Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Dagens træning var ganske dejlig og bød på et gensyn med en god gammel ven i dødløft, nemlig 5*5'eren :laugh:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 5*5*200 - dejlig hårdt :devil:

Chin ups: 5*5*bw

Military press: 8+6+4*70 - kørt med minimale pauser!

Dips: 1*10*bw + 2*8*20

Cable rear laterals: 3*10*12

Dejlig omgang.

<{POST_SNAPBACK}>

Den dødløft der var altså virkelig imponernede at se på! :devil: :4thumbup:

Det var forresten mig der hoppede på squat racket efter du havde kørt military der..

Og også tillykke med brylluppet herfra! :smile:

Jesper

Link to comment
Share on other sites

Tak for hilsnerne. :smile: Bare rolig; der vil blive trænet :devil:

FMJ: det mente jeg også, men sidst jeg så dig, havde jeg ingen kontaktlinser i, så jeg var ikke helt sikker, og så tænkte jeg, det var det nok ikke alligevel... :blush:

Nå, det hænder jeg træner uden linser (men ikke tit!), så hvis jeg ikke hilser, må du bare stille dig foran mig og råbe...

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens korte træning:

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*100

Dødløft: 1*3*140 + 15*1*170

Skrå DB: 1*5*25 + 3*3*42,5

Til en behagelig afveksling rendte jeg ind i Tind, som nu er kommet gennem førsteårseksamenerne på jura. Tillykke med det! :smile:

Han så også meget mere voksen ud... :laugh:

Så står den på en lille uges deload i det nordjyske hos de gamle. Formentlig med et visit i det lokale wellness-center for at køre deres maskinpark igennem, men mest for at smøre mig ind i mudder, salt osv.....

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: 25 minutter i træningsrummet og 2½ time i wellness-området her i ferielandet ved de gamle.

Kors i hytten, nogle typer der dukkede op: den kolossale rockertype med guldkæder, tyrenakke, pindben og Harley; de to seje knægte, der bare havde styr på det hele; københavneren med stort K, som i hvert fald havde styr på det hele, men som pga. en skade "ikke lige træner så tungt for tiden..." og udbasunerede dette med høj røst osv.

Alle gik de lige til bænkpressen...

Der var dog én ung fyr, der kørte dødløft og bagefter BB rows :4thumbup:

Derefter 2½ time med saltindsmøring, dampbad, spa, masser af fri kaffe, chokolade, frisk frugt mv. :w00t:

Det blev:

Chin ups med bw: 2*6 + 3*5

Frontsquat: (hvert sæt startet med et frivend...) 3*8*70

Leg press maskine: 1*8*300 + 1*6*400(max.)

Skrå DB: 3*8*30(max.)

Lækker tur med kæresten og min kusine.

Link to comment
Share on other sites

Tilbage i AUS igen :smile:

Der mødte jeg mstaus, som er blevet slap :wink: , og to andre gutter; der var god plads!

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*100 - pyha, de var hårde...

Dødløft: 1*3*130 + 15*1*170

Skrå DB: 1*5*25 + 4+3+4*42,5 - eksperimenterede lidt med opspænd osv.

Chin ups: 5*6*bw

Military press: 3*8*65

Så er jeg forhåbentlig inde i en mere stabil periode mht. træning!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i nærmest ulidelig lummer hede :sneaky2:

Jeg har tilsyneladende fået et vrid i knæet, så egentlig var jeg lidt bekymret for min squat, men det gør kun ondt, når jeg går eller ligger (eller sidder; faktisk ved alt andet end squat, såe...).

Det er ret sikkert sket i en af weekendens balle-boldkampe (www.balleball.dk); et spil, som ikke desto mindre får mine varmeste anbefalinger med på vejen :4thumbup:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 3*4*130 + 2*3*130 - det begynder at ligne noget igen.

Skrå DB: 3*8*35

Chin ups: 5*6*bw

Military press: 3*8*65

Yates rows: 3*8*100

SL CB dødløft: 1*8*160 - så var tiden løbet fra mig...

Der må virkelig være nogle folk, som får dekonditioneret HELT vildt her i sommertiden... :poking:

Link to comment
Share on other sites

Igen idag var MOL kun repræsenteret af mstaus og undertegnede; vi fik en lille snak om engagement og seriøsitet her om sommeren :tongue: ...

