Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

salt> Jep, aldrig har jeg trænet et sted, hvor så mange ting bliver kommenteret så højt og så fladpandet som der!

Og hvad f..... sker der for musikken i Atlas!? Og de personer af anden etnisk oprindelse, som i den grad passer ind i de mest negative stereotyper!! Og de white trash-typer som bare er så dumme og bøvede at høre på, at man får lyst til at slå dem!!! ØV ØV ØV!!!

Jeg kan ikke helt genkende dit billede af Atlas. Min træning er kun blevet kommenteret et par enkelte gange. Ellers har det været personer der interesseret har spurgt om råd.

Altså, irriterende og bøvede personer er jo altid at finde i træningscentre. Specielt svømmerne kan pisse mig af og folk der ikke rydder op. Men altså centeret ligger lige ved Høje Gladsaxe og når man tænker på det, så synes jeg ikke at det er særligt slemt.

Link to comment
Share on other sites

salt> jeg ville også bare blive væk, hvis jeg konstant var utilfreds :laugh: Det er et fint sted at træne. Hvis du ser på min egen indsats igår, så var jeg nok ikke ret overskudsagtig...

For det meste er det da også bare sjovt at høre folk kommentere hinanden, deres seneste bytur, deres seneste joint, pigen på løbebåndet eller danske piger generelt (!). Det er bestemt ikke min træning, der bliver kommenteret; det kunne jeg faktisk godt tænke mig... (men ikke lige af Mr. Skuldertræning :wink: )

Men: de sidste par gange har der altså været nogle ret irriterende typer deroppe, og musikken har været SOFT FM's bløde side... Måske har jeg bare været uheldig.

Link to comment
Share on other sites

Træning i aftes i Atlas. Nu med OK musik, en god snak med en af instruktørerne og en flink fyr, der spurgte interesseret til frontsquat. Disse oplysninger blot for at følge op på mit tidligere udfald mod klientellet i Atlas. Der er heldigvis oftest helt fint at træne, men man kan altså også rende ind i nogle klaphatte, og det er sket et par gange for mig på det seneste.

I aftes var den mest spøjse person meget spøjs, men forholdsvis uskadelig: en ældre, mørk og tyndfed mand med skæg og bukserne stoppet ned i sokkerne. Han går og beder mumlende både mellem og under sættene :smile: Da jeg tidligere har set ham bede midt i foyeren, går jeg ud fra, at det også inde i centret er Allah, han henvender sig til under træningen. Mon det giver ham lige så meget på totalen, som vi andre mister pga. manglende koncentration, når han kører løs?... :laugh:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*5*112,5 - fino

Kropshævninger, UH: 2*10*UH

Skrå DB pres: 1*8*29,1 + 4*3*46,7 - bare for at prøve dem igen.

Dagens optursmoment: jeg talte med en af instruktørerne om, at forskellen mellem 41,6 kg's vægtene og 45 kg's vægtene virkede større end 3,4 kg. Og at 45'erne i øvrigt virkede møgtunge... Han tilbød at veje dem, og resultatet viste hhv. 40,6 og 46,7 kg. Primært optur da det gik mig på, at 45 kg skulle volde mig så store problemer; det betyder ikke så meget, om jeg kører med et kilo mere eller mindre i de høje reps :wink:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg tidligere har set ham bede midt i foyeren, går jeg ud fra, at det også inde i centret er Allah, han henvender sig til under træningen. Mon det giver ham lige så meget på totalen, som vi andre mister pga. manglende koncentration, når han kører løs?... :laugh:

jf. nedenstaaende klip tror jeg godt du kan regne med det. Selvom du skal nok passe paa da det tydeligvis kan vaere en byrde at vaere saa staerk. Bare taenk paa at du maaske aldrig kommer til at sove igen, du bliver noedt til at sige dit job op og faa yderligere 14 koner som skal "behandles" dagligt. With great power comes great responsibility"... If Allah allows

Til gengaeld har han nok aldrig makset, det ville nok vaere farligt for alle andre.

Link to comment
Share on other sites

Gad vide hvor meget der skal til for at få sådan en lægeerklæring? Skal man virkelig have 260 HK, eller kan mindre mon gøre det? Jeg tror ikke, at jeg har 260 heste nemlig, men min styrke er da klart et problem. Hvis man nu kan få en, der siger, at man kun kan arbejde lidt og kun skal have 5 koner, så passer det mig nok lidt bedre (det er selverkendelse fra min side...). Jeg vil i øvrigt også gerne sove lidt...

Link to comment
Share on other sites

Knaldhamrende koncentreret træning i aftes:

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*5*40,6 + 2*5*46,7 + 1*3*46,7

Høj Skrå DB pres: 2*5*40,6

Kropshævninger, OH/UH: 2*10 + 2*6

Dips: 2*10*bw

Pyha, der kom sved på panden. Mht. de tunge skrå DB's, så skal jeg koncentrere mig væsentlig bedre om åndedræt og opspænd; der er en verden til forskel, når det spiller...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hm, så gik der lige en uge med alt muligt andet end træning. Søndag blev det til 3*6 i et-bens squat, og det var så det...

