Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Udmærket omgang i fint selskab. Fruen var dog også til stede.

6 reps er lige pludseligt mange efter et par måneder med 3-4 stykker pr. sæt :crazy:

Skrå DB: 1*8*27,5 + 1*8*40 + 5*6*47

Flyes: 4*10*27,5

Side laterals: 3*8*17,5

Fransk pres: 3*10*35

Senere lidt funktionel træning: en brændeovn på 115 kg., der skulle ned fra 4. sal.

Link to comment
Share on other sites

Udmærket runde idag, dog uden det store overskud. Hulen var domineret af BB-drengene i form af ARMADA_I, Team BB! og Team Benchpress. BB!

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*110 - stille og roligt

Kropshævninger, UH: 5*6*bw

Stivbenet dødløft: 3*8*140

Leg extensions: 3*10*40 - ghey...

BB Rows, OH: 3*8*100

BB Shrugs: 2*8*140

BB Curls: 3*8*50

Link to comment
Share on other sites

Udmærket runde idag, dog uden det store overskud. Hulen var domineret af BB-drengene i form af ARMADA_I, Team BB! og Team Benchpress. BB!

You forgot someone tear.gif

Fandme en kedelig træning du får fyret af. Intet nyt under solen! Ser frem til en amazon melding imorgen. Bliver så sweet med de to sidste sæsoner. Dem skal jeg have med i graven food-snacking.gif

Link to comment
Share on other sites

Fruen> nu talte jeg jo om BB!-drengene, og jeg vil da ikke nævne dig i samme sætning som dem! :smile:

Fist> det er noget, der påvirker hele familien, men træningen fortsætter! Ind i mellem dukker der bare noget op, hvor man overvejer sine prioriteringer og hvad, der er vigtigt... Men det må jeg lige skrive til Ugebladet Søndag om... :smile::wink:

Fin træning i dag. Team BB!, ARMADA_I, Jimmy The Champ,chris-, og Team Benchpress dukkede op og ligeledes gjorde majoren, lægen og ham den flinke kampsportsmand, hvis navn jeg har til gode. Kun Fruen glimrede ved sit fravær, men der var vel sommermodeshow og kølig hvidvin et sted i byen...

Dødløft: 1*5*110 + 1*5*150 + 1*5*180 + 2*5*215 + 2*3*225 - hey, fin styrke og WC!

Skrå DB pres: 1*10*27,5 + 3*10*40

Kropshævninger, UH: 4*6*bw

DB hammer curls: 3*8*25

BB curls: 2*8*50

Det var egentlig ikke meget, men vi skulle jo også lige vende verdenssituationen, ligesom vi (endnu en gang) ikke kom frem til en forklaring på den overraskende lave frekvens af skørbug blandt alkoholikere. Lægen har dog en teori om, at det skyldes brugen af ascorbinsyre som konserveringsmiddel. Jo jo, vi kommer vidt omkring!

Link to comment
Share on other sites

Omstændighederne vil ikke min træning det godt for tiden :dry: Dagens træning foregik på smertestillende piller pga. en lortekindtand; med overvejende sandsynlighed står den på rodbehandling, eller det der er værre, indenfor ganske kort tid. Første aftale hos tandlægen er på torsdag. Total nedtur! :unhappy:

Fruen stak af, inden jeg kom, og ARMADA_I kunne heller ikke komme hurtigt nok ud :unhappy: Heldigvis var Team BB!, chris og boksningens wonderboy, JimmyP, i hulen.

Skrå DB pres: 1*8*27,5 + 1*8*40 + 7+6+6+6+5*47 - BOOOMMMM!

Flyes: 3*10*27,5

Dips: 3*10*bw

Bagskulder: 3*10

Link to comment
Share on other sites

Lav profil her i ugen rent træningsmæssigt pga. kampen i min kæbe mellem betændelsen og immunsystemet godt støttet af penicillin. Forhåbentlig (50/50) betyder det, at der nok kun er tale om kæbebetændelse, og at jeg slipper for en rodbehandling, hvilket vil være årets optur!

Knægten har skoldkopper, så jeg har måttet blive hjemme ved ham idag. Han er dog ikke synderligt påvirket, andet end at det øjensynligt påvirker hans søvnbehov i negativ retning (set ud fra mit træningssynspunkt...). Derfor blev det kun til meget lidt træning, mens jeg kunne aflede hans opmærksomhed. Dødløft og størrelse 22-fødder ved siden af passer nemlig meget dårligt sammen :wink:

Dødløft stående på boks: 3*6*145 - jordnødder.

DB Rows: 2*8*60 - do.

Sen (ca. 18.30) træning i morgen. Fruen er der, eller også er han en firkant!

Link to comment
Share on other sites

Hey Jonas, din gamle sommerfugle-bi (hvis du lige fanger sådan en frækkert :wink: )! Torsdag er måske for mit vedkommende; måske træning og måske tidligere end kl. 17...

Dagens træning: ikke værd at skrive om bortset fra dropset-mania i biceps med fruen! Ellers blev der kørt skrå DB pres, flyes og side laterals.

