Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

>Tind: Jaja, selv om det ikke har været kærlighed ved første blik, så ved man jo aldrig :smile:

Hurtig træning sent i aftes i Atlas:

Bænkpres, semi CG: 1*10*60 + 1*8*80 + 5*6*90

supersæt med

Cable rows: 3*10*85

og

Pulldowns, bredt neutralt greb: 3*10*75

Det gik stærkt, og det var meget BB!

Link to comment
Share on other sites

Det var meget tæt på, at jeg ikke tog til træning i aftes. Jeg var temmelig smadret, men det endte med at blive en udmærket omgang.

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*145 + 1*3*175 + 1*3*205 + 3*3*225 - ganske nemme

Bænkpres, semi CG: 1*10*65 + 1*8*85 + 3*6*95

Skrå DB pres: 8*40,6 - mere skrå end jeg plejer

Kropshævninger, OH/UH: 3*8*bw

Link to comment
Share on other sites

Onsdag tog jeg 10*50 i et-bens squat og BB curls - Swoleness!

Torsdag tog jeg 3*10*50 i Military press og 4*6*50 i BB curls - Mere swoleness!!

I aftes var jeg i Atlas:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*115

Kropshævninger, OH/UH: 4*8*bw

Bænkpres, semi CG: 10*60 + 5*6*95

Jeg var helt færdig, så squatten var noget hård :crazy:

Der var fuldt skrald på prolleriet i smithmaskinen ved siden af power caget! To gutter i Bullrot-t-shirts med glimmerskrift kørte forced (fra første rep) skulderpres med ca. 10 cm. ROM. I pauserne drak de Cult fra ½ liters dåser, ræbede og talte med deres makker, som kørte BB curls ved siden af. De diskuterede primært kvaliteterne ved den enes nye kæreste. Det drejede sig kun om kropslige fortrin, som blev beskrevet MEGET eksplicit!... Der var dog også det problem, at hendes far er politibetjent og angiveligt har en hund af en type, der ofte bruges som narkohund. De blev dog enige om, at den nok ikke var trænet, så hvis han nu bare sørger for ikke at have "noget" på sig, når han skal besøge dem, så går det nok...

Det var god underholdning, men også ret sørgeligt!

Link to comment
Share on other sites

Fredag og søndag blev det til lidt et-bens sqaut og BB curls derhjemme.

I aftes tog jeg i Atlas:

Sumodødløft: 1*6*105 + 1*6*135 + 5*6*165 - rimelig latterlig øvelse :dry:

Kropshævninger, OH/UH: 2*8 + 1*6*bw

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 3*8*40,6

Cable flyes: 3*10*indstilling 5

Cable laterals: 3*10*10

Push downs: 10*25 + 2*10*30

Der er temmelig mange prollede personager i centret for tiden. I aftes stod der et hold og talte om deres bedste kogere. Den ene havde tidligere røget meget, så røg han mindre i en periode, hvor han så fik styr på, hvad det var han "flygtede fra" når han røg, og nu ryger han så en masse igen men er "afklaret" :smile: Det er da rart for ham.

Der blev igen dunket Cult og trænet disko i jeans og Bullrot :superman:

Til gengæld var der også et par søde piger at kigge på. Især den storbarmede på løbebåndet fik bragt mig ad af fatning med en næsten hypnotiserende rytme...

Link to comment
Share on other sites

Tind> :dry: !!

Igår blev der sørme plads til lidt træning i Atlas. Den mulighed sjoflede jeg på det groveste ved stort set kun at køre bryst :w00t:

Bænkpres, semi CG: 1*10*60 + 1*8*80 + 3*6*100 + 2*8*90

Incline flyes: 3*10*21,2

Skråpres i smith: 10*stang+40 + 2*10*stang+45 + 8*stang+50

Cable laterals: 3*10*10

Korte pauser=>pump på patten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i aftes; meget basalt:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*115

Kropshævninger, OH/UH: 4*8*bw

Der var åbenbart temaaften med temaet "White trash". Det kunne de godt informere mere om; jeg følte mig helt udenfor :smile: Jeg synes ellers generelt, at vi er en god blandet flok, når jeg træner, men det kammede da helt over i aftes!

