DR2 i aften


allerup
 Share

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ang. Anette Mosegård:

**Slettet af Allerup**

Hun havde fået en dyb stemme af en længere varende lungebetændelse. Det er nok også derfor hendes ansigt ser lidt maskulint ud. :lol:

Det lagde jeg ikke mærke til... Sad og fokuserede på skægstubbene

Link to comment
Share on other sites

Ang. Anette Mosegård:

**Slettet af Allerup**

Hun havde fået en dyb stemme af en længere varende lungebetændelse. Det er nok også derfor hendes ansigt ser lidt maskulint ud. :lol:

Det lagde jeg ikke mærke til... Sad og fokuserede på skægstubbene

Det værste er nu en gang at folk ikke er ærlige om det. Det er derfor at mange kvinder er så bange for at træne med vægte, fordi de tror at de kommer til at se sådan ud hvis bare de træner hårdt og spiser godt. :angry:

Link to comment
Share on other sites

seriøst hende der... jeg syntes sgu det lyder lunkent med den lungebetændelse eller er det bare mig??? :w00t:

hun så også sådan da hun var med i TV2 direkte eller hvad det nu hedder... og hendes stemme.. ja .. hvad sker der? og hendes hage så sgu ud som den var skrabet fra om morgenen , jeg syntes hun var abnorm.. pattøjet (naturlige!) var jo væk og ganz udskiftet med ren muskulatur:D :lol:

Edited by JohnJohn
Link to comment
Share on other sites

>Leedaigar

Det er i grunden ligemeget hvad andre synes. Dèt, det kommer an på, er hvad pigerne selv synes. Hvis de bliver gladere af at få lavet større bryster (og det gør de jo), så er dèt, det vigtigste. Men mon ikke alligevel deres egen opfattelse af hvad pæne bryster er for en størrelse har rod i hvad den generelle befolkning synes er pænt.

Link to comment
Share on other sites

Plastic-kasser til alle!

Folk går generalt alt for meget op i det ydre, det være sig både tøjstil, udseendet og fremtoning. Det vigtigeste - måske endda det eneste der betyder noget - er hvordan man behandler de mennesker man holder af og som holder af én.

Men jeg har dog intet imod silikone :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Okay - hvad sker der her????

Aldrig har jeg set så mange forced reps og failures. :blink: Hvad sker der for Hr. Ferrigno. :retard:

Og så er der næsten ingen squats (og hvor er dødløftne overhovedet). Til gengæld masser af maskiner og øvelser, hvor bevægelserne ikke engang når det halve af FRM.

Tænk på store disse drenge kunne være blevet, hvis de havde trænet med den viden vi har nu om dage.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke pga dopingen, at de kan træne alle disse forced reps?!

Mht Arnolds engelsk så har jeg engang hørt et interview med ham, hvor han talte perfekt engelsk. Men da det gebrokne halvt engelske halvt tyske var blevet hans trade mark, så begyndte han at gå til talepædagog for at komme til at tale med kraftig dialekt igen.

Link to comment
Share on other sites

havde helt glemt hvor corny musikken er i "Pumping"..Arnold er ...skarp... og egocentreret til det vildeste :)

Mbyms... du gjorde dig vildt godt på skærmen!! Jeg er ikke sikker på jeg forstod hvorfor, men respekt for at du gjorde det og stod frem!!! :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share