COC #1 (h/v)

2x5/5

+3 sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Var stadig lidt sløj, så jeg tog bare et smut ned i Olympic, men fuck det bliver hårdt i AAK på fredag...

Box Squat

2x5x80 kg

Cable Row

12x80 kg

Dips

18xkv. - hmm, de var noget hårdere end i mandags, intet overskud i dag

Pistols (h/v)

2x5/5

COC #1 (h/v)

2x5/5

2x1/1 - overcrush

1x10/10

25r/10r+9r - repPR med højre

+lidt mave

Link to comment
Share on other sites

Som jeg kunne ha forudsagt, er jeg godt smadret efter træning i dag i AAK... jeg var endda ved at falde i søvn i bussen, så nu bliver det bare til en dølleaften herhjemme, men det går nu nok :smile:

Box Squat

4x7x90 kg - med kort pause på boxen på nogle reps...

Dødløft

3x7x130 kg

3x150 kg

3x165 kg - rePR - holdt hårdt, og det var nok heller ikk kønt, men den kom op, så er godt tilfreds. Var i øvrigt med magnesium på hænderne, men stadig med overhåndsgreb.

Bænkpres (med pause på de fleste reps)

2x7x80 kg

2x5x90 kg

2x3x95 kg - helt fint

Pull-Ups (underh.)

2x10xkv.

Havde ikke rigtig noget overskud til hjælpeøvelser i dag...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share