3 kamp- til MOL træf -


Arne
 Share

Recommended Posts

Vi vil gerne have et overblik over hvem der deltager i de forskellige konkurrencer til træffet! :)

En af disse er 3 kampen i Squat, bænkpres og dødløft i nævnte rækkefølge

Vi vil opfordre alle til at deltage – også, rettelse, ISÆR pigerne. Konkurrencen afgøres efter Wilkspoint - så der kompenseres for kropsvægt og køn!

I øvrigt er det samlede resultat ikke vigtigt - men vi opgør det da for sjov. det handler om at give mulighed for at få prøvet sig selv af i en konkurrencesituation - du bestemmer helt selv hvor meget du går op i det - men der bliver heppet på alle - det kan jeg love :)

Ingen behøver at frygte at blive til grin - der er intet at frygte!

Konkurrencen afvikles efter de gældende nationale regler - dog er der ikke krav til beklædning.

Har du spørgsmål - så kontakt mig eller Watts

Vi vil gerne have et overblik over hvem der deltager i de forskellige konkurrencer til træffet! :)

Hvis du vil deltage i 3 kampen - så skrive det her i tråden - eller send mig en PM.

Her og nu er følgende tilmeldte:

Anoyone

Incognito

Zoa

watts

Dadane

Max Power

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

århhh hvad, jeg bliver rykket rundet....

Kan man se en oversigt over de mulige konkurrencer et sted? Man kan vel lige så godt melde sig til hele svineriet i den gode sports ånd "det gælder ikke om at være med, det gælder om at være grøn".

I denne tråd kan dagens program læses.

Link to comment
Share on other sites

er det ikke lidt dumt at chinups/dips konkurrencen er før 3-kamp? Og undskyld jeg kaprer lidt, iøvrigt.....

Kunne det ikke være simultant, så dem der skulle være med i begge ting kunne gå over og lave dips og chins efter de tre løft?

BUMP

Ikke stresse! :devil: :) Jeg tror ikke vi ændre programmet. Men vi ser på det. Tilmeldningstråden til BF kommer på i aften.

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke programmet stadig ser cirka sådan ud:

Mol-træf 3 d. 21/6 - 03

13.00-14.00 Velkomst og fællestræning. TJ og MVP. laver styrkeløft og vægtløftningsworkshop. Her kan dem der gerne vil have pudset deres teknik af, eller for første gang skal lave et dødløft eller powerclean, få grundig vejledning. Dem der bare har lyst til at træne deres program har også mulighed for det.

14.00-15.00 Morten Z underholder. For første gang kommer hjemmesidens ophavsmand i egen høje person og fortæller lidt om det nyeste nye indenfor muskelforskningen. Desuden medbringer han diverse apparater til måling af kraftudvikling og andre spændende ting!

15.00-15.30 Posering. Her vil der blive en poseringsworkshop for de glade BB'er.

15.30-16.30 Bodyfitness-konkurrence. En konkurrence hvor 2 discipliner foreløbigt ligger fast. Chin-up og Bar-dip. Chin-up skal foretages med med håndfladerne VÆK fra en selv. Bredden er valgfri.

Konkurrencen bliver kørt som repetitioner. Det vil sige at den der kan tage flest gentagelser vinder (dog max 2 minutter).

Foreløbige Deltagere: MaxPower Dines 

16.30 - 18.30 Styrkeløft 3-kamp Her har du mulighed for at deltage i en styrkeløftkonkurrence, hvor der konkurreres i de 3 store. Sidste års 3-kamp Der tages hensyn til vægt ud fra wilks-tabellen. Det er ikke nødvendigt med tidligere konkurrence-erfaring, så her har alle mulighed for at debuttere i den attraktive sportsgren.

Foreløbige deltagere: Zoa Watts Anyone Dux26

18.30 - ? Afslutning og overfald på McDonalds

Ekslusiv Cardio-konkurrence. Hele dagen kører der en Concept 2 konkurrence, hvor der kompenseres for vægt. Præmier til de 3 hurtigste!

Det er også muligt at prøve Morten Z's medbragte (tortur)instrumenter hele dagen. Ligesom at B_skaal også masserer hele dagen  - desuden har Camillas tilbudt at stå i Matilde kakaobod og sælge Matilde til de tørstige sjæle

Adresse:

Tårnby Styrkeløfter Klub

Englandsvej 270 kld.

Kastrup

Djævleøen

link

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share