DM Bænk


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

Jeg satser på at komme, dog skal jeg lige have fri fra arbejdet, men hvis de kan give én fri fordi 10. klasserne havde sidste skoledag, så kan de også frigive mig til noget så vigtigt som DM-bænk, ellers melder jeg mig sgu syg. Jeg stiller op i 82,5 kg klassen og 160 kg skulle være sikker, jeg håber på 165 kg og måske 170 kg hvis vinden er til det.

Link to comment
Share on other sites

Man kan glemme alt om at træne sig op til man er sikker på at vinde, for det bliver man aldrig. Desuden er man ligeglad med sporten hvis den eneste grund til man stiller op er en medalje, selvom det føles godt når man får dem ;)

Rørende enig :cool3:

Hvis jeg tog med for at vinde, så havde jeg aldrig taget med til bænkpresstævner, endsige bevæget mig i 3-kamp overhovedet. Jeg synes det er fedt bare at stille op, og så sætte nogle PR's. :4george: Hvis man så ovenikøbet snupper en medalje, så er det jo bare en lille sidegevinst. :)

Link to comment
Share on other sites

Et godt eksempel er faktisk mig, jeg stiller op uden en jordisk chance for at vinde, men jeg synes det er fedt at prøve sig selv af i konkurrence, og så kan man jo også af og til sætte ny PR. Du vil ALDRIG se nogen blive grint ad til et styrkeløft stævne, tværtimod er der altid rigeligt med bifald :)

Link to comment
Share on other sites

215 af leif. det var sku`flot. Ja jeg er da godt klar over at en sådan erfaren løfter som Leif gerne vil lege med, han er jo ikke hr. hvem som helst, det gør det bare mere spændende, jeg glæder mig sku.`

Peter Eriksen.

Link to comment
Share on other sites

Er helt enig med Søren og XAX. Det vigtigste er at være med til stævnerne og sætte personlig rekorder, men jeg forstår godt, at der er nogle som ikke vil stille op, når de ikke mener, at de har en chance. Da jeg begyndte til styrkeløft for et år siden regnede jeg ikke med at kunne vinde noget som helst, da jeg havde set på de forskellige rekorder og disse var en del højere end det, som jeg havde præsteret i det lokale equinox fitness center, men da jeg deltog i mit første stævne. Gik det op for mig, at jeg godt kunne være med også selvom, at jeg var langt fra at kunne sætte dansk rekord.

Mit første stævne var DM bænk sidste år. Jeg fik underkendt alle mine 3 løft også selvom at de alle kom let op. Der stillede 3 op i min klasse, så jeg var sikker på en madalje, hvis jeg gennemførte, men jeg gennemførte ik, men jeg var ikke skuffet, da stævnet var over. Jeg fik ikke nogen madalje, men jeg havde fået en masse selvtillid, da jeg kunne have været Dansk mester i mit første stævne, hvis jeg havde fået godkendt noget.

Hvis man løfter af lyst og har viljen til at vinde, ja så skal resultaterne nok kommer. Jeg vil ønske, at jeg havde startet dengang, hvor jeg "kun" kunne løfte 100 kg for så havde jeg fået en masse erfaring og helt sikkert været en bedre løfter i dag :)

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share