Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Af, hmmm, forskellige grunde var der ingen strøm i udhuset (det var dog bedre end i eftermiddags, hvor der ikke var strøm i udhuset og halvdelen af huset...)

Jaeh, sår'n går't jo, når man leger elektriker :laugh::laugh::laugh:

Jane: "kan du hitte uj' a' det, Morten?"

Morten: "SELVFØLGELIG kan jeg det, imbecile kvindemenneske"

:laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

>Anders: Jo jo, men alternativet var at indrømme overfor min kone, at jeg ikke kunne, såee... Og desuden har jeg nok lært et eller andet :innocent:

Nå, forskellige menneskers dumme handlinger og ringe planlægning holdt mig væk fra MOL-træf i dag :mad:

Dagens korte('s 3*3) i AUS i selskab med Lars Emil:

Dødløft: 8*5*155

BO DB rows, OH, strikte: 5*6*42,5

Link to comment
Share on other sites

Week-endens dødløft blev syltet, så det måtte jo køres i dag; det betyder dødløft to dage i træk :w00t: Jubiiii...

Ellers igen ret tidlig træning, men der var drøn på. Det hele tog én time incl. lidt kæwe.

Frontsquat: 1*5*60 + 8*5*102,5

supersæt med

Bænkpres: 1*5*60 + 8*5*87,5

Dødløft: 8*5*155

Det var nu en del sæt...

Link to comment
Share on other sites

Nå, jeg havde en lille tur med maven igår, så det blev ikke til andet end lidt havearbejde; overraskende hårdt egentlig :dry:

Frontsquat og dødløft venter jeg med, til jeg er helt ovenpå igen.

Bænkpres: 8*5*87,5

Liggende incline laterals(?(chest supported laterals?)): 3*8*10

Link to comment
Share on other sites

Træningen har været lidt uregelmæssig på det sidste, men det skulle gerne snart bedre sig...

Hurtig omgang i udhuset i aftes kl. 22.30:

Dødløft: 5*5*162,5

Hurtig omgang i morges i AUS:

Bænkpres: 8*5*90

Og så skulle jeg gerne nå frontsquat i aften...

Link to comment
Share on other sites

Dagens omgang i AUS i discopumper-prime time, som dog først toppede, da jeg var på vej ud ad døren, med FMJ's ankomst :laugh:

Jeg sætter en ære i titlen.. :shades:

Kunne dog ik curle pga. min hånd...så det må anses som en alvorlig skade.. :cry:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> En lettere læderet hånd er et adelsmærke; vær stolt af den! Løft den højt op over discodrengenes fimsede handsker og fløjlspuder og råb: DETTE ER EN MANDS HÅND; PAK JER BORT, I SØRGELIGE METROSEKSUALITETER! :smile:

Næ du, nu skal jeg sige dig, hvornår man kan tillade sig at klage over sine hænder: det kan man efter et par timers havearbejde! Det giver nemlig vabler, ser du, og det er hård kost for selv de sejeste mænd, så de må småtude, mens de dødløfter i deres udhuse, selv om der er Rage Against The Machine på for fuld drøn, og de normalt bare ville grine af alt under 200 kg!

Øhhhmmm, nå men aftenens træning:

Dødløft: 8*5*167,5 - nu uden opvarmning da vægtene allerede sad på fra sidst...

Bænkpres: 1*5*60 + 8*5*90

Link to comment
Share on other sites

FMJ> En lettere læderet hånd er et adelsmærke; vær stolt af den! Løft den højt op over discodrengenes fimsede handsker og fløjlspuder og råb: DETTE ER EN MANDS HÅND; PAK JER BORT, I SØRGELIGE METROSEKSUALITETER! :smile:

Næ du, nu skal jeg sige dig, hvornår man kan tillade sig at klage over sine hænder: det kan man efter et par timers havearbejde! Det giver nemlig vabler, ser du, og det er hård kost for selv de sejeste mænd, så de må småtude, mens de dødløfter i deres udhuse, selv om der er Rage Against The Machine på for fuld drøn, og de normalt bare ville grine af alt under 200 kg!

