Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

:dry: Ministævne i AUS; ikke så godt...

Bænk: 125 + 2*fail på 135 - min teknik er for dårlig; stangen ryger ind over hovedet på mig med det samme. Det er klart her, der skal arbejdes!

Dødløft: op til 1*1*240 + 1*fail på 265 - tja, øv for det...

Men især Tind gik amok i gode løft :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning bød på besøg af Stegger, som dukkede op sammen med Fist og Foodman (som i høj grad lever op til sit navn... :wink: ) Det bliver fedt at få ham hjem i kælderen :smile:

Ellers var det the usual suspects, mstaus og naked, jeg rendte på :smile:

Det blev til:

Chin ups: 5*6*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 3*1*140 + 3*5*120

Skrå DB: 3*8*35

Så synes den opmærksomme læser nok, at det ser lidt baby-Hepburn-agtigt ud, og det er da også korrekt :smile:

Lørdagens dårlige resultat er blevet analyseret, og jeg er kommet frem til, at bænkpres især led under min mangel på teknik, men desuden led både bænk og død under, at jeg præsterer meget dårligt under "pres" (jeg kender det alt for godt fra eksamen... :dry: )

Der skal selvfølgelig arbejdes på teknikken i bænk, men der ud over har jeg besluttet at koncentrere mig (endnu mere) om bænk og dødløft ind til næste mini-stævne den 10. December.

Derfor prøver jeg en gang baby-Hepburn i frontsquat og starter alm. Hepburn i bænk og dødløft :devil:

Jeg ved godt, jeg måske kun holder fire uger, men jeg trænger til lige at fokusere og prøve noget nyt. Derfor skærer jeg ind til benet og kører kun følgende i hvert fald en tre-fire uger:

Dag 1: Chin ups, baby-Hepburn frontsquat, skrå DB (let, 3*8)

Dag 2: Hepburn dødløft, muligvis military press

Dag 3: Chin ups, Hepburn bænk, meget let frontsquat og dødløft (bare for at løsne lidt op)

Det kan så være, det ender med at blive baby-Hepburn i alle tre... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning måtte presses ind mellem arbejde og personalemøde, så der var en time til rådighed incl. bad osv. Jeg synes selv, jeg brugte den på bedste vis :smile:

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*160 + 5*1*220 + 5*5*200

Jeg har lidt bøvl med maven, så jeg var ikke på toppen. Singlerne på 220 føltes da også tunge, så jeg gruede lidt for 5*5'erne, men for hulen en forskel 20 kg gør :w00t: De drønede op! Lækkert.

Åh jo: på forslagssedlen er nu skrevet "boksepude" Videre står der: "så man kan slippe for alle de weightgainer kødarme"... Øhhh..

Link to comment
Share on other sites

Bænkpresdag.

Übercurleren ANTO var i huset "doing his thing"... :tongue: , mens naked og makker kørte de tre store :devil:

Bænkpres: 1*5*50 + 1*5*80 + 5*1*120 + 5*5*100 - uden at være presset overhovedet; masser af fokus på teknik!!

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*105

Kropshævninger, OH-greb: 5*6*bw

Dødløft: 1*3*110 + 15*1*175

Lækker omgang; det er dælme længe siden, jeg har kørt så meget bænk på én gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

heffe> Det håber jeg da, at det gør; ellers skulle fanden da stå i at køre det!

Endnu en udmærket gang minimalistisk træning:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*3*100 + 3*1*142,5 + 3*5*122,5 - tja, stille og roligt

Skrå DB: 3*8*35

EZ Yates rows: 4*8*102,5

Luciferase kom fed og bloated efter deload og carb'en op.

Heldigvis satte han også en flot PR i raw bænk med 135; efter at have failed, pga. at han mistede trykket i bunden, fire gange! :w00t:

For h......, han er stædig :laugh:

Så fik jeg også sat ansigt på tue.kjolhede her fra MOL; ka' du så få dig en log, knægt :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg synes nemlig også at din plan så rigtig interessant ud.. :smile:

Synes det er fedt der er nogle der lægger stor vægt på øvelser som ikke bare er de tre store.. Der findes andre ligeså vigtige øvelser. som dit program jo også afspejler.. :wink: Overvejede faktisk lige et øjeblik at prøve det. Men har så mange programmer og så dårlig selvdisciplin at jeg skifter hver anden dag!! :sneaky2:

Og ja, kan vist godt leve op til din lille motto... 0.12 tons mand, helt præcis :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Francis> That's a lot of Man! :4thumbup:

Dejlig, og stadig kort, træning i dag. Uheldigvis møder jeg kl. 6.30 på alle mine træningsdage i denne uge, men i dag var bage-pizza-dag i børnehaven, så der var noget at køre på!

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*170 + 5*1*222,5 + 5*5*202,5 - uh yeah!

Military press: 3*8*65

Der var mange MOL'er i kælderen i dag, bl.a. fint besøg fra den del af broen til Sjælland, som hedder Fyn.

Crawdaddy og Angel kiggede forbi; med mindre Angel kommer igen, kommer vi nok aldrig i nærheden af en så sej kvinde i AUS igen... Øv...

Link to comment
Share on other sites

Peter> Drop nu de sure øboere og kom hjem :smile:

For første gang i lang tid havde jeg faktisk glædet mig til at bænkpresse i dag :smile: Det gik da også bare fint.

Anders K var tilbage i kageform men havde dog evnet at sætte sig på musikken :tongue:

Bænkpres: 1*5*60 + 1*3*80 + 5*1*122,5 + 5*5*102,5

Frontsquat: 1*5*65 + 3*8*105

Chin ups: 3*6*bw + 2*5½*bw - mstaus er en benhård bedømmer... :dry:

Dødløft: 1*5*100 + 15*1*175 - de første fem med meget bredt greb; det skal man vist lige vænne sig til :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og der blev råbt af ANTO, som pryglede power cage'et med gode frontsquat's op til en PR med 120 :devil: Sådan!

I dag blev endnu et eksempel på et pudsigt fænomen, som jeg især har bemærket de sidste par mandage. Kombinationen af lange dage på arbejde, meget tidlige mødetider og det faktum, at man jo bare ikke KAN sove kl. 22 søndag aften, har gjort, at jeg ikke har fået sovet så meget og derfor været noget træt og bekymret for træningen. Det problem kan simpelthen spises væk! På disse dage har jeg spist væsentlig mere, end jeg ellers gør, og bundet flere shakes i løbet af dagen; selv om jeg stadig føler mig træt, er der rigeligt at skyde med, når jeg kommer op i kælderen. Hm, det var bare lige en pudsig observation...

Frontsquat: 1*5*65 + 1*5*105 + 3*1*145 + 3*5*125 - heeelt i kælderen :w00t: LET VÆGT :devil:

Kropshævninger, overhåndsgreb: 5*6*bw

Skrå DB: 3*8*35

Dips: 3*10*bw

Bænkpres á la Luci: 1*10*50 + 1*10*80 - masser af fart.

Lækkert, lækkert men nu falder jeg vist også snart om...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share