Donprehn's Logbog


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tillykke med kravet

Syntes faktisk du lavede nogle pæne squat, selv om de lige manglede et par cm

Tror du vi havde godt af, at prøve med 250-60 stykker til træning et par gange

Tror faktisk godt du kan løfte dem, tror bare du skal vende dig til at havde kilo på nakken

Link to comment
Share on other sites

tillykke med kravet

Syntes faktisk du lavede nogle pæne squat, selv om de lige manglede et par cm

Tror du vi havde godt af, at prøve med 250-60 stykker til træning et par gange

Tror faktisk godt du kan løfte dem, tror bare du skal vende dig til at havde kilo på nakken

Jeg stemmer i tillykke med kravet, jeg vil give JFK ret i det med de 250-60 de kommer snart. Gå til den under træning..

Hils småfolket (lille prehn og Louis(e) THE SUMO BROTHERS.........

Edited by Titan/inzer
Link to comment
Share on other sites

Tillykke Thomas. :beerchug:

Der er en masse at arbejde videre med. Som flere andre skriver så er der til meget mere i Squatten, men det er der også i de to andre øvelser ved jeg. Bænken (formen altså) skal rammes bedre, men det ved du selvfølgelig godt. Du er meget stærkere til træning 3-4 uger før stævnet. Dødløften kan kun skyldes det lille knæk du fik i ryggen, der bør ellers være til mindst 20 kg mere. Bliver spændende at se til DM-A.

Link to comment
Share on other sites

så skal fede Prehn til DM :strat::smilerock::4trumpet::king::cheer::cheer: :4band: :clown2::icecream: :4drunk: :boobs::partytime2:

Yeah og jeg glæder mig allerede :cheer:

Tak for hjælpen lillebror, som sædvanlig var hjælpen tiptop :superman:

:laugh: :4thumbup:

PS tillykke :devil:

Til trods for du ikke fik de 230 i squat så Elsker vi dig jo alligevel Thomas :wub::superman:

Tak :wub: Fedt at du gad at tage med til Randers :4thumbup: og tak for hjælpen understævnet

Tillykke med guldkravet i dag :4thumbup:
Tillykke med guldkravet og et ellers udemærket stævne :smile:

Og god bedring.

Mange tak til OBBC-rødderne :wub: . Det er altid en fornøjelse at få trænet kæbe med jer. Det var rigtig fedt at prøve at få lavet det guldkrav.

Tillykke med guldkravet og 3. pladsen :tongue::smile: Hyggeligt lige at hilse på dig :smile:

Ja og tillykke med 2. pladsen, det var tæt mellem os to. Jeg er iøvrigt meget imponeret over din teknik i bench, du får virkelig meget opspænd på og burde måske have fået godkendt de 170 kg. Ses vi til DM-A?

Tillykke med at du gennemførte... :tongue:

Pjat, det var nu meget godt gået. Du fik jo dit guldkrav. :4thumbup:

Jeg nåede også lige at hapse et billede dig i aktion...

Hvis I ligger mærke til det er mit ansigt nogenlunde samme farve, som min squatdragt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det så sgu nasty ud! Der skete vel ikke noget udover lige smældet?

Jeg ville have hilst på jer Prehn brødre, men jeg turde sgu ikke! I var sgu lige tough nok til mig :tongue:

Derfor skal man altid huske at være TOUGH under vægten. Husk det når det er din tur :superman:

Prehn-brøderne bider ikke, så du skulle bare have hilst på.

Tillykke med dit guldkrav! Og din 3. plads :bigsmile:

Tak for det :smile: Efter hvad jeg har hørt havde du et kanonstævne med masser af PR's, så tillykke med det. Det ser ud til at Rødby har endnu en nasty styrkeløfter på vej :devil:

Udemærket Thomas - det var dét du kom efter.

Tillykke med guldkravet :4thumbup:

Tak, Phillip så mangler vi bare at du også får taget dig sammen til at lave guldkravet.

tillykke med kravet

Syntes faktisk du lavede nogle pæne squat, selv om de lige manglede et par cm

Tror du vi havde godt af, at prøve med 250-60 stykker til træning et par gange

Tror faktisk godt du kan løfte dem, tror bare du skal vende dig til at havde kilo på nakken

Jeg stemmer i tillykke med kravet, jeg vil give JFK ret i det med de 250-60 de kommer snart. Gå til den under træning..

