Tilmelding til MOL-træf III


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Rolig nu anyone!

De har jo historisk set en tendens til at melde fra.

Aaaaaaaaarh hov hov - HVEM var det en hentydning til var -hæhæ.....ikke fordi jeg føler mig truffet. Overhovedet. Nænej, nej slet slet ikke...........*G*

Og jeg kommer tivertifald iår!!! Godt så! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ihhhh hvor jeg glæder mig... men nu føler jeg pludselig en moralsk forpligtigelse til at være superdeffet samtidig med at være stor som et hus :blink: må vist hellere passe min kostplan den næste månedstid :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forudser at denne succes foresætter ud i fremtiden. Så mon ikke der skal findes et større sted til næste gang. Måske i størrelsesordenen 100-150. 40-50 personer er som sagt ikke en stor andel af en medlemsskare på over 2500 (and growing) mennesker. Men jeg glæder mig som en lille tøs :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er nok muligt der er 2500 medlemmer. Men nogle er dobbeltidentiteter, andre er folk som lige har været inde og snuse og som vi aldrig ser mere.

Jeg synes at 40 pladser lyder af lidt, men det viser sig jo at der faktisk ikke er meget mere end 40 mennesker der har ønsket at komme med.

Naturligvis kan man håbe på (og nok også forvente) en vis tilgang, men 100-150 mennesker er måske at skyde gråspurve med kanoner - i hvert fald endnu.

Link to comment
Share on other sites

Alt kan jo se anderledes ud om et år. Men der er jo osse et par stykker som ikke kan komme i år. Det største antal brugere der har været online samtidig er 81, så det er nok der omkring det antal af mulige interesserede ligger :rolleyes:

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

men nu føler jeg pludselig en moralsk forpligtigelse til at være superdeffet samtidig med at være stor som et hus

Hehehe… Jeg er gået i lige modsat retning, målet for mig med dette træf er bare at udvise en nogenlunde styrke, udseenet blir hvad det blir! …Og eftersom jeg lige er startet på kreatin bliver det nok et noget blød udseende! ;)

Link to comment
Share on other sites

…Og eftersom jeg lige er startet på kreatin bliver det nok et noget blød udseende! ;)

Bare rolig... jeg bliver heller ikke ligefrem ultracuttet, men nærmere mit sædvanlige tyndbenede, rundmavede halvslappe jeg B) B) B) B)

Link to comment
Share on other sites

Det bliver nu også sjovt at se, hvad Tulle er for en.
Hmm tak... tror jeg nok ;) Det er dog endnu ikke 100 % sikkert jeg kommer. Det var nemlig først i går jeg kom til at diskutere det med Arne... Og indtil sidste uge havde jeg regnet med at skulle arbejde den lørdag så jeg havde slet ikke overvejet at tage med. Men jeg håber at kunne komme. Ikke så meget for træningen, men mere for at møde alle de folk man har skrevet med :)
Link to comment
Share on other sites

Det synes jeg du skulle - jeg synes i hvert fald selv at MOl2 var en oplevelse.

Som du siger - at se hvem der er bag navnet - men også at lære lidt mere om folk. Det er ikke meget mig når at lære om folk på en dag, men man ser da lige om kemien passer. Nok ikke med samtlige 44, men i hvert fald med nogle stykker.

Jeg glæder mig i hvert fald selv til at lære lidt flere at kende!

Link to comment
Share on other sites

Tulle: Jeg skal også bare lære lidt og se på piger. Beleriand_K kommer jo desværre ikke og får tæv i bænkpres, og jeg har ingen erfaring i at løfte godkendte løft, så jeg skal i hvert fald ikke konkurrere.

Det vides endnu ikke, hvornår jeg kører, men du kører vel med b_skaal, hvis du kommer?

Link to comment
Share on other sites

Send en PM til Arne - du kommer i hvert fald på venteliste - og sikkert også med. Der er desværre tendens til at der er et vist frafald - og iøvrigt forsøger de at øge antallet (dispentation fra brandvæsenet tror jeg).

Link to comment
Share on other sites

Der er nu 49 på listen over deltagere der har fået plads.

1. Michael Sørensen

2. Supertoria

3. Lagoon

4. DaDane

5. Mr. Freeze

6. Blackmoore

7. Jast

8. Cilius

9. Rommel

10. Hoosier

11. MaxPower

12. Dines

13. Soulfly

14. Jl

15. Xjyden’

16. Kreasvin

17. Incognito

18. klausjensen

19. Zoa

20. Tenace

21. Watts

22. Arne

23. Anyone

24. TJ

25. mvp

26. b_skaal

27. Crawdaddy

28. Xax

29. Camillas

30. Michael

31. Mass

32. Homer Simpson

33. MORTEN UNGER

34. Nexus

35. Chris27

36. Bellini

37. Angel

38. Jarvig13

39. Mbyms

40. Baardi Bilder

41. Lawman

42. Tulle

43. Johnny Bravo

44. DBM

45. Nightbringer

46. Orsted

47. Spock

48. Blackice

49. Luciferase

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share