Søren Oldenborg vs.Niels Stærkjær


Frank Jørgensen
 Share

Recommended Posts

Ville lige sige at Niels har lavet et godt resultat i bænk 302,5kg men manden vejer 165kg og har kortere lemmer end Oldenborg har.

Søren vejede 130kg og bænkede 270 kg let med en løs dragt.Man kunne forestille sig at Oldenborg i sine velmagtsdage og med det nye udstyr sagtens ville kunne matche hans løft.

Desuden magtede han alle tre løft ;) :4whip::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal Niels' bedrifter nedgøres pga. vægt og længder på legemsdele. Det står da alle frit for at tage vægt på hvis de føler at det er den, der begrænser dem. Desuden vil jeg godt vide hvordan du ved at Niels har kortere arme, har du målt? Hvis han endelig har det, hvad så, skal Wilson Kipketer også nedgøres fordi han er tynd og har lange ben og gode gener? Udover det så er synes jeg ikke rigtig det har nogen relevans for et bænkpresresultat hvad en person squatter og dødløfter, dertil skal det lige tilføjes at Niels jo rent faktisk squatter mere end Oldenborg har gjort.

Så vidt jeg husker er Oldenborg blevet taget for doping engang, det havde måske ikke noget at sige? Men du burde jo også være den første til at se igennem fingre med den slags.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Godt skrevet, Søren W.

Niels er i min helt private begrebsverden 100 gange den sportsmand Doping-Frank nogensinde var.

Jeg synes ikke det er så fedt, når du sviner Frank.

Jeg er klar over, du ikke kan lide manden, men at bliver personlig, og begynde på navne-kalderi som Doping-Frank, synes jeg ikke er fedt.

Hvis du vil skrive i indlæg, Frank har oprettet, synes jeg du skulle undlade at blive personlig, eller holde dig væk.

Du skal ikke tage det som en bebrejdning, men du må lige styre følelserne!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Og som jeg ser indlægget, er det bestemt ikke for at nedgøre Niels, men for at fremhæve Oldenborg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man læser mellem linierne i Franks indlæg står der : Niels er ok stærk, men han er fed og har korte arme, Søren Oldenborg var meget bedre. Det synes jeg i rimelig grad er at prøve på at fremhæve Oldenborg på Niels' bekostning.

Desuden så er Frank Jørgensen nærmest kendt som doping-Frank i stykeløft kredse.

Link to comment
Share on other sites

Doping-Frank
Jeg synes ikke det er så fedt, når du sviner Frank.

Jeg hører stort set altid Frank omtalt som Doping-Frank, og da han er taget for doping to gange, er det vel ikke så unaturligt?

Iøvrigt må jeg igen erklære mig enig med Søren W. Det kan godt ske jeg er forudindtaget (ja, det er der faktisk ingen tvivl om, jeg er), men jeg læste indlægget som Søren beskriver det.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Denne dabat om forskellige navngivne personeer præstationer og deres validitet, skønner vi savner et konstruktivt indhold der vil være til almen oplysning og gavn. Derfor er tråden nu lukket.

Mvh

Moderatorene ved Arne

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share