Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Gårsdagens træning:

Frontsquat: 1*5*50 + 1*5*80 + 3*5*115 - så gad jeg ikke mere, for mine sko er efterhånden slidt op. Så er det godt, at der er et par Adidas Ironworks III på vej! :w00t:

Kropshævninger, OH/UH: 4*8*bw

Skrå DB pres: 1*8*26,4 + 3*8*41,6

Flyes: 3*8*26,4

Shrugs, foran/bagpå: 4*8*155

Leg curls: 3*8*59,9

Kabel rows: 2*12*75

Der var hele tre ganske sprøde piger i Atlas i aftes. Det er jo ikke til koncentrere sig så...

Link to comment
Share on other sites

Hurtig træning fredag i BB!99. Mange friends til stede; både af den slags, som opfører sig pænt, og af den slags, som må sættes uden for klasseværelset i en periode, fordi de ikke kan lade andre være mennesker på deres egen måde. Og så en enkelt der er indimellem, fordi han kun er lidt fræk :smile: En af de frække drenge løftede 250 kg i død... :superman:

Fredag: Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 1*3*180 + 1*2*210

Kropshævninger, OH/UH: 4*8*bw

Skrå DB pres: 1*8*25 + 3*8*40

Kæwe til failure.

I aften i Atlas:

Frontsquat: 1*5*50 + 1*5*80 + 5*3*120 - jeg mangler sko :unhappy:

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB pres: 1*8*26,4 + 3*8*41,6

Leg curls: 3*8*59,9 - langsom negativ

Flyes: 3*10*26,4

Leg press: 2*10*200

Shrugs: 2*8*155 (foran/bagpå)

Cable rows: 2*12*75

OK omgang med højt tempo.

Link to comment
Share on other sites

Tind> ja, men jeg er ikke så hurtig i optrækket... I øvrigt ville jeg ikke ødelægge den gode stemning :wink:

Maxm> jep! :smile:

Torsdag hentede jeg i silende regn og med en overstimuleret knægt på cyklen mine Adidas Ironworks III, for de skulle selvfølgelig prøves samme aften. Desværre havde jeg glemt, at min kone skulle i biografen. Jeg gav hende et par flade og sagde, at det måtte aflyses... Det blev det ikke!

Jeg lavede noget et-bens-squat, military osv. i lejligheden for dog at prøve skoene. Selv om et-bens-squat ikke er min yndlingsøvelse, så sidder den rigtig godt i både lår og baller, så den rigtige indvielse af skoene igår blev en lidt tynd omgang pga. doms :dry:

Træning igår i Atlas: Der var intet at skyde med, og jeg havde doms efter gårsdagens træning. Derfor måtte jeg selvfølgelig løfte lidt tungere end sædvanligt.

Frontsquat: 1*5*50 + 1*5*90 + 1*2*120 + 1*1*125 + 3*2*130 - meget fokus på teknik (og sko :w00t: )

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB pres: 1*8*29,1 + 3*5*45

Flyes: 3*10*26,4

Leg press: 2*10*200

Leg curls: 1*8*68

Det skal nok blive rigtig godt med skoene.

Link to comment
Share on other sites

salt> Jeg kører da leg curls ret ofte for tiden. I øvrigt er bicepsblasteren i vejen, når jeg squatter eller dødløfter. Tror du, at man kan låne den med hjem, og så have den på mens man ser fjernsyn, vander blomster osv. lige som med den der el-fidus fra tv-shop?

Link to comment
Share on other sites

Arrrghh! Hvorfor har jeg bare så travlt med alt muligt andet end træning for tiden?! :sneaky2:

I aftes blev det til lidt derhjemme:

DB rows: 3*8*60

Stivbenet dødløft: 3*6*130

Military press: 3*8*ca. 55

Side laterals: 2*8*17,5

Forhåbentlig træning i aften hvis altså ikke et eller andet åndssvagt dukker op på arbejdet...

Link to comment
Share on other sites

Arbejd, arbejd...

Lørdag: et-bens-squat, military og side laterals foran fjerneren.

Søndag: Træning i hyggeligt selskab med salt:

Frontsquat: 1*5*50 + 1*5*80 + 1*5*100 + 3*5*110

Kropshævninger, UH/OH: 4*10*bw

Rack pulls: 1*6*90 + 1*6*130 + 3*5*160

Skrå DB pres: 1*8*29,2 + 3*8*41,6

DB flyes: 3*10*26,8

Leg curls: 2*8*69

Leg press: 2*10*200

Cable rows: 2*10*75

Biceps-blasteren har jeg stadig til gode :smile:

Link to comment
Share on other sites

Knægten har været syg men kun de sidste par nætter. Natten til tirsdag og natten til onsdag fik jeg kun den smule søvn, som man kan få, når man har ca. ti cm plads i sin egen seng, og man konstant bliver sparket i maven af en urolig dreng :unhappy: Uheldigvis havde vi overnattende gæster, så det var ikke en mulighed at overlade sengen og besværet til hustruen og fortrække til gæsteværelset. Øv, jeg er træt.

Det har træningen båret præg af...

Tirsdag blev det til noget et-bens squat, military og side laterals derhjemme, og igår tog jeg i Atlas, men der var intet at skyde med...

Skrå DB pres: 1*8*29,1 + 1*8*41,6 + 3*5*45 + 1*8*41,6

Kropshævninger, OH/UH: 2*10*bw + 2*8*bw

DB flyes: 3*10*26,4

Sjældent har jeg glædet mig så meget til weekenden, som jeg gør nu!

