Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

ANTO> Det kan anbefales, men det er ikke for tøsedrenge, såeee....

Nå, egentlig ville jeg slet ikke have trænet i dag, det er jo deloaduge, men den aha-oplevelse, jeg havde i fredags, med opspænd osv. under bænkpres gjorde, at jeg lige måtte prøve nogle ting.

Det endte med, at AUS nær var blevet skueplads for et tilfælde af grov vold...

Bænkpres: opv. + div.teknik + 1*1*130 + 1*1*135 (tangering af PR) + 1*1*140 - MEN: fand'me om ikke spotteren satte sine pølsefingre på stangen, selv om der ikke var brug for det!!! "Jamen, det var bare sådan hvis nu.. Jeg løftede slet ikke!"

Nej, men du skal sgu' da ikke røre den, før der er brug for det!! IDIOT!

Så den tæller ikke helt... :4ranting: :crybaby:

Frontsquat: 2*6*60...

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres: opv. + div.teknik + 1*1*130 + 1*1*135 (tangering af PR) + 1*1*140 - MEN: fand'me om ikke spotteren satte sine pølsefingre på stangen, selv om der ikke var brug for det!!! "Jamen, det var bare sådan hvis nu.. Jeg løftede slet ikke!"

Nej, men du skal sgu' da ikke røre den, før der er brug for det!! IDIOT!

Surt, men fedt at du mener styrken og teknikken er der til at fyre den af. Det var ikke Anders K der var spotter vel :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke Anders K der var spotter vel

:laugh: Jeg overvejede faktisk at gøre mig morsom på den bekostning men frafaldt alligevel. Nej, det var et semi-rør.

Men det var med god pause, og banen føltes bare HELT rigtig. Sådan en knallert!

EDIT: et andet semi-rør (Anders er kun semi, for hans løft er til rør-betegnelsen, men formen...)

:tongue:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Pissetræls, men havde du husket at informere ham om hvordan han skulle spotte. Hvis jeg får en fremmede spotter på indskærper jeg altid at han kun skal gribe ind hvis stangen ikke flytter sig fra brystet og min ansigtsfarve er ved at skifte til mørkelilla.

Se dog på den lyse side Morten: når du har fået lidt mere deload er de 140 der helt sikkert :wink:

Jeg tager forresten til rørskræmning imorgen halv 5 hvis du kan nå det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning blev noget ustruktureret. Jeg har vist forstrukket et eller andet i låret, da jeg i lørdags absolut skulle tage en skovtrappe i syvmileskridt...

Det gjorde noget ondt at squatte, så jeg må lige deloade lidt mere... :chicken:

Frontsquat: 1*8*60 + 1*5*105 + 1*1*135 + 1*1*150 + 2*1*140 - tja, masser af styrke men jeg turde ikke sætte mere på.

Bænkpres: 1*8*50 + 1*5*80 + 1*5*105

Skrå DB: 3*8*35

Den skulle have stået på meget mere frontsquat, men altså...

Men for hulen hvor er det godt at komme i gang igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Låret er stadig ikke helt ovenpå, men planen for i dag var dødløft, så dødløftes skulle der. Der ud over skulle jeg bare brænde af; jeg har ikke fundet et nyt program til her efter deload, så det blev en underlig blanding af nyt og gammelt, kendt og sært...

Dødløft: 1*8*120 + 1*5*160 + 1*1*200 + 5*1*230 + 4*5*210 + 1*3*210 - hmmmm, der var masser af fart i 230'erne, men en 5*5'er med 210 lige efter deload var vist lige i overkanten. Kunne jeg bare skyde skylden på låret, men det var ikke der, den svigtede :laugh:

Det er nu også OK.

Siddende BB skulderpres: 1*10*30 + 3*8*65 - Den er nu noget hård ift. military...

Partiel squat i smithstativ( :w00t: ): 1*5*100 + 3*5*200 - YEAH, for at få noget VÆGT på! (ja, ja, jeg ved det... :tongue: )

Bænkpres: 3*10*80

Pull ups: 4*6*bw

supersæt med

Stående læg: 4*10*50

Ganske sjov og anderledes træning, men desværre uden naked's Rammstein CD'er, SOM ER BLEVET HUGGET :mad:

Link to comment
Share on other sites

efter de skriveri´er der har været dernede, tror jeg måske bare de er blevet knækket ...

Også min første tanke...Har hørt mange som brokkede sig lidt i krogene over det hele tiden var Rammstein i højtalerne.. Men er der da blevet skrevet mere dernede? Skal jo lige holdes opdateret med sladder mens jeg er væk.. :tongue:

Btw. Vilde vægte du kører med..! Gad squ godt reppe 200kg i squat..også selvom det var i smithstativ... :tongue::cooldance:

Og den dødløft taler vist for sig selv! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

-Det gaaaaaaaaaaz', hvornår ser vi i øvrigt de 140 i bænk, UDEN rør/n00b-spotter?

Tjae, så må det jo være en dag, hvor du enten slet ikke er til stede eller er travlt optaget i diskoafdelingen, men det udelukker vel også kun én dag om året, såe.... ja, vi ser lige på dagsformen.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Føj for pokker! Dagens træning udviklede sig til en lærestreg, på den hårde måde, mht. vigtigheden af kosten :unhappy:

Pga. overnattende gæster osv. havde jeg fra i går aftes kl. 18.30 til træning i dag kl. 16, kun indtaget: én pose slik, fire amerikanske pandekager med ahornsirup og én kinabox med stegte nudler og indbagt kylling.

