blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning tidligere i dag

Squat

8,7,7x125

Bænkpres, air board

11,11,10,10x105

Chins

11,11,8,8x5

Det virker ikke til, at jeg pt. er motiveret til mere end det. Måske jeg bare lige skal i gang igen, og så sad håndboldtræningen fra i går aftes også lidt i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

1½ times MMA, eller det var rettere 1½ times grappling. Rigtig fedt at prøve at rulle lidt rundt igen. Undervisning i vistnok fire forskellige drills og så ellers semifri gulvkamp bagefter. Sjovt, men der skal tydeligvis mange timer til, før selv basic teknikker kommer flydende.

Og så er logtitlen pludseligt lidt berettiget igen :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

1½ times MMA, eller det var rettere 1½ times grappling. Rigtig fedt at prøve at rulle lidt rundt igen. Undervisning i vistnok fire forskellige drills og så ellers semifri gulvkamp bagefter. Sjovt, men der skal tydeligvis mange timer til, før selv basic teknikker kommer flydende.

Og så er logtitlen pludseligt lidt berettiget igen :smile:

Yeahhh, MMA er sgu på fremmarch i Odense! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har glemt at skrive træningen fra i fredags ind, og nu gider jeg ikke, så i stedet, vil jeg rapportere tallene for dagens korte, begivenhedsløse træning :smile:

Squat

1x130

1x140

2x7x110

Bænkpres, air board

8x120

6x120

5x120 - til bryst

Chins

7,6x25

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

jeg har også trænet i dag :smile:

ok

Det har jeg set, og jeg kan lide det :smile:

Jeg synes dog, at du skal lave dine 3x3 i cleans med 100 næste gang. Hvis du lover det, så træner jeg igen i morgen :smile:

hej hej

ok?

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Det har jeg set, og jeg kan lide det :smile:

Jeg synes dog, at du skal lave dine 3x3 i cleans med 100 næste gang. Hvis du lover det, så træner jeg igen i morgen :smile:

hej hej

ok?

friend, det vil jeg ikke love, det er ikke en del af programmet, det bliver med 92,5kg kan jeg se på mit regneark :smile:

Link to comment
Share on other sites

friend, det vil jeg ikke love, det er ikke en del af programmet, det bliver med 92,5kg kan jeg se på mit regneark :smile:

:unhappy:

Du må have sat vægtene for lavt fra start. Hvis du tager dig sammen, burde du jo kunne lave en 3'er på 120.

Jeg træner måske i morgen alligevel, og så kan det være jeg laver de tre 3'ere, som du burde have lavet, når ikke du vil :smile:

Link to comment
Share on other sites

:unhappy:

Du må have sat vægtene for lavt fra start. Hvis du tager dig sammen, burde du jo kunne lave en 3'er på 120.

Jeg træner måske i morgen alligevel, og så kan det være jeg laver de tre 3'ere, som du burde have lavet, når ikke du vil :smile:

Din idiot, der skal jo være progression på, jeg skal tids nok lave 10'ere på 200 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share