Tilmelding til MOL-træf III


Watts
 Share

Recommended Posts

- så nærmer tiden sig til MOL-træf III....

Jeg har snakket med Arne om hvordan tilmelding kommer til at foregå nemmest og retfærdigst. Han lover at der ikke bliver skelnet mellem MUBSVET medlemmer og ikke MUBSVET medlemmer :bigsmile:

Tilmeldingen starter på søndag kl. 23.59 og foregår på den måde at du sender en PM til Arne hvor dit navn står i emne feltet. Derefter vil der i denne tråd løbende blive opdateret hvem der er tilmeldt. Der beregnes plads til 40 tilmeldte.

Der bliver oprettet en seperat tråd som kan bruges til at arrangere transport og fælleskørsel.

Mol-træf 3 d. 21/6 - 03

13.00-14.00 Velkomst og fællestræning. TJ og MVP. laver styrkeløft og vægtløftningsworkshop. Her kan dem der gerne vil have pudset deres teknik af, eller for første gang skal lave et dødløft eller powerclean, få grundig vejledning. Dem der bare har lyst til at træne deres program har også mulighed for det.

14.00-15.00 Morten Z underholder For første gang kommer hjemmesidens ophavsmand i egen høje person og fortæller lidt om det nyeste nye indenfor muskelforskningen. Desuden medbringer han diverse apparater til måling af kraftudvikling og andre spændende ting!

15.00-15.30 Posering Her vil der blive en poseringsworkshop for de glade BB'er.

15.30-16.30 Bodyfitness-konkurrence En konkurrence hvor 2 discipliner foreløbigt ligger fast. Chin-up og Bar-dip. Chin-up skal foretages med med håndfladerne VÆK fra en selv. Bredden er valgfri.

Konkurrencen bliver kørt som repetitioner. Det vil sige at den der kan tage flest gentagelser vinder (dog max 2 minutter).

Foreløbige Deltagere: MaxPower Dines :devil:

16.30 - 18.30 Styrkeløft 3-kamp Her har du mulighed for at deltage i en styrkeløftkonkurrence, hvor der konkurreres i de 3 store. Sidste års 3-kamp Der tages hensyn til vægt ud fra wilks-tabellen. Det er ikke nødvendigt med tidligere konkurrence-erfaring, så her har alle mulighed for at debuttere i den attraktive sportsgren.

Foreløbige deltagere: Zoa Watts Anyone Dux26

18.30 - ? Afslutning og overfald på McDonalds ;)

Ekslusiv Cardio-konkurrence Hele dagen kører der en Concept 2 konkurrence, hvor der kompenseres for vægt. Præmier til de 3 hurtigste!

Det er også muligt at prøve Morten Z's medbragte (tortur)instrumenter hele dagen. Ligesom at B_skaal også masserer hele dagen ;) - desuden har Camillas tilbudt at stå i Matilde kakaobod og sælge Matilde til de tørstige sjæle :w00t:

Adresse:

Tårnby Styrkeløfter Klub

Englandsvej 270 kld.

Kastrup

Djævleøen

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er soleklart for enhver, at når man sætter en ræverød og gennemkorrupt gammelkommunist til at administrere den slags, så må det ende med penge under bordet og hundehandler. :D :w00t:

Hvem Thue????? :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg ganske vist ikke med til MOL træf III, men jeg bliver altså lige nødt til at protestere mod denne hetz mod os langhårede blomsterbørn. Her er et af de nyeste billeder af mig, hvor jeg lige er blevet klippet. Bemærk, at håret kun lige akkurat når ned til kraven. Man føler sig jo helt nøgen.

Konfirmand.jpg

...eller var det fra engang i slutningen af 70'erne... :lol:

Edited by Beleriand_K
Link to comment
Share on other sites

klausjensen - jeg vil blot sige: lad den kaste den første sten som selv er uden synd!

Eller som min ven Watts lige sagde: Man skal ikke accelerere

geologiske fragmenter i ballistiske baner når man selv inhabitere

et transparent domicil... (tilgiv ham - han går stadig på universitetet)

Link to comment
Share on other sites

Konfirmand.jpg

*Click*

Save As...

W:\Gfx\Fotos\TingJegHarPåFolkHvisDeEngangLæggerSigUdMedMigDeStakler\BeleriandK_Konfirmand_PoulKjøller_Look-A-Like.jpg

Den røde Armada>> Historierne om mit lange røde hår er alle sande. Desværre får I aldrig billederne at se. :tongue:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hm altså - jeg kender da EN person der er på i år.........nu kan jeg sgu da i det mindste cykle derud............ :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja piger og drenge - nu er der 6 timer til at I skal huske at tilmelde jer! Min PM boks venter

Hehe, vi skal nok være klar :devil: Er tyvstart = diskvalifikation?? :)

Hvad tror du selv? B) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share