Jeg havde nok en fæl mistanke om, at det ikke var så godt... Og for s.... da, hvor gik jeg kold i dagens træning; især under frontsquat var jeg seriøst tæt på at kollapse! :blink: Det var nok ikke det sundeste, men jeg blev stædig, fordi jeg havde lagt et program for i dag, og kørte igennem alligevel. Øv for en omgang!

Bænkpres: 1*10*60 + 1*8*80 + 1*1*110 + 5*1*130 + 5*5*100

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*110

supersæt med

Leg curls: 3*8*35 - dvs. jeg gik til leg curls, når den værste kvalme havde lagt sig, men det var faktisk korte pauser!

Pull ups: 5*6*bw

supersæt med

Stående læg: 3*10*50

og

Siddende læg: 3*10*35

Siddende skulderpres: 3*8*65

supersæt med

Dips: 3*10*bw

BO lateral raise: 3*8*12,5

Nu er blodsukkeret på vej op igen, men det her vil jeg ikke glemme foreløbigt.

Desuden er mine underarme møgømme af at klemme så hårdt om stangen i hver eneste rep, som det var nødvendigt for at komme igennem.

Husk det, piger og drenge: SPIS, SPIS, SPIS!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nej, nej, jeg skal nok, far...

Nå, men i dag måtte lørdagens nedtur lægges bag mig, så jeg straffede stængerne på en lidt anderledes måde.

Frontsquat: 1*8*60 + 1*5*105 + 3*1*150 + 3*3*130

Skrå DB: 3*8*35 + 3*10*30

SL CB Dødløft: 3*8*160

supersæt med

CB shrugs: 2*8*160 + 1*6*160 - dvs. i toppen af sidste rep. kørte jeg shrugs; øv, at grebet lige smuttede til sidst :laugh:

Leg extensions: 3*8*50

supersæt med

Squat: 3*8*100 - yeah, det brændte nu! Især fordi det var første gang i over et år, jeg har kørt squat! Stilen var, ja, ikke prangende...

Pull ups: 3*6*bw

supersæt med

Stående læg: 3*10*50

BO lateral raise: 3*8*12,5

supersæt med

Siddende læg: 3*10*35

Helt fin omgang i hyggeligt selskab med Stegger, Fist og Foodman; Fist og Foodman skulle selvfølgelig give den gas med gånz efter bænken :laugh:

Senere kom nskou og Tind, og sidstnævnte satte en flot PR i frontsquat! De er jo ikke til at styre, de unge mennesker :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Udmærket træning her først på aftenen.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*120 + 1*5*160 + 1*1*200 + 5*1*230 + 2*5*210 + 1*3*210 - skulle have været 3*3*210 men det glemte jeg vist i de to første sæt. Fra næste uge er det den gode gamle 5*5 igen og ikke alt det single-pjat!

Siddende BB skulderpres: 1*10*30 + 3*8*65

Partiel squat i smith: 1*5*100 + 3*5*200

Bænkpres: 3*10*80

EZ Yates rows: 3*8*100

supersæt med

Stående læg: 3*10*50

BO lateral raise: 3*8*12,5

supersæt med

Siddende læg: 3*10*35

Link to comment
Share on other sites

Dødløft ser sædvanelig narsty ud Morten, 2x5x210 er sgu flot :xmas:

Sjovt at se at du responderer bedts på relativ høj volumen frem for singles, tror du ikke i den sammenhæng en omgang Sheiko ville være godt. På den anden side; "If it ain´t broke, don´t fix it" :nissegrin:

Jeg tager ned og skaber mig i AUS ved 16-tiden imorgen, er du klar der?

Link to comment
Share on other sites

ANTO> jeg elsker bare at køre 5*5 i dødløft, så det holder jeg mig nok til :wub:

Dagens sene og ultrakorte træning:

Bænkpres: 1*10*60 + 1*8*80 + 1*1*110 + 3*1*130 + 5*5*100

Frontsquat: 1*8*60 + 1*8*110

Leg curls: 1*8*35

Igår slæbte jeg tunge sten og smadrede haveskure hele dagen, så benene skulle bare lige røres i dag.

Ellers må jeg virkelig til at få noget struktur på træningen igen; specielt når jeg har travlt på andre områder, bliver det nemt noget lal uden et program :dry:

Link to comment
Share on other sites

Så blev der endelig tid til lidt træning igen, og det blev en ganske god omgang.

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*160 + 5*5*210 - God fart og overskud i dag

Siddende BB skulder pres: 1*10*30 + 2*8*65 + 1*6*65 - hov, koncentrationen røg vist lige.

Partiel squat i smith: 1*5*100 + 3*5*200

supersæt med

EZ Yates rows: 3*8*100

BO lateral raise: 3*10*12,5

supersæt med

Stående læg: 3*10*50

Dips: 3*10*bw

supersæt med

Siddende læg: 3*10*35

Dejligt at komme i gang igen...

Link to comment
Share on other sites

Som sædvanelig en omgang grum dødløft Morten, det er jo helt vildt, gad godt at se hvad du kunne lave i udstyr :santa2:

Jeg vil dog lige tillade mig at være kritisk overfor dine partielle smith-squats, hvad er nu det for noget? Skadespotentialet er i forvejen stort når man squatter i SHIT-stativ, og når du kun kører partielle, og derved kan arbejde med højere vægte tror jeg ikke det er særligt godt for hverken knæ eller lænd...

Glæder mig til at se dig smække 145 op på lørdag :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share