Til gengæld fin stemning med TeamBB!,chris- og vennerne ARMADA_I og Fruen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træningen er baseret på dagsformen i øjeblikket. Og den er sjældent helt i top... :laugh: I går trænede jeg i et hjørne inde i power cage'et, mens vægtløfterne fyldte og larmede endnu mere end normalt. Fruen gik bare og så lækker ud i sine jeans :wub:

Frontsquat: 1*6*70 + 2*5*120

blandet med

Back squat: 1*6*100 + 5*6*110

Kropshævninger: UH: 3*8*bw, OH: 2*6*bw

Stivbenet dødløft: 3*8*140

Shrugs: 4*8*140, to sæt foran, to bagved

Bagskulder (JimmyP tribute): 3*8*8 :superman:

Hvor er shrugs dog en dejlig øvelse!

Link to comment
Share on other sites

Nå men det er jo ikke fordi, der ikke bliver trænet... Weekenden stod dog i svigerfamiliens tegn. Svigerfar blev 67 og havde inviteret på miniferie. Masser af rødvin og god mad...

Tilbage i hulen er det første, der sker, at man får et stort kram af ARMADA_I. Det var rart :smile: TeamBB! pumpede løs i en grad, så det åbenbart tog pippet fra mig!

Træning i går:

Trækdød fra boks: 3*6*145

supersæt med

DB rows: 3*6*60

Træning i dag:

Skrå DB pres: 1*8*30 + 1*8*40 + 2*6*47 + 2*5*47

Flyes: 5*10*27,5

Side laterals: 5*8*17,5

Fransk pres: 1*15*30 + 2*12*35

Stille og roligt. BB! igen i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

> Fruen: Som min sekretær og rygklapper har informeret dig om, er der selvfølgelig BB! i dag. Dog lidt senere for mit vedkommende, da stængerne skal være varmet grundigt op, før jeg bruger dem. Mine fluffere kommer derfor ved 17-tiden, og jeg regner med at indfinde mig omkring kl. 18.

>Tunen: Tak! :smile: Men hvorfor et spørgsmålstegn?... :laugh: Det er en dejlig øvelse, men underligt nok kan dagsformen svinge helt vildt!

Vi ses til BB!

Link to comment
Share on other sites

>Tunen: Det er fordi, dagsformen sjældent er god for tiden! Ellers ganske ghey med jeres rows idag! :smile:

Hyggelig omgang i dag. Fruen var i topform og frontede den af i bar overkrop :wub: Team BB! gav anskuelighedsundervisning i BB! men gheyede den også noget i rows!

Frontsquat: 1*6*70 + 1*5*100 + 2*5*120 + 1*3*120

Squat: 2*6*112,5 + 1*3*112,5 - rodet, men jeg gad sgu' ikke squatte i dag!

Kropshævninger: OH: 3*6*bw, UH: 3*8*bw

DB hammer curls: 3*10*25

supersæt med

BB curls: 3*10*40 - YEAH!

Stivbenet dødløft: 3*8*145

Shrugs: 4*8*150, 2*foran, 2*bagpå

Leg extensions: 4*10*40

Bagskulder: 3*10*9

Let omgang BB! igen i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

>ANTO: njae, back squat bliver der sgu ikke maxet i foreløbigt! :smile: Per er vist blevet skræmt væk af stemningen :laugh:

Stille og rolig omgang i dag i godt selskab. Måtten, ARMADA_I og Fruen; hvem behøver så vægte!

Skrå DB pres: 1*8*25 + 2*8*40 + 1*5*47 + 1*8*40

Flyes: 3*10*25

Side laterals: 3*8*17,5

Fransk pres: 3*10*40 sidste sæt supersæt med 10*30

Dips: 2*10*bw

Link to comment
Share on other sites

>Simon: Så får jeg bare to næste gang :smile:

Underlig omgang i dag:

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*160 + 1*3*190 + 2*5*215 + 3*3*190 - min højre hånd blev helt smadret efter de to tunge sæt :cry:

Kropshævninger: OH: 2*6*bw, UH: 8+5*bw

DB hammer curls: 3*10*25

supersæt med

BB curls: 3*10*40

Så var jeg tudende på vej hjem, men Michael den gale østriger lokkede mig med på:

Rows liggende på maven (Team BB! tribute!): 3*6*65

Combo: 10 BB curls + 10 upright rows + 10 standing triceps ext. som supersæt: tre sæt med 30, 35 og 40

Det blev rimelig hårdt!

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Hurtig omgang i dag. Helt præcist 15 min. I samme tidsrum blev der sat fisk i ovnen, kogt ris, dækket bord og holdt øje med Holger... Heldigvis hev han først senere i dugen, så glasset med rødvin væltede... Hvis nogen kommer og spørger, hvorfor han sover så godt nu, peger jeg bare på rødvinspletterne på hans bodystocking :smile:

Og nej, rødvinen var til før fisken, selv om man ganske udmærket kan drikke rødvin til fisk!

Siddende BB skulderpres: 1*8*50 + 3*8*60

Side laterals: 3*8*17,5

CG bænkpres: 3*10*60

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og nej, rødvinen var til før fisken, selv om man ganske udmærket kan drikke rødvin til fisk!

Phew! Troede lige, det havde slået fuldstændig klik for dig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share