Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Jura... ja, ja da...

Ved du hvornår der er tilmelding til AUS??

Så vidt jeg husker, var det den 13. september sidste år for nye medlemmer, så efter et blik i kalenderen vil jeg skyde på mandag den 12. september i år.

Gamle medlemmer plejer at have mindst én hel uge i september til at forny i :cooldance:

Jura og squat - YEAH :devil: (med LAWMAN som undtagelsen, der bekræfter reglen (nå ja, og så er der Tind og... Glem det!)) :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

*Host host*... Jeg squatter da også! :innocent:  :tongue:

Var det forresten ikke det længe ventede power cage, som er blevet stillet op dernede nu? :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Say WHAT - er der kommet powercage i AUS?

Uha det bliver fedt hvis det er tilfældet :4trumpet: :a-okhand: :smile::cheer:

Link to comment
Share on other sites

*Host host*... Jeg squatter da også! :innocent:  :tongue:

Var det forresten ikke det længe ventede power cage, som er blevet stillet op dernede nu? :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Say WHAT - er der kommet powercage i AUS?

Uha det bliver fedt hvis det er tilfældet :4trumpet: :a-okhand: :smile::cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan så lige bekræfte rygterne, power cagen er ankommet.

Link to comment
Share on other sites

Clark Kent. Du må undskylde jeg lige misbruger din log.

Jeg skal selv starte på Idræt (godt/skidt?) ved Aarhus Universitet her til september. Kan man godt være sikker på en plads i det noget så attraktive kælder i aus, selvom man er førsteårs? Det ser jo meget lovende ud med alle de MOLer, og den særdeles fornuftige pris :4thumbup:

Og kunne man måske, et stykke ude i fremtiden, være heldig at kunne få noget kyndig vejledning til de store løft?

Link to comment
Share on other sites

Powercage! :w00t: POW'ACAGE :devil::devil:

Huha, der skal dynges nogle kilo på stangen :laugh: Nej, hvor fedt!

tue> tjae, hvis man er tålmodig nok, er det til at få medlemsskab, men man skal nok sætte det meste af formiddagen af til at holde øje med køen ved AUS' kontor...

Tag evt. en klapstol og en bog med, for man slipper vist ikke for at stå i kø i mindst en times tid.

Mht. vejledning i løftene, ja, så er det intet problem. Du kan jo bare smide en PM, når du kommer så vidt :smile:

Det lyder godt med endnu flere, der vil dødløfte og squatte!

Morten

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: flyttemand til en 3. sals-lejlighed....

Fy for pyffer, det kan mærkes i ben og baller :laugh:

Men i morgen eller i overmorgen skal jeg op at prøve vores powercage :w00t:

Jeg tror, der skal køres noget "isometric deadlift against pins"; det lyder nemlig grumt! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hm, benene er noget ramt af gårsdagens flytteri, så bare lige et par prøveløft idag; til gengæld fik patværket tæv :4thumbup:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*92,5 + 1*5*100 + 1*2*130

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100

Skrå DB: 3*8*35

Kropshævninger, overhånd: 5*6*bw

Military press: 3*8*65

Dips: 2*10*bw + 1*8*bw

Kropshævninger, underhånd: 2*6*bw

Tind og nskou førte sig uklædeligt meget frem og fremturede bl.a. med at ville overhale mig inden jul; AS IF! :laugh:

:unsure::hands:

Link to comment
Share on other sites

Tind og nskou førte sig uklædeligt meget frem og fremturede bl.a. med at ville overhale mig inden jul; AS IF! :laugh:

:unsure:  :hands:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er vel heller ikke så urealistisk hvis man tager i betragtning at du næppe når at blive stærkere med alt det cardio du går og brænder af. :tongue:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Tind og nskou førte sig uklædeligt meget frem og fremturede bl.a. med at ville overhale mig inden jul; AS IF! :laugh:

:unsure:  :hands:

<{POST_SNAPBACK}>

- i kropsvægt, oder? :laugh:

- i dødløft? -as if :laugh::4smartass:

- i frontsquat?

-åh i bænk måske? fortsættelse følger forhåbentlig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Anders> i bænk, wise guy... Desuden overvejer vi at teame op og slå dig i dunk...

YEAH, dagens træning var OND!

Først tre timers flytning op til 3. sal; boxmadrasser, reoler mv. og så dødløft!

Egentlig troede jeg ikke, der var energi til dødløft, men der kunne man se :w00t:

Nu skal jeg så ned i kælderen og slæbe ting til storskrald ud :laugh: føj da!

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 5*5*200

Og så var der udsolgt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bar noget præg af, at hele kroppen er gennembanket efter ugens strabadser, men bød dog på en overraskende god omgang skrå DB.

