Debat fra styrkelisten om Frank Jørgensen


PHE
 Share

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ham svend bent der...

Kiggede lige på listen over landsholdløftere på www.styrke.dk

Kun 2 personer har noget der tilnærmelsesvis ligner svend bents løft - vel at mærke i fuldt udstyr, nemlig:

Morten Sørig, Horsens SK

Personlige Rekorder 3-KampSquat 340 Kg (DM 2003, 125 Kg klassen)

Bænkpres 230 Kg (JM 2002, 125 Kg klassen)

Dødløft 305 Kg (EM 2003, 125 Kg klassen)

Total 867,5 Kg (EM 2003, 125 Kg klassen)

og

Per Kyneb, Aalborg SK

Personlige Rekorder 3-KampSquat 385 Kg (Thy Cup 2002, +125 Kg klassen)

Bænkpres 222,5 Kg (Thy Cup 2002, +125 Kg klassen)

Dødløft 355 Kg (NM 2000, +125 Kg klassen)

Total 960 Kg (Thy Cup 2002, +125 Kg klassen)

Men Mortens dødløft er for lavt og det samme for Pers bænkpres, så enten er svend bent et uopdaget talent uden lige, eller også har han ikke rent mel i posen?

Link to comment
Share on other sites

Ja, løfter man så meget, så skylder man også et navn... Og uanset hvad man hedder, og hvad ens forhistorie er. Så er ens løft selvfølgelig uden krudt.

Det kan kun være Frank J, hvis det ikke er en and - der findes ingen andre danskere med de løft.

Iøvrigt - hvis listen er tænkt som værende en doping-fri liste... BrainRoid gør ingen hemmelighed ud af han har haft hænderne i kagedåsen, det står højt og tydeligt i hans log.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Svend bent - Tror jeg kan være enten Frank jørgensen, eller en eller anden tumpe, som udgiver sig for at være en anden :unsure:

Så HALLO svend hvem er du?

Hvis det er Tumpe! - Slet-

Frank jørgensen - fjern?/ ikke fjern?.....hmm er mandens doping dom ikke overstået efter for 2 år? Så mener jeg vedkomne godt, kan skrive sig på, der er nok også andre på listen, som ikke er clean. Men alligevel?

Link to comment
Share on other sites

sorry, men hvem er svend bent der fører alle listerne????

Frank Jørgensen. Det er dog stadig ikke 100% bevist.

Det er dog pæne løft må man sige!

Men der er ikke engang tale om en mistanke, såfremt det er Frank Jørgensen, så er han beviseligt blevet testet positiv for brug af præstationsfremmende midler. Jeg kan ikke huske om det er en eller to gange, han blev taget - men taget, det blev han:

http://www.styrke.dk/artikler/doping_dom.htm

Og så skal han fjernes fra listen.

Er det ikke Frank, er der tale om en, der tager pis på os, for der er simpelt hen ingen andre danskere med de stats - for dem kan man ikke gemme sig med. Plain and simple.

Link to comment
Share on other sites

Men der er ikke engang tale om en mistanke, såfremt det er Frank Jørgensen, så er han beviseligt blevet testet positiv for brug af præstationsfremmende midler. Jeg kan ikke huske om det er en eller to gange, han blev taget - men taget, det blev han:
Så vidt jeg er orienteret, så bliver får man karentæne på 2 år første gang, og livsvarig udlukkelse anden gang. Jeg kan dog tage fejl.
Jeg PM ham i går for en forklaring, den synes jeg lige, han skal have lov at give først.

Enig. Der er da også mulighed for at hans raw løft var uden snyd. Hvis han siger, det er uden snyd, så må vi stole på ham. Præcis lige som der stoles på alle andre MOL'er ikke lyver.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Der er da også mulighed for at hans raw løft var uden snyd. Hvis han siger, det er uden snyd, så må vi stole på ham. Præcis lige som der stoles på alle andre MOL'er ikke lyver.

Det er jeg helt uenig i.

Er en dopingdømt styrkeløfter med på listen, så er jeg ikke. Det er min personlige ret, at drage den konsekvens.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg er orienteret, så bliver får man karentæne på 2 år første gang, og livsvarig udlukkelse anden gang. Jeg kan dog tage fejl.

Frank tested positivt første gang i 1985, men styrkeløftforbundet var desværre ikke medlem af DIF dengang.

Karantæne fra DIF blev derfor 2 år som en førstegangsforseelse, istedetfor den livstidsudelukkelse Frank havde fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Der er da også mulighed for at hans raw løft var uden snyd. Hvis han siger, det er uden snyd, så må vi stole på ham. Præcis lige som der stoles på alle andre MOL'er ikke lyver.

Det er jeg helt uenig i.

Er en dopingdømt styrkeløfter med på listen, så er jeg ikke. Det er min personlige ret, at drage den konsekvens.

Enig med Klaus. I så fald vil jeg heller ikke være med.

(Så er der en anden, der må påtage sig at ligge nederst på alle listerne. :rolleyes: :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hmm på Bodyhouse står der han er 35 år, men det kan jo være en fejl.

Desuden vejer han vist også omkring 140 kg, i hans velmagtsdage.

Hvor fandt du billedet???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share