Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Dagens træning; nu med singlecyklus.

Der gik lovlig meget kæbe i det, men det var OK, for LAWMANs historier var intet mindre end formidable :laugh::laugh:

Chin ups: 5*5*bw

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*145 + 15*1*165 - ikke meget at sige der; kørte med et minuts pause.

Military press: 3*8*65 - ganske nemme; jeg øger vægten i denne øvelse om onsdagen, hvor Gillingham siger, at jeg ikke skal køre skrå DB...

CB rows: 3*8*90

Cable rear laterals: 3*8*12

Hyggeligt og en del MOL'er til stede.

StorPipfugl fik virkelig læberne til at dirre og øjnene til at løbe hos nogle diskofolk, da han konsekvent skiftede CD TILBAGE til noget heavy efter ét nummer fra den CD, de satte i :laugh:

Det medførte en del udveksling af synspunkter mellem især dem og undertegnede, da jeg stod tættest på og naturligvis var enig med StorPipfugl.

De var godt nok noget pikerede ("Der har altså været heavy på de sidste TO gange, jeg har været her! Det er jo ikke alles smag...") men CD'en kørte da stadig, da jeg gik... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

("Der har altså været heavy på de sidste TO gange, jeg har været her! Det er jo ikke alles smag...") :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

haha ville have givet mange penge for at have været til stede ... jeg har virklig svært ved at forstå de folk der prøver at lave kælderen om til social club :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - nu med hensyn!!

(...for det skal vi nemlig vise mht. musikvalg og volumen ifølge nogle nye sedler på væggen :blink: Jeg tror sør'me, tøserne har været hjemme at sladre... :raisebrow: )

Det er rigtig fedt at køre singler i dødløft! Vægten i dag, dynamisk dvs. 30 sek. pause, var den samme som i onsdags, første "tunge" dag dvs. 1 minuts pause, men bare det, at det skal være "dynamisk", gør, at der kommer RIGTIG meget drøn på løftene! :w00t:

Chin ups: 5*5*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*80

Dødløft: 1*5*100 + 15*1*165 - raketter!

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*37,5 - første dag i Gillingham otte ugers peaking cyklus

CB rows: 3*8*90

Military press: 3*8*60

Rear cable laterals: 3*8*12

Dips: 2*12*bw

Dejlig træning

Og nu: afsted på ski i en uge :w00t: SEE YOU, SUCKERS!

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, høj sol og masser af sne :cooldance: Natten før vores sidste skidag, fredag, faldt der ca. 15 cm. sne, så det var ud på bakkerne i dyb ny sne; det kan nu godt mærkes i knæene :laugh:

Og så er man selvfølgelig, om ikke direkte dekonditioneret så dog, ekstra klar til at kaste sig over vægtene :devil:

Træning mandag, anyone? Jeg har næsten hele dagen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ahh, høj sol og masser af sne :cooldance:  Natten før vores sidste skidag, fredag, faldt der ca. 15 cm. sne, så det var ud på bakkerne i dyb ny sne; det kan nu godt mærkes i knæene :laugh:

Og så er man selvfølgelig, om ikke direkte dekonditioneret så dog, ekstra klar til at kaste sig over vægtene :devil:

Træning mandag, anyone? Jeg har næsten hele dagen :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg regner med en aften deload ... og kunne godt bruge noget dødløft larm :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Morten :smile:

Hyggeligt at snakke med dig den anden dag, men lidt træls at jeg først nu ser at du skal træne i dag. Har lige været oppe og køre noget svagt kødløft.

Mht musikken må det sgu da gælde begge veje. I dag var der en popfyr der satte Daniel Beddingfield på :blink: Synes jeg fandt et udmærket alternativ ved at skifte det ud med Metallica :innocent:

Har ferie i næste uge, så vi må lige finde ud af en brænderdag..

