DR2 i aften


allerup
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Blackmoore; tak for rosen (bedre sent end aldrig)

Havde ikke set denne tråd - ellers havde jeg da svaret noget før.

Til de nysggerige:

Års intens træning, rigtig kost, forskellige træningsmetoder - squat til døde så jeg fik lår på størrelse med Arnold..........og den sad som på en 18-årig *G* Men jeg har altid syntes der manglede runding. De laver denne slags operationer i Brasilien - men som om jeg ville turde, eller have råd for den sags skyld. Så jeg accepterede, at sådan ser jeg nu engang ud. Jeg har gjort hvad jeg kunne fysisk for at ændre på det jeg var ked af, og når andet ikke kunne gøres - så må man jo affinde sig med det.

Så kom den her mulighed - og jeg tog den - og er helt vildt og enormt glad for det. Det ser ikke helt naturligt ud uden tøj på endnu - men det kommer det til - og det er ikke røv på størrelse med Pamelas patter - men passende til min øvrige fysik. Jeg havde forsvoret nogensinde at rette på noget - men når et kompleks har været så stort, og man har gjort så meget for at lave om på først sin krop, og herefter forsøgt at fjerne sit kompleks og få en større portion selvaccept, så synes jeg egentlig at - jaeh....så pyt da for heule *G*

Det er først når fede mennesker STARTER med at få en fedtsugning jeg synes det er et noget skævt forhold til plastikkirurgi - men ellers kan jeg ikke få de sure opstød over det - folk skal gøre det hvis de vil - når nu muligheden er der.

TV programmet var jeg lidt bekymret for, hvordan jeg ville blive fremstillet - men de lovede en sober behandling - og det fik jeg synes jeg.

Programmet bliver genudsendt på DR1 - men de vidste ikke hvornår.

Iøvrigt - jeg gik helt kold over det med Anettes stemme :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share