Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Det er bare pissegodt det der. Du skulle virkelig overveje vaegtloeftning. Alt tyder på at det lige er noget for dig.

Anyways. Hvis du skulle traenge til nye graesgange på et tidspunkt.

<{POST_SNAPBACK}>

-Ja han har jo den lidt plumpe kropsbygning til det :rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

WAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHHAA!

OG med gangarten i betragtning må det være "gæsgang" der skal skiftes til... :laugh:

Iøvrigt...hvad er det da han træner pt.? BB? :rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Det er nu mindre afgoerende hvilken kropsbygning Kent har. Med de tal han er god for i military, doedloeft og frontsquat skulle man snildt kunne vride et stoed på 140 kilo ud af manden i 105 kilosklassen. Og med et års tekniktraening - hvem ved?

Traek er så en anden sag :innocent:

Men sådan er jeg. Altid i gang med at rekruttere hehe. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, saa fandt jeg en computer her paa Korsika.

Man har nok moret sig her i min log, hva' :tongue:

Men OK; mht. kropsbygning osv. stiller jeg gerne op til en fotosession, saa de, der ikke har set os involverede parter, kan afgoere sagen. Jep, det er en udfordring, piger!

Isaer foelgende udtalelse fra en mand, som slet ikke traener selv, morede mig:

Iøvrigt...hvad er det da han træner pt.? BB?   

Naa, det lune vand og de kolde oel venter mig; haaber det regner derhjemme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, saa fandt jeg en computer her paa Korsika.

Man har nok moret sig her i min log, hva' :tongue:

Men OK; mht. kropsbygning osv. stiller jeg gerne op til en fotosession, saa de, der ikke har set os involverede parter, kan afgoere sagen. Jep, det er en udfordring, piger!

Isaer foelgende udtalelse fra en mand, som slet ikke traener selv, morede mig:

Iøvrigt...hvad er det da han træner pt.? BB?   

Naa, det lune vand og de kolde oel venter mig; haaber det regner derhjemme :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

WHY YOU LITTLE!!!!

post-3424-1126602644_thumb.jpg

Edited by Anders K
Link to comment
Share on other sites

Nå, hjemvendt i nat efter en LÆKKER uges ferie på Korsika, hvor det trods alt blev til noget cykling og vandring i alle de f...... høje bjerge, de har, måtte der trænes i dag.

Rejsen hjem sidder noget i kroppen og af en eller anden grund mest i benene, så det var noget hårdt...

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 2*3*140 + 2*2*140 - pyha, måske skulle jeg være startet lidt blidere... AH, DE' GAZZZ'; jeg kan bare lære det, kan jeg :devil:

Skrå DB: 3*8*35

Kropshævninger, overhåndsgreb: 5*6*bw - ved ikke hvad, der gik af mig, men jeg supersettede med

Dips: 4*10*bw - det endte jo i det rene cardio :dry:

SL CB dødløft: 3*8*160 - YEAH, de var hårde! Der skulle jeg have haft en kiks! :laugh:

Military press: 3*8*65 - kunne godt mærke dips'ene i triceps.

EZ Yates rows: 3*8*92,5

Dejligt at komme i gang igen, men det var nu noget hårdt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fee' træning i et proppet AUS i dag. Ved squatracket var det dog kun MOL'erne, der fyldte :laugh:

Fistandantilus, Foodman, Luciferase, Tind og nskou var i kælderen, så det var tophyggeligt , selvom det ikke blev til meget ben for visse personer :laugh:

Underholdningen var også hjemme; Luciferase havde medbragt en bænkdragt, som han fik broklet Tind ned i :4thumbup:

Nå, det blev til:

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*160 + 5*5*205 - pyha, med så mange af de seje gutter til stede, kunne jeg jo ikke, som ellers overvejet, skære i volumen... Så det er jo egentlig en PR :smile: Men de var da rimelig tunge...

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100

Kropshævninger blev noget lal, pga. at grebet var slidt efter dødløft...