Hils småfolket (lille prehn og Louis(e) THE SUMO BROTHERS.........

Tak begge to. Jeg må hellere høre efter, hvad de stærke jyder siger. Op til DM-A vil jeg prøve at gå på højere vægte end normalt, så jeg kan vende mig til det skidt. Jeg har ikke været oppe på 230 kg, til træning, hvilket måske er en fejl. Sådan som jeg ser mit svage led, er at jeg har en tendens til at miste spændet i bunden og når jeg har sådan en lang overkrop er det virkelig noget der rister ryggen. Dette kan måske være fordi at jeg ikke rigtig er helt oppe til træning. Benstyrken mener jeg selv er god nok (til de vægte jeg var på, benstyrken kan aldrig være god nok skal hele tiden forbedres), jeg er faktisk slet ikke øm i benene idag, hvilket for mig er lidt ærgeligt, da man jo altid vil have ydet det maksimale til et stævne. Men man er jo ikke stærkere end det svageste led, så jeg vil gå hjem i dungoenen og øve mig på at blive mere TOUGH i kroppen.

Iøvrigt hyggeligt at hilse på jer og som sædvanligt et godt arrangeret stævne i Randers :superman:

Flot præstation :bigsmile:

Så regner vi med at se dig give gas igen til dm A :superman:

/ Søren :innocent:

Tak

Jeg skal nok give den gas til DM og lave en højere total :superman:

Du må også lige selv huske at gå hårdt til DM, men det behøver jeg vil ikke at huske dig på for din træning kører jo fint i øjeblikket.

Tillykke Thomas. :beerchug:

Der er en masse at arbejde videre med. Som flere andre skriver så er der til meget mere i Squatten, men det er der også i de to andre øvelser ved jeg. Bænken (formen altså) skal rammes bedre, men det ved du selvfølgelig godt. Du er meget stærkere til træning 3-4 uger før stævnet. Dødløften kan kun skyldes det lille knæk du fik i ryggen, der bør ellers være til mindst 20 kg mere. Bliver spændende at se til DM-A.

Helt enig. Jeg skal dog lige tilbage på tegnebrættet og finde ud af, hvad jeg gør galt i bænken. Det er endnu ikke lykkedes mig at ramme formen til et stævne i bench, det nytter ikke noget at være god til træning, hvis man ikke kan løfte noget på podiet. Så hvis nogen har nogen råd til optimering af form i bænken, så er de meget velkomne.

Jeg var faktisk en del nervøs inden jeg skulle trække de 220 kg. for dødløften var monster tung under opvarmningen p.g.a. mit lille stunt i squatten. 190 kg. var meget tunge i fulddragt i opvarmningen, hvilket jeg har løftet uden bælte og dragt før, så der var spændning på inden løftet. Der fløj en del tanker igennem hovedet på mig under løftet på de 220 kg. som; "Fuck den er tung" , "bliv ved ellers er du ude". Det gik heldigvis, så nu er det bare om at give den gas til DM-A.

Hvordan går det iøvrigt med din sygdom?

Status på ryggen

Ryggen går pænt nas idag :crazy: Havde store problemer med at komme ud af sengen her til morgen, jeg regner med at gå en lang tur idag for at få løsnet lidt op.

Næste uge kommer til at stå på lidt let træningen, hvorefter at der skal gås hårdt.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til bænken......

op til THY blev du syg og op til SM kom du simpelthen bare i overtræning med en skudlerskade til følge. med hensyn til denne gang har jeg da et par bud....Nu gav jeg dig jo trøje på, og jeg synes trøjen virkede meget løs. Så hvis den ikke er blevet vasket samt hvis du har tabt dig lidt kan gøre en lille forskel. Desuden har du jo ligget med en heftig arbejdsbyrde på arbejdet det sidste stykke tid op til stævnet, hvilket helt ødelagde din sidste tunge træning op til stævnet.

en anden ting...op til ER open 2004 blev formen jo tilsyneladende timet ok.

og så en sidste ting, den stramme trøje bør du have med som backup til en anden gang.

men udover det, så har din rawstyrke aldrig set bedre ud, men jeg tilgengæld ikke trøjetræningen har set så lovende ud igen dennegang. Jeg tror simpelthen du skal noget mere i trøje. Selvom du ikke bryder dig om det

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Ja og tillykke med 2. pladsen, det var tæt mellem os to. Jeg er iøvrigt meget imponeret over din teknik i bench, du får virkelig meget opspænd på og burde måske have fået godkendt de 170 kg. Ses vi til DM-A?

