MOL's Tour De France Liga


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fister - din spade!!! 

Den var MIN ide at købe Moreau, så hjælper det jo ikke noget at du også gør det.

Jeg gjorde det KUN for at genere dig! ;)

Men der er stadig langt til 1. pladsen. Lorte ferie! :( Jeg skulle være blevet hjemme og ha' forsat styringen med mit hold, som den diktatoriske manager jeg er! :4whip::devil: :)

:bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gjorde det KUN for at genere dig!

Så har vi da fået det på det rene :lol:

Tænker du på den totale førsteplads eller kun i vores liga?

Der er kun ½ mio mellem de første 3, og med de etaper der mangler (med tilhørende handler) kan det forspring hurtigt forsvinde.

Link to comment
Share on other sites

Tænker du på den totale førsteplads eller kun i vores liga?

Der er kun ½ mio mellem de første 3, og med de etaper der mangler (med tilhørende handler) kan det forspring hurtigt forsvinde.

Målet med den samlede placering, røg sammen med ferien, men nu er alt sat ind på at vinde MOL-ligaen. :)

Og ja, der kan ske meget endnu. :bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Uha, de sidste dage bliver spændende.

Hvor mange sprintere skal man satse på?

Kan et udbrud kører hjem?

Hvad med enkeltstarten, hvor mange der?

Planen er lagt og der bliver kamp til stregen :devil:

(Og jeg har haft det helt store excel-ark fremme :lol: )

Link to comment
Share on other sites

De kommende to etaper er lumske. Der er umiddelbart lagt op til sprinteropgør, men omvendt er feltet træt og derfor kan der let køre udbrud afsted. Derfor tror jeg ikke på, det kan betale sig at skifte til et rent sprinterhold - blot for at skulle købe alle de dyre klassements-ryttere tilbage inden enkeltstarten.

Så har jegt købt de tre sprintere, jeg tror mest på, og beholdt de fleste af mine klassements-ryttere. Plus en enkelt fætter, der kunne være god for en overraskelse med et rask udbrud (David Millar).

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

man kunne også lade være med at bytte ryttere til enkeltstarten. Det er alligevel en del penge, hvis vi siger ca. 4 mand begge veje så er det omkring 1,2 mio. det tror jeg alligevel ikke kan betale sig, så hellere bare køre med de klassements rytter man har beholdt

Link to comment
Share on other sites

DAMN, der er godt nok uenighed om hvordan de sidste etaper skal skæres :bigsmile: COOL

Nogen har ikke købt nogen sprintere, andre har købt få, enkelte har købt 8 sprintere + armstrong og jeg er gået ALL OUT med sprintere.

Og så er der kun en ½ mio mellem 2-6 :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Med CSC øjne, så var det vild eufori, hvad Tyler gjorde igår.

Med swush øjne, havde jeg lyst til at tæske livet ud af ham. Al den tid, jeg havde brugt på at finde frem til, at Paolini ville blive dagens mand... Spildt spildt spildt...

At der så ikke engang var nogen odds på ham (Paolini) var over min forstand?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke været inde og sælge ud af nogen, men det er ikke pga. nogen bestemt overvejelse, for jeg gider seimpelthen bare ikke købe og sælge hele tiden. Jeg handlede lidt i går, men ellers havde jeg ikke gjort det længe, for jeg synes det er lidt kedeligt i længden, så det er altså derfor jeg røg ud af kampen om de første pladser.

Jeg har heller ikke tjekket stillingen, så det er bare et skud, at jeg er det selvfølgelig.

Til næste år, synes jeg, at man max på have 5 handler eller sådan noget -det vil jeg da mene ville gøre spillet langt mere udfordrende og realistisk, eller man skulle helt gøre al handel umulig.

Nå, men ellers har det da været en rigtig fed tour i år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det ville være trist at sætte begrænsning på antallet af handler.

Derimod har priserne været for lave, så man nærmest kunne sætte sit drømmehold fra starten uden at skulle ud og spekulerer i outsidere osv.

Så næste år bør der være højere priser og evt også højere transfergebyr.

Os med sprinterhold får godt nok lov at svede lidt idag - de SKAL sgu hente den gruppe.

Bordeaux er en klassisk sprinterby.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share