Dips: 2*10*bw

Military press: 3*8*65

Rigtig god og hyggelig omgang med masser af kæbe :smile:

Link to comment
Share on other sites

160 i frontsquat, så har du tangeret det bedste jeg har lavet.. men tror ikke at jeg kunne overleve 5x3 med 135 kg da.. puha.. :tongue:

men 5x5r med 205 kg.. hvad tænker du dog på!!! Daamn.. :w00t: det er dog for vildt. hehe.. gad vide om jeg ville kunne stå op dagen efter, hvis jeg kørte sådan en omgang. Det er sgu stærk løftet.. :smile:

(Hmm, kunne da egentlig være at man skulle prøve det engang... Hmm)

Link to comment
Share on other sites

Francis> 5*5 i dødløft er vejen frem :4thumbup: Det kommer I alle til at indse en dag :smile:

Diskodrengene Anders K, Tind og nskou var i kælderen og pumpede pindarmene til aftenens hængen ud i diverse barer; Tinds spæde overkrop er tilsyneladende blevet låst i en noget aparte holdning af Luciferases bænktrøje :laugh:

Dagens halvsene og halvsløje træning:

Frontsquat: 1*5*65 + 3*8*105

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*42,5

Kropshævninger, overhånd: 5*6*bw

supersettet med

Dips: 4*10*bw

Military press: 3*8*65

EZ Yates rows: 3*8*92,5

Face pulls: 3*8*60 - første gang jeg prøver; virker som en god øvelse, men måske skal jeg lige have nogle tips til, hvor det er bedst at køre den og hvordan.

Link to comment
Share on other sites

Diskodrengene Anders K, Tind og nskou var i kælderen og pumpede pindarmene til aftenens hængen ud i diverse barer; Tinds spæde overkrop er tilsyneladende blevet låst i en noget aparte holdning af Luciferases bænktrøje :laugh:

ja eller rack pull´sene .... jeg kan ikke bestemme mig for hvad jeg skal give skylden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sen træning i dag ovenpå en lidt hård week-end :beerchug:

Heldigvis var der andre, som var lidt træge i det i dag; Luciferase føler sig måske truffet her... :tongue:

Kropshævninger, overhånd: 5*6*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 5*2*140 - jaja, lidt tyndt...

Skrå DB: 3*8*35

Dips: 4*10*bw

EZ Yates rows: 3*8*92,5

SL CB dødløft: 3*8*160 - ikke så hård som sædvanligt... :blink:

Military press: 3*8*65

Face pulls: 3*8*70

Alt i alt OK, bortset fra de sædvanlige diskodrenge, som skiftede til noget børneradio på P3 og brokkede sig over power caget og de personer, der træner i det (og i den ende af rummet generelt) :mad:

Link to comment
Share on other sites

Black> jep, det bliver super :w00t:

Masser af MOL'ere i kælderen i dag og også nogle søde piger; en skam dog, at de ikke turde sige lige ud, at vi er nogle satans ka'le men i stedet opfandt en eller anden røver om, at musikken var dårlig, for at komme i kontakt med os :smile:

Grebet spillede ikke i dag, men så gemmer vi bare kræfterne til lørdag :smile:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*1*180 + 2*3*210 + 3*1*230 - en blandet landhandel...

Bænkpres: 1*5*60 + 5*5*100 - med nydelig udsigt til dødløftende pigebørn :4thumbup:

EZ Yates rows: 3*8*92,5

Dips: 4*10*bw

Military press: 3*8*65

Udmærket omgang. Der gik dog lige rigeligt med disko i den for visse personer, men sådan går det jo gerne, når LAWMAN er i huset og poker svage sjæle til at curle...

Link to comment
Share on other sites

...også nogle søde piger; en skam dog, at de ikke turde sige lige ud, at vi er nogle satans ka'le men i stedet opfandt en eller anden røver om, at musikken var dårlig, for at komme i kontakt med os :smile:

:laugh: Nu er det jo heller ikke den mest varierende musiksmag vi har dernede.. :innocent::tongue:

..med nydelig udsigt til dødløftende pigebørn :4thumbup:

Hvorfor har jeg ikke set det endnu.. :sneaky2:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fee' dag!

Blackmoore var på besøg, og stødte til nskou, Luci og undertegnede på Toveshøjskolen til JM i styrkeløft.

Hyggelig og inspirerende for-/eftermiddag med morgenbrød ( :laugh: ), hård tråd og flotte løft af bl.a. Mølvis og cookie sq.

