blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tog til København i lørdags og søndag lykkedes det at komme ned i the gym og træne lidt, mens min buddy, som jeg besøgte, fik den ære at kigge på og snakke lidt med receptionisten/ejeren af centret. Centret var rimeligt pænt udstyret, men ret dødt, da vi var alene i starten. Da jeg var ved at være færdig kom Fru Erik og Armada/Docholliday, der så massiv ud i lysegrå tights og skjorte. Sjovt nok lige at hilse på IRL, og de virkede fine, hvorfor jeg undlod at kommentere, at de på skift kom på besøg i omklædningsrummet for at lure – hvilket jeg nu også har fuld forståelse for. :smile:

Teh numbers:

Squat

10,10,8 x120 - sidste sæt med bælte, men jeg magtede ikke rigtig mere efter et alkohol/søvn-forhold, der skulle have været lige modsat for at præstere optimalt.

Bænkpres

4x?x110

Chin-ups

3x6x20

12x

Hammer Curl

3x?x22

Link to comment
Share on other sites

Tog til København i lørdags og søndag lykkedes det at komme ned i the gym og træne lidt, mens min buddy, som jeg besøgte, fik den ære at kigge på og snakke lidt med receptionisten/ejeren af centret. Centret var rimeligt pænt udstyret, men ret dødt, da vi var alene i starten. Da jeg var ved at være færdig kom Fru Erik og Armada/Docholliday, der så massiv ud i lysegrå tights og skjorte. Sjovt nok lige at hilse på IRL, og de virkede fine, hvorfor jeg undlod at kommentere, at de på skift kom på besøg i omklædningsrummet for at lure – hvilket jeg nu også har fuld forståelse for. :smile:

Teh numbers:

Squat

10,10,8 x120 - sidste sæt med bælte, men jeg magtede ikke rigtig mere efter et alkohol/søvn-forhold, der skulle have været lige modsat for at præstere optimalt.

Havde du glemt at drikke alkohol inden træning? Må jeg anbefale en lommelærke, af typen med rem. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Havde du glemt at drikke alkohol inden træning? Må jeg anbefale en lommelærke, af typen med rem. :smile:

Bla bla bla, kom du nu bare til Nordland i juni, så kan jeg sætte dig på plads i hack squat i semistiv tilstand. :smile:

teh numbers of today

Squat

3x10x120 - sidste sæt med bælte

Dødløft

5x5x135

Bænkpres, m. pause

3x1x102,5

Chin-ups

10,8,6,6,5x kv.

Link to comment
Share on other sites

Nordfyn cup

Jeg sitllede op i RAW-rækken og vejede ind på 90,1 kg

Bænkpres

1. løft: 125 - nemt nok og god fart, godkendt

2. løft: 132,5 - fint løft, også godkendt

3. løft: 137,5 - en meget tung grinder. Jeg fik den presset op, men den blev desværre underkendt (på hvad er jeg lidt i tvivl om), men det tæller dá som en fin træningsPR, og jeg er overrasket over at kunne presse den. :smile:

Alt i alt, et ganske fint stævne. RAW-rækken blev afgjort på point, og jeg ved ikke lige, hvilken placering jeg fik. Der var nogle meget unge løftere med, men også et par meget stærke rå bænkere, så jeg endte nok et sted i midten placeringsmæssigt, hvis det skulle have nogens interesse :smile:

Efterfølgende:

Hammer curl

7,5,5,5x27

Chins

10,8,8,5,8,8,6x kv.

Det har været utroligt varmt hele dagen med let brændende solskin fra en skyfri himmel, så det var befriende at kunne tilbringe tiden indendørs til et jam-packed styrkeløftstævne.

BOOM, sanseløs druk i aften :smile: :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Manglen på kommentarer er overvældende. Er i godt klar over, at jeg har pattet 137,5 kg?? :smile:

I kan jo prøve at opgøre det i smørpakker á ½ kg pr. stk. og se, om I så ikke synes, at det virker vildt, for det er nemlig rigtig mange.

I nat har jeg ikke sovet. Til gengæld sov jeg en smule i formiddags før jeg skulle ned og sælge pølser til FCK's fans på Århus stadion. Endnu en dag med brændende sol, så det var rart, at jeg igen havde heldet med mig og kunne tilbringe den dels under dynen, dels under tribunen i duften fra svedne pølser, brændte brød og spildt øl :smile:

I morgen er det planen at VL'e lidt, hvis ellers min krop stadig fungerer til den tid.