Link to comment
Share on other sites

Alt regeringshalløjet har givet en masse at lave på jobbet. Når der så også skulle passes et rådsmøde i Luxembourg ind fra søndag til mandag kl. sent, har det betydet ringe tid til at træne :dry:

Søndag fik jeg lavet lidt i kælderen:

DB Rows: 3*8*60

SL Dødløft: 3*8*135 - Holger hjalp på denne øvelse i den ene ende af stangen; det blev så nærmest upright rows for hans vedkommende... Det krævde ekstra koncentration at sørge for, at hans fødder ikke kom under skiverne!

Shrugs: 3*8*135

Atlas her til aften:

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*145 + 1*5*185 + 1*3*230 + 1*1*230 + 3*3*185 - teknikken spillede ikke rigtig, og min fod gjorde ondt, så det var ren vilje og nok ikke så kønt. De sidste tre sæt kørt med megen fokus på teknikken.

Kropshævninger, OH/UH: 3*8*bw

Bænkpres, semi CG: 1*10*60 + 1*10*80 + 1*5*100 - så føltes skulderen dum, og så skred jeg.

Alt i alt ikke så god en omgang, men de 230 i dødløft røg da op uden problemer med styrken, så det er da altid noget.

Som sagt gør venstre fod ondt. Jeg har åbenbart jokket på et eller andet, så der er sprængt nogle blodkar under/på siden af foden. Hele venstre tredjedel er blåsort og hævet, så måske bør jeg holde lidt igen (som lægen foreslog...)

Link to comment
Share on other sites

Så er påsken ovre, og min fod har stort set den normale grisefarve, så nu burde der kunne trænes igennem. Fredag, lørdag og søndag er jeg bare ikke hjemme til at træne, og den 25. sætter hele familien kursen mod Korsika for en uges tid. Det er ikke godt for træningen... :dry:

Fredag trænede jeg lidt i Ækinåks i Randers: Bænkpres, kropshævninger, cable flyes og cable laterals.

Lørdag trænede jeg lidt i Nordjysk Helsestudio. Fedt sted, men et noget gustent klientel!: Frontsquat, benpres, lidt rows maskine og lidt DB shrugs.

I aftes var jeg i Atlas igen:

Sumo dødløft: 1*8*95 + 1*8*125 + 1*6*155 + 5*6*175

Kropshævninger, OH: 3*8*bw

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 3*8*40,6

Link to comment
Share on other sites

Træning i torsdags i Atlas: salt var tilbage, så det blev også til noget hygsomt kæ'we. Han havde leget med de store håndvægte, så han var ikke til at skyde igennem. Selv da jeg kommenterede hans fedladne ryg, tog han det åbenbart som en kompliment :tongue:

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 2*10*40,6

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*95 - pyha, 7. og 8. rep...

Kropshævninger, OH/UH: 5*8*bw

Bænkpres, semi CG: 2*8*90

Benpres: 3*10*160

Cable flyes: 3*10*indstilling 5

I aften har jeg taget 3*8*60 i DB Rows og foreløbig et enkelt sæt i et-bens squat og SL Dødløft.

Link to comment
Share on other sites

heffe-jeff> Jo tak, det er ikke helt som tidligere, men der er desværre ikke den samme tid til træningen nu. Se nu i øvrigt at få logget noget træning :smile: .

Tind> :laugh: jaja, der manglede nogle pr's her i loggen, så nu kaster jeg mig også over quartersquat; jeg regner med at kunne præstere både en 1RM PR og en rep PR inden for en overskuelig fremtid, da jeg ikke tidligere har kørt øvelsen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

ptpoul> jeg forsøger også at bulke max! Det går ikke så godt, men det holder styrken vedlige :smile:

Hvis ikke vægtene er tunge, er det ikke rigtig dødløft, så selvfølgelig...

If the bar aint bending you're just pretending :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share