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 5*5*200 - kørte faktisk temmelig godt!

Military press: 2*8*70 + 1*6*70 - WTF :blink: Hm, koncentrationen røg lige pludselig :blush:

Chin ups: 5*6*bw

Dips: 2*10*bw

Cable rear laterals: 3*10*12

Dejlig omgang dødløft :devil:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Clark Kent @ 15. Jul 2005, 16:06)

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*100 - pyha, de var hårde...

*

Jamen sgu' da kun for pivetoejet formoder jeg!?

Nu skrev jeg jo netop "hårde" og ikke "tunge"; alt over 5 gentagelser er da hårdt.

Man er jo ikke et cardiovrag!

:laugh:

Rommel> jeg fedter lidt rundt der endnu, men der skal vist snart køres nogle reps med 205-10 stykker...

Link to comment
Share on other sites

Nej nej - du har misforstået det Morten, mange gentagelser bringer definitionerne bedre frem, og musklerne bliver mindre bøffelagtige som det er tilfældet ved få gentagelser :4smartass

Anyways så skal der snart noget fællestræning igang i AUS igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

ANTO> Det vidste jeg da godt! :4whistling:

Jep, vi må snart (sørge for at) rende sammen.

Angiveligvis påbegynder Anders K at træne andet end kæbemusklerne, så det kan da være, det bliver i AUS... :laugh:

Nå, men så er ferien forbi; understreget af at jeg i dag (nat) mødte kl. 6.30 :sleepy: .... Er jeg træt? - Det tror jeg nok!!

Men , men; dagens træning gik over al forventning, så jeg kan vel ikke tillade mig at klage.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*4*130 - oho, de 5*5*130 nærmer sig...

Skrå DB: 3*8*35

Kropshævninger med håndfladerne væk fra kroppen, smalt greb: 5*6*bw

Military press: 3*8*65

CB yates rows: 3*8*100

SL CB dødløft: 3*8*160 - den er bare så hård... :devil:

Shrugs med stang som til back squat: 2*15*100 - bare for lige at prøve.

Dejlig omgang med mstaus og StorPipfugl i huset :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hm, en af de dage hvor man bare skulle være gået hjem; og så alligevel...

Siden min mildest talt ubehagelige erfaring med en kebab fra Tinas Grill, Skolegade 24, 8000 Århus C - SPIS ALDIG NOGET DER FRA!! - for over et år siden, døjer jeg ind i mellem med maven i form af kramper osv. Det er vist det, der viser sig idag og umuliggør enhver form for opspænd i maven; ikke ideelt når planen siger dødløft :sneaky2:

Til gengæld tænkte jeg, at bænkpres så i det mindste kunne gøre dagen fuldstændig rådden, men det gik over stok og sten :blink: ; selvfølgelig også uden synderligt opspænd men det har alligevel aldrig været min stærke side i forb. med bænkpres...

Dødløft: 1*5*90 + 1*5*140 + 1*5*170 + 1*1*200 + 1*1*215 + 1*1*230 + 3*1*170 - øv, for en teknik...

Bænkpres: 1*6*60 + 4*5*100 - uden problemer med skulderen eller andet :blink:

Chin ups: 6+5*bw - ja, så stod maven da helt af, og jeg hang bare og dinglede...

Som sædvanlig mødte jeg mstaus, som endnu ikke har fået hård hud af betydning i hænderne; den mand må være sær...

Link to comment
Share on other sites

Som sædvanlig mødte jeg mstaus, som endnu ikke har fået hård hud af betydning i hænderne; den mand må være sær...

Jeg havde fået hård hud, men nu er det ved at ryge af :cry:

Og angående din vandflaske tror jeg du skal til at vaske din mund med vand og sæbe, det kan være det vil hjælpe på lugten. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Siden min mildest talt ubehagelige erfaring med en kebab fra Tinas Grill, Skolegade 24, 8000 Århus C - SPIS ALDIG NOGET DER FRA!! - for over et år siden, døjer jeg ind i mellem med maven i form af kramper osv. Det er vist det, der viser sig idag og umuliggør enhver form for opspænd i maven; ikke ideelt når planen siger dødløft :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

tror du ikke du skal have sådan en mave/tarm "fætter" til at se på din pose, hvis den stadigvæk er dum??