Jeg besluttede at fortsætte, hvor jeg slap med dødløft og så evt. dø i forsøget...

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 5*5*190 - overraskende let alt taget i betragtning :blink:

Kropshævninger, OH/UH: 4*6*bw

Så besluttede jeg, at det måtte være nok for dette pas, så jeg kunne gå hjem med en succesoplevelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Atlas i aftes.

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 10+10+8+6*40,6 - skulderen gav ikke noget brok, men der var også fuld kontrol og langsomme bevægelser for alle pengene.

Kropshævninger, OH/UH: 4*8*bw

Flyes: 2*10*26,4

Dips: 2*10*bw

Leg curls: 3*8*68

Cable side laterals, bag ryggen: 2*8*10

Det kan nu godt mærkes idag, at der har været en pause...

Link to comment
Share on other sites

Træning i Atlas i aftes:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 + 5*5*195 - rigtig gode :smile:

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 10+8+8*40,6 - en anelse bøvl med at finde den rigtige bane af hensyn til skulderen

Dødløft kørte rigtig godt. Tin gengæld har jeg slet ikke kunnet komme i gang med frontsquatten. Planen er derfor at príoritere dødløft, og så må jeg så, hvornår der bliver plads til seriøs squat igen. Indtil da bliver det nok primært et-bens squat herhjemme. Jeg havde 5*5*200 i dødløft som et forsigtigt mål til marts, men mon ikke jeg når det inden. Måske inden nytår, hvis jeg nu tager mig sammen.

I øvrigt kan jeg mærke dødløften langt mere i benene, end jeg plejer. Muligvis fordi jeg holder væsentligt mere igen på vej ned af hensyn til reglerne i Atlas...

Link to comment
Share on other sites

Træningen i aftes blev lidt noget lal:

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 10+8+8+6*40,6

Kropshævninger, OH/UH: 4*8*bw

Cable flyes: 3*10*4 (indstillingen hed 4)

Bredstående backsquat: 3*8*80

Cable side laterals: 3*10*2 (indstillingen hed2)

supersæt med

Cable rows: 3*12*75

supersæt med

CG Bænkpres: 3*10*60

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Julen er noget lort EOD.

Jeg har gentaget succesen fra sidste år med sygdom.... Foreløbig har jeg dog kun smidt 3 kg. siden den 20. december, men jeg er heller ikke rask endnu. Sidste år mistede jeg ca. 10 kg, som vel at mærke aldrig er blevet hentet igen, på ca. 14 dage. Det er noget hø!

Igen i år har det været maveinfluenza eller noget lignende, så intet har kunnet holdes nede, og da julemad kun smager godt den ene vej, har det været så som så med det. Jeg har så smidt en gang bihulebetændelse oveni, og min mave tåler ikke rigtig nogen form for penicillin=win-win...

I dag tog jeg i Atlas for at komme lidt ud.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*130 + 5*5*160 - slapt...

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 3*8*40,6 - mindre slapt end frygtet!

Cable flyes: 3*10*2 (indstillingen)

Kæft det stinker det her...

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Siden jeg begik den fejl at spise på Tinas Grill i Århus for efterhånden mange år siden, har jeg jævnligt problemer i den retning... Men godt nytår, dit store skrummel! :bigsmile:

Der er blevet trænet lidt. Vægten er nu nede på 94 kilo = laveste i MANGE år! Til sammenligning vejer eks. KongKent nu mere end mig jf. hans log :nahnah:

I sidste uge blev det til lidt hjemmetræning med et-bens squat osv.

Lørdag blev det til:

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 2*5*110 + 2*3*110 - højt tempo og møgtungt...

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*10*40,6 + 2*6*40,6 - slaaaapt!

Kropshævninger, UH/OH: 3*8*bw - de bliver så til gengæld lettere og lettere

Cable side laterals bag ryggen: 3*10*indstilling 2

Cable flyes: 3*10*indstilling 5

Nå, what to do? Sætte sig og hyle eller prøve at gøre noget ved sagen. Sygdom kan jeg ikke gøre noget ved, så det skal bare overståes. Arbejdet bliver dog forhåbentlig mindre stressende i det nye år (nu må pressen da have fået nok...), så mon ikke der kan blive lidt mere overskud til træning. Hvis jeg kan komme hjemmefra to gange om ugen, skal jeg vist være glad, og så må jeg køre lidt mere derhjemme.

Og så kan jeg glæde mig over, at det ikke kun er muskler, der er røget i svinget, så jeg nærmer mig et direkte atletisk udseende og et sundere BMI :4winkkiss: ...

Godt nytår til alle dem, som har læst så langt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nøj, der var hårdt at skulle i gang igen på arbejdet efter ferien! Der blev dog trænet i aftes:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*130 + 5*5*165 - korte pauser og heldigvis meget lette.

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 3*7*40,6 - 7 = the forbidden rep range :devil: (undtagen som en del af 21'ere...)

Kropshævninger, OH/UH: 2*8*bw

Cable rows: 3*10*indstilling 5

Cable Side Laterals: 2*10*indstilling 2

Masser af wanna-be gangstarz til stede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share