Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Smal stem:

5 set 3 rep 90 kg.

Squat:

5 set 4 rep 125 kg.

Kommentar:

Prøvede at ligge knæbind på for første gang og det gik udover sneglen. Det var en del hårdere end jeg regnede med, jeg blev fuldstændig smadret i lænden og var gennemblødt af sved bagefter.

Toughmeter: Lav

Stille og rolig træning.

Iøvrigt skal Marc Larsson den bøsse dø. Idioten havde lovet at tage på Rialto med Prehn'erne, men så turde han ikke fordi, at han var bange for Dorthe. DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ Marc

Det var det jeg sagde. Det er pisse hårdt at lægge knæbind på. Specielt for en på din størrelse - Svedfjæs :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

og fedtprehn måtte efter 2 sæt mener jeg det var opgive og sige "jeg KAN ikke mere". Så måtte jeg overtage og lægge på sneglefjæs i sidste sæt

Jeg er jo ikke i form til det pis :laugh: Jeg øger bare volumen stille og roligt. Tilsidst kommer i til at græde over mine stramme knæbind :devil:

P.S. Selvom jeg havde en lorte runde i Formel 1 lagde jeg yderligere afstand til Louis, jeg ligger dog kun nr. 2 i vores pulje, men det vigtigste er jo at jeg slår Louis.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

P.S. Selvom jeg havde en lorte runde i Formel 1 lagde jeg yderligere afstand til Louis, jeg ligger dog kun nr. 2 i vores pulje, men det vigtigste er jo at jeg slår Louis.

ROLIG jeg var uheldig igen i denne runde da button udgik på SIDSTE omgang, ham har jeg jo og så at BEGGE ferrari´er udgik og dem havde jeg lige købt :crazy:

en anden ting jeg mistede penge på var at kimi på allersidste omgang satte hurtigste omgang, istedet for alonso den lille manøvre kostede mig 100.000 stærke :mad:

jeg kommer igen

Link to comment
Share on other sites

ROLIG jeg var uheldig igen i denne runde da button udgik på SIDSTE omgang, ham har jeg jo og så at BEGGE ferrari´er udgik og dem havde jeg lige købt :crazy:

en anden ting jeg mistede penge på var at kimi på allersidste omgang satte hurtigste omgang, istedet for alonso den lille manøvre kostede mig 100.000 stærke :mad:

jeg kommer igen

:blahblah::blahblah: Undskyldninger har du nok af. Faktum er at selvom både Schumacher, Button og Rosberg, som jeg har på mit hold, udgik fik jeg alligevel flere $$$$ end dig.

Link to comment
Share on other sites

:blahblah::blahblah: Undskyldninger har du nok af. Faktum er at selvom både Schumacher, Button og Rosberg, som jeg har på mit hold, udgik fik jeg alligevel flere $$$$ end dig.

det var jo fordi BEGGE ferrari udgik så fik jeg ikke penge for deres chassis´er men du røg en placering tilbage og jeg rykkede 600 pladser frem så bare vent Donprehn sejren er ikke hjemme før den tykke dame har sunget

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

Smal stem med kæder (kæder +38 kg.):

3 rep 80/118 kg.

3 rep 90/128 kg.

3 rep 100/138 kg.

5 set 90/128 kg.

Dips

3 set 7 rep

Yates rows:

8 rep 60 kg.

8 rep 80 kg.

8 rep 100 kg.

6 rep 110 kg.

Power shrugs:

8 rep 150 kg.

8 rep 160 kg.

8 rep 170 kg.

8 rep 180 kg.

Dumbell shoulder presses:

2 set 8 rep 29 kg

Kommentar:

Kører stadig smal stem istedet for bench press p.g.a. problemer med brystmuskulaturen.

Toughmeter: Middel

Fin træning, hvor der blev gået ok til den :smile:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Squat:

3 rep 110 kg.

3 rep 130 kg.

2 rep 140 kg.

halv dragt bælte:

1 rep 165 kg.

fuldt udstyr

1 rep 200 kg.

Af med udstyret

5 set 3 rep 140 kg.

Benchpress:

5 rep 90 kg.

3 rep 110 kg.

3 set 3 rep 90 kg.

Dødløft:

3 rep 75 kg.

3 rep 110 kg.

3 rep 140 kg.

1 rep 170 kg. (med bælte)

1 rep 190 kg. (med bælte)

1 rep 190 kg. (med bælte)

1 rep 190 kg. (med bælte)

3 set 3 rep 140 kg.