Jamen så må du jo hidkalde havemesteren (ikke dit alterego, Søren Ryge) Gloveman og høre om hans erfaringer udi brug af havehandsker................. :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jamen så må du jo hidkalde havemesteren (ikke dit alterego, Søren Ryge) Gloveman og høre om hans erfaringer udi brug af havehandsker.................

Jo, men kan han relatere det til det at løfte noget tungt? :laugh:

Føj for en ulykke hvor er sådan noget havetjuhej da hårdt; især når man ikke vil stå tilbage for efterlønnerne på den anden side af hækken... Dog huskede jeg handskerne i dag!

Desuden en del smidigheds- og balancetræning i forb. m. nedtagning af gammel parabol og opsætning af ny...

Og endelig: tre kvarter med vægtene, sandsækken og Rage! Ahhhhhhh....

Frontsquat: 1*5*60 + 8*5*105

Bænkpres: 1*5*60 + 8*5*90

Link to comment
Share on other sites

Føj for en ulykke hvor er sådan noget havetjuhej da hårdt; især når man ikke vil stå tilbage for efterlønnerne på den anden side af hækken... Dog huskede jeg handskerne i dag!

Desuden en del smidigheds- og balancetræning i forb. m. nedtagning af gammel parabol og opsætning af ny...

:laugh: Damn der bliver tudet over det havearbejde! :laugh: Bette pus..tror du ik bare dig og konen skulle blive enige om at finde en lejlighed igen.. Der kan der da højst være blomsterne i altankasserne at passe.. Den omgang cardio burde du da liiiiige kunne holde til.. :poking::tongue::laugh:

Skal vi forresten ikke snart have et billede i loggen af udhuset.. :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Hehe, som du da kan sige det, din baryler...

Men: selv om jeg ikke er den store fortaler for (/ynder af) cardio og vægttab, så tror jeg nu, havearbejde har en "god" virkning på mig. Man kommer til at svede (jeg har med vilje købt en håndskubber), man får frisk luft, og man får egentlig brugt kroppen meget, når man altså sætter sig korrekt ned osv.

Det er jo OK. Og så har jeg faktisk tabt mig fire kg. på en måned... :crazy: (vel at mærke efter flere kontrolvejninger så det ikke bare er målt på et tidspunkt, hvor jeg var helt udtørret)

Så du kan roligt supplere dine lommepenge med lidt havearbejde for en sød gammel dame; bare pas på dem, der vil have, du SKAL gå i bar overkrop... (ja og dog; du kan jo nok bruge lidt erfaring også på det område...)

:tongue:

Åh ja, nu er jeg ikke så teknisk anlagt, så jeg ved ikke liiiige hvordan, jeg får lagt billeder fra digitalkameraet ind her på siden :blush:

Link to comment
Share on other sites

Der blev også tid til en hurtig træning:

Dødløft: 1*5*90 + 1*5*165 + 1*3*220 + 1*1*220 - grebet spillede slet ikke pga. vabler mm. så få tunge i stedet for mange lette...

Bænkpres: 1*5*60 + 8*5*90

Siddende BB skulderpres: 1*8 + 2*6*65

supersættet med

BO laterals: 3*8*10

Jeg tror simpelthen ikke, jeg holder op med at svede i aften :laugh: Det hele tog ca. 45 min. og der er altså noget lummert i hvert fald her i byen.

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Hehe, som du da kan sige det, din baryler...

Men: selv om jeg ikke er den store fortaler for (/ynder af) cardio og vægttab, så tror jeg nu, havearbejde har en "god" virkning på mig. Man kommer til at svede (jeg har med vilje købt en håndskubber), man får frisk luft, og man får egentlig brugt kroppen meget, når man altså sætter sig korrekt ned osv.