Link to comment
Share on other sites

Black> jo, men det har jeg skam haft flere gange (det er faktisk svært at pølle i et bæger, hvis diameter er ca. 3 cm. :wink: )

Konklusionen er, at min mave simpelthen er blevet meget sart (eller sensibel, som det hedder i reklamerne for bodyshampoo...) efter dette mordforsøg.

Det er ikke lykkedes mig at finde ud af hvilke ting, der irriterer den (bortset fra råddent kebabkød fra selvdøde dyr, der efterfølgende er blevet æltet med fødderne af en, som bader i offentlige toiletter og står i en grillbar... :dry: )

Der er ikke noget at gøre ud over at undgå de ting, som evt. udløser det; og der har jeg så altså ikke kunnet finde en rød tråd endnu...

Øv :mad:

Men i det mindste har det da ikke reduceret mig til en kælling ude af stand til at få hård hud på hænderne...

DET GAZ' :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Nå, så godt som ovenpå igen :smile: (for denne gang...)

God træning hvor især skrå DB kørte rigtig godt på trods af vittige kommentarer fra husalferne Anders K og LAWMAN, som åbenbart døjer med at finde sig til rette igen efter feriens udskejelser; i hvert fald var det mest kæben, de flexede :laugh:

Frontsquat: 1*6*60 + 3*8*105

Dødløft: 1*5*100 + 15*1*170

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*40

Kropshævninger, overhåndsgreb: 5*6*bw

Military press: 3*8*65

Link to comment
Share on other sites

God træning i dag. Dog glæder jeg mig til en mandag, hvor jeg ikke skal møde kl. 6.30; det kan godt mærkes, at man ikke har sovet så meget :dry: (og nej; jeg kan ikke bare gå tidligere i seng søndag aften, for jeg kan jo ikke sove, da jeg jo sover længe søndag morgen!)

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*5*130 + 4*4*130 - pyha, de bliver tunge til sidst :laugh:

Kropshævninger, smalt overhåndsgreb: 5*6*bw

Skrå DB: 3*8*35

CB yates rows: 3*8*100

Military press: 3*8*65

SL CB dødløft: 3*8*160

Som sædvanlig havde mstaus og jeg straffet vægtene godt og grundigt, da tøserne her fra MOL kom luskende :tongue:

Tind og nskou havde rottefælden med, og Anders K var direkte skræmmende med sine 80 kg. på stangen i dødløft :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Dagens lidt rodede træning.

Jeg havde ikke fået købt magnesium (fandt jeg ud af, da jeg stod i centret), og det er jo dødløftsdag, så det var noget hø.

Opvarmningssæt og det første sæt på 2*200 blev kørt uden, og det gik hårdt ud over hænderne; heldigvis kom der en gut, som jeg kunne låne noget af, og så fik den gas :devil:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 1*2*200 + 5*5*200 - yeah!

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100 - uden noget i skulderen. Jeg tror, tricket er et forholdsvis smalt greb, så jeg holder med lillefingrene på ringene :4thumbup:

Kropshævninger: hmm, ja, det var så det med nallerne efter dødløft... 6+5*bw med overhåndsgreb og 2*5*bw med underhåndsgreb - AV!

Dips: 2*10*bw

Cable rear laterals: 3*10*12

Lækker gang dødløft med masser af fart og overraskende god og nem bænk :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lækker træning i dag.

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*105

Dødløft: 15*1*170

Skrå DB: 1*5*40 + 1*5*42,5 + 3*5*40 - med masser af overskud :w00t:

Kropshævninger m/OH-greb: 5*6*bw

Military press: 3*8*65

Og så var Holger i kælderen, så der blev gået til makronerne :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Og så var Holger i kælderen, så der blev gået til makronerne :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ah..lækkert

der er vel ikke lang tid til alle de nye starter???

Jeg har en kammerat herovre fra Øen der kommer til staden (skal læse Jura..poor kid) men han syntes AUS lød som et fint sted at træne (Han har bl.a. squattet i dragt, så han er ikke en ren Jura noob :blush: )

Ved du hvornår der er tilmelding til AUS??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share