Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Sejt løftet Morten.

Du er da efterhånden ved at have en rigitig giftig raw-total :devil: Er træt af at jeg ikke har den store tid til at lave noget fællestræning her i eksamensperioden, men godt at se der er nogen der kan holde mol-fanen højt i AUS :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ANTO> vi glæder os nu til at se dig igen; og holde dit dødløft lidt i ørerne... :tongue:

Så er det deloaduge; det er sandelig noget sært noget...:

Frontsquat: 1*5*50 + 3*5*80

Yates rows: 3*8*50

Skrå DB: 3*5*27,5

SL CB Dødløft supersættet med shrugs: 3*8*90

Military press: 3*8*40

Cable rear laterals: 3*10*10

Hm, egentlig ret kedeligt så det var da godt, der var nogle at snakke med :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Deload...

Dødløft: 1*5*100 + 10*1*165

Military press: 3*8*45

Chin ups: 5*5*bw

Dips: 2*12*bw

Jeg kan godt mærke, at kroppen vist har godt af lidt deload, men kors hvor jeg glæder mig til næste uge :laugh:

Tind gjorde dagens gode gerning, idet han ihærdigt forklarede en fyr om styrkeprogrammers velsignelser og vist også om siden her :smile: Lad os håbe, han lyttede...

Ellers var Anders K i huset og løfte tung squat, mens LAWMAN, i al den tid jeg så ham, ikke nåede mere end at æde sin chokoladebar og fyre platheder af...

Link to comment
Share on other sites

Ellers var Anders K i huset og løfte tung squat, mens LAWMAN, i al den tid jeg så ham, ikke nåede mere end at æde sin chokoladebar og fyre platheder af...

<{POST_SNAPBACK}>

Skal da mandet mig op til at ha intruduceret mig for resten af de styrkeløftere fra mol, der er i kælderen.. Vidste ikke der var så mange dernede i dag! :4thumbup:

Men i er jo nogle store gutter :poking::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Skal da mandet mig op til at ha intruduceret mig for resten af de styrkeløftere fra mol, der er i kælderen.. Vidste ikke der var så mange dernede i dag! 4thumbup.gif

Men i er jo nogle store gutter poking.gif w00t.gif

:laugh:

Ingen problemer der! Hvis ikke Tind eller nskou er der, så bare spørg mig.

Men ellers: Anders K: sæt the noice på radioen; hvis en ca. 175 cm. høj, tøndeformet fyr med tatoveringer straks skifter demonstrativt er det ham!

LAWMAN: tja, ser du en rimelig stor fyr løfte puny vægte uden at det ligner deload, såeee.... :wink:

hehe...

Black> jo tak :smile: Nu er der maxdag den 11. med John, Lars Emil osv., så jeg skulle også gerne kunne snuppe dem der :dry:

nskou: det var alligevel ikke pænt sagt om LAWMAN...!

Link to comment
Share on other sites

Dagens tidlige deloadtræning (den sidste i denne omgang) i selskab med mstaus, som lige skulle have eksamensfornemmelsen arbejdet ud af kroppen.

Skrå DB: 3*6*27,5

Frontsquat: 3*8*60

Military press: 3*8*45

Chin ups: 3*5*bw

Dødløft: 15*1*165

hurtigt ind og hurtigt ud...

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAV! :crybaby:

Jeg har så ondt, så ondt i mine lægge...

Weekenden bød på polterabend med bl.a. klatring; det er ikke ubetinget nogen fordel at veje over hundrede kg, og ej heller at have for store fødder til deres største klatresko :dry: Hm, men det gik, selv om ham, der sikrede mig, måtte binde TO sandsække fast til sig for at være på den sikre side :laugh:

Der ud over stod der bl.a. to timers fodbold og hockey i en hal på programmet, og DET er ikke lige min kop te at rende rundt der så længe... For s.... da hvor var jeg smadret!

Og en af de små gutter hamrede sit knæ ind i min ene læg, så jeg næsten ikke kan gå i dag :laugh:

Jeg er noget spændt på ugens squat og dødløft oven på sådan en omgang... Især læggene er helt færdige.

Link to comment
Share on other sites

Øv, for en omgang. Jeg er blevet småsyg med ondt i halsen, snotnæse, tung i hovedet osv. :dry: Der er nu nok en sammenhæng med weekendens udskejelser i regnvejr og brandert...

Men det gjorde, at squat'en stank.

Chin ups: 5*5*bw

Frontsquat: 1*5*70 + 1*3*100 + 1*2*135 + 1*1*145 + 1*1*130 - hm

Skrå DB: 3*8*30

Yates rows: 3*8*110

Military press: 3*8*65 - så tænkte jeg, at her kunne jeg da trods alt nok få noget med hjem, så 1*1*80 uden de store problemer.

SL CB dødløft: 3*8*150 - de var til gengæld ikke så frygtelige, som jeg havde troet :blink:

CB shrugs: 3*8*150

Cable rear laterals: 2*10*15

Max. energiforladt træning! Vægtene er i og for sig pæne nok, men det var en kamp at tage sig sammen.

Link to comment
Share on other sites

Det er med bb-stang; jeg har ikke overvejet at køre med ez-stang, men kunne forestille mig, at det giver mindre "vrid" i håndleddene så måske...

Jeg træner som udgangspunkt mandag ved 13-tiden, onsdag ved 16-tiden og fredag på lidt forskellige tidspunkter, men det er ikke helt faste tider pga. arbejde og studier osv.

Men for pokker hvor kunne det være godt med noget fælles afbrænding; YEAH :devil::laugh:

Heldigvis er der efterhånden så mange, som træner ordentligt, at man næsten altid løber ind i nogle.

Håber vi ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

De sidste to dage har jeg været syg :dry: Derfor trænede jeg i dag og ikke onsdag, hvor der vist ellers var mange MOL'er i kælderen. Men hvad; de har jo nok klaret sig alligevel, de små.

Med en krop i klar bedring stod det hurtigt klart, at der måtte gives gas i et eller andet i dag :smile:

Dødløft: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*5*150 + 1*5*190 + 1*1*230 + 1*1*250 + 10*1*180 - jamen dog, tangering af PR :smile:

Military press: 3*8*70

Bænkpres: 1*1*110

Chin ups: 5*5*bw

Dips: 3*10*bw

LAWMAN præsterede et ret interessant løft i bænkpres; 120 kg. og PR. Udførelsen og omstændighederne må jeg hellere lade ham selv berette om i hans egen log, men jeg forventer da, at han ikke "tolker" på fakta...

Link to comment
Share on other sites

Maxdag i bænkpres sammen med de gamle gutter (dog ikke Lars Emil, som havde pådraget sig en skade :violin: ), Tind, som ikke havde fanget hverken det ene eller det andet ang. noget som helst og slet ikke ang. tidspunktet, og nskou, der, pga. et eller andet mindre indgreb, enten gik rundt som havde han skidt i bukserne eller sad på sin flade og spillede Kong Gulerod.

Jeg var noget spændt på, om de 130 ville være der idag, men det gik, så det blev:

125 , 130 - i god stil! , 135 - miss, desværre. Alt i alt er jeg tilfreds :smile: De 130 føltes ganske sikre, så fremover bliver det noget med nogle singler omkring 125-30 stykker :smile:

Dødløft: spontant; jeg havde ikke tænkt mig at dødløfte, men Tind var i gang, såee... 1*1*200 + 1*5*200

Frontsquat: 3*8*100

Chin ups: 5*5*bw

Og så må vi gøre noget ved den maxdag i dødløft :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share