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hej Thomas :smile: Det var rigtig hyggeligt at se dig igen. Er det fra på mandag, du har ferie (den 4.)? Det har jeg nemlig, så det ville jo passe perfekt :w00t:

(Nå, her blev jeg så afbrudt af en stortudende Anders K, der ringede fra AUS, hvor han ikke selv turde skifte væk fra the noice, og derfor ville høre om jeg evt. var på vej...)

Dagens træning blev, ud over et par prøveløft, uden squat, da mine knæ er noget ømme efter skiferien.

Da jeg jo alligevel kører flere-ugers-programmer i både dødløft og skrå DB, har jeg tænkt mig at skåne benene lidt, og køre op fra 5*5*105 til 5*5*125 over fem uger, dvs. stige med fem kilo hver gang; det vil nok ikke skade :smile:

Ellers var det lidt hårdt at starte igen men lækkert!!

Fik for øvrigt også lige en snak med StorPipfugl om den nye hensynspolitik :wink:

Chin ups: 5*5*bw - jeg er ikke blevet lettere, men de kørte meget let.

Frontsquat: 1*5*20 + 1*5*60 + 1*5*100 + 1*1*125 - bare lige for at mærke...

Skrå DB: 1*5*25 + 8*3*30 - let dag i Gillingham-programmet.

CB rows: 3*8*90

SL CB dødløft: 3*8*150 - den er bare så hård, så led, så ..... FEEEEE' :devil:

Military press: 3*8*60

Cable rear laterals: 3*8*12

CB shrugs: 3*8*150

Jeg glæder mig til at komme rigtigt i gang med programmerne i de store løft!

Link to comment
Share on other sites

Ahhh, lækkert at dødløfte igen!

Jeg begyndte forfra på singlecyklussen i dødløft i dag, og det var ren letvægt.

Mine knæ er stadig noget ømme, men det mærker jeg ikke ved dødløft, så jeg regner med et par lette squatuger vil hjælpe på det.

Der var til tider trængsel ved squatracket, men så længe det er fornuftige folk og øvelser, er det vel bare en del af charmen :smile:

Anders K brændte igennem i squatten :devil: Rigtig go' stil!!

Dødløft: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*5*130 + 15*1*165

Military press: 3*8*65

Chin ups: 3*5*bw

CB rows: 3*8*90

Plate raises: 3*10*20

Cable rear laterals: 3*10*10

Så er vi næsten i gang igen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, for en god ordens skyld: uanset hvad visse forstyrrende elementer her i min log udspreder af løse rygter, så holder jeg altså ikke i det "bøjede" stykke af CB-stangen, når jeg kører SL CB dødløft; det bliver et lige så langt løft som med alm. stang :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hm, mit højre knæ gør noget ondt :mad:

Det skyldes skiferien, men heldigvis gør det ikke særligt meget mere ondt at squatte; det er formentlig pga. et vrid, så jeg må bare lade være med at vælte rundt det næste stykke tid...

Dagens frontsquat blev derfor en positiv overrraskelse omstændighederne taget i betragtning :wink:

Chin ups: 5*5*bw

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*135 + 15*1*165 - dynamisk!

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*37,5

Frontsquat: 1*5*65 + 3*8*85

CB rows: 3*8*90

Military press: 3*8*60

Dejlig omgang.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig skulle jeg først have trænet i morgen, men jeg lod mig lokke med i dag.

Chin ups: 5*5*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 5*5*105 - mit højre knæ sejler rundt og giver nogle høje knæklyde fra sig :dry: Men det føles OK; nok delvis fordi jeg har elastikbind på.

Skrå DB: 1*5*25 + 8*3*30 - eksplosive

SL CB dødløft: 3*8*150

Military press: 3*8*60

CB shrugs: 3*8*150

Cable rear laterals: 3*10*10

Dips: 1*12*bw + 1*8*20

Meget hyggeligt, selv om Anders K og LAWMAN fjollede rundt deroppe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share