Det er jo OK. Og så har jeg faktisk tabt mig fire kg. på en måned... :crazy: (vel at mærke efter flere kontrolvejninger så det ikke bare er målt på et tidspunkt, hvor jeg var helt udtørret)

Nice hvis du fortsætter det vægttab og holder styrken... :smile::superman:

Så du kan roligt supplere dine lommepenge med lidt havearbejde for en sød gammel dame; bare pas på dem, der vil have, du SKAL gå i bar overkrop... (ja og dog; du kan jo nok bruge lidt erfaring også på det område...)

:tongue:

:unhappy: Du var ikke tilfreds med erfaringen sidste gang? :wub::flowers::tongue:
Åh ja, nu er jeg ikke så teknisk anlagt, så jeg ved ikke liiiige hvordan, jeg får lagt billeder fra digitalkameraet ind her på siden :blush:

Hvis du ka finde ud af at smide dem ind på din computer er det jo bare at trykke på "Gennemse" under hvor du skriver indlægget og så finde billedet, trykke "Add this attachment" og så sætte det ind i vinduet.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Billeder kommer lige pludselig...

Morgentræning i AUS.

Der var MANGE discodrenge med surfershorts og klip-klappere, der alle kørte forced bænk - guillotine-style! :crazy: Og curls, masser curls... Og mave.. Hvem f..... giver high five og råber "Sådan, du løfter alt!" efter et sæt mavebøjninger (som mest af alt involverede hoftebøjerne...)

Så skal de absolut råbe til hinanden om deres indefodbold og arbejde, så vi liiiige alle sammen skal vide, at de altså står i baren på et eller andet disko... Vorherre bevares...

Men så råbte jeg da også bare under mine squats; det, syntes de vist, var sært, men de dæmpede sig da (nok for at hviske om mig :laugh: )

I øvrigt har AUS bekræftet, at de har modtaget min mail; jeg vil få et svar, når de har behandlet den :tongue:

Frontsquat: 1*5*60 + 5*3*130 - hm, det var tidligt for den slags.

Skrå DB: 1*8*20 + 8*5*40

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning med døren åben ud til haven. I drikkepauserne kunne jeg så nyde tulipanerne og rododendronerne, der alle er sprunget ud. Jo, jo; småborgerlig idyl har vi masser af :smile: Endda musikken var blød i dag, nemlig en gammel klassiker: Springsteens Born in the USA album....

Dødløft: 1*5*105 + 8*5*175

Bænkpres: 1*5*60 + 1*1*110 + 5*3*110

DB rows: 5*8*45

BO laterals: 3*8*10

Nu står den så på miniferie hos de gamle; det bliver nok ikke godt for formen...

Link to comment
Share on other sites

I drikkepauserne kunne jeg så nyde tulipanerne og rododendronerne, der alle er sprunget ud. Jo, jo; småborgerlig idyl har vi masser af :smile:

Er det kun mig der tænker Søren Ryge her?! :laugh::w00t:

Nu står den så på miniferie hos de gamle; det bliver nok ikke godt for formen...

Hvilken form?

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Hahaha... :dry::laugh:

Næ, min nabo er ren Søren Ryge; han har alderen og skægget, og så er han sådan en tynd pensionist/efterlønner, der tit render rundt i undertrøje (det der, i en lidt mere nutidig version, hedder en wifebeater; dette her er den originale!). Så hilser vi lige over hækken og han glor underligt på mig, når jeg står i træningstøj i haven og drikker vand, mens musikken drøner indefra udhuset :laugh:

Jeg tror, han og konen er den type, der er meget nysgerrige og gode til at sladre og starte rygter, så det bliver da spændende :laugh:

Mht. Peder Wessel-tingen i din log: forrige gang jeg var der, kom politiet for at hente to fulde folk ned fra et stillads, der stod op ad bygningen. Og sidste gang præsterede min kammerat virkelig at falde udenfor, da han bad om et rent glas! Det gør man bare ikke, så han blev nidstirret af bartenderinden og stamgæsterne... Skal det være virkelig skummelt, ja, så skal man lige over på den anden side af gaden.