Kommentar:

Træningen var en lidt blandet fornøjelse. Squat i udstyr kørte af lort, så jeg valgte at køre nogen rep uden udstyr på 140 kg. istedet og de var tunge idag, men jeg kørte dem igennem alligevel. Jeg var meget tæt på at komme ind i en ny squat krise, men må være stærk de dage det ikke kører så godt og bare brage på. Jeg kan mærke at jeg er tæt på at komme i overtræning i denne øvelse, så jeg brager igennem næste uge hvor jeg har påske ferie, herefter kører jeg en meget let uge.

Kunne køre rigtig benchpress idag uden at det gjorde ondt i brystet :w00t:

Dødløften kørte fint, der dog nogen tekniske ting som skal rettes.

Toughmeter: Semi-Tough

Indstillingen var der i dag, men ikke styrken.

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt skal Marc Larsson den bøsse dø. Idioten havde lovet at tage på Rialto med Prehn'erne, men så turde han ikke fordi, at han var bange for Dorthe. DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ Marc

Jeg er ikke plat..... :devil::devil::devil::devil:

I øvrigt synes jeg det er en dårlig ide, det med bare at tage udstyret af igen bare fordi det ikke kører godt.... det blir ik bedre før du kører nogle flere gange i det.... Det andet er bare plat... :nonono::nonono:

Formanden

Link to comment
Share on other sites

enig med formanden...det er plat at tage det af efter 1 sæt.

men bare fordi formanden har ret her, betyder det selvfølgelig ikke at han kan frasige sig at være umådelig plat.

jeg fik Rialto både lørdag og søndag, Jeg sad og ventede på jer der nede, men i sad vel bare der hjemme og så vild med dans!!!! :tongue:

Edited by Larsson
Link to comment
Share on other sites

så RING dog din homo.

lørdag toughede vi noget svinemørbrad hjemme hos mig.

søndag blev det til svinemørbrad hos eltern.

vi ser kun tougheting i fjernsynet. ER DET FORSTÅET???!!!!

svinemørbrad er sejt

.........iøvrigt er det altid let at sige. Måske sad DU bare derhjemme og så vild med dans??

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

så RING dog din homo.

lørdag toughede vi noget svinemørbrad hjemme hos mig.

søndag blev det til svinemørbrad hos eltern.

vi ser kun tougheting i fjernsynet. ER DET FORSTÅET???!!!!

svinemørbrad er sejt

Hvis du synes vild med dans er tought, så fint med mig :w00t::laugh:

Edited by Larsson
Link to comment
Share on other sites

Haha! The Octagon med Chuck Norris, den har jeg sgu også i min gamle VHS samling derhjemme (Stående ved siden af Nico med Steven Seagal og the Perfect Weapon med Jeff Speakman :w00t: ) :4thumbup:

Totalt LEEEE' :devil:

Sejt, TOUGH :4thumbup: :devil:

Dagens træning:

Benchpress med kæder:

8 set 2 rep 80/118 kg

Squat:

8 set 2 rep 110 kg.

Kommentar:

Lidt let træning :smile:

Toughmeter: Lav

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg ser Steven Segal nævnt, vi bør lige huske på at han er fransk canadier og hvis der er et folkefærd som absolut ikke er toughe men derimod fimsede så er det altså franskmændene.

Jeg ligger også mærke til Donprehn eller er det DonPierre syntes Steven Segal er tough og samtidigt så siger tough meteret UNTOUGH, kan der være en sammenhæng? ja det tror jeg nok.

Det må man lige lave om på.

Chuck Norris er sej, det sammer er Ruther Hauer eller Tom Selleck.

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg ser Steven Segal nævnt, vi bør lige huske på at han er fransk canadier og hvis der er et folkefærd som absolut ikke er toughe men derimod fimsede så er det altså franskmændene.

Jeg ligger også mærke til Donprehn eller er det DonPierre syntes Steven Segal er tough og samtidigt så siger tough meteret UNTOUGH, kan der være en sammenhæng? ja det tror jeg nok.

Det må man lige lave om på.

Chuck Norris er sej, det sammer er Ruther Hauer eller Tom Selleck.

Du vrøvler Tom Selleck er ikke TOUGH, Steven Seagal kan tæve Tom Selleck med sine hænder bundet.

Tag dig sammen!!!! Prøv at se ham UNTOUGH

post-2652-1144703571_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share