Tilmelding til MOL-træf III


Watts
 Share

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Arne: Kunne du ikke give pigerne fortrin på resten af pladserne?

Det vil da være kedeligt, hvis AF, mbyms, Angel og BK ikke kommer med :lol:

PS: Hvordan dælen er det, du har stavet mit navn? Xjyden' ?

Ja - og en højgravid Litopsi kunne det da også være spændende at have med :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Til Arne: Det hjælper jo ikke så meget!

31. Mass

32. Homer Simpson

33. MORTEN UNGER

Der er ikke meget piger over dem. D.v.s. det er jo kun MASS, jeg har set, og han har godt nok store bryster, men pige, det kan han ikke rigtig gå for.

( hvis nogen ikke fatter ovenstående liste, så er det de tilføjede siden sidst, jeg så listen (og Arnes kommentar))

(og ja, nogle gange er min tankegang for syret)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

xjyde - nu er det jo ikke mig der tilmelder folk - og forløbelig er der 3 piger med - det er 3 gange så mange som før!

Og ligeledes 3 gange så mange som til MOl2 - og vidst også MOl1 (var det ikke kun AF der var med der????)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal hellerikke klage for højt. b_skaal er egentlig sild nok til en eftermiddag, men jeg havde nu håbet på at få gloet lidt på de nævnte, og BK skal jo bare have lidt tæv uanset om han kommer eller ej.

Link to comment
Share on other sites

ALT har en begrænsning - meeeeen - 40 pladser til deling blandt 2585 registrerede medlemmer :blink:

Kunne vi ikke sige 50 :4whistling: hvor jeg får en af pladserne fordi jeg er sådan en :angel: + jeg er lige blevet opereret og SKAL da genoptrænes af Morten Z alt hans Hi-Tech equip.

:4george:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil godt lige fra start af pointere at min tilmelding ikke er 100% - men jeg gør mit ypperligste. :)

Jeg har en vagt på arbejde, jeg desperat prøver at komme af med!!! Så hvis det ikke lykkes - er der så nogen der kender en der er frisk på 8 timer i højhælede, der kan servere lidt kaffe og smile sødt til hotellets gæster? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share