Link to comment
Share on other sites

Nordfyn cup

Jeg sitllede op i RAW-rækken og vejede ind på 90,1 kg

Bænkpres

1. løft: 125 - nemt nok og god fart, godkendt

2. løft: 132,5 - fint løft, også godkendt

3. løft: 137,5 - en meget tung grinder. Jeg fik den presset op, men den blev desværre underkendt (på hvad er jeg lidt i tvivl om), men det tæller dá som en fin træningsPR, og jeg er overrasket over at kunne presse den. :smile:

Alt i alt, et ganske fint stævne. RAW-rækken blev afgjort på point, og jeg ved ikke lige, hvilken placering jeg fik. Der var nogle meget unge løftere med, men også et par meget stærke rå bænkere, så jeg endte nok et sted i midten placeringsmæssigt, hvis det skulle have nogens interesse :smile:

Efterfølgende:

Hammer curl

7,5,5,5x27

Chins

10,8,8,5,8,8,6x kv.

Det har været utroligt varmt hele dagen med let brændende solskin fra en skyfri himmel, så det var befriende at kunne tilbringe tiden indendørs til et jam-packed styrkeløftstævne.

BOOM, sanseløs druk i aften :smile: :smile:

BOOOM, epic bench of strength, du har en stærk numse Kid. Det er træls at få underkendt sådan et løft, så nu ved du hvorfor jeg også tæller de 150 jeg pressede ved Nordland med!

Dit ansigt vil jeg ikke kommentere yderligere.

Link to comment
Share on other sites

Pikblokker og stolt af det, eller...

Ja, man kan aldrig vide med dig :smile:

Gårsdagens træniing:

Squat

10,8,8x125

Dødløft

2x5x140

Incline db press

2x15x30

Chin-ups

4x9

+ 1 sæt mave, wow

Lav volumen, men jeg følte mig også smådød efter en lidt hård weekend. Jeg burde dog være ved at vende mig til det.

Link to comment
Share on other sites

Dagens lortetræning :smile:

Træk

3x60

1x70

5x1x80

Frivend + ben foran

3+2x80

3+1x90

3+1x95

Incline db press

2x12x32 - lol

Dødløft

3x110

5x140 - og så fuckede min lænd op, ffs...håber ikke det kan mærkes på fredag

Chins

5x7x6,25

Hammer Curl

8x27

5x27

5x25

5x22

5x20

6x20

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede i dag, og kg, sæt og reps fordelte sig således på de forskellige øvelser:

Squat

3x10x125 - her var det sidste sæt med bælte

Incline db press

2x15x32

Chins

7x5x12,5

Dips

16,16,12x kv.

Ja, det ser ikke ud af meget på skrift, men det føltes ok. Især var det en krævende runde squat og chins, men pressestrukturen stadig blev skånetrænet efter stævnet i lørdags.

Jeg er for øvrigt startet på kreatin. Det bliver spændende at se, hvor lidt jeg denne gang får ud af det :smile:

Hvis en af de mange opmærksomme læsere skulle have bemærket, at bænkpres er gledet ud af programmet, kan jeg bekræfte, at dette er tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg trænede i dag, og kg, sæt og reps fordelte sig således på de forskellige øvelser:

Squat

3x10x125 - her var det sidste sæt med bælte

Incline db press

2x15x32

Chins

7x5x12,5

Dips

16,16,12x kv.

Ja, det ser ikke ud af meget på skrift, men det føltes ok. Især var det en krævende runde squat og chins, men pressestrukturen stadig blev skånetrænet efter stævnet i lørdags.

Jeg er for øvrigt startet på kreatin. Det bliver spændende at se, hvor lidt jeg denne gang får ud af det :smile:

Hvis en af de mange opmærksomme læsere skulle have bemærket, at bænkpres er gledet ud af programmet, kan jeg bekræfte, at dette er tilfældet.

Hej bozofriend, hvorfor bænker du ikke mere?

Link to comment
Share on other sites

Hej bozofriend, hvorfor bænker du ikke mere?

Fordi jeg kører lidt med db's og dips i stedet for i en lille periode. For at lave noget andet og for at se om det giver mere masse på pecs.

Søndagstræning, uhhh

Råtræk

4x3x70

Trækhiv fra hæng

4x3x100

Incline db press

14,12x34

Chins

10x3x20

Dips

3x16x5

Hammer curl

6,5,5x27

+ lidt kalve og et par sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share