Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Hvis du kører bænkpres som første pres-øvelse, så burde de 130kg nemt være hjemme :smile:

Forresten ok hardcore at køre op til en single med max i hvert træningspas :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaaaa når hele ens omgang med bænkpres kun består af 3 singler, så bør de vil også ligge i den tunge ende :innocent:

Link to comment
Share on other sites

simondj> nu er jeg snart færdig med det program, jeg kører i skrå DB, og så regner jeg med, at det bliver nemmere at maxe i alm. bænk, når jeg ikke skal køre det først.

God tømmermændstræning i dag i et kogende men næsten tomt AUS. Der blev virkelig svedt meget af gårsdagens øl og vin ud :laugh: Vores venner var godt nok til stede, men de forlod hurtigt stedet....

Planen i dag var at køre overkrop, og så tage benene i morgen. Jeg prøvede lidt forskelligt med en hel del inspiration fra "Curls are for girls" :smile:

Chin ups: 6*6*bw

Skrå DB: 8*3*30

Yates rows: 3*8*90 - meget lettere end alm. rows. Føltes ret godt.

Military press: Kørt close grip (som jo så kun er ca. 2 cm. smallere, end jeg plejer...) 3*8*65

Close grip bænkpres i smithmaskine. Med stopsplitter ca. 10 cm over brystet, så det kunne ligne bænkpres med klods: 3*6*stang+70 + 1*5*stang+90 + 2*6*stang+80 - og 80 var så tilpas i dag i hvert fald.

V-greb pull ups: 4*6*bw

Så var der ikke mere i mig!

Link to comment
Share on other sites

Dagens korte træning; med en snert af andendagstømmermænd :dry:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 6*3*130

SL CB dødløft: 3*8*150

CB shrugs: 3*8*150

Dagens begavede diskussion udspillede sig mellem to diskopumpere, som forsøgte at komme frem til, om brystet nu blev trænet mest ved træk til nakke eller bryst :blink:

De endte med at blive enige om, at det nok mest var skuldrene, der blev trænet ved begge øvelser... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Close grip bænkpres i smithmaskine. Med stopsplitter ca. 10 cm over brystet, så det kunne ligne bænkpres med  klods: 3*6*stang+70 + 1*5*stang+90 + 2*6*stang+80 - og 80 var så tilpas i dag i hvert fald.

Hvad er nu det for en gang Lawman-discotræning?

Smithstativet kan KUN bruges til chins (og i en snæver vending til stående lægpres)

-det turde jo være åbenlyst, når det er hhv. Lawmans og juran00bs'nes ( sært sammentræf i øvrigt :laugh: ) favoritmaskine..................... :poking:

Link to comment
Share on other sites

Hør, jeg træner da i det mindste... :poking:

Det er ikke mig, der bare smider mig på sofaen og siger, at jeg ikke gider...

Nå nej, det er jo heller ikke dig, Anders, det er Tind! Men din undskyldning giver jeg nu heller ikke meget for...

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

!!!!!!! det var sq da lige godt ...... jeg tror det er første gang i år nskou træner selvstændigt, det tog ikke lang tid for ham at vende den :tongue:

Derudover er deloaden hellig, den skal nok vise resultater ....... jeg tror på 225 indenfor en måneds tid :devil:

Nu når du ikke er særlig meget for volume i dit bænkpres sæt, var det måske en ide at konvetere TJ single cyclus´en til bænken? nok med en højere intensitet, da TJ selv har påpeget den er sat lav i relation til at det var dødløftet der var i fokus........

Link to comment
Share on other sites

Nu når du ikke er særlig meget for volume i dit bænkpres sæt, var det måske en ide at konvetere TJ single cyclus´en til bænken? nok med en højere intensitet, da TJ selv har påpeget den er sat lav i relation til at det var dødløftet der var i fokus........

Hm, det var måske ikke en helt tosset ide. Er det sådan nogle, der bare kommer til dig, når du ligger på sofaen og lader tankerne flyde?... :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning. I selskab med mstaus, der, som sædvanligt, trænede fornuftigt og LAWMAN og makker, der, ja, vist nok forsøgte at maxe og derefter, da det kiksede, bare lallede rundt :laugh:

Dødløft: 1*5*105 + 1*3*145 + 10*1*205 - det bliver ikke til den store opvarmning for tiden...

Military press: 3*8*70 - kørte ganske godt i dag

Chin ups: 5*5*bw - jeg elsker at hade den øvelse :devil:

Dips: 1*8*bw+15 + 1*8*bw+20 + 1*6*bw+25 - hm, længe siden der har været rigtig

vægt på.

Pull ups: 3*6*bw

Dejligt enkelt.

Link to comment
Share on other sites

Chin ups: 5*5*bw - jeg elsker at hade den øvelse :devil:

-det ville jeg også, hvis jeg vejede lige så meget..................... :laugh::laugh:

I øvrigt kan du jo glæde dig over at 5 reps i det mindste er mere end hvad mikkel kan præstere, trods det at han jo, ifgl. ham selv, vejer (en anelse) mindre end dig :laugh::laugh:

-imponerende militarypress i øvrigt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Anders. Skulle du ikke få dit sørgelige kadaver slæbt ned i kælderen, før du spiller op :wink:

Dagens, ubehageligt tidlige, korte træning inden turen gik til Kbh. og ølfestival i morgen :w00t:

Tind, nskou og deres Padawanlærling var i kælderen med nogle hjemmelavede rottefælder, som de vist ville bruge til boardpresses.

