Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Black> Man skulle tro det, for i dag røg de 260 op :w00t:

Der var en fin stemning, på trods af en enorm mængde nye diskopumpere, så jeg satte dem bare stille og roligt på; Anders K og Tind troede "kun " der var 250 på, men kunne konstatere, at de ikke lige havde set femmerne, der sad yderst :laugh:

Selve løftet var OK, men ikke så godt som de 255 i onsdags. Jeg gik ikke i stå, så der skulle ikke grindes ret meget.

Dagens andet højdepunkt for mig var løftet på 230 kg. lige før. Tind lokkede mig til at brøle igennem og smide vægten med et ordentligt brag i anledning af alle de nye mennesker; der blev gloet! :laugh:

Anders K og Tind trak også mange forundrede blikke med hhv. røvtung squat og c&j :laugh:

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*160 + 1*1*210 + 1*1*230 + 1*1*260 + 2*1*210 + 1*3*160

Skrå DB: 3*8*35

Chin ups: 5*6*bw

Bænkpres: 3*8*90

Military press: 3*8*65

EZ Yates rows: 3*8*92,5

Nu kan jeg godt tage på ferie i næste uge :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

260 på en af de første newbiedage... :blink:  :blink:  :blink:

jeg ser det som instruktion af en allerbedste slags  :devil:  :devil:  :devil:

Morten.. jeg har sagt det før..og siger det igen.. Du kunne blive poserboy for Hydremas rendergravere med de erectors!!!

<{POST_SNAPBACK}>

-i det tilfælde var spørgsmålet så blot om skovlen sidder bag rattet eller ude foran :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke igen igen Morten :devil:

Der var ellers lagt i ovnen ... da Morten trak 230kg fra gulvet med en fart, der såede tvivl om hvorvidt det skulle ende i et frivend, som blev fulgt af et primalbrøl der tydelig signalerede hvem der er kælderens alphahan ... i baggrunden kunne man se flere pind folk som havde stået og skulet efter nypudsede cardiomaskiner, med rædsel i ansigtet indse at AUS ikke er helt det samme som fitnessDK :laugh:

Da Morten så endelig trak 250kg var det med en hastighed og uden et faktisk stickin point, der ikke efterlod tvivl om at der var til 270kg ... derfor var overraskelsen så meget større, da han afslørede at der var tale om 260kg :devil::w00t:

Han var nu heller ikke til at hugge eller stikke i resten af træningen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er satme flot Morten, og som Blackmoore siger så er det det helt rigtige tidspunkt at finde de tunge løft frem  :devil:

Hvad er forresten Foodmans centerrekord?

<{POST_SNAPBACK}>

262,50 kg, dog i sumo............ hvilket jo også matcher mortens kropsbygning :laugh::laugh::laugh:

-nå, pjat. Der burde i hvertfald være til at stikke den med 2,5 kg..........

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA - var helt færdig i vores pause til kom. pol. i dag da Sune fra mit hold (en meget flink fyr, men også københavner med hang til techno, udpræget metroseksualitet og FCK :newtongue: samt en kropsvægt på max 65) fortalte om sit første besøg i AUS. "De hørte høj Rammstein og rendte rundt og råbte til hinanden - sådan en samling store brovtne jyder" :laugh:

Han syntes det var en meget sjov oplevelse, men havde dog også ræssoneret at det nok ikke var en god ide at gå op og skrue ned. :clap:

Vi var begge helt flade af grin da jeg så fortalte at jeg næste gang vi mødtes i AUS højst sandsynligt ville stå oppe sammen med de omtalte "bonderøve" og råbe højt, svine med kridt og løfte tungt :devil:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA - var helt færdig i vores pause til kom. pol. i dag da Sune fra mit hold (en meget flink fyr, men også københavner med hang til techno, udpræget metroseksualitet og FCK  :newtongue: samt en kropsvægt på max 65) fortalte om sit første besøg i AUS. "De hørte høj Rammstein og rendte rundt og råbte til hinanden - sådan en samling store brovtne jyder"  :laugh:

Han syntes det var en meget sjov oplevelse, men havde dog også ræssoneret at det nok ikke var en god ide at gå op og skrue ned.  :clap:

Vi var begge helt flade af grin da jeg så fortalte at jeg næste gang vi mødtes i AUS højst sandsynligt ville stå oppe sammen med de omtalte "bonderøve" og råbe højt, svine med kridt og løfte tungt  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

LOOOOOOOOOOOOOOOOL, tror jeg løb på ham i dag............. han var i hvertfald både røret' og med hang til techno, det var i hvertfald sår'n en cd han smed på, da Rammstein cd'en løb ud................ -heldigvis var jeg på vej u' :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I dag blev Rammstein brat afbrudt af en ny fyr, som skiftede til P3 og derefter fandt et stort postkasserødt elastik frem fra tasken; så begyndte han ellers at "pumpe" :laugh: Det holdt kun ét nummer; så kom AC/DC på (der kom alligevel nyheder... :smile: )

MEN: Fætter PR kiggede forbi i dag i den eneste store øvelse, jeg ikke har maxet i! :w00t:

Tind var, som altid (jeg tror, han har en madras et sted deroppe), i kælderen og lokkede som sædvanligt til at løfte tungt.

Det endte med 160 i frontsquat; raw naturligvis :w00t:

Teknikken var ringe, for jeg mistede opspændet i bunden og faldt lidt frem, men op skulle den fand'me, og den var dejlig dyb :devil:

FEDT!!

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*105 + 1*3*140 + 1*1*150 + 1*1*160 + 2*8*105 - Yeah...

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100

Kropshævninger, overhåndsgreb: 5*6*bw

Dødløft: 15*1*175

Military press: 3*8*65

Lækkert med nyt max. i alle tre øvelser inden for en god uge :smile:

I morgen drager jeg på ferie i en uge og deloader med rødvin og god mad :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hov hov - Super sejt dødløftet!!!!  :cooldance:  :devil:  Min centerrekord er iøvrigt kun 260kg....

Er forresten begyndt at træne i aus igen, sammen med fist! Regner med at træne eftermiddage tirs-ons-tors, så håber at se en masse af slænget dernede til en masse afbrænding & metal!! :smilerock:

<{POST_SNAPBACK}>

ssssssssssssshhhh!!!! -han skal pokes til 265 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share