Takker :smile: ja det regner jeg med

Link to comment
Share on other sites

:walking: ca. 50 min.

Soundtrack: "Slipknot: Vol. 3."

Måtte bruge min minidisc-man, da min ipod er gået i stykker igen igen :mad:

Godt gået Big Prehn. Det er sgu fint at få kravet hjem på en dag, hvor man bliver ramt af en skade i squatten og tekniken ikke spiller i bænk. Det lader jo også til, at du har indset at der er andet end bænkpres i styrkeløft. :smile:

Takker :smile: Livet er jo ikke kun benchpress.

Tillykke med kravet :smile:

Godt at du kom igennem resten, efter at squatten næsten fik has på dig :superman:

Så er du klar til at være tough til april og så må du lige owne de 230 i squat :devil:

Takker :smile: Sevlfølgelig kommer jeg til at owne de 230 til april :devil: Nu har jeg løftet den 2 gange uden at få den godkendt :4ranting: "It's payback time"

@Prehn

Vi må lige kigge på det benchpress, med henblik på hvad vi kan gøre bedre.

Link to comment
Share on other sites

Kanon gået Thomas, håber det ikke er for slemt med ryggen.

Tak. Ryggen har det lidt bedre idag, men stadig meget øm.

Tillykke med guldkravet, du fik hvad du kom efter og det er det vigtigste og PR skal man ikke sige nej til.

Vi fik vist lige hilst hurtigt da jeg var ved at tage trøje på.

Ja, det var meget kort vi fik hilst på hinanden. Tja. PR er PR, så må jeg jo bare lave PR igen til det rigtige DM.

Et forsinket tillykke herfra.

Selvfølgelig surt at du ikke fik de vægte du havde håbet på, men hvor tit får man det.

Du får en ny chance til DM, så er der også nogle flere klubkammerater med, så du kan gå mere amok. :devil:

Tak, Svampe Bob. Nu skal jeg bare gå amok til træning og senere DM-A :superman::devil: Vi ses i dungeonen på onsdag.

også et forsinket tillykke herfra :4thumbup:

Tak, Don :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Benchpress:

3 set 3 rep 105 kg.

3 set 3 rep 115 kg. Klods 8cm

3 set 3 rep 125 kg. Klods 12cm

Benchpress med kæder (+38 kg.):

5 set 3 rep 80 kg. (118 kg.)

Squat:

5 set 5 rep 60 kg.

Kommentar:

Bænken kørte nogenlunde ikke fantastisk meeen ok. Jeg prøver at køre mere volumen i bench op til DM for at se om det hjælper, nu når jeg har så svært ved at ramme formen til stævner.

Prøvede at se om jeg kunne køre power shrugs og yates rows, men min ryg ville ikke rigtig.

Status på ryggen er at det går lidt bedre. Jeg har været til akupunktur i mandags og kurbad i tirsdags.

Toughmeter: Lav

Der blev ikke løftet nogen tunge vægte idag.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det burde jo give mening at samle rygøvelserne på samme dag.

Jeg overvejer i hvert fald noget i den stil. Kunne jo være

Mandag - Tung bænk (90% af max)

Onsdag - Meget let bænk (50-60% af max) - Dødløft + Yates / Shrugs

Fredag - Halvtung bænk (80% af max)

Evt bytte rundt på mandag og fredag. Vi har jo begge lidt tendens til at køre for hårdt på i bænken, så måske burde vi overveje at gå ned på 2 rigtige bænkdage om ugen men til gengæld være tough på de 2 dage.

Men nu snakker du selvfølgelig om at øge volume, så ved jeg ikke om 2 dage er godt.

EDIT: FitnessPrehn taler om Squat - Det må vel være Mandag og Fredag.

Edited by Stryger2
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning:

Squat:

3 rep 97,5 kg.

5 set 3 rep 100 kg.

Benchpress:

5 set 3 rep 80 kg.

Dødløft:

5 set 3 rep 110 kg.

Kommentar:

Ryggen havde det rimeligt godt, så det var lige før at jeg gav den gas i squat idag. Lillebror mente dog at det var en rigtig dårlig idé så det blev ved tanken.

Toughmeter: Lav

Bare lidt let træning :smile:

P.S. Stryger2 husk squatten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share