Link to comment
Share on other sites

Superkort træning idag. Ærgerligt, at der ikke var tid til mere, for der var godt overskud.

Lidt frontsquat; der var optaget i squatracket, så jeg tog bare et par sæt ind i mellem, med hvad der nu lige var på.

Kropshævninger, OH: 2*10*bw

Skrå DB pres: 1*8*26,4 + 2*10*41,6 + 1*8*41,6 - med tid til bare lidt længere pause, havde det helt sikkert været 3*10 :wink:

DB flyes: 3*10*26,4

Pump på patten!

Link to comment
Share on other sites

Vippelejeundersøgelse idag; jeg besvimede, som jeg "skulle"... Jeg følte mig ovenpå, så snuppede en hurtig træning, men gassen gik hurtigt af ballonen; jeg er helt færdig nu.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*170 - dobbelt overhånd, jordnødder...

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 2*10*41,6 + 1*8*41,6

Flyes: 3*10*26,4

Optur: to tøser der kørte DB bænkpres :smile:

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning idag:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*175 - dobbelt overhånd. Jeg vil prøve stige med 5 kg. om ugen, og se hvor langt jeg når.

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 3*10*41,6 - ret stabil på denne vægt efterhånden

Kropshævninger, OH/UH: 10+8+8+8*bw

Flyes: 2*10*26,4

Søndag mødte jeg min friend Fruen i Eksperimentariet, eller hva' det nu hedder. Han var ikke en del af den faste udstilling lige den dag, så han havde tid til at sludre. Der var vist én, der var misundelig på t-shirten, hva'? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lyntræning i Ækinåks på Nørrebrogade i Århus igår.

Frontsquat: 1*8*60 + 1*6*90 + 5*5*110

Kropshævninger, OH/UH: 4*8*bw

Good mornings: 1*8*60 + 2*8*80

Skrå DB pres: 1*10*30 + 1*10*35

Jaja, der var da nogle piger at kigge på og nogle fyre at grine af. Derudover fik jeg kørt frontsquat, så alt i alt var det vel OK.

Link to comment
Share on other sites

Træning igår aftes:

Dødløft: 1*5*100 * 1*5*140 + 5*5*180 - meget lette. Det giver håb om, at jeg kan fortsætte med 5 kg's progression om ugen op til 200, som er mit mål i første omgang.

Kropshævninger, OH/UH: 3*10*bw

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 2*10*41,6 + 1*8*41,6

Da stangen er lidt skæv, og skiverne derfor let forskyder sig under sættene, satte jeg tre 20 kg's skiver, en 15 kg's, en 2½ kg's og en lås på hver side for at nå de 180 i dødløft. Det skulle kommenteres af hele to personer uafhængigt af hinanden.

Den første fyr stillede sig tilfreds med forklaringen om at følge en progression, at stangen er skæv osv. Den anden fyr fik samme forklaring, for som jeg sagde, så bliver de sidste to reps nemt lidt dumme, hvis skiverne rykker sig på de første tre. Han troede tydeligvis ikke på, at jeg ville løfte den fem gange, så han prikkede ret indiskret til sin kammerat, pegede og grinede og stillede sig hånligt op med armene over kors for at glo, da jeg skulle løfte :blink: WTF sker der for nogle folk!

Jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig for bagefter at bemærke, at han jo godt kunne se, at man slet ikke kan løfte tungt med en så skæv stang :wink: Han var enig :laugh:

Klaphatte, der skal hævde sig i træningscentret ved at nedgøre andre, vil altid pisse mig af.

Link to comment
Share on other sites

salt> Jep, aldrig har jeg trænet et sted, hvor så mange ting bliver kommenteret så højt og så fladpandet som der!

I weekenden: afslapning i Amsterdam.

I aften: rent l...! Jeg er lidt småsløj, så for første gang længe måtte jeg ligefrem kaste håndklædet og gå hjem :sneaky2:

Skrå DB pres: 5+4+4+3+3+3+2(=24 reps)*45 kg; det skulle have været 25, men nej...

Kropshævninger, OH: 10+8+8*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 1*2*112,5 - så var det slut!...

Nedtur!

Og hvad f..... sker der for musikken i Atlas!? Og de personer af anden etnisk oprindelse, som i den grad passer ind i de mest negative stereotyper!! Og de white trash-typer som bare er så dumme og bøvede at høre på, at man får lyst til at slå dem!!! ØV ØV ØV!!!

Link to comment
Share on other sites

salt> Jep, aldrig har jeg trænet et sted, hvor så mange ting bliver kommenteret så højt og så fladpandet som der!

I weekenden: afslapning i Amsterdam.

I aften: rent l...! Jeg er lidt småsløj, så for første gang længe måtte jeg ligefrem kaste håndklædet og gå hjem :sneaky2:

Skrå DB pres: 5+4+4+3+3+3+2(=24 reps)*45 kg; det skulle have været 25, men nej...

Kropshævninger, OH: 10+8+8*bw

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 1*2*112,5 - så var det slut!...

Nedtur!

Og hvad f..... sker der for musikken i Atlas!? Og de personer af anden etnisk oprindelse, som i den grad passer ind i de mest negative stereotyper!! Og de white trash-typer som bare er så dumme og bøvede at høre på, at man får lyst til at slå dem!!! ØV ØV ØV!!!

Må man spørge hvad du havde regnet med advokat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share