Dødløft: 1*5*105 + 1*3*135 + 15*1*165

Skrå DB: 1*5*25 + 5*3*45 - halløj hvor de kørte! :w00t: Ingen problemer overhovedet! Det er faktisk PR også i 1RM :laugh: Det bliver godt det her!

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*100 - huha, morgenmaden steg ret kraftigt :blush:

Tind præsterede dagens kommentar, da han så den søde norske jente squatte; han dansede rundt ved bænken og sagde så: "Der er fest i mit hoved!"... Hmmmm

Link to comment
Share on other sites

Skrå DB: 1*5*25 + 5*3*45 - halløj hvor de kørte! :w00t:  Ingen problemer overhovedet! Det er faktisk PR også i 1RM :laugh:  Det bliver godt det her!

Du kan snart skrive dit navn under ANTO´s og hans krav om tungere håndvægte :tongue: , det må da også gøre en del for dit bænkpres egentlig

Tind præsterede dagens kommentar, da han så den søde norske jente squatte; han dansede rundt ved bænken og sagde så: "Der er fest i mit hoved!"... Hmmmm

<{POST_SNAPBACK}>

Vi er nogen der vil indrømme det, du var heller ikke sen til at kræve at kameraet skulle forevige begivenheden :laugh:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

QUOTE(Clark Kent @ 20. May 2005, 18:07)

Tind præsterede dagens kommentar, da han så den søde norske jente squatte; han dansede rundt ved bænken og sagde så: "Der er fest i mit hoved!"... Hmmmm

*

Vi er nogen der vil indrømme det, du var heller ikke sen til at kræve at kameraet skulle forevige begivenheden laugh.gif

Et krav, som du afviste med den begrundelse, at du skulle løfte, og det skulle filmes...

Vorherre bevares... :rolleyes:

Men ja; MERE! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sikken en overraskelse der kom i dag!

Egentlig var der ikke lagt op til det store, men Tind og nskou var i kælderen med brædt og bastardprogram, så det var da en god start. Og sør'me om ikke de fik mig overbevist om, at jeg skulle prøve 155 i frontsquat :w00t: Behøver jeg sige, de fløj op...?

Det bedste var, at de var overraskende lette/lidt tunge :wink: , så der er helt klart til mere :w00t:

Frontsquat: 1*5*65 + 1*3*105 + 1*1*135 + 1*1*145 + 1*1*155 + 1*3*130 + 2*1*130 - fedt!

Skrå DB: 8*3*30

Chin ups: 5*5*bw

Military press: 3*8*65

Yates rows: 3*8*100

SL CB dødløft: 3*8*150

CB shrugs: 3*8*150

Hele tiden stod den på Rammstein; endda to forskellige CD'er. Det var ikke alle, der var lige tilfredse, da jeg satte en ny på, efter vi havde hørt den første to gange :laugh:

Link to comment
Share on other sites

En dum dag ikke at have kamera med på :dry: ... men som øjnevidne kan jeg berette at de 155kg ikke lignede et max med den fart den havde på op .... desuden kan det siges at CK pga af et knæ problem har en rigtig langsom koncentrisk fase og derfor ikke bouncer overhovedet .... desværre kunne vi ikke overbevise CK om at gå højere da han var tilfreds :tongue:

Vildt løftet :devil: Lars Emil var heller ikke helt tilfreds med det ikke blev til 2 reps med det overskud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak, jeg er jo så beskeden, så 155 var rigeligt på én dag :blush::laugh:

Nå, sidste tunge dag i TJ's dødløft singlecyklus. Tind fik jo ødelagt den planlagte progression ved at presse mig til at køre 230 sidste tunge gang; det var det, jeg skulle have kørt i dag.

Men jeg fik sat noget Rammstein på, og så gik det alligevel.

Dødløft: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*3*140 + 1*2*180 + 1*1*210 + 5*1*240 - huhadada...

Military press. 3*8*70

Chin ups: 5*5*bw

Dips: 1*8*15 + 2*8*20

Pull ups: 2*6*bw

og så en masse kæbe med Tind, Anders K, LAWMAN, Lars Emil osv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders> jep, det kan ikke vare længe...

Øv, hvor jeg trænger til deload. Jeg har været meget træt de sidste dage, og jeg tror, det er signal om, at jeg lige skal slappe lidt af :smile:

Og med en frygtelig temperatur oven i hatten var jeg ikke særlig oplagt i dag; derfor måtte der jo maxes :w00t:

Bænkpres: 1*10*20 + 1*10*60 + 1*1*100 + 1*1*110 + 1*1*120 + 1*1*130 - ENDELIG :cooldance: Faktisk var der ikke noget problem i toppen, da jeg først var forbi stickingpointet. Så masser af fart på er vejen frem!

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*100

Dødløft: 1*1*100 + 1*1*130 + 15*1*165

Og nu skal jeg have en uges deload.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share