Luciferace var i huset, og det var hyggeligt :smile: Så var der en at dele gode råd med og en skulder at græde ud ved over min mørbankede krop! :laugh:

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*42,5 - halløj, første gang på 5*5 med denne vægt og de kørte godt!

Bænkpres: 3*8*90

Kropshævninger, overhåndsgreb: 5*6*bw

Military press: 1*8*65 - skuldrene var færdige...

Også LAWMAN, det menneskelige fnug, Tind-Pind og nskou, alias Mr. Non-Lock out, dukkede op :smile:

Link to comment
Share on other sites

Luciferace var i huset, og det var hyggeligt :smile:  Så var der en at dele gode råd med og en skulder at græde ud ved over min mørbankede krop! :laugh:

en skulder? du lagde nærmerst på lur da vi kom ind, der var vist ingen der slap for historien om den mørbankede krop (og deraf manglende squat) :innocent:

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Clark Kent @ 11. Aug 2005, 18:13)

Luciferace var i huset, og det var hyggeligt  Så var der en at dele gode råd med og en skulder at græde ud ved over min mørbankede krop! 

en skulder? du lagde nærmerst på lur da vi kom ind, der var vist ingen der slap for historien om den mørbankede krop (og deraf manglende squat) 

Jeg er glad for at det ikke bare var mig det lagde mærke til det. men sådan er det jo med kvinder......

Link to comment
Share on other sites

:4ranting: :lolabove:

:sneaky2:

Helvede og p.....!

Polterabend; paintball og beach-volley = pisseondt i knæet! ØV, ØV, ØV

Hver gang jeg laver noget sport andet end styrkeløft, går det sådan...

Hm, som regel er der kun lidt at mærke efter nogle dage, og squatten plejer hverken at gøre fra eller til, men for fanden da...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning med ondt i knæet (=skidt)

Det gør dog ikke så ondt, når jeg squatter (=godt)

Men jeg må hellere skåne det lidt (=skidt)

Alligevel blev det en udmærket træning med flere MOL'er i kælderen :4thumbup:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*3*130 - altså lidt færre tunge løft :innocent:

Skrå DB: 3*8*35

Kropshævninger, overhånd: 5*6*bw

Military press: 3*8*65

Yates rows: 3*8*100

SL dødløft: 3*8*160

Lidt for meget hyggesnak, men hvad...

Link to comment
Share on other sites

5x3x130 i frontsquat er i min bog en række gode løft, og når man dertil lægger et dårligt knæ synes jeg direkte det er imponerende :w00t:

Selv har jeg også døjet med albueprobs., og i den sammenhæng er jeg nu igang med at bestille noget glukosamin, mon det var noget for dig Morten?

Anyways så skal jeg arbejde 7-16 de næste 2 uger, så i den periode bliver træning nok på lidt skæve tidspunkter, men derefter skal vi satme ha´ gang i noget fællestræning igen, om ikke andet for at jeg kan genere dig så meget, at du ikke får yderligere fremgang i bænk :wink::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak, jeg var egentlig også imponeret over, hvor godt det gik med frontsquatten.

Knæet er i bedring, så bare jeg holder mig fra sport, som Black siger :wink:

Dagens træning blev ikke så lang, men rimelig tung. Det skyldtes mest, at squatracket var optaget af "Rammstein-slænget", som Lars Emil kaldte det, og der måtte jo spottes ind i mellem :laugh:

Ting og nskou squattede igennem med ((også)knæ)bind :devil:, Luci dødløftede for første gang i en generation, og ANTO nød at kunne squatte uden knæene værkede :4thumbup: Jo, det var rigtig hyggeligt.

Især Tind viste god stil med flotte løft og hurtig reaktion, da en knallert slukkede for Rammstein efter et halvt nummer... :laugh:

Nå, jeg nåede:

Dødløft: 1*5*110 + 1*5*150 + 5*5*200

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100

Det er da basic!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i et næsten tomt AUS; fredagsbar i solen...? :poking:

Da den pukkelryggede har været til aftensmad, og vi er nogle, som ikke bare kan gå kl. 13 om fredagen, var der kun tid til det basale (hm, sådan har det været meget på det sidste...)

Frontsquat: 1*5*65 + 3*8*105

Dødløft: 15*1*170

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*42,5

Og så afsted igen.

Link to comment
Share on other sites

Pyha, godt jeg havde en fræk (han prøvede i hvert fald at holde mig i hånden) aftale med Anders K; ellers var jeg ikke kommet afsted! Øv, jeg er og var træt!

Men træningen gik helt godt!

Frontsquat: 1*5*60 + 1*3*100 + 5*3*135 - tror jeg vil køre 3 reps et stykke tid.

Skrå DB: 3*8*35

Chin ups: 5*6*bw

Bænkpres: 3*8*80

Yates rows: 3*8*100

Military press: 3*8*65

NU er jeg færdig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share