DET er stamgæster; der er ikke øretæver i luften, som der godt kan være på Pe'den, for det er stort set kun mandlige førtidspensionister fra midt i fyrrerne og op... En gang blev vi spurgt, om vi ikke kunne rafle lidt mere stille, for der var altså nogle, der fik hovedpine af det :laugh: Bartenderne er til gengæld som regel asiatiske kvinder, der ikke taler så godt dansk...

EDIT:

Hvilken form?

Sommerformen selvfølgelig :blink:

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

FMJ> Hahaha... :dry::laugh:

Næ, min nabo er ren Søren Ryge; han har alderen og skægget, og så er han sådan en tynd pensionist/efterlønner, der tit render rundt i undertrøje (det der, i en lidt mere nutidig version, hedder en wifebeater; dette her er den originale!). Så hilser vi lige over hækken og han glor underligt på mig, når jeg står i træningstøj i haven og drikker vand, mens musikken drøner indefra udhuset :laugh:

Jeg tror, han og konen er den type, der er meget nysgerrige og gode til at sladre og starte rygter, så det bliver da spændende :laugh:

Mht. Peder Wessel-tingen i din log: forrige gang jeg var der, kom politiet for at hente to fulde folk ned fra et stillads, der stod op ad bygningen. Og sidste gang præsterede min kammerat virkelig at falde udenfor, da han bad om et rent glas! Det gør man bare ikke, så han blev nidstirret af bartenderinden og stamgæsterne... Skal det være virkelig skummelt, ja, så skal man lige over på den anden side af gaden.

DET er stamgæster; der er ikke øretæver i luften, som der godt kan være på Pe'den, for det er stort set kun mandlige førtidspensionister fra midt i fyrrerne og op... En gang blev vi spurgt, om vi ikke kunne rafle lidt mere stille, for der var altså nogle, der fik hovedpine af det :laugh: Bartenderne er til gengæld som regel asiatiske kvinder, der ikke taler så godt dansk...

:laugh: Har sgu aldrig været derinde..men skal da helt sikkert prøves nu! :4thumbup:

EDIT:

Sommerformen selvfølgelig :blink:

Dvs. med tydelige abs, streger på delts og det hele? Så du cutter nu eller hvordan skal den forstås? :smile:

Link to comment
Share on other sites

FMJ> Nu er vi jo nogle, der holder sommerformen hele året :wink:

Pyha, miniferie hos de gamle i sommerlandet; det kan nu være hårdt nok :laugh:

Faktisk blev det lige til lidt træning igår i det lokale wellnesscenter, inden vi gik i bade-/spaafdelingen (hvor vi lå i to timer...) Der var de sædvanlige discopumpere, som udvekslede de sædvanlige teorier om muskelvækst og lign. Dog var der også en instruktør, som squattede med udgangspunkt i bænkpresracket. Og som han sagde: de vil ikke købe et squatrack, fordi det er et fitnesssted; det var han træt af.

Ellers fik jeg min del af opmærksomheden: jeg havde ikke selv træningstøj med, så jeg måtte låne noget af min far. Således trænede jeg i klip-klappere, korte blå og grønne adidasshorts fra firserne og en Grøn Koncert-t-shirt fra '89 (ja, det er rigtigt!) Det blev ikke til mere end et par sæt frontsquat, som måtte cleanes op, med ca 90 kg på stangen og to sæt pull-ups. Til sidst prøvede jeg deres leg press-maskine for 2*5*400, som er max. Og indkasserede anerkendende blikke fra den midaldrende mand, der lige var færdig dér... :4thumbup:

Træning i aften:

Frontsquat: 1*5*65 + 8*5*110

Good mornings: 3*8*100

Skrå bænkpres: 1*5*65 + 8*5*90

BO DB rows: 5*8*45

BO laterals: 5*8*10

Fino, fino :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share