Således optændte gik turen til AUS og mere hård tråd og flotte løft... Især for Luci var dagen den rene juleaften, da han fik indkøbt en tilsyneladende forrygende bænktrøje; det fejrede han bl.a. ved at rykke fuldstændig vildt igennem i dødløft for reps med 130 kg :devil:

Der var selvfølgelig en del hygge og kæ've i det (og diskotræning for Tind kom også...), men det blev da til:

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*105

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*42,5

Dødløft: 3*5*130 - mellem Luci's anfald + 1*15*175

Military press: 3*8*65

Og så fik Black vist mig, hvad Saxon sidebends er (svar: ond!...)

Max. hyggeligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fee' dag!

Blackmoore var på besøg, og stødte til nskou, Luci og undertegnede på Toveshøjskolen til JM i styrkeløft.

Hyggelig og inspirerende for-/eftermiddag med morgenbrød ( :laugh: ), hård tråd og flotte løft af bl.a. Mølvis og cookie sq.

Således optændte gik turen til AUS og mere hård tråd og flotte løft... Især for Luci var dagen den rene juleaften, da han fik indkøbt en tilsyneladende forrygende bænktrøje; det fejrede han bl.a. ved at rykke fuldstændig vildt igennem i dødløft for reps med 130 kg :devil:

Der var selvfølgelig en del hygge og kæ've i det (og diskotræning for Tind kom også...), men det blev da til:

Frontsquat: 1*5*60 + 3*8*105

Skrå DB: 1*5*25 + 5*5*42,5

Dødløft: 3*5*130 - mellem Luci's anfald + 1*15*175

Military press: 3*8*65

Og så fik Black vist mig, hvad Saxon sidebends er (svar: ond!...)

Max. hyggeligt :smile:

Ja, jeg måtte springe træningen over....har haft de sygeste tømmermænd hele dagen, og jeg kan mærke på det hele at de fortsætter i morgen :dry:

Men det var da inspirerende at se JM....og så var der jo mulighed for at lure lidt teknik :smile:

Link to comment
Share on other sites

Puha, en lang dag. Det var lige før, jeg droppede træningen til fordel for sofaen herhjemme, meeen det ville være for slapt :innocent: Heldigvis var der masser af kendte ansigter i kælderen, da jeg kom, så det gav et boost.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 3*3*140 + 2*2*140 - tunge men overrraskende gode på en dag som idag

Skrå DB: 3*8*35

Kropshævninger, overhånd: 5*6*bw

Dips: 4*10*bw

SL CB dødløft: 3*8*160

Military press: 3*8*65

EZ Yates rows: 3*8*92,5

Face pulls: 3*8*70

Lækker omgang :devil:

Da jeg skulle til at gå, kom LAWMAN luskende i nattens mulm og mørke. Han havde timet det således, at han ikke kunne nå at squatte; desuden var han lige ved at gå igen, da han fandt ud af, at han havde glemt et par sokker til grebet - indtil det slog ham, at han da havde nogle på... :laugh:

Ellers var der faktisk adskillige personer ved squatracket i dag, og der blev generelt squattet pænt og dybt! Dejligt at se!!

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt med lidt fællestræning idag Morten. Jeg kom til at tænke på om det ikke ville være en ide at køre skulderpres med håndvægte engang imellem istedet for mili. Overførlighed til skrå bænk er stor, og så slipper du jo også for det ærgelige bælte :wink:

Det blev til kl 19 imorgen aften, hvis du kan nå det.

Link to comment
Share on other sites

ANTO> Hmm, jeg kan nu så godt lide bæltet, for det giver indtryk af, at jeg har en talje. Og når det nu er TØSET SVAGPISSERI at køre med bælte i de store øvelser, så har jeg jo ikke chancen ellers... :tongue:

Kort omgang i dag med mange kendte mennesker i kælderen :smile:

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*140 + 1*3*175 + 5*5*205 - :devil: Første sæt med 205 rev alt det hårde hud (=det eneste hud...) af min højre ringfinger, så der måtte ekstra fokus på grebet i de sidste sæt. Styrken var fin fin :smile:

Bænkpres: 1*5*100 + 1*1*110 + 1*1*115 + 1*1*115 m/4,5 cm board - lidt lal inden lørdag

Dips: 4*10*bw

Der er gået udstyrsrytteri i flere i banden, så jeg glæder mig til en dag, hvor drønene fra dødløft for alvor kombineres med råben af mænd i bænkprestrøjer - så falder øjnene nok ud af hovederne på flere af diskopumperne; i hvert fald er sådan en gang tung 5*5 i dødløft noget, der får folk til at glo :laugh:

Og det er Tind, nskou og Luci i bænktrøjer også!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share